Skocz do zawartości
DaRoN

Sprawa Gwarancyjna - Kurtka Zimowa Na Reklamacji

Rekomendowane odpowiedzi

Siema - nie będę się zbytnio rozpisywał, zresztą nie mam czasu bo za 5 ,inut autobus.

Sprawa jest taka, że równo 14 dni temu oddałem kurtke zimową z pewnego markowego ciucholandu.

Do dziś nie otrzymałem telefonu - co mogę zrobić? Mam jakieś prawa? No i czy dzisiejszy dzień też liczy się jako ten, w którym moge zostać powiadomowiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedno wiem napewno, jezeli nie dali odpowiedzi w ciagu 14dni od złozenia reklamacji to wg. prawa reklamacje uznaje sie za pozytywnie rozpatrzoną.

 

Przepisow nie przytocze bo za 5 min tez wychodze.

Edytowane przez sbchp250

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja nie przytocze przepisow, bo mi sie nie chce, ale jest tak jak napisal poprzednik - jezeli nie dostales info do 14 dni (i to chyba tylko polecony, telefon to wymysl firm - bo ten sposob komunikacji nie ma zadnego potwierdzenia) to reklamacja zostala uznana czyli wymiana, naprawa, zwrot kasy, cokolwiek!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem kucyk, ze klient musi podac swoje dane osobowe gdy dokonuje reklamacji ?

Nic bardziej glupiego.

Sam sie musisz z nimi skontaktowac i jezeli nadal nie maja zadnych informacji to moga skorzystac jeszcze z prawa do przedluzenia okresu reklamacyjnego do 1 miesiaca w przypadku gdy musza towar odeslac do kolejnej firmy (co na pewno mialo miejsce bo sklep reklamacji nie bedzie rozpatrywal).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektore salony rozpatruja reklamacje "u siebie" i wiem ze mogly by to robic bez 2 tygodniowego czekania, ale to by moglo rodzic wiele kontrowersji :)

 

Druk reklamacyjny powinien zawierac informacje o kontakcie z klientem po uplywie 14 dni roboczych (wiec jest to 18 dni kalendarzowych).

 

Osobiscie dopisuje "o rozpatrzeniu reklamacji klient otrzyma informacje w salonie". I mozna dzwonic sie dowiedziec.

 

Jezeli w salonie sprzedaje sie rozne brand'y, to reklamacje wysyla sie kurierem na rozne magazyny w polsce do rzeczoznawcow, nawet jeszcze tego samego dnia. A pozniej zostaje juz tylko czekanie na decyzje i przyslanie paczki. Jezeli bedzie sie cos przedluzalo to i tak moga byc trudnosci z wyegzekwowaniem swoich praw... Wiadomo jak to jest.

Edytowane przez RS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli sam sie skontaktujesz to Twoj blad.

Prawo mowi ze jesli w ciagu 14 dni roboczych nie otrzymasz odpowiedzi to reklamacja zostaje automatycznie rozpatrzona pozytywnie.

Wiem ze koledzy napisali to juz wyzej, ale wazne abys SIE SAM Z NIMI NIE KONTAKTOWAL ! Wiem to po sobie i batalii stoczonej ze sklepem NIKE przy pomocy rzecznika praw konsumenta. Okazalo sie ze NIKE nie ma przedstawicielstwa na Polske i jakotako nie uznaja reklamacji, w wyniku czego decyzja nalezy do sklepu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli sam sie skontaktujesz to Twoj blad.

Prawo mowi ze jesli w ciagu 14 dni roboczych nie otrzymasz odpowiedzi to reklamacja zostaje automatycznie rozpatrzona pozytywnie.

Wiem ze koledzy napisali to juz wyzej, ale wazne abys SIE SAM Z NIMI NIE KONTAKTOWAL ! Wiem to po sobie i batalii stoczonej ze sklepem NIKE przy pomocy rzecznika praw konsumenta. Okazalo sie ze NIKE nie ma przedstawicielstwa na Polske i jakotako nie uznaja reklamacji, w wyniku czego decyzja nalezy do sklepu.

Ja uznałem, że zakupów dokonam w Reporterze i tam też została złożona reklamacja.

Pominę fakt, że(data złożenia reklamacji to 16.XI.2006) ekspedientka liczyła na palcach do TRZYDZIESTEGO Listopada.

No cóż - różnie w życiu bywa :lol: .

Tak więc dzisiaj mamy już trzydziesty, data na kopii (data końcowa) to trzydziesty. Nie ma nic o 14 DNIACH ROBOCZYCH.

 

EDIT:

Dokładnie przeczytałem fakture/reklamacje. "Sprawa reklamacyjna zostanie rozpatrzona bla bla do dnia 30.XI.2006" - jak widać zero dni roboczych!

Edytowane przez DaRoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...