Skocz do zawartości
Marcin_gps

Rowery - porady, co kupić?

Rekomendowane odpowiedzi

Taaa zwłaszcza ten podstawowy model MX Comp Coil/Air - gdzie płacisz 2-3x wiecej niż za analogicznego Suntour'a i nie bardzo czuć róznicę, a na pewno nie na tyle ile wynosi różnica w cenie.

 

 

Model MX Comp Coil/Air jest przeznaczony do maratonów i XC. Jak się na nich nie wykonuje skoków i podobnych ewolucji to wszystko działa.

 

 

 

Tyle,że przy normalnej eksploatacji taki suntour dość szybko złapie luzy na goleniach. A marzocchi raczej nie :) Za jakość się płaci :)

 

 

 

I tak suntour nie jest zły. Jest lepszym rozwiązaniem niż "amor" z makrokeszu :lol: Ale nie przesadzajmy powiedział ogrodnik ;)

 

 

 

Jest jeszcze sprawa właściwego dobrania ciśnienia/napięcia sprężyn do wagi użytkownika oraz regulacji ;) Temat rzeka. Jak się dobrze nie ustawi amora to każdy będzie do pupy :P

Edytowane przez SAVER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma z tyłu skok około 17cm więc do XC raczej się nie nadaje nadaje :lol: ;)

Hmm... jak zobaczylem to takze pierwsze co mi naszlo na mysl to ze jest to ramka do agresywnego xc :) zreszta nie wiem czy ta ramka jest taka kultowa.. dosc dlugo sie tym interesuje i pierwszy raz widze ten model :)

 

Co do Duracza to taki sobie - bo "sapie"/muli podczas pracy, czasem trzeba wysuwać ręcznie bo nie wraca do pozycji wyjściowej - luzy i pekająca korona w tej klasie sprzętu to norma, jakbys juz kupował to nie DURO-D tylko DURO-E (1 trzeba stuningować, a 2 z deka przydrogi jak na Suntoura). Problem jest taki że za ~200PLN nie kupisz nowego, a innego sie nie opłaca.

Na nowego ze stajni Suntoura masz max. na XCR (120 bez blokady), tyle tylko że to model z systemem amortyzacji opartym tylko na sprężynie, więc trzeba by troche przy nim podłubać... itd

Nie no bez przesady recznie wyciagac nie trzeba ;) Oczywiscie nalezy dodac ze duro po prostu trzeba stuningowac bo bedzie opornie chodzil jak opisales :) ja na niestuningowanym jezdzilem ze 4 dni bo wolno bardzo odbijal, ciezko sie go wbijalo tym bardziej ze jestem lekki :) Jednym z najwiekszych problemow tego amorka jest strasznie szybko scierajaca sie anoda z goleni gornych... aczkolwiek do nauki i na poczatek wystarczy... zreszta pare osob jezdzi z duro z ramkami do xc z pl.rec.rowery :) Dodam ze ja swojego amora nie oszczedzam bo lubie sobie poskakac po dircie czy pojezdzic w lzejszym fr.. nie wspominam ze jezdze caly rok wlacznie z zima :)

 

Tyle,że przy normalnej eksploatacji taki suntour dość szybko złapie luzy na goleniach.

Zalezy od modelu.. w lekkiej jezdzie nie bedzie Ci sprawial najmniejszych problemow :) ja na swoim duro jezdze od prawie 2 lat i nie zlapal o dziwo najmniejszych luzow. Kumpel ma Giant Buldier SE z przed 2 lat to ten santour ktorego tam montowali to shit ze o boze... teraz ma takie luzy ze strach przednim hamplem hamowac.. mowie o v-kach :) Tyle ze ten rower ma przejechane w ciagu tych 2 lat... mysle ze nie sklamie jak napisze ze w okolicy 10tys km :) Logiczne jest ze do SR sie hampli tarczowych nie montuje :)

 

EDIT: SAVER nie rob takich duzych odstepow w swoich postach bo ciezko to czytac :)

Edytowane przez Neo_x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... jak zobaczylem to takze pierwsze co mi naszlo na mysl to ze jest to ramka do agresywnego xc :)

