blazejpilecki Opublikowano 5 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2006 Ostatnio w ofercie sieci Electro World pojawił się monitor Fujitsu Siemens FSCTL22WL w "promocyjnej" cenie 1400 zł. Sęk w tym, iż tak naprawdę jest to model L22-1W który w sklepie internetowym kosztuje 1274 zł. Uważam, iż jest to świadoma próba wprowadzenia potencjalnych klientów w błąd. Sieć Electro World próbuje w ten sposób oszukać nabywców, którzy nie mają możliwości sprawdzenia rzeczywistej wartości danego produktu np. w internetowych wyszukiwarkach cen. Sieć działa oczywiście zgodnie z prawem umieszczając informację, iż "Electro World zastrzega sobie prawo do pomyłek i błędów w druku". Chciałbym, aby każdy kto znajdzie taką "pomyłkę w druku" natychmiast ją rozpowszechnił w Internecie. Managerowie Electro World będą wam bardzo wdzięczni za tak szybkie znalezienie i sprostowanie błędu. Przecież zależy im, aby informacje w materiałach reklamowych były zgodne z prawdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 5 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2006 wartości danego produktuProdukt jest warty tyle, ile nabywca jest w stanie za niego zapłacić. Warty 1274 zł ? Tak, w sklepie internetowym z Francji. Brawo, po prostu brawo. Poza tym, pokaz mi, gdzie sa jakieś informacje niezgodne z prawdą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazejpilecki Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 Produkt jest warty tyle, ile nabywca jest w stanie za niego zapłacić. Stwierdzenie, które można odnaleźć w każdym podręczniku do marketingu obok socjotechnik pozwalających podwyższyć subiektywną wartość produktu w momencie zakupu. Wartość ta niestety szybko maleje po zapoznaniem się np. z niższą ceną w innym sklepie. Trudno mi również uwierzyć w pomyłkę. Różnicę pomiędzy L22-1W a FSCTL22WL nie nazwałbym literówką. Ponadto widzimy jakimi dobrze znanymi ze świata polityki technikami odpierania zarzutów posługuje się Pan o pseudonimie Sakrazz. Atak i próba ośmieszenia "brawo, po prostu brawo". Mogę jedynie przypuszczać, iż Pan Sakrazz jest odpowiedzialny za PR Electro World. Znana jest praktyka śledzenia przez koncerny w rodzaju Electro World internetowych list dyskusyjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 pan Sarkazz nie ma absolutnie nic wspólnego z electroworld, ale wartość tego produktu na rynku jest właśnia podobna do tej oferowanej w elektroworld. Nazwa - z czegoś ona wynika, może z ewidencji na magazynach? Może to FS w nazwie to np. Fujitsu Siemens? Nie wiem, nie wnikam. Na kazdej ulotce pisze że oferta nie stanowi czegoś tam w rozumieniu jakiegoś tam kodeksu, wiec ja problemu nie widze. A ty zakladasz konto i informujesz o tym caly swiat... pracujesz dla konkurencji? Media Markt itp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 (edytowane) Ostatnio w ofercie sieci Electro World pojawił się monitor Fujitsu Siemens FSCTL22WL w "promocyjnej" cenie 1400 zł. Sęk w tym, iż tak naprawdę jest to model L22-1W który w sklepie internetowym kosztuje 1274 zł. Sprawdzę to. Uważam, iż jest to świadoma próba wprowadzenia potencjalnych klientów w błąd. Sieć Electro World próbuje w ten sposób oszukać nabywców, którzy nie mają możliwości sprawdzenia rzeczywistej wartości danego produktu np. w internetowych wyszukiwarkach cen. W gdansku mamy kawiarenke internetowa wiec potencjalny nabywca ma mozliwosc sprawdzenia ceny. Sieć działa oczywiście zgodnie z prawem umieszczając informację, iż "Electro World zastrzega sobie prawo do pomyłek i błędów w druku" A w innych gazetkach to sie nie mylą ? Chciałbym, aby każdy kto znajdzie taką "pomyłkę w druku" natychmiast ją rozpowszechnił w Internecie. Managerowie Electro World będą wam bardzo wdzięczni za tak szybkie znalezienie i sprostowanie błędu. Przecież zależy im, aby informacje w materiałach reklamowych były zgodne z prawdą. Wystarczy zadzwonic do sklepu i powiedziec ze jest bład a nie od razu "tępic" ile wlezie. A zawsze można liczyc na pomoc i wyjasnienie sytuacji. Może to FS w nazwie to np. Fujitsu Siemens? Tak to jest ten skrót. Edytowane 12 Grudnia 2006 przez Kwazor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...