blasphemy Opublikowano 11 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2007 Hmm, 14638 w 3dmark '05 na ustawieniach z siga. Stery 169.01 modded by sideband (pozdrawiam ;)) http://service.futuremark.com/orb/resultan...mp;UID=12053316 Nie za duzo? :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cloperflake Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Hmm, 14638 w 3dmark '05 na ustawieniach z siga. Stery 169.01 modded by sideband (pozdrawiam ;) ) Nie za duzo? :blink: :-P jak masz zamiar upubliczniac wyniki to albo kup licencje, albo nie korzystaj juz "pirackiego" seriala. Ja z podobnymi zegarami i z normalnie uzytkowana vista64 mam ~13800 Edytowane 12 Listopada 2007 przez Cloperflake Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Hmm, 14638 w 3dmark '05 na ustawieniach z siga. Stery 169.01 modded by sideband (pozdrawiam ;)) Bo ja wiem ... przy 688/1725/2054 miałem 14115, sterownik ustawiony na "jakość". Szczegółowe wyniki Twoje vs moje: GT1 - Return To Proxycon 61.4 fps vs 61.5 fps GT2 - Firefly Forest 45.0 fps vs 42.9 fps GT3 - Canyon Flight 72.6 fps vs 68.2 fps Patrząc na Twoje takty nie widzę nic dziwnego w wyniku. Ponadto na sterach 169,01 i być może 169,02 których użyłem, znany jest "przyrost mocy" w 3DMarkach i niektórych grach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilooos Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) moze mi ktos powiedzieć dlaczego nie odblokowuje mi sie suwak od shader'ów w rivie mimo ustawienia obu kluczy na "1" ? Edytowane 12 Listopada 2007 przez emilooos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ultor Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 wlasciwe stery? restartowales rive? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilooos Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 -162.18 -tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalin20 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 -162.18 stery musisz mieć 163.71 lub nowsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilooos Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 stery musisz mieć 163.71 lub nowszedzięki, nie dokopałem się takiej informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 :-P jak masz zamiar upubliczniac wyniki to albo kup licencje, albo nie korzystaj juz "pirackiego" seriala. Ja z podobnymi zegarami i z normalnie uzytkowana vista64 mam ~13800 Byc moze jest to wynikiem zainstalowania odchudzonego (mocno) systemu. A co do licencji - mam świadomosc konsekwencji prawnych, jednak koszt wykupu licencji smarka jest niewspolmierny do korzysci, ale to chyba temat na oddzielna dyskusje. Hm, vista az tak mocno zaniza wyniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilooos Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 jeszcze jedno jest sens kierować się tą tabelką przy oc? ewidentnie nie domagają przy wyzszych taktowaniach (~1720) mysle, ze moglbym wrzucic kilka mhz rdzeniowi, ale musialbym zostawic lub nieznacznie zwiekszyc shadery. generalnie teraz 725 core, 1648 shadery, 2000 pamiec, ktora jeszcze bede srubowal bo to raczej nie max 03 - 21k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupijupi Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 a zobacz jak ci pójdzie jak zrobisz 700/1800/2000 ... ja jak kreciłem shadery to mialem wiekszy przyrost niz krecenie rdzenia ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#matthew Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 ey . czy oplaca sie w moim przypadku zwiekszac napiecia ? . i zwiekszac to w biosie ? jak sprawdzic jakie mam teraz :DD thx za odpowiedz :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popiół Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) jeszcze jedno jest sens kierować się tą tabelką przy oc? ewidentnie nie domagają przy wyzszych taktowaniach (~1720) mysle, ze moglbym wrzucic kilka mhz rdzeniowi, ale musialbym zostawic lub nieznacznie zwiekszyc shadery. generalnie teraz 725 core, 1648 shadery, 2000 pamiec, ktora jeszcze bede srubowal bo to raczej nie max 03 - 21k Krecac rdzen rownolegle z shaderami