Do xc z amorem junior T o skoku 170mm? 8-O Dziwne :lol:

 

zreszta nie wiem czy ta ramka jest taka kultowa.. dosc dlugo sie tym interesuje i pierwszy raz widze ten model :)

Jest to rama ciągle produkowana po wielu modyfikacjach. Ta moja to jest to model z roku 2005.Tutaj strona producenta: http://www.mountaincycle.com/

Ja też w tym siedze baardzo długo. Nie chce ci niczego umniejszać,ale może jeszcze mało widzałeś ;)

Skoro pierwszy raz widzisz model ,który zna no prawie każdy :)

 

To że nie jest powszechnie dostępna właśnie świadczy o "kultowości" ;)

Ta ramka święciła triumfy i to w DH co prawda 10 lat temu ;) Wiem że to cała epoka w MTB :) Ale było :)

 

A słyszałeś o takiej firmie CHRIS KING? Też amerykańska firma. Robią wyśmeinite piasty i stery. I dają na to gwarancje 10 lat.

Niezwykle rzadka w Europie. Bo i cena niebagatelna. Tylna kosztuje w Niemczech ok. 350 euro.

Mój starszy,który tez siedzi w tym po uszy ;) ma piasty i stery tej firmy w rowerze.

 

Heh trochę się rozpisałem :P

Edytowane przez SAVER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja wrzuce fotki swojej maszynki ; ) Zadna rewelacja ale mi starcza;) Aktualnie mam w planie zmiane kierownicy na prosta+rogi i zamowilem dluzsza sztyce. A tak do Maja chce zmienic amora i chyba na Tore 318 ;) Waze te 90kg wiec ma byc wytrzymale. A i jeszcze szukam ramki Hawk Fat Bone w rozmiarze 20" lub wiekszym ale to rarytas niestety;/ Byla jedna nie dawno na ebay.de za 250zł z przesyłka do PL ale akurat kasy nie mialem;/

Nizej fotki :

 

 

 

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję tylnią oponę, troszkę szerszą niż standartowy tygrys Dębicy i nie za szeroką bo w standartowy ramiak Granda nie wejdzie. Taki l4m3 bike bo jescze z komunii ;] Ale hamulce wciąż te same(8lat lat :lol: )

24" i w miare miękka. Co polecacie? Sorki za l4m3 kłeszczyn, ale jeżdze dużo a intersuje się mało... a raczej jeździłem. Teraz trzeba będzie nowego bicykla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja wrzuce fotki swojej maszynki ; ) Zadna rewelacja ale mi starcza;) Aktualnie mam w planie zmiane kierownicy na prosta+rogi i zamowilem dluzsza sztyce. A tak do Maja chce zmienic amora i chyba na Tore 318 ;) Waze te 90kg wiec ma byc wytrzymale. A i jeszcze szukam ramki Hawk Fat Bone w rozmiarze 20" lub wiekszym ale to rarytas niestety;/ Byla jedna nie dawno na ebay.de za 250zł z przesyłka do PL ale akurat kasy nie mialem;/

Nizej fotki :

kup rs "reba". Mocne a lzejsze :)

ja planuje kupic tez na lato ale troche do innego zastosowania :damage_wall: :D :D :D :rolleyes: B-)

Jak już się chwalimy:

to mój złomik:

Dołączona grafika

na lato zmienia rame, koło, hample, siodło no i amora :D

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
ale najpierw auto :P
Edytowane przez Pageup

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest problem.

Jako że ktoś dał mi do zrozumienia, jakoby coś mi się z przodu za bardzo wychylało, postanowiłem iż, odkurzę swój stary jednoślad i doprowadzę go do stanu używalności. Trochę roboty przy nim jest, a budżetu nie chciał bym za bardzo nadwyrężać.

Pewnie wam to problem sprawi nie lada, ale wiek tego roweru, jest jak mniemam porównywalny z niektórymi z was :wink: ( nie no myślę żę z 12lat), tak wię stara konsrukcja, lecz nie włoska a francuska i mimo że, stalowa, to dużo lżejsza niż wszystkie stalowe ramy produkowane do dzisiaj.

