Skocz do zawartości
stefanor

Laptop Do 5000pln. Compal?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

za kilka tygodni wyjeżdżam za granice i chcę sobie kupić laptopa. Mam do dyspozycji ok 5000pln. Laptop przede wszystkim ma być narzędziem przydatnym do tłumaczenia różnego rodzaju tekstów :D, bo z angielskim stoję średnio oraz być może przyda się w pracy, bo jestem informatykiem. Oczywiście czasami obejrze sobie jakiś film (S-Video) czy sporadycznie rozwale kogoś w FEAR Combat ;) Zastanawiam się nad laptopem firmy Compal model Hel80 (CoreDuo T7200, GF7600, i dodatkowo 2GB RAM 667MHz) za ok. 5300zł. Szczerze powiem, że nie znam tej firmy. Chciałem kupić jakiegoś IBM albo Toshibe, ale wiadomo za równoważny sprzęt jakim dysponuje ten Compal pod marką Toshiby albo IBM musiałbym zapłacic jakis tysiąc złotych więcej. Więc w związku z tym mam pytanie, czy ten Compal to jakiś chiński badziew czy sensowny produkt?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez stefanor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

za kilka tygodni wyjeżdżam za granice i chcę sobie kupić laptopa. Mam do dyspozycji ok 5000pln. Laptop przede wszystkim ma być narzędziem przydatnym do tłumaczenia różnego rodzaju tekstów :D, bo z angielskim stoję średnio oraz być może przyda się w pracy, bo jestem informatykiem. Oczywiście czasami obejrze sobie jakiś film (S-Video) czy sporadycznie rozwale kogoś w FEAR Combat ;) Zastanawiam się nad laptopem firmy Compal model Hel80 (CoreDuo T7200, GF7600, i dodatkowo 2GB RAM 667MHz) za ok. 5300zł. Szczerze powiem, że nie znam tej firmy. Chciałem kupić jakiegoś IBM albo Toshibe, ale wiadomo za równoważny sprzęt jakim dysponuje ten Compal pod marką Toshiby albo IBM musiałbym zapłacic jakis tysiąc złotych więcej. Więc w związku z tym mam pytanie, czy ten Compal to jakiś chiński badziew czy sensowny produkt?

 

Pozdrawiam

@satoshie

chyba nietrafiony ten artykul :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi