Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8600 GTS / GT

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm, 14638 w 3dmark '05 na ustawieniach z siga. Stery 169.01 modded by sideband (pozdrawiam ;) )

Nie za duzo? :blink:

 

:-P jak masz zamiar upubliczniac wyniki to albo kup licencje, albo nie korzystaj juz "pirackiego" seriala.

Ja z podobnymi zegarami i z normalnie uzytkowana vista64 mam ~13800

Edytowane przez Cloperflake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, 14638 w 3dmark '05 na ustawieniach z siga. Stery 169.01 modded by sideband (pozdrawiam ;))

Bo ja wiem ... przy 688/1725/2054 miałem 14115, sterownik ustawiony na "jakość".

 

Szczegółowe wyniki Twoje vs moje:

 

GT1 - Return To Proxycon 61.4 fps vs 61.5 fps

GT2 - Firefly Forest 45.0 fps vs 42.9 fps

GT3 - Canyon Flight 72.6 fps vs 68.2 fps

 

 

Patrząc na Twoje takty nie widzę nic dziwnego w wyniku. Ponadto na sterach 169,01 i być może 169,02 których użyłem, znany jest "przyrost mocy" w 3DMarkach i niektórych grach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:-P jak masz zamiar upubliczniac wyniki to albo kup licencje, albo nie korzystaj juz "pirackiego" seriala.

Ja z podobnymi zegarami i z normalnie uzytkowana vista64 mam ~13800

Byc moze jest to wynikiem zainstalowania odchudzonego (mocno) systemu. A co do licencji - mam świadomosc konsekwencji prawnych, jednak koszt wykupu licencji smarka jest niewspolmierny do korzysci, ale to chyba temat na oddzielna dyskusje. Hm, vista az tak mocno zaniza wyniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno

jest sens kierować się tą tabelką przy oc?

ewidentnie nie domagają przy wyzszych taktowaniach (~1720)

mysle, ze moglbym wrzucic kilka mhz rdzeniowi, ale musialbym zostawic lub nieznacznie zwiekszyc shadery.

generalnie teraz 725 core, 1648 shadery, 2000 pamiec, ktora jeszcze bede srubowal bo to raczej nie max

03 - 21k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno

jest sens kierować się tą tabelką przy oc?

ewidentnie nie domagają przy wyzszych taktowaniach (~1720)

mysle, ze moglbym wrzucic kilka mhz rdzeniowi, ale musialbym zostawic lub nieznacznie zwiekszyc shadery.

generalnie teraz 725 core, 1648 shadery, 2000 pamiec, ktora jeszcze bede srubowal bo to raczej nie max

03 - 21k

Krecac rdzen rownolegle z shaderami otrzymujesz najwyzsza wydajnosc (ze sie tak wyraze). Krecenie samego rdzenia/shaderów nie daje juz takich dobrych efektow :wink: Najlepiej sprawdz to sam

a zobacz jak ci pójdzie jak zrobisz 700/1800/2000 ... ja jak kreciłem shadery to mialem wiekszy przyrost niz krecenie rdzenia ...

jw, sprawdz sam, krecenie rownolegle rdzenia i shaderow powinno dac troszke lepszy efekt niz krecenie samych shaderow :wink:

ey . czy oplaca sie w moim przypadku zwiekszac napiecia ? .

 

i zwiekszac to w biosie ? jak sprawdzic jakie mam teraz :DD

Bylo wałkowane tysiac razy !! Napięcia nie zmieniamy za pomocą edycji biosu ! Napiecie sprawdza sie za pomoca miernika !! Czemu nikt nie czyta FAQ :|

Czy sie opłaca czy nie... - jak ci brakuje mocy to olowek w dlon i jedziesz z koksem :D (czyt. FAQ - nalezy zamazac jeden z opornikow)

 

Darkx: Vista to wielkie jedno "zuo" :P Wroc do XP'a a przekonasz sie sam ;)

Edytowane przez Popiół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krecac rdzen rownolegle z shaderami otrzymujesz najwyzsza wydajnosc (ze sie tak wyraze). Krecenie samego rdzenia/shaderów nie daje juz takich dobrych efektow :wink: Najlepiej sprawdz to sam

Kręcenie ropów/tmu daje bardzo mało w większości nowych gier , przy grach opartych na texturach jak najbardziej - tmu , AA powoduje obciażenie ropów. W przypadku nowych gier opartych na shaderach , gdzie shadery są zapracowane , zwiększenie wydajności rop/tmu nie wiele zmieni.

