Skocz do zawartości
kenfollet

Kamera Cyfrowa 3,5 Do 4 Tys Zł

Rekomendowane odpowiedzi

Więc... Szukam kamery cyfrowej w wyżej wymienionym zakresie cenowym. Mam telewizor panoramiczny więc było by miło gdyby i kamera nagrywała już w panoramie. Telewizor ma HD więc za tą cenę oczekuję już od kamery, że będzie nagrywała w wysokiej rozdzielczośći... Interesowałem się kamerami z dyskiem twardym np. Sony HDR-HC3 Chciałbym posłuchać jednak czy kamera jest warta uwagi i czy nie skupić się na innej firmie. Jak wygląda sprawa z nagrywaniem na DVD? Na ile godzin nagrania wystarczy płyta DVD? Jeśli idzie o szczerość to w kamerach jestem praktycznie zielony...:]

Edytowane przez kenfollet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz dla siostry wybieralem kamare, latwo to nie bylo ale postawilem na Panasonic GS300 wciaz na miniDV, z 10x zoomem optycznym (opty stabilizacja) i matryca 3CCD 3MPx. Jakosc obrazu naprawde swietna, szybki zoom i natychmiastowe dostrajanie ostrosci. Kasetki ze wzgledu na latwa edycje filmu no i dlugosc nagran. Teraz po powrocie widzialem identyczna kamerke panasa ale DVD jako nosnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doświadczenia z kamerą JVC z HDD-20gb, nie pamiętam modelu

Kamery z HDD nie polecam z dwóch powodów.

Dużo gorszy obraz, niż w mini DV.

Dużo pracy w łączeniu różnego rodzaju ujęć, np. nagrałeś 30sekund i pauza potem 1 minutę i pauza za chwalę 15 minut. Każdorazowe włączenie rec to plik na dysku i weź to potem połącz, jak zebrało się tego sporo

Mało tego obraz nagrywany jest w dziwnych plikach video, których nie rozpoznaje np. Adobe Premiere 6.5.

Musiałem się nagłowić żeby dojść, czym i jak to kompresować

W mini DV puszczasz taśmę i leci, a potem obróbka – bez bólu

 

Jednym słowem roboty przy obrobieniu 5 godzin materiału (kamery z HDD) jest od pyty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach