Skocz do zawartości
Above

Final Audytion - Ciekawy Syntetyk <---

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem bardzo fajny syntetyk który testuje głównie mozliwosci układu graficznego. jest on bardzo wymagający , nawet gf z seri 8800 potrafią sie ugiąc przy najwyższych detalach :)

 

Program przeznaczony do testowania technik cieniowania Pixel i Vertex Shader. Co ważne zrobiony przez Polaków !!

Więcej informacji można znaleść np. TUTAJ

 

Można go sciągnać np. stąd

 

Proponuje żeby na początku wszyscy testowali w rozdzielczości 1024 bez AA i af ale Shadow map size na 1024 , bez dzwiekow :)

 

Test oczywiscie za pomocą FRAPS , załanczajcie benchmark w frapsie zaraz po tym jak zniknie plansza ładuja z elfem i fps z ok. 300 zancza drastycznie spadac ( wtedy wciskasz F11 i fraps zaczyna liczyc )

 

moj X800gto na 570/1080 ma :

 

Frames: 7491

Min: 17fps

Max: 66fps

Avg: 36,924fps

 

Przetestowałem go jeszcze z kumplem przeciwko gf 7600gs 500/900 i oto wykres (ofkoz robiony przeze mnie ;) ) :

 

Dołączona grafika

 

ps. wykres zrobiony na podstawie FPS z frapsa

 

EDIT :

 

Dzisiejszy test x800gto vs 7600gt bardzo mnie zaciekawił gdyz radek wygrał :D

 

Srednia AVG na 7600gt to : 36,211fps

a na x800gto to : 36,924fps

 

Wykresik :

 

Dołączona grafika

 

A tu jeszcze wykresik Gf 7600Gs vs 7600GT :

 

Dołączona grafika

 

Ciekawe nieprawdaż ? :lol:

Edytowane przez Dickson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, ale z ekstremalnym to to zwiazku raczej nie ma.

czyli rozumiem ze jak nie jestes extremalnym ocerem to superpi i 3dmarkow juz nie mozesz sciagnac :mur: Temat imho dobry, ile mozna w te same programy sie bawic, czas na cos nowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, ale z ekstremalnym to to zwiazku raczej nie ma.

nie znalazłem innego działu w którym mógłbym założyć temat o tym syntetyku . A sam temat mysle że bedzię kontrowersyjny jeżeli ludzie się tym zaciekawią gdyż grafika w nim prezentowana stoi na wysokim poziomie i nie potrzeba żadnych pixel shaderów 3.0 zeby się nia cieszyć .

 

Czekam na Twoje wyniki :-P

 

Ps. Gf 8800gtx w rozdzielczości 1280x1024 32bit AAx4 AFx8 Depth Shadow Map Size 1024x1024 miał średnio 36fps :wink:

Edytowane przez Dickson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli rozumiem ze jak nie jestes extremalnym ocerem to superpi i 3dmarkow juz nie mozesz sciagnac :mur: Temat imho dobry, ile mozna w te same programy sie bawic, czas na cos nowego

Nie, poprostu moim zdaniem to nieodpowiedni dział. Powinno byc w kartach graficznych, oprogramowaniu czy czyms takim. Dlaczego sadzisz, ze "jak nie jestes extremalnym ocerem to superpi i 3dmarkow juz nie mozesz sciagnac"?

 

Czekam na Twoje wyniki :-P

Obsługuje ATi Rage II 4MB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, poprostu moim zdaniem to nieodpowiedni dział. Powinno byc w kartach graficznych, oprogramowaniu czy czyms takim. Dlaczego sadzisz, ze "jak nie jestes extremalnym ocerem to superpi i 3dmarkow juz nie mozesz sciagnac"?

a czemu superpi jest w extremalnym? tez powinno byc w oprogramowaniu czy tam prockach/plytach glownych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czemu superpi jest w extremalnym? tez powinno byc w oprogramowaniu czy tam prockach/plytach glownych

1. Ponieważ istnieje cos takiego jak "Superpi Challenge!". Narazie niema czegos takiego jak "Final Audytion Challenge"

2. Ktos założył go tutaj i nikt sie nie zbuntował

3. Wiele wyników jest uzyskanych poprzez ekstremalne podkrecanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Ponieważ istnieje cos takiego jak "Superpi Challenge!". Narazie niema czegos takiego jak "Final Audytion Challenge"

2. Ktos założył go tutaj i nikt sie nie zbuntował

3. Wiele wyników jest uzyskanych poprzez ekstremalne podkrecanie

to poczekajmy na wiecej sprzeciwow jak Twoj i Devilka, jak wiekszosci sie nie spodoba to trudno, jeden program mniej do benchow:]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test robimy cały się rozumie ? ;] Na egiełdzie jest napisane, że można potestować każdą rzecz osobno ;> A co do frapsa to wyniki mogą być bardzo zróżnicowane, zależnie od tego kiedy ktoś właczy bencha :/

 

EDIT:

Swoją drogą ten bench jest ładniejszy od wszystkich smarków razem wziętych :D

Edytowane przez Lanc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test robimy cały się rozumie ? ;] Na egiełdzie jest napisane, że można potestować każdą rzecz osobno ;> A co do frapsa to wyniki mogą być bardzo zróżnicowane, zależnie od tego kiedy ktoś właczy bencha :/

 

EDIT:

Swoją drogą ten bench jest ładniejszy od wszystkich smarków razem wziętych :D

załancasz F11 bench w frapsie zaraz po załadowaniu planszy z taką kobietką elfem , widać wtedy drastyczny spadek fps :)

 

Heh to coś musi być nie wporządku z tym syntetykiem skoro według niego GF 7600GS jest wolniejszy od X800GTO :lol:

no 7600gs to sie nie dziwie ale 7600gt czy gs@gt to juz troche dziwne , test robiłem niestety tylko raz i to nie na własnym kompie wiec nie wypadało sie dłuzej tym bawic :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AFAIR autor pisał, że bench nie obsługuje PS 3.0 a one chyba podnoszą wydajność. A przecież x800GTO go nie obsługuje

być może przepustowosc mojego x800gto o wysoko taktowany rdzen pozwolił na wygrana ? X800gto ma tez bodajze jedna jednostek vertex shader wiecej od gf 7600gt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z marszu procek C2D 6700 @ 3650 MHz, karta 7900GT @ 743/902

 

Frames: 13014

Time (ms): 206765

Min: 14

Max: 471

Avg: 62.941

Dołączona grafika

Edytowane przez atomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Program ma już chyba z rok czasu, średnio wymagający, zwłaszcza dla nowych kart graficznych. W programie zostały uży miedzy innymi

 

- vertex i pixel shader 2.0

- HDR

- dynamiczne cienie przy pomocy funkcji sferycznych harmonicznych

- shadow mapping

- particle instancing

 

Na X800XT 500/500Mhz + AMD 64 @2.5ghz wyszło:

- Min - 17

- Avg - 37.6

- Max - 64

Edytowane przez KamilM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...