Doom Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 (edytowane) CKM18<- 700 to gpu 1782 shadery 1830 pamięć edit: juz poprawiłem, teraz lepiej to widać :) Edytowane 30 Stycznia 2008 przez Doom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 bierzcie olowki w dlon i nie ogladajcie sie na nic :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CKM18 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 uffff 3h testów :-) na dzisiaj koniec z grafiką i 3dmarkami troszkę się poprawiłem : 3DMark01: 39325 3DMark03: 22317 3DMark05: 14218 ustawienia karty : GPU/Shadery/Mem 720/1782/2040 radiergummi - hehe nie mam zamiaru uwalić karty zbyt dużym napięciem , poza tym ten komp jest mi potrzebny sprawny :-P dajcie mi nowsze stery to zrobię te 40k w 3dmark2001 :-P Doom - męcz tą pamięć na karcie ona może więcej :-P będziesz miał ponad 30k w 3dmark2001 :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 (edytowane) nic nie uwalisz nie boj sie. ja na poprzedniej stronie opisywalem mojej problemy. jak napisalem tak zrobilem i znow karciocha smiga bez zajakniecia. no i mam 1890MHz na shaderach a ty nie :P hihi (a to w shaderach jest power tych kart, a nie w ROP, a juz napewno nie w pamieciach) Edytowane 30 Stycznia 2008 przez radiergummi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doom Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 (edytowane) CKM18<-Niestety gdy mam GPU ustawione na 720, shadery na 1782 to Pamięć na więcej jak 1830 nie chce iść, gdy dam więcej to arty i czasami zwisy są. Gdy mam shadery i GPU na standardowych ustawieniach to pamięć idzie nawet na 2000Mhz. Jutro będę miał miernik, ale najwcześniej pobawię się dopiero w weekend, niestety czasu brakuje :/ Edytowane 30 Stycznia 2008 przez Doom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ultor Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam mam nietypową konstrukcje mojej karty GALAXY GF 8600GT 256MB DDR3 1,4ns 600/1400 DX10 nigdzie niemoge znaleść tranzystorów R 451 i R452 niema ich tam gdzie powinny być.Prosze o pomoc tranzystorow o takich oznaczeniach na pewno nie znajdziesz bo to sa rezystory. jakies zdjecia beda czy mamy wrozyc z fusow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gonzus Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam,mam pytanko kolega kupił niedawno Palit Sonic+ 8600 GT,w programach typu GPU-Z czy Riva Tuner pokazju mu takty coś około 1400..Czy jest możliwe ze zamiast sonica+ dali mu zwykłego palita? Osobiscie nie moge sprawdzic karty gdyż do kumpla mam troche daleko.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Pewnie kolega pomylil Memory z Shaderami (Sonic+ przy GPU 625MHz ma 1404MHz na shaderach). Poza tym GPU-Z nie pokazuje efektywnego taktowania pamieci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doom Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Sonic+ przy GPU 625MHz ma 1404MHz na shaderach Sonic+ przy GPU 625 ma na shaderach 1375MHz! ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Raczej 621mhz rop/tmu i 1350mhz shadery :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gonzus Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 (edytowane) Jest jakis programik które pokaze prawdziwe taktowania? :P Czyli fajnie wszystko okey,dziekuje ;) Edytowane 30 Stycznia 2008 przez Spiety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michok92 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Pewnie kolega pomylil Memory z ShaderamiTu kolega :). Nic nie pomyliłem. mam standardowe 625/1375 i to nie tylko w GPU-Z pisze, ale w innych programach tez. M.in. Everescie. Troszke podkrecilem i wyjechalem na 655/1420 .. tak wynika z GPU-Z. Czy wszystko jest dobrze? Wszystkim uzytkownikom Sonic+ tak pokazywalo? Pierwszy raz kręciłem więc sie troche wylękałem gdy zobaczylem /1375. Czy wszystko jest OK? Z gory