Skocz do zawartości
nrl

Call Of Duty 4: Modern Warfare

Rekomendowane odpowiedzi

Na 6800 sytuacja wyglada tak.

Ustawienia: 1024x768 AA4x, cienie wylaczone, reszta na max. Czasem zdarza sie spadki do 20fps.

 

EDIT: Dodatkowe: 1, 2.

W zamknietych pomieszczeniach srednio 50fps, podczas obrony czolgu 20fps, na koncu, przy ataku z powietrza w granicach 30fps. Szalu nie ma ale da sie grac...

Edytowane przez Muniek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do programu którego użyłem, to oczywiście Riva Tuner(2.0x).

 

RT->górna zakładka->przycisk "customize"->Hardware monitoring->Setup->zaznaczamy ptaszkiem pozycje które nas interesują czyli np."CPU 0 usage", CPU 1 usage " czy "Local video memory usage">pozycje, które mają wyświetlać się na ekranie wybieramy w polu Properites(obok pozycji "CPU usage" itd.) i ustawiamy "in OSD".

Następnie naciskamy czerwoną kropke "Enable background monitoring".Następnie należy uruchomić Riva Tuner Statistics Server

i możemy śledzić użycie CPU, temperatury i co tam jeszcze wybierzemy.

Klikając na ikonie RT Statistics Server w trayu można zmienić kolory ,wielkość oraz położenie wskazań.No i przy okazji sprawdzić czu opcja IN OSD jest zaznaczona(domyślnie powinna być).

Frapsa praktycznie nie używam.

 

Co do cod4 zauważyłem jeszcze jedna dziwną rzecz,mianowiecie brak(?) HDR powoduje ,że postacie naszych żołnierzy świecą nienaturalnie w ciemnościach, zamiast być mniej widoczni.Żeby było śmieszniej, podobno polskie mundury wojskowe maja taką "wadę ukrytą" ,że w podczerwieni świecą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do cod4 zauważyłem jeszcze jedna dziwną rzecz,mianowiecie brak(?) HDR powoduje ,że postacie naszych żołnierzy świecą nienaturalnie w ciemnościach, zamiast być mniej widoczni.

Wlasnie, tez zauwazylem, ze czasami maja wokol siebie taka bialawa poswiate, tak jakby ktos wszystkie krawedzie delikatnie podkreslil biala fluorescencyjna farba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RIP napisał ze to nowy engine i też mi sie tak zdaje ;). D3 to ma QW a CoD co innego.

Wiesz silnik doom'a3 to tak na prawde zmodyfikowany quake3 engine, tak moze byc tez w przypadku cod4, zobacz na dym, identyko jak w cod2, poza tym widze o wiele wiecej podobienstw, takie moje zdanie. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ath

 

Dokladnie tak jest, ludzie mysla ze jak sie dolozy do silnika pare efektow PixelShader

to juz jest nowy silnik :) Wiekszosc malozorientowanych lapie tego typu marketingowy belkot.

 

Wszystkie wersje CoD jada na coraz to bardziej zmodyfijowanym silniku

siegajacym korzeni Q2-Q3-D3 , w kazdym kolejnym CoD cos ulepszano

i dodawano jakies drobne upiekszacze . ot taka normalnosc

a dla prasy i nastolatkow info typu :

Nowy Super Hiper Silnik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz silnik doom'a3 to tak na prawde zmodyfikowany quake3 engine, tak moze byc tez w przypadku cod4, zobacz na dym, identyko jak w cod2, poza tym widze o wiele wiecej podobienstw, takie moje zdanie. ;]

W menu opcje graficzne prawie takie same, jak w cod 2, wyłączenie cieni daje identyczny wzrost wydajności jak w cod 2, same cienie postaci wyglądają również podobnie, zależność (w wydajności duża różnica) pomiędzy filtrowaniem 2 i 3 liniowym podobna. Można tak wymieniać, podobieństw jest dużo. Nie wnikam w to, co to jest dokładnie za silnik, natomiast moim zdaniem z silnikiem zawartym w cod 2 ma dużo wspólnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ath

 

Dokladnie tak jest, ludzie mysla ze jak sie dolozy do silnika pare efektow PixelShader

to juz jest nowy silnik :) Wiekszosc malozorientowanych lapie tego typu marketingowy belkot.

