Skocz do zawartości
nrl

Call Of Duty 4: Modern Warfare

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba przyznac MotionCapture tego Snipera w ostatnim filmiku Rewelacja !

ilez to juz lat obiecywali nam tego typu animacje szkieletowa

moze w koncu bedzie jakis standard plynnech ruchow naszych bohaterow ?

Do tego wspaniala gra cieni

 

Sie szykuje pozadna giera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak odpaliłem ten film ,myślałem że tam pokazjują jakiś filmik w grze ,a to gameplay :-| Żołnierze poruszają się na maxa realistycznie ,do tego oprawa graficzna - cud i miód. Te cienie drzew to coś niesamowitego. Dla takich właśnie gier warto pakować $$ w sprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość MaZZeo.

Zwróccie uwage na taki szczegół jak ta ręka co trzyma bron - sprawia wrażenie, jakby ktos tam zywą łapę wsadził :lol2:

 

Fajny jest równiez ten kamuflaz - jak pokazali początek filmu, to tego goscia co lezy w trawie, to nawet nie zauwazylem o_O widac w CoD to cos daje, a nie jak w Battlefield 2.

Edytowane przez MaZZeo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na mnie to zrobilo wieksze wraznie niz crysis. Przedewszystkim bardziej podoba mi sie teatr dzialan no i to z kim walczymy. Crysis wyglada mi na taka gre na raz, pocieszyc oko przejsc i narazie, tak u mnie bylo z far cryem. Co do coda to mam wieksze wymagania, przedewszystkim licze na multi bo od czasow 1 non stop lupie przez siec :)

btw jestem ciekaw co to za silnik, ze nie odstaje od dziela panow z cryteka

Edytowane przez qbec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wersja z konsoli ... widać te lunatyczne ruchy wykonywane analogiem na padzie :lol2: (bez aluzji ;) konsola to fajna rzecz ;] )

misja pokazana od 2:01' przypomina akcje komandosów z 1993r w Somalii (Mogadiszu) :] blackhawk'i / brakuje jedynie little bird, to samo uzbrojenie które posiadały oddziały delta force, muzyka w tle przypomina ta z filmu Helikopter w Ogniu

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to jakis (pre)render czy cos, ale animacja faceta z druzyny jest FENOMENALNA. Rusza sie poprostu idealnie, a razem z nim wszystko co ma na sobie! Po pierwszych screenach/trailerach CoD4 nie zapowiadal sie na jakis 'hit technologiczny', ale jesli rzeczywiscie wszystko bedzie tak wygladac to UE3/CryEngine2 maja przeje..ne...

 

A tak w ogole to wiecie co to za engine ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten sam, co w poprzednich częściach, ale kolejny raz zmodyfikowany.

Q3 ?? gdzie jest o tym mowa ze taki engine dalej wykorzystują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dokładnie ? oficjalnych informacji nie znalazłem, a ign to nie świątynia i ich inf też mogą być nieaktualne.

wątpię aby stary engine Q3 mógł konkurować z UE 3.0 i Cryengine 2 a na to wszystko wskazuje, więc czy to aby na pewno prawda z tym Q3 ? :lol2:

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak pisali, a IW zapewnia, że to nie UE3, to widocznie tak jest... Choć wydaje się niewiarygodne :).

 

Edit: Ok, Google zaopatrzyło mnie w parę stron "sajtów" i wygląda na to, że to jak najbardziej engine Q3.

 

Edit2: Można też znaleźć informacje, że IW po CoD1 stworzyło swój własny silnik, na którym tworzone były wszystkie kolejne części, ale takie stwierdzenia pojawiają się znacznie rzadziej.

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten sam, co w poprzednich częściach, ale kolejny raz zmodyfikowany.

Q3 ?? gdzie jest o tym mowa ze taki engine dalej wykorzystują

to nie bedzie engine q3, bylo by to nieoplacalne, zadna maszyna na ta chwile nie uciagnie gry w dx10 w max detalach z ponad 100fps, a minimum tyle jest potrzebne zeby pograc na tym enginie plynnie i dynamicznie, wiele razy byla juz o tym mowa, ze majac ponizej 100fps nie da sie grac w gry typu q3/cod1/cod2, wiec nie sadze aby tym razem zainwestowali w 8 letni engine ponownie go modyfikujac

 

imho nie popelnia tego bledu co z cod2, no ale zobaczymy...

 

Jezeli to pewne to ciekawe jak z wymaganiami, bo w tym silniku to bez fps >50 ciezko sie gra.

jak juz to >100...

 

Edit2: Można też znaleźć informacje, że IW po CoD1 stworzyło swój własny silnik, na którym tworzone były wszystkie kolejne części, ale takie stwierdzenia pojawiają się znacznie rzadziej.

kupsko, cod2 to engine q3, zaden inny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

No nie powiem ciekawie to wyglada, ale wydaje mi się, że będzie liniowo ;) Gra na jeden raz (signle), ale przeżycia muszą być niezłe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie powiem ciekawie to wyglada, ale wydaje mi się, że będzie liniowo ;) Gra na jeden raz (signle), ale przeżycia muszą być niezłe.