otrzymujesz najwyzsza wydajnosc (ze sie tak wyraze). Krecenie samego rdzenia/shaderów nie daje juz takich dobrych efektow :wink: Najlepiej sprawdz to sam a zobacz jak ci pójdzie jak zrobisz 700/1800/2000 ... ja jak kreciłem shadery to mialem wiekszy przyrost niz krecenie rdzenia ...jw, sprawdz sam, krecenie rownolegle rdzenia i shaderow powinno dac troszke lepszy efekt niz krecenie samych shaderow :wink: ey . czy oplaca sie w moim przypadku zwiekszac napiecia ? . i zwiekszac to w biosie ? jak sprawdzic jakie mam teraz :DD Bylo wałkowane tysiac razy !! Napięcia nie zmieniamy za pomocą edycji biosu ! Napiecie sprawdza sie za pomoca miernika !! Czemu nikt nie czyta FAQ :| Czy sie opłaca czy nie... - jak ci brakuje mocy to olowek w dlon i jedziesz z koksem :D (czyt. FAQ - nalezy zamazac jeden z opornikow) Darkx: Vista to wielkie jedno "zuo" :P Wroc do XP'a a przekonasz sie sam ;) Edytowane 12 Listopada 2007 przez Popiół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Krecac rdzen rownolegle z shaderami otrzymujesz najwyzsza wydajnosc (ze sie tak wyraze). Krecenie samego rdzenia/shaderów nie daje juz takich dobrych efektow :wink: Najlepiej sprawdz to samKręcenie ropów/tmu daje bardzo mało w większości nowych gier , przy grach opartych na texturach jak najbardziej - tmu , AA powoduje obciażenie ropów. W przypadku nowych gier opartych na shaderach , gdzie shadery są zapracowane , zwiększenie wydajności rop/tmu nie wiele zmieni. Zauważyłem także , rop/tmu znacznie lepiej się skalują z napięciem niż shadery. Shadery w pewnym momencie mają dosyć , rop/tmu chcą więcej mhz :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupijupi Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Krecac rdzen rownolegle z shaderami otrzymujesz najwyzsza wydajnosc (ze sie tak wyraze). Krecenie samego rdzenia/shaderów nie daje juz takich dobrych efektow :wink: Najlepiej sprawdz to sam jw, sprawdz sam, krecenie rownolegle rdzenia i shaderow powinno dac troszke lepszy efekt niz krecenie samych shaderow :wink: sprawdzilem i u mnie wydajnosc w Sanctuary przy waszym taktowaniu rownoleglym jest niższa o 3-4 klatki i o prawie 100 pkt mniejsza niz w przypadku krecenia oddzielnie rdzenia i sharderow 700/1800... tak wiec nie wiem jak to u was jest ;) pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Above Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Kupiłem S2 na mojego palit'a : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=267048557 Jak dobrze pójdzie to być może będzie to najwyżej taktowany palit 8600Gt non sonic na def V :P Na razie 730Mhz na rdzeniu na std chłodzeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 (edytowane) Osobiście polecam taśmę 3M ,a nie jakieś z miedzią wynalazki...Przeczyszczenie dokładne powierzchni(odtłuszczenie) i jest mocno przyklejone.Wiele razy używałem(jak wielu z Was zapewne :D ) i nic nie odpadło.Tu mała uwaga -jeden bąbelek z powietrzem po naklejeniu i zrywamy!Musi być "cacy". Pewnie już znacie ten nowy bench http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1777 Jakość, a raczej wydajność oświetlenia i co za tym idzie cieniowania.Muzyczka...Po teście ilość klatek średnia jest podawana.Może sie przydać przy OC. Przy okazji niejako 169.09 Beta http://www.nvidia.com/Download/betadrivers.aspx?lang=en-us Edytowane 13 Listopada 2007 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wallec Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 wie ktos moze czy jest w planach atitool z mozliwoscia krecenia shaderow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu_mk Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) Krótka piłka. Opłaca się kupować 8600gt/ge z 512mb pamięci ? Czy 256mb spokojnie pociągnie 1280x1024 ? I czy jest jakaś różnica w pobieraniu prądu ? Edytowane 14 Listopada 2007 przez Michu_mk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Krótka piłka. Opłaca się kupować 8600gt/ge z 512mb pamięci ? Czy 256mb spokojnie pociągnie 1280x1024 ? I czy jest jakaś różnica w pobieraniu prądu ? Przede wszystkim nie ma zadnego przyrostu przy 512 ram. Prądożernosc wzrasta, ale