dzieki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Tylko riva pokazuje rzeczywiste takty , reszta programów pokazuje głupoty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boxer Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 uffff 3h testów :-) na dzisiaj koniec z grafiką i 3dmarkami troszkę się poprawiłem : 3DMark01: 39325 3DMark03: 22317 3DMark05: 14218 ustawienia karty : GPU/Shadery/Mem 720/1782/2040 radiergummi - hehe nie mam zamiaru uwalić karty zbyt dużym napięciem , poza tym ten komp jest mi potrzebny sprawny :-P dajcie mi nowsze stery to zrobię te 40k w 3dmark2001 :-P Hej ile macie smarków w 2k6 dziwne troche że nie możesz wbić sie ponad 40k w 3d2001 ja mam ok 45k na nizszych taktach niz w sigu bo mi sie juz wyżej nie chciało tego dinozaura drugi raz puszczać :wink: btw ja tez oszczędzam kartę i nie robie moda (na razie :) ) Podbij memy, ropy/ i shadery standardowo Ci idą, a zobaczysz ponad 40k w 2001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meilbox Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 No ladnie karta jeszcze bez moda a co bedzie jak gpu stuknie 1000Mhz... :P duzo wyciagasz przez procesor pewnie na 3.6Ghz przy testach ustawiony :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boxer Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Nie procek był akurat na 3200 Mhz ustawiony w tym teście i sys bez żadnych opytmalek z antywirem i netem w tle. Wyżej nie próbowałem bo i tak na codzień jade tylko 3200 bo nic lepszego niz Boxy na razie sie nie dorobiłem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 BUHAHAH :D co ty sobie myslisz? ult predzej z fusow wywrozy niz na podstawie tych zdjec. zdobadz normalny aparat i zrob ZDJECIA, a nie wziales jakas po[ciach!]lke z komorki i oczekujesz pomocy. troche powagi :mur: :mur: :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 mialem karte na taktach 702/17cos nie pamietam/ 2000 okazalo sie jak brat w gral w unreala 3 to po godzinie komputer zrobil mu zwieche - blue screen i restart. Pochwalil sie dopiero za drugim razem i szybko zmnieszylem takty grafiki no ale nei wiem czy to cos pomoglo bo juz potem nie gral. Zadnych artow nei sypie, marki przechodzi, sanctuary, ati tool nic nie pokazuje. Brat gra duzo w CS-Source i nic sie nei wysypywalo no ale to po sieci i tutaj ograniczeniem i tak jest chyba procek bo podkrecanei karty nie daje wiekszej ilosci minimalnych fps wiec moze nei jest karta tak obciazona. dzisiaj jeszcze sie pobawie ale sadzicie ze te zwiechy to byly od karty graficznej ? procek spoko dziala na tych ustawieniach od kilku miesiecy. Mozliwe ze chodzi o RAM - dopiero przy 2V poszly na CL5 i 800MHz ale moze sie zaczely przegrzewac bo nei maja radiatorkow ? Jakies rady ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boxer Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 BUHAHAH :D co ty sobie myslisz? ult predzej z fusow wywrozy niz na podstawie tych zdjec. zdobadz normalny aparat i zrob ZDJECIA, a nie wziales jakas po[ciach!]lke z komorki i oczekujesz pomocy. troche powagi Nie no komórki też można zrobić w miarę zdjęcie http://img403.imageshack.us/img403/2038/backai0.jpg ale faktycznie tamte foty to porażka :lol2: Niezłe ziarno ja bym sie wstydził pokazać cos takiego :oops: Życzaj aparat i rób zdjęcia jak sie patrzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CKM18 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 boxer - Tobie biegają lepiej ramki niż mi poza tym masz dużo lepszy procesor dlatego masz takie wysokie wyniki w3dmark2001 bo on zależy nie tylko od karty graficznej ale od innyc podzespołów które są u Ciebie dobre :-P ja mam już max swojej karty w ustawieniach bez v modów , wyżej się wysypuje w 3dmark , czekam na nowe stery i wtedy pokaże 40k w 3dmark2001 :-P , procek na 3330mhz to już też bardzo dobry wynik więc nie będę przeginał :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boxer Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Memki nie pójda juz więcej??? skręć ropy na 702 lub ciut niżej i próbuj jeszcze dorzucić pamięciom. U mnie taki myk kręcenie memek więcej daje niż ropów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brydz0 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) @CKM18, zrobisz testa w 2006? Tak z ciekawości chciałbym zobaczyć ile będziesz miał. Sonic+ jest w drodze do mnie i sam sie zastanawiam ile mi wyciągnie, proca mam na 2,4Ghz bo więcej mobo nie pociągnie, to pewnie szału nie będzie :P Edytowane 31 Stycznia 2008 przez Brydz0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boxer Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) Zdjęcia poprawiłem może teraz bedzie coś widać.Rozchodzi mi sie tylko jaka wersja jest tej karty http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=19261 Nie no padłem teraz. Ręcę opadają. :mur: Powiedz co tam widzisz na tym zdjęciu co zrobiłeś Życzaj aparat i rób zdjęcia jak sie patrzy. chyba że sobie jaja z Nas robisz <_< Edytowane 31 Stycznia 2008 przez boxer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CKM18 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Brydz0 - nie chce mi się specjalnie sciągać 3dmark2006 i testować, sprawdź sobie wynik boksera robi on 7126 będzie praktycznie taki sam jak mój . boxer - memki może bym ustawił na max czyli 2160 - taką mam maksymalną skalę w Vdo tool którym podkręcam , ale to już praktycznie nic nie dałoby :-P a shadery nie chcą już latać wyżej :-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sisay1982 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam mam palita 8600 + S2 + wiatrak 12(wolnoobrrotowy) radiatorki na mosfetach pamieciach. Ostatnio padla miz zasilka taga u15 430w. Dotykam laminatu grafy a on parzy. Napiecie podniesione na 1.6 czy wy tez nie mozecie dochlodzic grafy(laminatu rdzen okolo 65 maksymalnie) bo nie wiem czy to normlane czy wiatrak zmieniac prosze o odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo20020 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam mam nietypową konstrukcje mojej karty GALAXY GF 8600GT 256MB DDR3 1,4ns 600/1400 DX10 nigdzie niemoge znaleść rezystorów R 451 i R452 niema ich tam gdzie powinny być.Prosze o pomoc.Moja karta to PCB M3 94V-00748.Zdjęcia robione Aparatem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredek Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) Dzisiaj nabyłem Palita 8600GT Sonic+ i na starcie poleciał na 750/2060 tylko...nie wiem czemu w rivie nie moge kręcić shaderów, tzn w ogóle w rivie niema nic dot. tego :unsure: Są jakieś sterowniki do tej karty które przodują w wydajności?? :wink: Sry za noobwate pytania ale pierwszy raz mam GF-a z serii 8 w rękach heh :) Edytowane 31 Stycznia 2008 przez Fredek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Dzisiaj nabyłem Palita 8600GT Sonic+ i na starcie poleciał na 750/2060 tylko...nie wiem czemu w rivie nie moge kręcić shaderów, tzn w ogóle w rivie niema nic dot. tego :unsure: Są jakieś sterowniki do tej karty które przodują w wydajności?? :wink: Sry za noobwate pytania ale pierwszy raz mam GF-a z serii 8 w rękach heh :)sciągnij rive 2.06 i najnowsze stery do tego i bedzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemn2 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Fredek spróbuj tak: Wszystko co należy zrobić to przejść do zakładki Power user > Rivatuner > System i zmienić wartości następujących pól: - NVAPIUsageBehaviour na 1 - NVAPIShaderClockControl na 1 Ja mam stery najnowsze + riva tuner 2.06 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) Ważne jak się skaluje z napięciem , oc rop/tmu nie istotna :wink: ważne ile z shaderów się wyciągnie. Edytowane 31 Stycznia 2008 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...