benek Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2009 IGI & qrvich Wiadomo o gustach się nie dyskutuje. Dzięki temu, że każdy ma inny, to każdy ma w jakiś tam sposób niepowtarzalny rowerek. :P Odnośnie czarnej anody w Bomberze - trwała jak diabli, nie ma porównania do Suntourów. :D _______________________________ Koen Rama GT Avalanche 2.0 rozmiar M - ale niech Ciebie to nie zmyli, bo rama jest wysoka i krótka (mała baza kół). Mój wzrost to 178-180, ale mam budowę taką, że długośc nogi jak u kogoś kilka cm niższego. M-ka mojego rocznika Lawinki odpowiada wysokości Zaskara L. (ważniejsze wymiary: rura górna - 576.6, rura podsiodłowa - 466.5, baza kół - 1051.2, główka - 130, kąty klasyczne - 71 i 73.5) Wrażenia - przez Triple-Triangle pod dupskiem TWARDO (czasem plecy to czują). Zbudowałem zwrotny rowerek - mała baza kół/krótka rama, w miarę krótki mostek (90mm) i prosta wąska kierownica, możliwość skompresowania skoku amorka o ~30% (ETA) i taki miał być. Jedyne czego nie przemyślałem to piasty - mam zwykłe ONYXy, a zaplatający koła proponował dać pod CL (żeby mieć bardziej uniwersalne koła), no i trochę ciężkie obręcze (AR SupraN) ale pancerne. Fotki będą jak wymienie linki i inaczej ułożę pancerze, założę siodełko itd. Bo na razie rower częściowo w rozsypce. :P _______________________________ Aurora001 No cóż sezon się zaczyna :P Zawsze można się pocieszać, że na przełomie lipca i sierpnia zaczną się pierwsze przeceny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2009 A ja dostane pierd@#!@!#!@#!@#!@ po prostu brak mi !@#!#@ slow. http://extreme-shop.nazwa.pl/shop/product_...roducts_id=2192 1.5 miesiaca temu 2999zl teraz 4400 przez piepr#!@#!@# zawirowania ze zlotowka. Kiedy moglem kupic to pracodawca mi nie wyplacal pensji przez 2 miesiace co za !#@!#!@ szmata. Znowu nie bede miec czym jezdzic. Tak, cena 3k to zdecydowanie rewelacyjna kwota. Sam przedni widelec jest wart 50% tej sumy. @benek. Jeździmy na tych samych oponach. Jakie masz co do nich odczucia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2009 A u mnie upgrade cały czas :) W domu czeka na lepszą pogodę korba slx bo puki pogoda do d to dojeżdżam starą alivio, nowa kaseta - tu bez ekstrawagancji alivio, nowe lżejsze pedały - accent lithium, zaciski kół dartmoor bolt-on. Czeka też łańcuszek wippermana, bo chce zamontować razem z resztą napędu. Zamontowane już nowe siodło - gipiemme pluma evolution titanio i sztyca x-mission (niestety okazała się ciężkawa 275 gr). Zamontowana nowa przerzutka przód - sram x.9. Wsadziłem też dętki maxxis ultralight. Wszystkie te zmiany dadzą mi wagę 12067 - ale jeszcze nie wszystko poważone (została rama i amor) więc może się zmienić - mam nadzieję że in minus ;). To już niezła baza do leciutkiego rowerka - przy wymianie samego amora zrzuciłbym jakieś 600 g, na ramie można zyskać spokojnie 300 :) co daje jakieś 11,2. Na razie jednak amorek mnie zadowala, i na moją wagę jest chyba najodpowiedniejszy, rama pójdzie do wymiany jak/o ile się podda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2009 Benek co to jest za fajka w Twoich hamulcach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2009 toman Mówisz o Small Block Eight ? Moje odczucia jak najbardziej pozytywne, na tereny dominujące na Mazowszu idealne - no może poza lekkimi uślizgami na mokrych korzeniach/kamieniach. Jaki masz rozmiar, bo ja mam 26 x 2.1, w tym roku pewnie dam 1.95 (zawsze to 300-350 g. mniej - razem na obu kołach) mam zamiar zrezygnowac z dętek