minimalnie. Spada natomiast krętliwość pamięci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kejtu Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Jak to jest z automatyczna regulacja obrotów na Palicie Sonic+? Wydaje mi sie ze po zainstalowaniu systemu i sterów 169.75 wszystko działało właściwie tzn aplikacja 3d wiatrak sie rozpędzał po wyjściu schodził do niskich obrotów. A teraz wiatrak jest na minimalnych obrotach tym bardziej ze nic nie zmieniałem co prawda grzeje sie max 73*C ale po co jak może mieć mniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Witam niedawno nabyłem GF 8600GT od Palita i mam z nim mały problem, po wyjściu z aplikacji 3d w Windowsie mam nieostry obraz, czcionka jest rozmazana itp. po ponownym uruchomieniu kompa jest wszystko ok. Dodam, że to raczej nie monitor bo na integrze jest wszystko ok. Nie ma też różnicy czy karta jest po OC czy na defaultowych ustawieniach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fresh Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) nie moge nigdzie znaleść, nawet w faq rivy tuner, które 2 klucze zmienić na 1 aby odblokowało suwak shaderów? Edytowane 14 Listopada 2007 przez Fresh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) wystarczy zmienic jeden. w sekcji RivaTuner\System\NVAPIUsageBehavior 1 potem juz tylko restart Rivki i gotowe. Edytowane 14 Listopada 2007 przez radiergummi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fresh Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 dziękuje bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izar Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 witam Właśnie zamontowałem swojego palita sonica + do kompa i wgrałem stery 163.75, do tego Riva Tuner 2.06 W stanie spoczynku mam odczyt 46 stopni, po godzinie gry w Command and Conquer tyberium wars odczyt wynosi 65 stopni i jest stały, to znaczy dalej nie rośnie. Czy te temperatury są w normie? Karta nie jest kręcona. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupijupi Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 ja mam w stresie 63-64 i na kreconym sonicu lecz bude mam otwarta ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wallec Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 nie moge nigdzie znaleść, nawet w faq rivy tuner, które 2 klucze zmienić na 1 aby odblokowało suwak shaderów? w wersji 2.06 FINAL krecenie shaderow jest juz domyslnie odblokowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 Podbilem napiecie do 1.7v, ale oc nie wzroslo za bardzo ropy przy 1.57v - max 745 przy 1.7 -max 775 shadery przy 1.57 max 1728 - przy 1.7v - max 1836. (ale nie tak stabilnie, o tym potem.) Po okresleniu maxymalnego oc shaderow i ropow, pamieci ustaiwlem na 915mhz. Teraz troche porad co do testowania stabilnosci oc: Dobrym testerem shaderow jest... menu glowne stalkera. Jest tam jakby szkielko, ktore przesuwa sie po opcjach takich jak nowa gra, wczytaj itd. Jesli shadery sa przekrecone, na szkielku pojawiaja sie artefakty- biale kropeczki. Teraz kilka mi tam miga czasami, ale w innych grach (COD4, unigine v.0.4) wszystko jest miodzio, wiec sie nie przejmuje. Z kolei do testowania ropow i pamieci uzywam Live For speed. Jak te rzeczy sa przekrecone, to gra bardzo szybko sie wywala.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
webpiotr Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) Witam! Posiadam karte graficzna PALIT Geforce 8600GTS i płytę główną ASUS P5KC. Karte mam podłączoną do monitora przez DVI. Podczas włączania komputera jeszcze przed pojawieniem sie loga Windows i "wczytywania"systemu pojawiają sie artefakty - a właściwe tylko migną raz u dołu ekranu. Czasami też rozruch sytemu zatrzymuje się na na planszy z logiem Windows. Problem nie występuje przy połączeniu przez D-Sub, tylko przy DVI. Kabel DVI jest na bank sprawny. Czy idzie coś z tym zrobić? na youtube ktoś przedstawił taki problem jak mój - tak to wygląda: http://www.youtube.com/watch?v=Wn_So98wbSE Proszę o pomoc! Edytowane 15 Listopada 2007 przez webpiotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...