sideband Opublikowano 30 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2006 Mam pytanie , czy da radę zmniejszyć zegar ropów w stosunku do shaderów i verteksów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadfrog Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 Chyba nie bardzo, przecierz one wszystkie taktowane sa jedna czestotliwoscia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) Geometry shader - vertex shadery możesz taktować wyżej lub niżej niezależnie od shaderów i ropów oczywiście serii 7. Edytowane 1 Grudnia 2006 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 ROP'ów nie da rady zmniejszyć [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadfrog Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 Geometry shader - vertex shadery możesz taktować wyżej lub niżej niezależnie od shaderów i ropów oczywiście serii 7. :blink: Jak to? Czy w 6 tez to moze dziala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 Niestety nie tylko w serii 7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2006 Mam pytanie , czy da radę zmniejszyć zegar ropów w stosunku do shaderów i verteksów.Ale po co wogle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredek Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2006 (edytowane) Po to żeby na standartowym napięciu uzyskać większe zegary, bo vertexy możesz niżej przetaktować i dzięki temu nie hamują rdzenia Edytowane 6 Grudnia 2006 przez Fredek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2006 Po to żeby na standartowym napięciu uzyskać większe zegary, bo vertexy możesz niżej przetaktować i dzięki temu nie hamują rdzeniaOł nie wiedziałem, moja wiedza o 8800 jest niewielka, skończyła sie na x1900 hehe, dzieki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 Ale my tu rozmawiamy o kartach z serii 7, a nie 8 ;]] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 No dobra skoro taki temat to i ja sie dorzuce ;]. Gdzie zmieniac te zegary ROP/Vertex/Pixel/Geometry shader ? (jakim programem ;]) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zarówno dla serii 7 i 8 - Nibitor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 oj, nad tą serią 8 bym się zastanawiał... bo niby których jednostek by się zmniejszało, których zwiększało, skoro są zunifikowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 No dobra skoro taki temat to i ja sie dorzuce ;]. Gdzie zmieniac te zegary ROP/Vertex/Pixel/Geometry shader ? (jakim programem ;]) ?2 post tego topicu ;] Opisane dla 7300, ale działa na całej serii 7 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) Ropy są taktowane 575mhz , shadery 1375mhz w 8800gtx. Można zwiększyć taktowanie samych shaderów bez ruszania ropów. Edytowane 7 Grudnia 2006 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 zwracam honor ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...