antyprzebiciowych Kendy z płynem na jakieś lżejsze np. Schwalbe EXTRA LIGHT (XXLIGHTów raczej nie biorę pod uwagę). Razem z oponami dałoby mi to jakieś 250g. mniej na koło... __________________________ Martinii To chyba modulator siły hamowania by Promax :-P dostałem takie w komplecie z hamulcami Shimano (zamiast zwykłych fajek) więc stwierdziłem czemu nie spróbować, ... I tak zostało. :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2009 Wrażenia - przez Triple-Triangle pod dupskiem TWARDO (czasem plecy to czują). Eh tego się obawiałem, potwierdziła się obiegowa opinia o tych ramach. W takim razie kolejny typ leci z listy :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2009 toman Mówisz o Small Block Eight ? Moje odczucia jak najbardziej pozytywne, na tereny dominujące na Mazowszu idealne - no może poza lekkimi uślizgami na mokrych korzeniach/kamieniach. Jaki masz rozmiar, bo ja mam 26 x 2.1, w tym roku pewnie dam 1.95 (zawsze to 300-350 g. mniej - razem na obu kołach) mam zamiar zrezygnowac z dętek antyprzebiciowych Kendy z płynem na jakieś lżejsze np. Schwalbe EXTRA LIGHT (XXLIGHTów raczej nie biorę pod uwagę). Razem z oponami dałoby mi to jakieś 250g. mniej na koło... Tak, jeździłem na nich ostatni sezon. Mój model to 1,95 cala, mimo to wyglądaja na ogromne opony, takie sprawjają wrażenie z tymi obręczami (patrz foto w moim temacie). Ich plusy: waga, rozwijane prędkości oraz niepowtarzalny świst na asfalcie, natomiast minusy: niewielka przyczepność na bokach, grzęźnięcie w sypkim podłożu, oraz szybkie zużycie materiału (ale to akurat wszystkie kendy mają). Obawiam się, że do końca obecnego sezonu na nich nie dojeżdzę. Co do cenkich dętek, to już z nich powoli wyrastam ;) Jesli się wszyscy chwalą nowymi upami, to i ja dodam, że na nowy sezon szykują się znacznie odchudzone koła, wkrótce zdjęcia i numerki ;). Proponuję aby w tym temacie dyskutować, a zdjęcia rowerów umieszczać w tym założonym przeze mnie: http://forum.purepc.pl/Sport-f97/Pokaz-Mi-...er-t290199.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 13 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2009 Koen Wiesz zarówno GT jak i BOW od Corrateca (tą ramę tez rok temu rozważałem) są bardzo sztywne na tylnych widełkach. Jako że mieszkam na Mazowszu (kamienistych szlaków niezbyt wiele) wolałem mieć jak najmniejsze straty przy przekazywaniu mocy na tylne koło. Jak trafią się jakieś kamyki lub korzenie wtedy nie jest miło :wink: a tak to rama fajna, jak potrzebujesz wyścigowej to od razu patrz na Zaskara. Generalnie to ja już powoli myślę o fullu takim z niewielkim skokiem 100-115mm tylnego zawieszenia - coś w stylu Merida NINETY-SIX, Orbea OCCAM,... Na starość człwiek robi się mało odporny na niewygodę. :mrgreen: __________________________ toman ad dętek - muszę zbić trochę wagi bo mam cięzkie obręcze - teraz pewnie zamiast AR SupraN dałbym Mavic XM 317 - zawsze to jakieś 200g. na kole mniej; poza tym jak mówię stosuję dętki Kenda z butylem i płynem - 0 kapcia od kiedy je stosuję (nie ważne czy z odpornymi SBE czy słabymi Schwalbe Jimmy) tyle, że ważą ze 250g. (jak nie więcej) ad opon - w zeszłym roku wybierałem między zwijanymi Smart Samami i SBE - padło na Kende bo tańsza i była do ręki; w tym roku pewnie będę miał podobny dylemat, bo SBE sprawdzone, a SS kusi dobrymi opiniami :P A rozmiarowo SBE faktycznie szeroka - jak porównywałem ze Schwalbe to Kenda 2.1 wygląda jak Schwalbe 2.25 :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 13 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2009 