oldskul Opublikowano 18 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) Odnośnie wrażeń z multiplayer'a... hm, czar prysnął jak dla mnie. Dziwnie się to wszystko w nowym CoD zachowuje, denerwuje mnie hud strasznie, nie wiem po kiego wala są te ikonki granatu w multi, dlaczego nie ma pasku życia, tylko gramy aka Rambo. Mapy małe, udziwnione, na 32 os na serwerze ciężko nadążyć za akcją, do tego jakieś zwolnienia, niedolatujące pociski. Wolałbym, żeby tempo akcji było nieco wolniejsze, bo czasami jest taka siekanina jak w Quake III. Nierealny w pełni się z tobą zgadzam, tyle o ile na początku jest ciekawie, tym później gra zaczyna ssać. O cziterach nie wspomnę, bo to inna para kaloszy... Edytowane 18 Listopada 2007 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 18 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2007 Spylon, ze ja jestem lamka w cod to wiem, ale ze ty :> motyw bez paska zdrowia jest znana juz z czesci 2giej, wraz z ikonkami granatow, gre uwazam za dynamiczna to fakt, ale jak chcez zwolnic to zagraj SD :> gramy gdzies dzisiaj, za 1h powinienem byc wolny :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 18 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2007 pewnie po czasie tak jak do cod2 wyjda modki ktore poprawia giere w multi - paski, zasady, ikonki itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 18 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) Pograłem trochę online i... Widzę, że 9on7 na TDM to już całkowita rzeźnia - nie da się grać, bo co chwila pod nogi wpada jakiś granat, a to ręczny, a to z podczepianego granatnika... A z tymi pociskami, to rzeczywiście jakoś dziwnie jest. Wystrzelałem do gościa cały magazynek karabinu snajperskiego, a żadnej z pocisków nie dotarł do celu. Edytowane 18 Listopada 2007 przez Vennor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jc Opublikowano 18 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) kurde że też dopiero teraz znalazłem chwilke na obadanie gry, jest przekozacka :] optymalizacja w tej grze to jedna z jej głównych zalet. "This is how it begins" - kozacko. Właśnie skończyłem misje w stacji telewizyjnej. Niestety musze zawiesić swoją gre :-( . Ciężko się oderwać. Myslałem że padne jak Prajs kazał wyłączyć te biadolenie, a tu nagle niggas mjuzik :D :D :D Mam tylko jedno dziwne wrażenie...mianowicie głosy talibow(tak ich nazwijmy :D ) brzmią jak te niemców w Cod 2, tylko że po arabsku. Też tak macie ? :D. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « btw. nie to żebym się wpraszał :-P ale jakbyście multi rozgrywali to niech ktoś da info jakieś :) Edytowane 18 Listopada 2007 przez jc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 18 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2007 dziwie sie wam troche, narzekacie, ze za szybka rozgrywka - fakt, jest szybsza niz w cod2 i dobrze bo inaczej gdy gra sie cb/pcw to dluga monotonna zabawa w podchody sie szybko nudzi mapy - wcale nie sa za male, po prostu na publicznych serwach jest za duzo slotow, mapy nie sa robione jak w bf pod publiki i zeby na nich spokojnie 60 osob moglo grac, mapy sa robione pod gre 5on5 a nie 16na16, stad zawsze tlok na spawnie na publiku hud - mozna by sie zgodzic, ze ikonki nadow to troche zbyt duze ulatwienie, ale w porownaniu do cod1/2 nady sa o wiele mniej widoczne, szybciej wybuchaja i maja wieksza sile razenia, wiec uwazam, ze ta ikonka to wcale nie taka zla opcja brak paska zycia - przeciez zycie sie odnawia po ~5sek od trafienia, odnawianie zycia bylo juz krytkowane i przerabiane za czasow cod2 - dobra sprawa, teraz o wiele latwiej gdy sie ma jakiegos skilla wyciac caly team, niz majac 1hp chowac sie by przeczekac runde, to daje nowe mozliwosci i jest efektowne np na fragmovies :) wyszedl juz mod, do ktorego dawalem linka na poprzedniej stronie, ktory poprawia mp, ale jest to mod pod cb a nie pod publiki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 18 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2007 Pograłem trochę online i... Widzę, że 9on7 na TDM to już całkowita rzeźnia - nie da się grać, bo co chwila pod nogi wpada jakiś granat, a to ręczny, a to z podczepianego granatnika... A z tymi pociskami, to rzeczywiście jakoś dziwnie jest. Wystrzelałem do gościa cały magazynek karabinu snajperskiego, a żadnej z pocisków nie dotarł do celu. Slyszalem, ze na klanowych serkach granatniki sa poblokowane, bo faktycznie glupio sie z nimi gra i jest po prostu za latwo zabijac. ;] Mi sie codzik podoba, choc wolalem system obrazen z jedynki (teraz jest tak jak w 2ce, czyli ze sniperki mozna zabijac bez patrzenia w lunete itp. ;] ), ale 'modern' realia wszystko wynagradzaja. Poza tym upgradeowanie broni, rangi, bonusy za zabicie kilku graczy pod rzad itp. sprawiaja, ze jest lekki powiew swiezosci. Na pewno wyjda