byzik Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) Potrzebuję kupic do firmy drukarkę i kopiarkę, zastanawiam się nad 3w 1 czyli urzadzenie wielofunkcyje. Co radzicie atramentówka czy może laser, co będzie lepsze , cichsze/ też ważne/ cena około 1000zł Jakiej firmy Canon może HP ? mam kilka opcji: atramentowe HP Fotosmart PSC 3210 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21283 czy Canon Smartbase mP 750 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=17660 laserowe HP laserJet M 1005MPF http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=32080 czy Canon LaserBase MF 3110 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16412 Zależy mi na waszych opiniach , doświadczeniu z tymi urządzeniami / atramentowe czy laserowe/ zalety ,wady,wydajność ,jakość . Edytowane 8 Listopada 2006 przez byzik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...