benek - ja rozumiem że to nie jest wada konstrukcyjna tylko cecha która jednym będzie odpowiadać a innym nie :) Ramki bardzo podobają mi się z wyglądu i uchodzą za mocne ale jednak sobie podaruję - często jeżdże na dystanse grubo ponad 50km a nie chce spodni z wkładką więc >te< części ciała wysiadają zazwyczaj wcześniej niż nogi. Też zastanawiam się nad fullem o skoku 100-120 ale biore również pod uwagę stalową ramę w stylu on-one inbred która tłumi drgania dużo lepiej niż aluminiowa. Odnośnie Twoich propozycji fulli - odrzuciłbym czterozawiasowce bez ogniwa horsta (czyli cała gama meridy) bo ta konstrukcja praktycznie łączy wady jednozawiasowca i czterozawiasowca z horstem. Jak full to wg mnie albo horst, albo dw-link/maestro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 13 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2009 Zawsze możesz dać jakąś większą objętościowo oponę i mniej ją napompować :), zresztą przy większym balonie automatycznie się poprawia amortyzacja nawet bez zmniejszania ciśnienia. No i wygodne siodło jest ważne :). Ja przy wyborze, szukałbym raczej sztywniejszej ramy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 13 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2009 Dokładnie albo nawet UST, sporo ścigantów na Zaskarach tak robi - wtedy masz sztywną ramę, a jednocześnie nie obijasz sobie ja... znaczy tyłka. :P Jak jeździsz bez pampersa wygodne siodło to podstawa - mojemu braciakowi wybrałem w zeszłym roku WTB Speed V PRO GEL i daje rade bez pieluchy. Masz jeszcze PURE V COMP które też wygodne (bez żelowych wkładek, ale dobrze wyprofilowane) Wracając do wyboru ramy pod fulla to system systemem, ale mnie interesuje też jakość serwisu lub jego bliskość. Z tego powodu mam Bombera nie REBE (autoryzowany serwis 2 bloki dalej). Dlatego brałem pod uwage Meridę (za ogólną jakość serwisu gwarancyjnego, podejście do klienta itd) oraz Orbeę (serwis kilka min. z buta no i ta dożywotnia gwara na ramę dla 1 usera - po rejestracji, wiem że sporo obostrzeń, ale zawsze coś). W grę wchodziłby jeszcze Spec, Scott i ewentulanie Giant (ale niechętnie) - od biedy Cube (ale serwis w SkiTeamie różnie oceniany i daleko). Mam też blisko Treka, ale na TOPa mnie nie stać, a EX nie podoba mi się. Wiadomo - jak bym kupował to najpierw czytam/słucham opinie o poszczególnych modelach, które byłby w kręgu zainteresowań, potem wybieram ze 3 najlepsze i idę testować. :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 14 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2009 Dzięki za sugestie. W zasadzie to zarówno wygodne siodło (wtb laser v pro) jak i grube opony (highroller 2,35) już mam, ale nie chciałbym już schodzić z komfortem niżej niż mam obecnie (ale obecna rama ma troszke lewą geometrie jak na mój wzrost i styl jazdy). Rozważam jeszcze coś z oferty kona (np. caldera). Póki co przygotowuję się na trenażerze do sezonu, jak już przywioze rower w rodzinne strony to zrobię kilka jazd na rozeznanie i zdecyduje jakich cech ramy najbardziej mi brakuje (zwłaszcza w kwestii sztywniak/full). W międzyczasie nie ukrywam że liczę też na poprawienie się sytuacji naszej waluty, zwłaszcza po zobaczeniu nowych cen na fulle poisona :mad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huberek Opublikowano 15 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2009 Ja również śmigam na Small Block Ósemkach :) I mam dokładnie takie same odczucia jak Wy. In plus oczywiście jeszcze malutkie opory