jakies ciekawe mody i gierka z czasem stanie sie mocno grywalna, choc dla mnie jest juz teraz, po prostu dobrze sie bawie starajac sie wyszukiwac dobre a nie tylko negatywne (jak niektorzy ;] ) strony mp. Poza tym cod od zawsze byl arcade, jak ktos szuka wiekszego realizmu to -> arma itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GURU500 Opublikowano 18 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) Wogole ten cod 4 to jak mod do cod2 .. dzwieki broni podobne , dzwiek upadajacego grantu i jego wybuchu taki sam jak w cod2 .. mapki za male jzu w cod2 byly troche wieksze.. nie kazdy rpzeciez jest w klanie i gra cb.. jedynie to dzis gralem 10vs10 to sie da jakos mozliwie pograc i cos przykampic i tak dalej jakies TP.. a tak to quake 3 full auto z m60 i jazda do przodu .. pewnie m203(grantnik) niedlugo bedzie blokowany na serwerach.. bo to sie robi nagminne ( chociaz mnie nie rpzeszkadza ) .. coz gierka jest swieza .. nie wiem co o niej myslec tak do konca .. Pasek zycia by sie przydal ( takie zoboczenie z innych FPS ) nawet gdy ono sie odnawia.. .. Ogolnie to czuje sie jakbym gral w cod2 zmodowany na walki z nowczesna bronia i gorszymi mapkami i para bugami.. coz gierka swieza poczekamy zobaczymy ... zawsze mozna opchnac na allegro za 50 zł ;p Edit ale zawsze to w sumei cos nowego ilez mozna walkowac II wojne swiatowa;p Edytowane 18 Listopada 2007 przez GURU500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZielonyTBG Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Jak dla mnie to mapki mogły by być ciut większe,ale tyko nie które.Ze snajperki się dziwnie szczela i ciężko zabić ale bawiłem się tylko parę razy jak znalazłem tego Berreta na pociski o,5 cala bo troszkę za małe plansze na strzelanie z daleka. Brak paska życia to dla mnie zaleta i nawet tego nie zauważyłem,bo zostało mi to z COD 2. Mam problem z klawiszami Y i Z bo się zamieniły miejscami i tylko w grze.Kiedyś miałem coś takiego w COD 2 i trzeba było nacisnąć jakieś klawisze i było znowu OK.Wie ktoś może jakie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cloperflake Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 CTRL+Shift a najlepiej ustaw w panelu tylko jedna klawiature np polski(programisty). Co do samej gry , przeszelem krotki (bardzo) SP , pogralem troche w MP i odinstalowalem gre. Co pewien czas odwiedzam fora a moze pojawi sie jaki ciekawy mod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 (edytowane) Jestem nadal pod wrażeniem. Gra jest jak na dzisiejsze standardy dość trudna. Tzn. za pierwszym razem jak sobie pogrywam to np. misja przerwania transmisji telewizyjnej i walka w studio to szedłem na partyzanta jak w każdej grze tego typu (MOHy, COD1 i 2). Ginąłem szybciej niż zauważyłem skąd w ogóle do mnie strzelano. Gdy chciałem pomalutku i ostrożnie to dostałem z granata oślepiającego i później to już wiadomo dwa strzały, oczy zachodzą krwią, trzeci strzał kończy mój żywot. Musiałem dostosować się jakbym grał z żywym przeciwnikiem. Czyli ostrożnie ale bardzo zdecydowanie. Przeciwnicy świetnie się ostrzeliwują. Nie wychylają całego łba tylko karabin i ew. można ich zranić w rękę. Cudownie się wali przez różne przeszkody. Czasami przejdzie, czasami nie jak to w realu. I tak możemy albo czekać aż się koleś wychyli albo próbować tracić ammo i walić przez ścianę lub ew. biurko. I strasznie efektownie naloty są przedstawione. Jak śmigłowiec kosi pół budynku to ze 3 razy oglądałem. Dla mnie rzeźnia niesamowita. Graficznie to aż oczy bolą od świetnych tekstur podłoża (w niektórych momentach przyuważyłem ślady samochodów na glinie jak w Crysis albo i nawet lepiej) poprzez świetne dynamiczne cienie na grafice postaci kończąc. Wszystko na moim złomie lata w maks. det. Szkoda, że mam mało czasu ale przynajmniej grą się dłużej nacieszę bo doszły mnie słuchy, że krótka. Edytowane 19 Listopada 2007 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snaker Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Niestety taka bolączka serii, że gry są napakowane efektownymi skryptami, lecz przejście gry to moment :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZielonyTBG Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Dzięki Cloperflake za pomoc.Ctrl+Shift nie pomógł,dopiero jak usunąłem resztę klawiatur i zostawiłem tylko programisty tak jak pisałeś,wszystko wróciło do normy.Dzięx :D A gra wymiata i tak na prawdę to pod czas zakupu kierowałem się grą w MP. B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laktus Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 HEj czy moglby mi ktos przeslac sava z gry chodzi mi , o sava po drugiej misji bo gra mi sie zawiesza zaraz po prologu , chyba ze ktos wie jak ten problem rozwiazac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeLe Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Niestety