pc_max Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 Dla wielu grą (FPP) w której AI stoi na najwyższym poziomie jest F.E.A.R. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 hmm no coz. mimo wszytsko dobrych gier na rynku brakuje. wiec mozna by przymknac oko na pare błędów tej gry gdyż to sam COD4 ;) choc tak sie zastanawiam .... sa gry ktore nieposiadają takich okropnych skryptów?? moz enim byc MOh Airborne?? bo tak czuć ze AI żyje. a wlasnie ze nie , dopoki nie pojdziesz do przodu to szwaby przybiegaja i przybiegaja ;) ostatnio AI czulem tylko w FEAR gdzie kolesie sie porozumiewali :) albo kombinowali jak kon pod gore :) prawda jest taka ze w grach AI spada na ostatnie miejsce bo nawet nie wiecie jak wiele rzeczy programistom utrudnia zaimplementowanie AI. Musza zwracac uwage na 4 razy wiecej rzeczy dlatego stosuje sie skrypty ktore sa przewidywalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość l33tno0b1n Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 a wlasnie ze nie , dopoki nie pojdziesz do przodu to szwaby przybiegaja i przybiegaja ;) ostatnio AI czulem tylko w FEAR gdzie kolesie sie porozumiewali :) albo kombinowali jak kon pod gore :) prawda jest taka ze w grach AI spada na ostatnie miejsce bo nawet nie wiecie jak wiele rzeczy programistom utrudnia zaimplementowanie AI. Musza zwracac uwage na 4 razy wiecej rzeczy dlatego stosuje sie skrypty ktore sa przewidywalne. W Airborne w większości map jest tak, że wchodząc do jakiegoś sektora np uliczki czy domu pojawiają się wrogowie ale po wybiciu wszystkich więcej razy już ich tam nie zobaczysz. Ja bym dodał jeszcze Stalkera momentami AI mnie nieźle potrafiło zaskoczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 A to dobre... AI w medalu... widać, że żyje. Hehe... A co do strzelania przez ściany to właśnie ma być plus w rozgrywkach mp i nie tylko. Jeśli jest materiał, przez który może przelecieć pocisk to proszę bardzo... możesz ukatrupić gościa biegnącego przed lub w domku. W sumie normalne. A skrypty..? Moim zdaniem w tego typu grze aż tak nie razi i wprowadzone jest po to by poprowadzić akcję i dostarczyć wrażeń. Nie moja wina, że sterczysz w miejscu patrząc czy aby nie powtarza się jakaś sekwencja. Wydaje mi się, że taki typ gry jest po prostu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 W COD 2 też były skrypty i ta liniowość. Dopóki czegoś nie zrobisz ,albo staniesz w konkretnym miejscu gra zamiera. W tym demie jednak widać to troszkę bardziej. BTW. Będzie w ogóle demko MP ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość l33tno0b1n Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 A to dobre... AI w medalu... widać, że żyje. Hehe... A co do strzelania przez ściany to właśnie ma być plus w rozgrywkach mp i nie tylko. Jeśli jest materiał, przez który może przelecieć pocisk to proszę bardzo... możesz ukatrupić gościa biegnącego przed lub w domku. W sumie normalne. A skrypty..? Moim zdaniem w tego typu grze aż tak nie razi i wprowadzone jest po to by poprowadzić akcję i dostarczyć wrażeń. Nie moja wina, że sterczysz w miejscu patrząc czy aby nie powtarza się jakaś sekwencja. Wydaje mi się, że taki typ gry jest po prostu. Tak ale chyba mi nie powiesz, że terrorysta z kałachem widzi przez ściany. Tak jak sterczysz ale to po co strzelać w tej grze skoro można pójść do punktu i praktycznie już po sprawie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 No dobra zagrałem Nie bede tu mówił o grafice, bo na low/medium detalach jej oceniać nie mozna, nie bede tez biadolił na każdym kroku jak niektórzy tutaj o fpsach bo mnie one zbytnio nie interesują, skoro najwięcej w tą grę będe grał na Xboxie. Cod'a 4 kupuje juz teraz, zeby potoczyć w MP do momentu kiedy zawita do domu konsola, bo wtedy to chyab w ogóle z graniem na kompie skończę. Ale do rzeczy. Na początku ogromne zaskoczenie. Wchodzę do gry, mija pare sekund widze menu, odpalam new game i po kolejnych 5 sekundach już jestem na polu