toczenia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2009 No ja już spokojnie mogę powiedzieć, że rower na sezon 2009 przygotowany. Nowe koła to: na przedzie: Soul Kozak Disc (113g) szprychy DT Competition stalowe nyple obręcz Mavic 717 tarcza accent blade 160 mm 3 śruby alu + 3 śruby tytanowe na tyle American Classic Disc (255g) sprychy DT Competition stalowe nyple obręcz Mavic 717 tarcza Accent blade 160 3śruby alu + 3 śruby tytanowe Waga kół bez ogumienia (z tarczami, bez zacisków) to: przód 910g, tył 1250g. W stosunku do zeszłorocznej konfiguracji (tarcze XT, piasty XT, niecieniowane szprychy) to jakieś 160 g z przodu oraz 240g z tyłu lżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 Szukam jakiś nowych oponek na nowy sezon. Do tej pory jeździłem na stockowych oponach mojego krossa a6 (schwelbe racing ralph 26x2,1). Na wodzie i błotku się nie sprawdzały za dobrze, ale więcej jeżdżę po asfalcie i myślę nad oponkami 1,95. Głównie do miasta (rzadziej przejazd przez las, utwardzona droga gruntowa) więc celuje w bieżnik nie nadający dużych oporów toczenia, aby się nie tracić na prostej asfaltowej drodze. Możecie polecić jakąś oponkę pasującą mniej więcej do mojego opisu, za około 120 zł za komplet? A może jakiś miks, napędowa grubsza, a kierunkowa cieńsza? btw. macie jakiś sposób aby zdjąć gripy? Oryginalne gumowe z mojego rowerka są za twarde i chce je wymienić, ale za żadne skarby nie chcą mi się ściągnąć. Pewnie guma przykleiła się do kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShDe Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 @pawelekmal, strzykawka, igla, woda, wstrzykujesz pod gripa i powinien zejsc jak na maselku ; ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2009 IGI, domyślam się, że wielu kilometrów jeszcze nie zrobiłeś, ale powiedz jakie odczucia masz związane z nową korbą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2009 Dzisiaj pierwszy raz się na niej przejechałem więc na razie nic nie mogę powiedzieć :) Musisz poczekać jakiś czas ;) Na pewno jest sztywniejsza od starej na kwadrat, ale to raczej oczywiste. Z łańcuszkiem wippermana bardzo dobrze się zgrała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2009 Bardzo mi się podoba, miałem zmieniać LX na XT, ale przy tych cenach to SLX jest jedynym rozsądnym wyjściem. Ciekaw jestem tej kompozytowej środkowej koronki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2009 http://allegro.pl/item596795360_kross_leve...hox_dart_3.html warto? dostane cos rownie ciekawego w tej cenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2009 Warto. Spójż jeszcze na tą birię http://allegro.pl/item585081529_biria_rs_p...ing_okazja.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2009 (edytowane) Niedawno kupiłem Krossa Level A4 (2007) od pana z allegro, który okazał się małym krętaczem, ponieważ z przodu zamontował przerzutkę Acera, zamiast Deore. Z tyłu z kolei mam Deore LX (czyli tak jak miało być) i 9 biegów. Z drugiej strony dostałem Rock Shoxa Dart 3 (z blokadą i regulacją) zamiast Dart 2. Dlatego już nie chciało mi się odsyłać roweru. Otóż czytałem, że Acera nie współpracuje z 9cio biegowym tyłem, ale tak na prawdę to się na tym nie znam, więc nie wiem. Widziałem, że przednie Deore chodzi po ok 50 zł na allegro, co nie jest specjalnie drogo i mógłbym zmienić przerzutkę. Teraz pytanie, czy rzeczywiście powinienem zmieniać przerzutkę? Dodam, że na razie nie działa ona tak jak należy, są problemy ze zmianą z przodu. Aha, jeśli miałbym zmieniać to