 

Wszystkie wersje CoD jada na coraz to bardziej zmodyfijowanym silniku

siegajacym korzeni Q2-Q3-D3 , w kazdym kolejnym CoD cos ulepszano

i dodawano jakies drobne upiekszacze . ot taka normalnosc

a dla prasy i nastolatkow info typu :

Nowy Super Hiper Silnik :)

No dokladnie, bo nawet q3 to zmodyfikowany q2. ;]

 

W menu opcje graficzne prawie takie same, jak w cod 2, wyłączenie cieni daje identyczny wzrost wydajności jak w cod 2, same cienie postaci wyglądają również podobnie, zależność (w wydajności duża różnica) pomiędzy filtrowaniem 2 i 3 liniowym podobna. Można tak wymieniać, podobieństw jest dużo. Nie wnikam w to, co to jest dokładnie za silnik, natomiast moim zdaniem z silnikiem zawartym w cod 2 ma dużo wspólnego.

Tylko brakuje opcji dx 8 (czy tam 7, juz nie mapietam) a by sie przydala do mp. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do samego CoD4 to widac ze ow silnik daje rade , w grze jednak mogli

by dac wiecej swobody , a nie zmuszac jak za dawnych czasow do liniowego grania

po niewidzialnym sznurku ;/

Juz dodanie 2-3 mozliwosci przejscia kazdej misji bylo by super ,

a najlepiej zrobic cos podobnego do BF2 . bylby super miod malina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie, bo nawet q3 to zmodyfikowany q2. ;]

Tylko brakuje opcji dx 8 (czy tam 7, juz nie mapietam) a by sie przydala do mp. ;]

Juz chciałem sprawdzić, czy to w ogóle korzysta z sm3.0, ale jednak dodali sm3.0, jakiś postęp od cod 2 jest.

Na X800, czyli w sm2.0 wszystkie opcje są dostępne, ale gra nie wygląda tak samo na tych samych ustawieniach, jak na x1950. Przede wszystkim brakuje efektu ciepłego powietrza i samo oświetlenie jest trochę inne. Druga strona medalu jest taka, że za to nie ma tej białej obramówki wokół postaci.

Efekt głębi pola działa nadal.

 

Do multi myślę, że wyłączenie efektu głębi pola, cieni i mgły wystarczy do super płynności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki problem.. Instalacja dema, instalacja dXa . Odpalam i wystąpił błąd przepraszamy bla bla bla :/ Jest sposób jakiś aby odpalić to demo na moim pc ?

 

Takie UT3, bioshock i Medal problemów mi nie robiły. hmmm :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OXM już ocenił COD4 :]

 

+ Slick split story is gripping

+ Tremendous battle scale

+ Brilliantly judged pace changes

+ Helicopter bonanza!

- Dense but very short

 

9/10

 

grę można przejść w 5h :]

ŻE CO? :mur:

 

Przeciez to jakas kpina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry panowie, takie czasy casual gamingu nastaly, nie czas na hardcore, teraz sie gra w gry 15min dziennie a nie przechodzi calej w ciagu jednego dnia :P

To mnie własnie dobija (btw świetna nazwa :)). Robienie gier dla niedzielnych graczy...

Dobrze ze w CoD 4 mp jest bardzo dobre wiec i sama gra warta zakupu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

on odnosi się do tego co napisał Nierealny, w sumie jeden skończy po 5h a drugi po 8 :]

 

CoD nigdy nie należał do gier w które długo się gra (SP) ...od tego jest multi jak zwykle świetny, SP to coś w rodzaju "przygotowania", by 'jako tako' obyć się z grą i uderzać na serwery

 

edit:

Reaktiv wyprzedziłeś mnie ;) (szybciej wyedytowałeś niż ja odpisałem :] )

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...