 

Zauważyłem także , rop/tmu znacznie lepiej się skalują z napięciem niż shadery. Shadery w pewnym momencie mają dosyć , rop/tmu chcą więcej mhz :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krecac rdzen rownolegle z shaderami otrzymujesz najwyzsza wydajnosc (ze sie tak wyraze). Krecenie samego rdzenia/shaderów nie daje juz takich dobrych efektow :wink: Najlepiej sprawdz to sam

 

jw, sprawdz sam, krecenie rownolegle rdzenia i shaderow powinno dac troszke lepszy efekt niz krecenie samych shaderow :wink:

sprawdzilem i u mnie wydajnosc w Sanctuary przy waszym taktowaniu rownoleglym jest niższa o 3-4 klatki i o prawie 100 pkt mniejsza niz w przypadku krecenia oddzielnie rdzenia i sharderow 700/1800...

tak wiec nie wiem jak to u was jest ;) pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście polecam taśmę 3M ,a nie jakieś z miedzią wynalazki...Przeczyszczenie dokładne powierzchni(odtłuszczenie) i jest mocno przyklejone.Wiele razy używałem(jak wielu z Was zapewne :D ) i nic nie odpadło.Tu mała uwaga -jeden bąbelek z powietrzem po naklejeniu i zrywamy!Musi być "cacy".

Pewnie już znacie ten nowy bench

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1777

Jakość, a raczej wydajność oświetlenia i co za tym idzie cieniowania.Muzyczka...Po teście ilość klatek średnia jest podawana.Może sie przydać przy OC.

Przy okazji niejako 169.09 Beta

http://www.nvidia.com/Download/betadrivers.aspx?lang=en-us

Edytowane przez miron72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krótka piłka. Opłaca się kupować 8600gt/ge z 512mb pamięci ? Czy 256mb spokojnie pociągnie 1280x1024 ? I czy jest jakaś różnica w pobieraniu prądu ?

Przede wszystkim nie ma zadnego przyrostu przy 512 ram. Prądożernosc wzrasta, ale minimalnie. Spada natomiast krętliwość pamięci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z automatyczna regulacja obrotów na Palicie Sonic+? Wydaje mi sie ze po zainstalowaniu systemu i sterów 169.75 wszystko działało właściwie tzn aplikacja 3d wiatrak sie rozpędzał po wyjściu schodził do niskich obrotów. A teraz wiatrak jest na minimalnych obrotach tym bardziej ze nic nie zmieniałem co prawda grzeje sie max 73*C ale po co jak może mieć mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam niedawno nabyłem GF 8600GT od Palita i mam z nim mały problem, po wyjściu z aplikacji 3d w Windowsie mam nieostry obraz, czcionka jest rozmazana itp. po ponownym uruchomieniu kompa jest wszystko ok. Dodam, że to raczej nie monitor bo na integrze jest wszystko ok. Nie ma też różnicy czy karta jest po OC czy na defaultowych ustawieniach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Właśnie zamontowałem swojego palita sonica + do kompa i wgrałem stery 163.75, do tego Riva Tuner 2.06

W stanie spoczynku mam odczyt 46 stopni, po godzinie gry w Command and Conquer tyberium wars odczyt wynosi 65 stopni i jest stały, to znaczy dalej nie rośnie. Czy te temperatury są w normie?

 

Karta nie jest kręcona.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podbilem napiecie do 1.7v, ale oc nie wzroslo za bardzo

ropy przy 1.57v - max 745 przy 1.7 -max 775

shadery przy 1.57 max 1728 - przy 1.7v - max 1836. (ale nie tak stabilnie, o tym potem.)

Po okresleniu maxymalnego oc shaderow i ropow, pamieci ustaiwlem na 915mhz.

 

Teraz troche porad co do testowania stabilnosci oc:

Dobrym testerem shaderow jest... menu glowne stalkera. Jest tam jakby szkielko, ktore przesuwa sie po opcjach takich jak nowa gra, wczytaj itd. Jesli shadery sa przekrecone, na szkielku pojawiaja sie artefakty- biale kropeczki. Teraz kilka mi tam miga czasami, ale w innych grach (COD4, unigine v.0.4) wszystko jest miodzio, wiec sie nie przejmuje. Z kolei do testowania ropow i pamieci uzywam Live For speed. Jak te rzeczy sa przekrecone, to gra bardzo szybko sie wywala.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Posiadam karte graficzna PALIT Geforce 8600GTS i płytę główną ASUS P5KC.

Karte mam podłączoną do monitora przez DVI.

Podczas włączania komputera jeszcze przed pojawieniem sie loga Windows i "wczytywania"systemu pojawiają sie artefakty - a właściwe tylko migną raz u dołu ekranu. Czasami też rozruch sytemu zatrzymuje się na na planszy z logiem Windows. Problem nie występuje przy połączeniu przez D-Sub, tylko przy DVI. Kabel DVI jest na bank sprawny. Czy idzie coś z tym zrobić?

 

na youtube ktoś przedstawił taki problem jak mój - tak to wygląda:

http://www.youtube.com/watch?v=Wn_So98wbSE

 

Proszę o pomoc!

Edytowane przez webpiotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...