Czyli tak jak kazdy cod

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny filmik miodzio ;) tylko ze graficznie (nie liczac animacji) to moim zdaniem crysis zrobił na mnie większe wrażenie. Nie zeby mnie grafa az tak interesowała (ja czekam na cod4 jako kolejne fajne multi wiec raczej to mnie stuka). A i tak btw - tylko ja widze czasami low textury (np od 4:16) ? :P. Walą efektami ale wreszcie mogli by dać jakieś ultra ostre textury w full na 512 vram albo i więcej. Przynajmniej w wersji PC ;].

 

A i jeżeli chodzi o singla kiedy pogramy tą "niby" złą strona konfliktu ? Ja mam już dość Amerykańców, Uk'ejców ;] i aliantów w ogóle. Pograłbym Niemcami albo Ruskami jak tutaj. Na wojnie nie ma dobrych ani złych ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jest przecie jedno interview.. mówi koleś, że wszystko co chcieli zrobić w cod1 dopiero teraz udało im się zrealizować, dzięki takiemu postępowi technologicznemu. Są w stanie zrealizować wszystkie pomysły jakie chcieli zrobić od początku istnienia coda. Silnik to na pewno nie jest stary i zmodyfikowany, tylko albo nowy autorski, albo korzystają z gotowych rozwiązań. Z tego co mówił, jeszcze w tym wywiadzie, to że pokładają w to maseeeeee pracy, wysiłku, jest u nich "oczkiem" w głowie każdej osoby zaangażowanej w projekt, czyli każdy na produkcji wkłada w to max + serce :), chcą zrobić coś fenomenalnego co zmiecie wszystko 'nowej ery nextgenowych gier' w chwili ukazania się na rynku. No te słowa wydają się nie być 'puste' bo po filmikach na to się zanosi :D

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jest przecie jedno interview.. mówi koleś, że wszystko co chcieli zrobić w cod1 dopiero teraz udało im się zrealizować, dzięki takiemu postępowi technologicznemu. Są w stanie zrealizować wszystkie pomysły jakie chcieli zrobić od początku istnienia coda.

Nie chodzi o postep technologiczny tylko o teatr dzialan. Mowi tam, ze wiele pomyslow ktore mieli podczas cod 1/2, zostaly wykorzystane dopiero teraz bo nie pasowaly one do klimatu II Wojny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy widzieliście ten filmik->Assault and ...,ale mnie wbił w fotel.

Może Crysis robi wrażenie oprawą graficzna, ale do mnie nie trafia podejście w stylu ->super hiper udziwnione bronie ,skafandry i kosmici, wolę czystą wojenkę, a taką oferuje Cod4.

Widać ,że twórcy chcą ukazać nowoczesne pole walki w różnych teatrach wojennych , i z perspektywy różnych formacji ,a nie jak to było wcześniej -zwykła piechota.

Tu widać jednostki specjalne, i dość typową operację, dla tego typu formacji, rangersów (w iraku ?) ,a wcześniej marines (w innym trailerze).

Najwyższej próby motion capture, wraz z komunikacją za pomocą gestów (świetnie pokazana w trailerze ze snajperami).Co prawda widać ,że realizm jest potraktowany nieco po macoszemu, gdyż w realnych warunkach para snajper i spotter nigdy nie poruszają się na przełaj przez pole(już nie wspominam o tym ,że raczej nigdy nie biegają ), a czyszczenie pomieszczeń dysponując karabinem M14, to mało prawdopodobny scenariusz .Niemniej grafika , doskonale oddane nowe giwerki, oraz wspomniany motion capture powodują ,że nowy CoD, to pozycja obowiazkowa dla fanów militariów.Ja osobiście cieszę się ,że wreszcie porzucono II w.ś bo już rzygać mi sie chciało patrząc na kolejne lądowanie w Normandii.Zwłaszcza, że niemal w każdej grze takowe było(ile można ?).

Ciekawe kiedy premiera.A miałem nie kupować lepszej karty grafiki(tymczasowo mam Gf6600) ale coś czuje ,że w tym postanowieniu długo nie wytrwam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Carl Orff

Dobrze gadasz BezbronnyPL.

Najlepsze ladowanie w Normandii i tak bylo w MoH:AA :D

Sporo ludzi narzeka, ze odeszli od IIww. Jednak ja do nich nie naleze, wreszcie jakis powiem swiezosci. Ciekawe jak bedzie wygladal multi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myslalem ze padne jak zobaczylem trailer z E3 z misja w czarnobylu, na poczatku pomyslalem ze to nawet graficznie klon stalkera, ale chlopaki infinity ward smialo chyba pokazyje ze to stalker 2.5 jak nie 3:F

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...