 

Tak więc z wstępnych oględzin, wywnioskowałem:

1: Suport do wymiany, prawdopodobnie wraz z korbami + zębaty (stare są z byt małe, i trochę za wolno się jechało)

2: Przednie widełki najchętniej wymieniłbym na amortyzowane, wraz z tarczowym hamulcem, więc i koło 26" również. A znając życie, z racji przestażałości mostek wraz z kierownicą też trzeba będzie wymienić.

Kształt to to ma taki jak u got3n, ale tylko kształ bo zaawansowanie techniczne żadne.

 

Teraz tak, na remoncik 400zł, max 500zł, rowera nie sprzedam i nie kupię nowego, z racji przywiązania. Więc polećcie jakieś części najlepiej z linkiem, bo jak patrze na te nazwy to włosy dęba stają.

Powiedzcie mi jak to jest z tarczowymi hamulcami, im droższe tym lepsze? Chce mieć porządny sprzęt do hamowania.

Zdjęcia, teraz wam nie wrzucę, bo byści się posikali ze śmiechu pewnie.

W dalszej kolejności, wymienie coś z tyłu. Z tego co pamiętam zawsze krzywiłem ośki, lecz przyznać muszę za młodu ostra jazda była.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest problem.

Jako że ktoś dał mi do zrozumienia, jakoby coś mi się z przodu za bardzo wychylało, postanowiłem iż, odkurzę swój stary jednoślad i doprowadzę go do stanu używalności. Trochę roboty przy nim jest, a budżetu nie chciał bym za bardzo nadwyrężać.

Hmmm.. powiadasz ze cos Ci sie wychyla? ;) mniej piwa pij ;) a tak powaznie to dobry okres wybrales bo duzo promocji teraz mozna dorwac :)

 

Tak więc z wstępnych oględzin, wywnioskowałem:

1: Suport do wymiany, prawdopodobnie wraz z korbami + zębaty (stare są z byt małe, i trochę za wolno się jechało)

2: Przednie widełki najchętniej wymieniłbym na amortyzowane, wraz z tarczowym hamulcem, więc i koło 26" również. A znając życie, z racji przestażałości mostek wraz z kierownicą też trzeba będzie wymienić.

Kształt to to ma taki jak u got3n, ale tylko kształ bo zaawansowanie techniczne żadne.

Teraz tak, na remoncik 400zł, max 500zł, rowera nie sprzedam i nie kupię nowego, z racji przywiązania. Więc polećcie jakieś części najlepiej z linkiem, bo jak patrze na te nazwy to włosy dęba stają.

Podejrzewam ze rower nie bedzie katowany a po prostu bedzie bardziej wykorzystywany do jazdy po miescie nie? ;)

Jezeli chodzi z tanszych rozwiazan to moge Ci polecic korbe sh deore np: http://www.allegro.pl/item167756358_korba_...bikestacja.html albo santour duro na isis ale juz troche drozsza http://www.allegro.pl/item167075756_super_...gwarancja_.html + dolicz sobie do tego suport za +-40-50 zl.. :) jezeli chodzi o kiere i mostek... idz sobie do sklepu i zobacz ktore by Ci sie wygodnie trzymalo w reku.. czy lubisz dlugi mostek czy krotki.. tak samo czy wolisz kiere gieta, prosta... szeroka czy waska... osobiscie uzywam http://www.allegro.pl/item164946295_kierow...1_8mm_nowa.html tyle ze 710mm i jestem zadowolony ale to nie za bardzo bedzie Ci pasowalo pewnie.. no i cena... za 50 zl albo i mniej spokojnie kupisz kierownice i mostek.