bitwy - WOW! W porównaniu do takiego Battlefielda czy innego FPS'a to jest po prostu przepaść, to chyab zasługa tych wymogów Microsoftu, którzy żadają żeby każda gra na Xboxie nie miałą loadingów dłuższych niz 30 sekund. No ale potem te pierwsze wrażenie jakieś takie nijakie. Grafika na detalach, na jakie pozwala mi komputer wygląda troszkę lepiej niż COD2, ale chodzi duzo gorzej (w największej rozpierduszce widziałem 12fps). Na dodatek takie miałem wrażenie jakbym grał w COD2 Mod... No ale im dalej tym bardziej jakoś się oswajałem z grą. Stary dobry COD. Akcja na każdym kroku, klimat wojny zabija, AI przeciwnika super (znowu sie okazuje ze jedyny Singleplayer z którym mam porblemy, to COD na poziomie veteran). Jednak znowu te irytujące skrypty. Nie podejde tu, to nie wyważą drzwi, nie podejde do goscia, to nie otrzymam nowej wytycznej. Tak się budowało kiedyś gry, dlaczego teraz producenci idą tak na łatwiznę? AI mzoe tak oskryptowane nie jest, bo wiele razy byłem zaskakiwany i nie wiedziałem z której strony moze wyjsc. No i to co po prostu nie moge scierpiec. Kolejny FPS gdzie praktycznie nie ma FIZYKI!! No dobra, jesli chodzi o ragdoll to on jest (i to świetnie zrobiony, ciała nie padają w podobny sposób, ale jednocześnie po śmierci nie padają jak szmaciane lalki), ale nic więcej. Mozna conajwyzej w jakąs skrzyneczke strzelic lub puszkę, ale taka beczka która lezy na boku? A skąd, wryta w ziemie. Stół w domku? Granat go nie ruszy. Juz 3 lata mija od premiery HL2 i jak narazie nie pojawiła się ŻADNA gra która by pod względem fizyki by konkurowała z wytworem Valve. Mnie jzu po prostu na rzyg zbiera jak gram w jakąś strzelankę, gdzie kompletnie nie ma interakcji z otoczeniem. W tak efektownej grze jak COD aż się prosi o jakiegoś havoka. Jeszcze pare tygodni temu byłem pewny zakupu COD4, teraz juz tak nie jest. Kurcze, przydałoby się jakieś demo MP, bo akurat w tej grze interesuje mnie bardziej multiplayer, single to taki dodatek przygotowawczy i odprężacz. Strzelanie do botów juz mnie tak nie rajcuje, a w takim multi chciałbym zobaczyc czy lagi przeszkadzają, jak z recoilem, czy mapy zbalansowane, czy bronie zbalansowane... a tak to musze kupować kota w worku tak naprawdę. Dla mnie, gracza, który grał w CS'a 5 lat i gra w BF'a od roku to bardzo ważne. Ide dalej grac bo jeszcze nie przeszedłem tej misji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 Tak ale chyba mi nie powiesz, że terrorysta z kałachem widzi przez ściany. Tak jak sterczysz ale to po co strzelać w tej grze skoro można pójść do punktu i praktycznie już po sprawie ? Jeśli "widzą przez ściany" to jest oczywiście źle ale inna jest sytuacja jeżeli znasz pozycje żołnierza i wiesz, że tam jest, chowa się... a ściana jest z drewna(przypuśćmy) i pozwala na taką zagrywkę. Inna sytuacja to jak kolo biegnie i widać go przez okna jak śmiga... już nie upraszczajmy i nie sprowadzajmy tego do aimbota(czy jak tam zwał) ale do refleksu, spostrzegawczości i możliwości broni jak i tej nieszczęsnej ściany. Ostatnie zdanie bardziej do mp chyba się odnosi bo jak komp Cię odstrzeli przez przeszkodę to i tak podejrzane będzie i jak widać z góry osądzone, że to jakiś myk. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 Wszystko fajnie ślicznie, ale brak dx10 troszkę mnie zasmuca... Szkoda, że to tylko porcik z konsoli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 Nie zabijaj mnie tym dx10 :wink: Gra wygląda dobrze nie ma co narzekać , a dx10 to narazie w grach jest wciskany na siłe i ukazywana różnica w stosunku dx9c. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galandir Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 (edytowane) mimo wszytsko roznica powinna byc;) wiecej dymków cienie lepszejsze;) mimo wszytsko czasami fajno posmigać bo zadymionej okolicy ;) nawiązując do zalów kolegi: MaZZeo jelsi chodzi o total rozwalke polecam http://www.3zone.ru/2007/09/07/battlefield...y-trejjler.html chyba doslownie wszystko mozna;) BTW nie w tym rzecz zeby wszystko rozwalić w tym rzecz zeby dobrze sie bawic;) Edytowane 12 Października 2007 przez galandir Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 A wiec jestem po pierwszym starciu z nowym codem. Szczerze powiedziawszy nie zwalil mnie z nog tak jak MOH, ale co sie pozniej z MOH'em okazalo w full wersji, jest strasznie niedopracowany. A CoD? Moze ma mniej bajerow, i nie ma takiej swietnej grafiki jak MOH, no i tak liniowosc. Ale jak sam poweidziales MaZZeo, grasz zazwyczaj multi, takze w ogole przejdziesz calego CoD'a? ;). Ja gralem w kazda czesc CoD'a, i w kazdym przeszedlem multi, ale prawie zawsze kupowałem ta gre głównie dla multi. Teraz czekam albo na multi demo, albo na fulla, co nstąpi za miesiąc. A tego "kota w worku" kupiłem juz 2 tygodnie temu, jako pre-ordera, bo do serii Activision // CoD'a mam ogromny sentyment, i uwielbiam ta serie, która zajmuje pierwsze miejsce u mnie na półce. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 (edytowane) Przeszedłem całego COD'a, przeszedłem całego COD'a 2, więc dlaczegó czwórki miałbym nie zaliczyć? ;) Jednak po prostu troszke mnie denerwuje, ze seria ma juz kilka lat, a cała budowa rozgrywki jest taka sama. Akurat ja mam podobne zdanie co do MOH'a. Zrobił pierwsze bardzo dobre wrażenie, ale jak się potem bardziej wgrywałem w to demko, to entuzjazm opadł. Z CoDem 4 jest na odwrót ;) Dopiero co wyszedłem z gry, przeszedłem misje 2 razy i co moge powiedziec, jak dłuzej zagrałem to zauwazyłem więcej plusów nzi minusów, nie wiem co tak wciaga w tej grze, ale po prostu gra jest genialna, moze jest prosta, moze ma skrypty i nie ma rozbudowanej fizyki, ale cały czas chce się grać. Niebywałą radość sprawia mi posyłanie na tamten świat terrorystę. Banana mam na twarzy jak widze przeciwnika, który pada po serii z M4 w tak realistyczny sposób. Po prostu uwielbiam tak efektowne fpsy. Chyba masz rację st1ch, nie mam się o co martwić :) Skoro serwisy mówią o bardzo dobrym multi, to coś w tym jest. Ja mam tylko nadzieje, ze nie bede widział tak małej liczby fpsów w starciach online. W końcu na serverach nie ma takiej młućki, jak chociazby w singlu. galantir --> hehe, dobrze wiem o tej grze, chyba ja kupie jak będe miał juz X'a :) Jednak takie rozwalanie budynków (no, moze nie az w takim stopniu jak w Bad Company) obiecywali z tego co wiem Infinity Ward, więc gdzie to jest? Kolejna obietnica nie spełniona przez twórców gry. Edytowane 12 Października 2007 przez MaZZeo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galandir Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 z tego co wyczytalem na RU stronkach to Bad Company bedzie i na pieca :] nie wiem czy juz przypadkiem jest bo premiera miala byc na lipiec;) wracając do obietnic to masz racje, o kant strzelił co obiecują, no moze jedynie Crysis bedzie według obiecanek ale hehheeh te wymagania:D nie mniej jednak COD4 to bedzie solidna adrenalinka która jako jedna z licznych swietnych gier zawita u mnie w formie orginalu ;) STALKER the best ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 Bad company to exclusive dla konsol (PS3 i Xbox 360) wiec na PC go nie bedzie (bedzie za to BF3). Ale nie róbmy juz offtopa :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galandir Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 Battlefield: Bad Company News: Bad Company Also Headed to PSP, PC ( ze strony http://www.1up.com/ ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CBZ Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 http://bonusweb.idnes.cz/download/dema/cod4mwdemo071011.html Dzieki za linka, coraz blizej do sprawdzenia, czy zapisac sie na Pre-Order ;) Po screenach widac, ze raczej warto, po wiekszosci wypowiedz tez, teraz trzeba przekonac sie na wlasnej skorze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 No i ja tez juz "po" demku :) mi sie podobalo, strzelaja, krzycza - taki fajny klimat chaosu jest, jakos nie przeszkadzali mi glupi