Skocz do zawartości
Stuku

Zwrot Towaru Zakupionego W Vobise

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest następujący. W niedziele dokonałem zakupu karty TV Kworld w Vobisie. Okazało się jednak :

 

- pilot/czujnik nie jest do końca sprawny. Czasem działała kilka klawiszy, czasem wogole.

- sygnał - po podłączeniu do anteny siatkowej jednynie znajduje 2 i polsat i to na dodatek snieżącą. Na tej samej antenie na tv mam w normalnej jakości 1, 2, 3, polsat, tv4 i tvn

 

Czy na tej podstawie moge zwrócic zakupiony towar i żądać zwrotu pieniędzy ?

 

pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tą kartą bankowo jest coś nie w porządku. Sprawdziłem ją jeszcze na innym komputerze. Sytuacja była podobna.

 

Co lepsze była testowana nawet w Olsztynie - po podłączeniu do anteny która "wyłapuje" idealnie wszystkie stacje na tej karcie było dostepnych kilka w owiele gorszej jakości.

Pilota sprawdzałem zarówno na zwykłych bateriach AAA jak i na akumulatorkach GP 850.

 

Zapomniałem też wspomieć że analogiczna sytuacja występuje w tunerze fm. Po za RMF nie działa żadna inna stacja której można normalnie słuchać.

 

Raczej będe żadał zwrotu pieniędzy niż wysyłanie na gwranacje.

Jak to się dalej potoczy będe informował na forum.

Edytowane przez Stuku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karty TV potrzebuja znacznie lepszego sygnalu niz TV! Dlatego takie slabe wyniki. U mnie pamietam na kablowce nawet byla roznica w jakosci obrazu miedzy TV a karta TV. A z normalnej anteny tez mialem tylko 2 czy 3 programy zasniezone ;)

Edytowane przez ridczak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie no ja sobie kupiłem kartę tv do kompa, zaopatrzyłem się tylko w nowy kabel antenowy i śmiga aż miło....z tą kartą na pewno jest coś nie tak a, że vobis raczej solidna firma to i nie powinno być problemu z wymianą...no ale rożne występują przypadki nawet w najlepszych firmach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stuku cos niecos wiem o Vobisie od kuchni ;)

 

wymiana/zwrot kasy/seriws to zalezy na kogo trafisz i jak bedziesz gadal. Wiadomo sklep to nie wypozyczalnia sprzetu, wiec zwrot kasy to ostateczne wyjscie, mysle ze albo zaproponuja Ci wymiane na nowy egzemplarz, albo na inny model (nie koniecznie drozszy). Musisz jednak pamietac ze karta TV nie da ci takiej jakosci obrazu jak telewizor.

 

Widze ze jestes z Olsztyna badz okolic (sadzac po poscie). O ile sie nie myle jest tam jeden sklep Vobis (firmowy) nie wiem jak partnerzy. Znam tam kilka osob i nie powinni robic Ci problemow z rozwiazaniem problemu z karta.

 

P.S. mysle ze wyjezdzanie na dzien dobry z zadaniem zwrotu kasy poskutkuje przyjeciem karty na serwis i bedziesz czekal 14 dni roboczych, a to chyba nie o to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem jest następujący. W niedziele dokonałem zakupu karty TV Kworld w Vobisie. Okazało się jednak :

 

- pilot/czujnik nie jest do końca sprawny. Czasem działała kilka klawiszy, czasem wogole.

- sygnał - po podłączeniu do anteny siatkowej jednynie znajduje 2 i polsat i to na dodatek snieżącą. Na tej samej antenie na tv mam w normalnej jakości 1, 2, 3, polsat, tv4 i tvn

 

Czy na tej podstawie moge zwrócic zakupiony towar i żądać zwrotu pieniędzy ?

 

pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź

Składasz reklamacje, ale to Ty decydujesz, czy powołujesz się na gwarancję czy na ustawę konsumencką. Lepsze jest drugie rozwiązanie. Masz prawo na wymianę towaru lub naprawę - wybór należy do Ciebie. Dopóki jest możliwa naprawa/wymiana nie możesz żądać zwrotu pieniędzy.

 

@costi, to ile razy towar może być naprawiony zależy od gwarancji. Niestety może ona w tym wypadku milczeć. Ustawa nie reguluje także ani czasu naprawy, ani to czy gwarancja przedłuża się na okres naprawy albo czy biegnie na nowo w przypadku wymiany.

 

Polecam na początku zapoznać się z warunkami gwarancji i porównać je z uprawnieniami jakie mamy w ustawie o sprzedaży konsumenckiej i wybrać to, co jest dla nas korzystniejsze. :)

Edytowane przez studenc1k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zeszły piątek byłem w Vobisie. Odesłali mnie do serwisu i tam zostawiłem kartę. Do poniedziałku facet z serwisu miał do mnie dzwonić, poinformować o diagnozie usterki. Obecnie jest wtorek, wczoraj nie dzwonił. Z powodów zawodowych w tym tygodniu najwczesniej moge się przejść do nich w piątek ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pilot dobra. A na sniezace stacje jest sposob trzeba je ręcznie nastroić tj. wprowadzić częstotliwośc i masz.Też myslałem że mam zrombana karte.

Edytowane przez Mac'

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem tego. Nic nie dawało.

 

Ale to co się dzieje to jest istna parodia - karte dałem do serwisu i w ten poniedziałek miał dzwonić serwistant. Do dzisaj ani słowa. Chyba trzeba nieco inaczej z nimi "porozmawiać"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oooo tak Vobis.... Mam z nimi niemiłe wspomnienia....

Jak się okazało mobo jakie zamontowali memu starszemu jest poserwisowe -> czyt. było uszkodzone i zostało naprawione....

5 lat wytrzymało....

W Vobisie mogę ew. tusze do drukarki kupić, tego raczej nie zepsują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niewiesz czy te tusze podawane jako orginaly niesa napelniane, ja co najwyzej w vobisie moge plytki kupic chodz raz sprzedali mi porysowane ;/

Widze że nieobce jest Ci zjawisko paranoi...

Bosh, czy jak kupujecie w sklepie spożywczym mięso wołowe to też nie wierzycie w to i myslicie że mozę być z konia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała szybka relacja ze zmagań. Byłem w Vobisie - początkowo dziwne wkręty tłumaczące dlaczego szanowny Pan serwistan nie zadzwonił. Co się okazało ? Karta pojechała na serwis w siną dal i pozostało mi cierpliwe czekanie ;)

 

---------------------------

EDIT : 11 grudnia 2006

 

Wczoraj 10 grudnia byłem w Vobisie - po miesiacu czekania okazało się że karta była rzeczywiscie uszkodzona i dostałem nowy egzemplarz. Działa bez problemu :D

 

temat do zamkniecia

Edytowane przez Stuku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...