Amor... hmm co ja Ci moge w takiej cenie polecic... chyba tylko Suntour XCR na 2007 rok http://www.allegro.pl/item167674559_sr_sun...najtaniej_.html ktory ma bardzo zmieniona konstrukcje jesli chodzi o wczesniejsze lata... napewno lepsze to niz jakies zoom czy rst w takim przedziale cenowym. Byle nie SR XCM bo dolna golen jest aluminiowa z tego co pamietam wiec szybko dostanie luzow... XCR ma dolna golen magnezowa.. mocniejsza a roznica w cenie 30 zl. Aha... nie zakladac do tak tanich amortyzatorow hamulcy tarczowych bo to sa amory z niskiej polki wiec i luzow dostana szybciej niz na v-brake.

 

Powiedzcie mi jak to jest z tarczowymi hamulcami, im droższe tym lepsze? Chce mieć porządny sprzęt do hamowania.

TArcza za taka cene? zapomnij... straszna lipe bedziesz mial na tanich marketowych tarczowkach.. dobrej jakosci hamulce tarczowe mozna dorwac na allegro za +- 180-200 zl jak np: avid bb5 albo hydraulika sh 525... tarczowki za 100 zl to bardziej beda spowalniaczami niz hamulcami. Niestety z hebalmi jest tak ze przewaznie im drozsze tym lepsze.

 

Zdjęcia, teraz wam nie wrzucę, bo byści się posikali ze śmiechu pewnie.

W dalszej kolejności, wymienie coś z tyłu. Z tego co pamiętam zawsze krzywiłem ośki, lecz przyznać muszę za młodu ostra jazda była.

Pozdrawiam.

Foto chetnie zobacze ;) koszt oski do tylnego kola to 7-8 zl.. sam 3 razy wymienialem w starym kole ;) Edytowane przez Neo_x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...Amor... hmm co ja Ci moge w takiej cenie polecic... chyba tylko Suntour XCR na 2007 rok http://www.allegro.pl/item167674559_sr_sun...najtaniej_.html ktory ma bardzo zmieniona konstrukcje jesli chodzi o wczesniejsze lata... napewno lepsze to niz jakies zoom czy rst w takim przedziale cenowym. Byle nie SR XCM bo dolna golen jest aluminiowa z tego co pamietam wiec szybko dostanie luzow... XCR ma dolna golen magnezowa.. mocniejsza a roznica w cenie 30 zl...

:rolleyes:

 

A mi się wydaje, że nie wziąłeś pod uwagę 1 podstawowej cechy roweru o starszej konstrukcji - tego, że na 99% rura sterowa będzie 1". Co sie z tym wiąże wybór nowych amorków malutki - albo badziewne Zoomy, albo MX Comp którego cena przewyższa kwotę na upgrade o jakiej tu rozmawiamy. ...John musi najpierw wszytko posprawdzać/pomierzyć i dopiero będzie można cos doradzić. :idea:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja - jest wielce prawdopodobne,że ...John ma rure sterową 1".

 

Wtedy lipa lekko mówiąc ;) Dobrze jeśli będzie to rozmiar 1/18" .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już mnie got3n przeszkolił na gg. Radził bardzo podobnie jak wy, i wyszło z tego że z zamora z przodu rozsądniej zrezygnować (tak to 1").

Na razie do wymiany:

-Korba, suport

-tylnia przerzutka

-manetki

-tylnie koło, kaseta

Pewnie wyjdzie trochę więcej, ale cóż, jak robić to porządnie.

W przyszłości z przodu zamontuję hydraulikę, co wiąże się z wymianą koła i dorobieniem uchwytu (dla chamulca) do starych widełek. Jeśli będzie to wogóle możliwe to wykonawstwo mam za free. Jeśli nie zainwestuję w porządniejszy vbrake.

Do powolnego objazdu miasta i przypadkowych wypadów za miasto wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4.

W przyszłości z przodu zamontuję hydraulikę, co wiąże się z wymianą koła i dorobieniem uchwytu (dla chamulca) do starych widełek. Jeśli będzie to wogóle możliwe to wykonawstwo mam za free. Jeśli nie zainwestuję w porządniejszy vbrake.

Jak ty chcesz dorabiać uchwyt do hydraulicznych tarczówek :blink: :blink: Chcesz się zabić? :lol: Nie będzie to ani funkcjonalne ,ani ładne ,ani bezpieczne.