taka bolączka serii, że gry są napakowane efektownymi skryptami, lecz przejście gry to moment :(od niedawna zaobserwowalem ze wiekszosc nowych fpsow jest krótka i nastawiona glownie na multi - ja szczerze nawet nie przeszedlem singla w cod4, odrazu porwalem sie na mp ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaNz Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Ja też pierwsze co to multi bodajże po 3dniach z ciekawości odpaliłem sp i wciągnął mnie tak że... przeszedłem w jeden wieczór całego :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Akurat w cod4 od początku dla mnie liczył sie tylko mp. A tak btw jeszcze troche i dojdziemy do gier z grafą jak w filmach i tylko czekać na filmową długość 2-2,5h w sp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Teraz filmy coraz częściej ok 90-100 min trwają... <_< Tak psioczyliście na misję w Czarnobylu a ja tu za Chiny nie mogę tego Zakhaev'a dorwać :|...a swoją drogą to tą akcję pod młynem w Czarnobylu za pierwszym razem przeszedłem :blink: ogólnie to gra na jeden raz (bo skrypty)...ale w sumie bardzo fajnie się gra, optymalizacja w porządku...szkoda tylko, że tak krótko... o mp nic nie powiem bo nie grywam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 akcję pod młynem w Czarnobylu za pierwszym razem przeszedłem :blink:Na jakim Ty poziomie trudności grasz? :unsure: Spróbuj to zrobić na veteranie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeekee Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Siema ;] Jak bedziecie cos grac to cos napiszcie to i ja sie pisze ;) . Pozatym szukam jakiegos klanu . Jak cos to moje dośw to jakies rok w coda , 2 lata w coda 2 i od premiery gram w coda 4 . Kontakt to GG 2364394 albo xfire zeke91 Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Na jakim Ty poziomie trudności grasz? unsure.gif na hardened...jutro będę chwilę czasu miał to obaczę na veteranie... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 wbijamy gdzies panowie razem na mp? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 Doszedłem do Prypiatu. Fajna była grafika w całej grze ale to co zobaczyłem na początku tego levelu to przeszło moje wyobrażenia. Te krzaki, drzewa i przede wszystkim cienie rzucane na postaci to istne dzieło sztuki nawet na dzisiejsze czasy. Ja myślałem, że trailery przedstawiające tą misję to niezłe rendery ale okazuje się, że nie. Szkoda, że to już ostatnia misja bo gierka wybija się ponad przeciętność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 Kaeres » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Ten motyw z tym amerykańskim żołnierzem ginącym w eksplozji atomowej też jest niezły. Byłem pod wrażeniem :blink: To misja w Prypeci i "polowanie" snajperką na tego ruska to ostatnia plansza gry? :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 AndyN nie ;) Kaeres cos zakrecil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 No. Właśnie przed chwilą ukończyłem misje z Bombą :D Naprawdę jestem pod wrażeniem... Genialna gierka :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evocati Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) :( ukonczylem CoDa 4 a jakos nie mam satysfakcji z tego ... zbyt krotko, ale klimat pierwsza klasa, misja snajperska w Prypiat to mistrzostwo, czegos takiego mi brakowalo w poprzedniej czesci. W mp pogrywam ale imho po kilkunastu rundach i 25 randze robie sie to monotonne i troche nudne. Ale jesli bedziecie grali na jakims serwerze to ja sie pisze. Pozdrawiam Edytowane 20 Listopada 2007 przez evocati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 Dzisiaj spotkał mnie śmieszny "błąd" nie wiem dokładnie jak to nazwać ;) w misji gdzie mamy wbiec do piwnicy za każdym razem jak wbiegam ginę!! niezależnie od kolejności przy wbieganiu. czy wbiegam pierwszy, ostatni, pomiędzy kompanami ja ginę, a oni nie. Przeciwnicy tak jak w airborne widzą tylko mnie i tylko do mnie strzelają :( W starszych grach nie było to tak widoczne, a tu jest to codziennością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeLe Opublikowano 21 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2007 multiplayer - 8vs8 - s&d! to jest to!, spadam grac XD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2007 Patch 1.2 http://www.infinityward.com/modernwarfare/...-PatchSetup.exe This patch optimizes the Lean view offset issue, addressing the glitch reported by several community members and documented and sent in directly by community member GaretJax which is commonly referred to as the ?Left / Vertical Lean? Glitch, in addition to preparing files for compatibility with the future release of the Call of Duty 4: Modern Warfare™ Mod Tools. This patch will update all previous versions of Call of Duty 4: Modern Warfar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...