wrogowie i "liniowosc" Dzieki zamieszaniu jaki jest w misji nie zwraca sie na to zbytnio uwagi (no ale to demo wiec kazdy pewnie wnikliwie je analizuje dlatego moze takie komentarze) Swietna sprawa z podnoszeniem broni, wrescie ktos wpadl na pomysl ze mozna podniesc to co lezy a nie to co sie "nalezy" :P Gralem w 1280/800 i detale wiekszosc na maxa i fps byl zadowalajacy (wiem wiem - mam slaby sprzecik ale dla mnie bylo to jak najbardziej grywalne) Teraz pytanie...kupic nowego COH czy COD4 ? :D jak 90% z was...ja tez sie nastawiam na multi :P Po przygodach z COD2 gdzie multi bylo dla mnie super, a co do KARa to mogli zrobic SWD bez lunetki i bylo by po problemie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 A wiec jestem po pierwszym starciu z nowym codem. Szczerze powiedziawszy nie zwalil mnie z nog tak jak MOH, ale co sie pozniej z MOH'em okazalo w full wersji, jest strasznie niedopracowany. A CoD? Moze ma mniej bajerow, i nie ma takiej swietnej grafiki jak MOH, no i tak liniowosc. Ale jak sam poweidziales MaZZeo, grasz zazwyczaj multi, takze w ogole przejdziesz calego CoD'a? ;). Ja gralem w kazda czesc CoD'a, i w kazdym przeszedlem multi, ale prawie zawsze kupowałem ta gre głównie dla multi. Teraz czekam albo na multi demo, albo na fulla, co nstąpi za miesiąc. A tego "kota w worku" kupiłem juz 2 tygodnie temu, jako pre-ordera, bo do serii Activision // CoD'a mam ogromny sentyment, i uwielbiam ta serie, która zajmuje pierwsze miejsce u mnie na półce. Pzdr. Ja za to mam odwrotne odczucia. MOH ma może ciut lepsze tekstury,ale COD graficznie bardziej mi się podoba. Pozostałe odczucia takie same: CoD4 w 99% z przeznaczeniem na multi. pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akord Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 (edytowane) ale ut3 wyglada lepiej i chodzi lepiej a silnik to podrasowany ten z cod2 ze wsparciem na 2 jajka zreszta nawet poruszanie takie same jak w cod2 Edytowane 13 Października 2007 przez akord Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muniek Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 (edytowane) Mam problem z ta gra... Odpala sie normalnie ale po zakonczeniu intro, wychodzi do systemu. W czym tkwi problem? Zaznaczam, ze komputer jest w pelni stabilny, nie ma mowy o wysypywaniu sie z przyczyn hardware'owych. Sterowniki do karty graf. to ForceWare 162.18. Edytowane 13 Października 2007 przez Muniek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beerd Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 Call of Duty 4 - Modern Warfare Demo\miles\aamssmp3.asi zmień na aamssmp3.bak i powinno smigać, bez muzy ale działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fuqs Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 gra miażdży! Demko krótkie , ale smialo moge napisac , ze zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie ! To dalej ten sam COD tyle, że nowsze bronie i realia. Grafika jest znakomita a optymalizacja GENIALNA!! Na Radeonie X1950GT@PRO 512 MB chodzi na 1280x1024 FSAAx2 ANISO x 16 i wszystkie detale na max ! i srednio jest 30-40 fps , a momentami nawet i 60. W koncu mam wrazenie , ze to 512 MB na karcie sie przydaje - bo nowy COD zjadł prawie 500MB , zadna inna gra jak dotad nie zabrala z pamieci tego radka wiecej niz 400MB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muniek Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 @BeerdMan Dzieki wielkie, gra dziala... Zastanawiam mnie tylko w czym tkwil problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 rowniez przeszedlem demko :) moge powiedziec o gameplayu ze gdyby odpalic ta gre komus kto gral w jakiegos CoD wczesniejszego , nie zdradzajac tytulu , to z miejsca poznalby ze to seria CoD. Za wiele w gameplayu sie nie zmienilo jak widac. Ale jest przyjemnie i bardzo filmowo moim zdaniem :) Podobaja mi sie rozne smaczki w tej grze zwiazane z animacja zolnierzy, jest tego naprawde sporo. Dla przykladu moge przytoczyc sytuacje gdy