na jaką, bo są jakieś z górnym naciągiem, z dolnym, a ja nie wiem nic o tym. Druga sprawa to taka, że jadąc co jakiś czas (w miarę regularny), mam coś takiego jakby łańcuch przeskakiwał na zębatkach. Nie wiem jak to opisać, jadę jadę i bach luz przez chwilę i znowu jadę. Czy to kwestia regulacji czy może coś poważniejszego. Kompletnie nie znam się na rowerach. Gdzie w Warszawie mógłbym zaprowadzić rower, żeby go sprawdzić i wyregulować, a może ktoś na forum jest w tym oblatany i by mi pomógł z tym przy browarku? Edytowane 3 Kwietnia 2009 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2009 miałem taka sytuację z łańcuchem. Dwa oczka się "zablokowały" i w jednym okrążeniu łańcucha na zębatce łańcuch łapał luz. Wystarczy wymienić te oczka. Pod warunkiem, że masz to samo co ja miałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioholiq Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Witam mam zamiar kupić rower w przedziale cenowym 1200 do 1500zł, co kupić jeżdżę główni drogami asfaltowymi czasami w las skręcę, ale wytyczonymi drużkami niema tam żadnych skrajnych warunków Jaki rozmiar ramy? Jak dla mnie 175cm Coś takiego wykopałem z netu ludzie mówią, że warto. http://www.allegro.pl/item586644324_rower_...s_sub_20_v.html http://www.allegro.pl/item600189613_kross_...super_cena.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FaZiMoDo Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Ja natomiast mam troche miej kaski i szukalem i cos takiego znalazlem. ten sam teraz to kolega wyrzej napisal Tylko to sa te same ? I u ktorego kupic ? http://allegro.pl/item593189946_promocja_a..._najtaniej.html i http://allegro.pl/item593709964_arkus_spor...lka_gratis.html Patrzylem w innych sklepach i ten sam model ~800 kosztuje o.O Czy moze cos innego w tym przedziale cenowym polecicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Jaka pompke polecicie? Cos przyzwoitego do powiedzmy 60-65zl. Jesli sie nie myle to musi miec mozliwosc pompowania wentyli dunlopa, tych cienkich, a nie tylko samochodowych. Moze byc tylko do dunlopa. I jeszcze inna kwestia, pompka dla dziewczyny ale w przyszlosci zapewne sam bede jej uzywal i docelowo beda opony bezdetkowe i z tego co slyszalem potrzeba jakas mocniejsza pompke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioholiq Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2009 http://www.rowerymerida.com.pl/czesci_grup...r=35&id=320 http://www.rowerymerida.com.pl/czesci_grup...r=35&id=319 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Mam tą pierwszą i jest spoko, dwa biegi się przydają (ala CrankBrothers), ale i tak trzeba się nadymać ;) Najlepsze wyjście jakaś stacjonarka w domu i takie maleństwo na trasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2009 (edytowane) Odradzam ten drugi wynalazek meridy, o kant doopy ją ... wyświetlacz juz mi sie rozleciał, alby dojść do 3bar, to trzeba sie niesamowicie namachać. ostatnio kupiłem BBB za 55zł, o niebo lepiej się pompuje, nie posiada manometru ale z tym sobie też radze, poza tym jest chyba o połowe lżejsza i kilka cm krótsza. Edytowane 7 Kwietnia 2009 przez .PaVLo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Co do pompki to od dwóch sezonów używam identyczną konstrukcję: http://allegro.pl/item603164590_pompka_acc...kopowa_m_r.html Pompuję nią 2 rowery. Jest dwustronna i obsługuje wentyl zarówno samochodowy jak i presta. Jedyne ślady zużycia to delikatnie już nieczytelny wskaźnik ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...