 

A jak ci pęknie w czasie jazdy "to niczego nie będzie" jak mawia

 

Kononowicz :lol: ;)

 

Lepiej zainwestuj w przyszłości w porządne v-ki jeśli życie ci miłe :P Powaga.

Edytowane przez SAVER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO bez sensu - jak już wybierać gdzie zamontować 1 komplet tarczówek, to raczej na tył niż na przód. Rower to nie samochód i jak przedni hampelek będzie silniejszy od tylnego, to będziemy ładnie trzaskać OTB co chwila. No chyba, że ktoś się szkoli na kaskadera to nie mam pytań :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz chyba że będzie kolega dawał z górki po 60 :wink: to na pewno mu się przyda z przodu hamulec tarczowy

tak... tylko niech kolega nie zapomni jakiegos dobrego ubezpieczenia, kasku, zbroi i ochraniaczy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jezdzi w kasku takim z marketu za chyba 29.99 zł :wink: ?

Ja w tamtym sezonie kupiłem właśnie takie cudo i hmm... nie narzekałem, w głowę gorąco nie jest (było), leciutki, zgrabniutki i ładniutki, w środku dość twardy styropian, no po prostu miód i orzeszki. No i teraz pytanie czy opłaca się zmienić i dlaczego? a jeśli tak to na jaki (w okolicach 70 - 80 zł)? do jazdy w miarę rekreacyjnej... B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, spoko jeśli zamontuję to montarzysta będzie pierwsza klasa. A i jeszcze mi się przez kierownice przelecieć nie udało, może za ciężki jestem. Tyłem żadko kiedy hamuje, raczej tyjko przodem. Jeśli zamontuję to będe zdawał relację co tydzień, jeśli przerwę to będzie to oznaczać, że mieliście racje. :wink:

Ale i tak hampel, jest na końcu listy renowacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile dasz?:> To jest prawdziwy Drop OFF (tylko fr byl lepszy) a nie jakas podroba ;P

To zalezy ile chcesz ;D

 

A i jeszcze mi się przez kierownice przelecieć nie udało, może za ciężki jestem.

Mi sie udalo z czego naszczescie tylko raz sie tak potluklem ze tydzien sie ruszac nie moglem bo polecialem centralnie na klate broniac twarz lokciami prawie rok temu... na lokciach do tej pory mam 2 obrzydliwe blizny ale zeby za to wszystkie ;) ale co to za facet bez blizn ;) :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO bez sensu - jak już wybierać gdzie zamontować 1 komplet tarczówek, to raczej na tył niż na przód. Rower to nie samochód i jak przedni hampelek będzie silniejszy od tylnego, to będziemy ładnie trzaskać OTB co chwila. No chyba, że ktoś się szkoli na kaskadera to nie mam pytań :razz:

 

Oj żebys się nie zdziwił ;) Mi moje formula 4Racing (mam tarcze z przodu i tyłu) nieraz ratowały skórę. Ot choćby zwykła sytuacja: pani wjeżdzająca na przejście i nie widząca mnie :P

 

A ileż to razy musiałem hamować przed ślepymi pieszymi :damage_wall: :P

 

Dobre hampelki hydrauliczne mają super modulację. Dokładnie czujesz kiedy koło się blokuje. Bez porównania do jakichkolwiek v-braków.

Więc z tarczami trzeba naprawdę się postarać,żeby na równej drodze zaliczyć "baranka" :razz:

 

Chyba że się ściśnie "na hama" od razu :D

 

 

Wystarczy dobrze je opanować. Ja już złapałem technike i często hamujac przejeżdzam na przednim kole pare metrów B-)

Edytowane przez SAVER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jezdzi w kasku takim z marketu za chyba 29.99 zł :wink: ?