jeden z terrorystow trafiony seria w nogi upada upuszczajac swoje AK a pozniej czolgajac sie na plecach wyciaga pistolet i strzela . fajne :) Animacja modeli in-plus - polecam uzywanie snajperki. tak samo jak nasi marines ktorzy nie maja litosci i dobijaja przeciwnikow seria z calego magazynka .... Ci jankescy kowboje :P Graficznie widac ze autorzy musieli zastosowac szereg sztuczek zeby framerate nie poszedl na leb na szyje ( aczkolwiek u mnie w wiekszym chaosie spada do 20fps na high texturach wszystko i wszystko on w 1024x768, ). Wkoncu nie ma sie co dziwic gdy ilosc animowanych obiektow na ekranie powoduje prawie ze oczoplas :) zwlaszcza akcja z obrona czolgu wprowadza nieopisany chaos gdy wybucha jedoczesnie kilka granatow, jakies wraki eksploduja, ktos strzela flara, zolnierze prowadza caly czas ogien, w tle helikoptery, nad glowa swiszcza pociski z rpg ... masakra. dlatego wlasnie mimo ustawien Extra textur zauwazylem mimo wszystko oszczednosc w rozdzielczosci textur - gdzies poziom HL2. To co lekko irytuje to bezczelne kolejki z marines oczekujacych na zastapienie swoich poleglych kompanow w newralgicznych miejscach starć - chociaż dobrze ze nie pojawiają sie znikąd :) . Tak samo po przeciwnej stronie barykady oczywiscie :) Wszyscy narzekaja tutaj na skrypty - ja mysle ze przy takiej skali rozroby nie dalo sie tego uniknac. wszystko musialo byc poopisywane przez programistow zeby nie obciazac niepotrzebnie sprzetu. Cos za cos, napewno w zadnym innym tytule nie uswiadczycie ogromu dzialan jak w CoD4. Starcia sam na sam z 4-5 przeciwnikami a 20vs20 to lekka roznica, sami przyznacie . czekam na pelna wersje , zobaczymy jak prezentowala sie bedzie cala kampania. aha, czy tylko ja mam takie wrazenie ze na filmikach z demka na X360 w ktorym jest ten sam etap zmagan grafika wyglada lepiej ? gralem na wszystkich efektach wlaczonych i extra textury a mimo wszystko wersja na X wyglada lepiej ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martins2000 Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 w opcjach graficznych jest Sync Every Frame co to za pocja i co daje w grze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 ale ut3 wyglada lepiej i chodzi lepiej a silnik to podrasowany ten z cod2 ze wsparciem na 2 jajka zreszta nawet poruszanie takie same jak w cod2 poruszanie takie samo? dziwi cie to? po co robic inne poruszanie sie skoro to w cod2 bylo bardzo dobre? cod4 to nie jest engine cod2(q3) :D nie widac roznicy miedzy 30 a 80fps, nie czuc spowolnienia przy niskim fps, na sile 20fps moze byc grywalne w sp, a np przy czym 80 w cod2 nie bylo, myslisz ze wkoncu po 8 latach udalo im sie poprawic ten engine? :lol2: grajac tyle lat w vcod/cod2 ja od razu widze roznice w fps ktore pozwalaja na plynna gre, wkoncu nie trzeba bedzie miec 250fps zeby w pelni wykorzystac swoje umiejetnosci i to mnie cieszy chociaz juz nie bede gral w kolejnego coda po necie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 w opcjach graficznych jest Sync Every Frame co to za pocja i co daje w grze?przy szybkich obrotach "kamera" w widoku z oczu w shooterach FPP daje sie zauwazyc ze ramki nie leca razem tylko kazda kolejna goni poprzednia - widac jakby schodkowanie obrazu. po wlaczeniu synchornizacja dajesz dodatkowa robote karcie graficznej ale tego efektu juz nie uswiadczysz dzieki czemu obraz jest lepszej jakosci przy szybkich zmianach sceny ... ale zamieszalem :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.A.B Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 Dla mnie, najefektowniejsze czyszczenie pomieszczenia od czasow FEAR. Taki maly szczegol jak 'tanczace' 'nitki' z LWC a ile radosci ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 niestety u mnie na a2600+ r9600pro, 512ram moge zobaczyć intro i wstęp do misji, zaraz po załadowaniu misji "wystąpił problem z aplikacją... i zostanie ona zamknięta". Czas na nowego kompa ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...