Skocz do zawartości
kain

Przedluzenie Gwarancji Toshiby

Rekomendowane odpowiedzi

Mam lapka jak w sygnaturze. 18 grudnia konczy mu sie gwarancja. Stwierdzilem, ze warto jednak zainwestowac w jej przedluzenie, zwlaszcza ze komp juz dwa razy byl w serwisie.

 

Problem w tym, ze na polskiej stronie toshiby jest informacja, ze przedluzenie gwarancji mozliwe jest w ciagu 30 dni od zakupu laptopa. Serwis na Przasnyskiej twierdzi, ze mozliwa jest w dowolnej chwili dopoki trwa dotychczasowa, ale mam im przywiezc kompa. Natomiast Karen Notebook gdzie go kupilem poinformowal mnie, ze wystarczy wykupic u nich przedluzenie bez przywozenia laptopa i bedzie ok. Komu mam wierzyc?!

 

Zamowilem przedluzenie w Karen, mam je odebrac za dwa dni. Obawiam sie tylko czy strona rejestracyjna toshiby je lyknie? Szkoda by mi bylo ponad 300 zl wywalic w bloto :/ Ktos wie z czym to sie je?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łyknie, łyknie. :)

Ja przedłużałem gware dopiero po kilku miesiącach.

Karen ma racje, wystarczy kupić przedłużenie, samemu je zarejestrować na stronce Toshiby.

Potem dla sprawdzenia zapraszam na tą stronke --> http://aps.toshiba-tro.de/unit-details-php...s_interface.php

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :)

 

Mam nadzieje, ze sie wyrobia z zamowieniem w tym tygodniu bo gwarancja mi sie konczy w poniedzialek.

 

BTW gdzie sie rejestruje to przedluzenie? Bedzie mam nadzieje adres w tym pakiecie gwarancyjnym? (cokolwiek to jest)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie rejestruje notka szefa (Tecra A8) z dodatkowa gwarancja naprawy u klienta przez 3 lata next businness day. Jak byk w ksiazeczce napisane max 30 dni od kupienia notka i max 30 dni na rejestracje upliftu. Jednak moze nie patrza na to tak restrykcyjnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ot cholera wlasnie to mnie martwi. Ale w Karen powiedzieli, ze z roznymi modelami jest roznie, a tak w ogole tym co Toshiba ma na stronach mam sie nie przejmowac bo tam bzdury sa :|

 

 

Ok, wykupilem. Zarejestrowalem na stonie. Niby wsio poszlo jak nalezy. Rzecz w tym, ze unit details wciaz mam gwarancje ktora sie juz skonczyla :/

 

WTF??

Edytowane przez kain

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jeśli kupie laptopa w sklepie gdzie dostanę 1 rok gwary a później będę chciał przedłużyć w innym? Mogę ją przedłużyć np. w Karen czy muszę w tym sklepie gdzie kupiłem, albo gdzieś indziej u Toshiby na stronie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rejestrowałem gwarancję siostry laptopa 2 miesiące po zakupie. Tą standardową + od razu rozszerzenie na drugi rok. Po 10 dniach nadal na stronce widniała gwarancja 1 roczna :/ Po dwóch tygodniach to samo. Potem zapomniałem sprawdzić, aż do dzisiaj. Ku mojej uldze udało się, gwarancja na 2 lata zarejestrowana! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie darmowego przedłużenia gwarancji z 12 na 24 miesiące.

 

Kupiłem Toshibe Sat A100-036, zarejestrowałem się na www podając numer seryjny kompa i model.

 

Wchodzę na http://aps.toshiba-tro.de/unit-details-php...s_interface.php i pisze mi "warranty labor 730 days, expiration 2009-02-22".

 

Mam rozumieć, że posiadam gwarancję na 2 lata ? :rolleyes:

Edytowane przez asdfman1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...