Ja w tamtym sezonie kupiłem właśnie takie cudo i hmm... nie narzekałem, w głowę gorąco nie jest (było), leciutki, zgrabniutki i ładniutki, w środku dość twardy styropian, no po prostu miód i orzeszki. No i teraz pytanie czy opłaca się zmienić i dlaczego? a jeśli tak to na jaki (w okolicach 70 - 80 zł)? do jazdy w miarę rekreacyjnej... B-)

Orzeszki i pestki to Ci polecą uszami jak (czego nie życzę) będziesz testowal wytrzymałość marketowego kasku na uderzenia o glebę/drzewo/samochód/.... Pewnie taki tani bo bez atestu, jak chcesz coś taniego i sprawdzonego to patrz na Authora BASIC'a lub REFLEX'a. Opłaca sie kupić coś sprawdzonego i z atestem bo tu chodzi o życie/zdrowie - mój OEMowy CRATONI już 2x mnie uratował :rolleyes:

 

...Ot choćby zwykła sytuacja: pani wjeżdzająca na przejście i nie widząca mnie :P

A ileż to razy musiałem hamować przed ślepymi pieszymi :damage_wall: :P

Dobre hampelki hydrauliczne mają super modulację. Dokładnie czujesz kiedy koło się blokuje. Bez porównania do jakichkolwiek v-braków.

Więc z tarczami trzeba naprawdę się postarać,żeby na równej drodze zaliczyć "baranka" :razz:

Chyba że się ściśnie "na hama" od razu :D ...

Dziwić się nie mam czym bo testowałem różne kombinacje i powiem tyle - dobre V-ki stykają nawet do klasycznego MTB (nie Enduro/Freeride) pod warunkiem że nie jeżdzisz po błocie lub głębokim śniegu. Ba powiem więcej porządne V-ki są dużo lepsze (bo przewidywalne) niz słabe tarcze, a chyba tylko takie by wchodziły w grę patrząc na przewijające sie tu kwoty.

Licytować też sie nie zamierzam, bo miałem wiele przykrych niespodzianek - np śmigałem o kulach (jak zaliczyłem glebę bo mi jakiś bezmózg wlazł prosto pod kola na ścieżce rowerowej) i po tej nauczce wiem tyle - żadne hampelki nie zastąpią zdrowego rozsądku i odrobiny wyobraźni - można jeździć zupełnie bez hampli i nie mieć wypadków - zapytaj konserwatywnych ostrokołowców :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orzeszki i pestki to Ci polecą uszami jak (czego nie życzę) będziesz testowal wytrzymałość marketowego kasku na uderzenia o glebę/drzewo/samochód/.... Pewnie taki tani bo bez atestu, jak chcesz coś taniego i sprawdzonego to patrz na Authora BASIC'a lub REFLEX'a. Opłaca sie kupić coś sprawdzonego i z atestem bo tu chodzi o życie/zdrowie - mój OEMowy CRATONI już 2x mnie uratował :rolleyes:

No właśnie widziałem te Authory. Basic mi sie nawet podoba i cena też co do marketowego wyrobu to ma EN1078 (co jak znalazłem jest: "CE Bicycle Helmet Standards. O ten na przykład ma to samo:

Kask Bell Delirium

Producent: Bell

Waga: 309g

Certyfikaty: CE EN1078

Cena: 335 zł)

 

Importerem jest Abisal model MV10 - najtańszy! :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie można takiego modelu odszukać w googlach :P Wiesz standardowo te pseudo kaski po 2 - 3 dyszki to tak na prawde dają tylko złudzenie, bo przy 1 lepszej glebie pękaja jak arbuzy - poczytaj np na forumrowerowe.org, tam masz kilka topiców o kaskach ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie można takiego modelu odszukać w googlach :P Wiesz standardowo te pseudo kaski po 2 - 3 dyszki to tak na prawde dają tylko złudzenie, bo przy 1 lepszej glebie pękaja jak arbuzy - poczytaj np na forumrowerowe.org, tam masz kilka topiców o kaskach ...

Wiem, wiem już czytałem to forum (zreszta nie tylko o kaskach :) ) Tylko że tam o takich tanich nic nie ma :sad:

Jeśli chodzi o to że się rozwali, to ja tego wcale nie neguje! A niech się i nawet rozwali byle głowę trochę osłonił jednak. I wtedy może sobie kupie np ww. authorka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...