Skocz do zawartości
pszczepan

Hp Dv5040us - Chyba Padło Cos Z Hardware'u

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Podczas normalnej pracy (Windows XP media Center) wyświetlił się niebieski ekran - jakiś biały tekst - nie zdążyłem zobaczyć jaki błąd i laptop się zresetował.

 

Mogę wejść do biosu a później to już tylko czarny ekran i komputer wisi.

W Biosie mogę sprawdzić Twardy Dysky i test długi 2h nie wykazał błędów.

Jednak coś musi być nie tak.

Jak włączam Instalkę WIN XP sprawdza drivery i jak przechodzi do ekranu instaluję Windows również się zawiesza.

 

MAM jakąś płytę Quick Restore dla HP i po jej uruchomieniu program się wywala i pisze.

CAuseway Error 09: Unrecoverable internal exception, program terminated

Exceptionn:0D. Error coder 016C

 

Przy uruchamianiu kontrolka HDD mignie na jakieś 0,5 sekundy i koniec - system wisi.

 

Czy ktoś może coś poradzić - jak to zdiagnozować - jakiś soft który przy bootowaniu testuje moduły i moze tak coś wykryję.

 

Pozdrawiam

PAweł

 

 

Na elektrodzie kolega polecił mi soft Hiren's Boot CD, który mi przy bootowaniu moze coś wykryje. Może ktoś jeszcze coś poleca. Za jednym razem powypalam u kolegi CD.

 

Czytałem na forum purePC o bluescreenie, ale niewiele się to ma do mojej sytuacji - raz się komp wywalił i nigdy się już nie podniósł; nic nie podkręcałem, wszystko standardowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Panowie - jesteście lepsi niż HP Support.

 

Mam 2 GB w dwóch kościach i jak jedną wyciągnąłem to komp działa bez zarzutu - tyle, ze RAM'u mniej

 

Walnięta jest kość NANYA 1 Gb - to jest firmówka i ma wszystkie naklejki - czy to ma wieczną gwarancję - jeżeli tak - to gdzie mogę to próbować wymienić?

 

Wielkie dzięki za szybką świąteczną reakcję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no gwarancję jeśli ma to najprędzej na 3 lata ( oczywiście jeśli jest oddzielna ) A jeśli podlega w gwarancji samego laptopa i jej teraz już nie masz to ci nikt nie wymieni :-) Jeśli zaś masz gwarancję, to musisz włożyć jeszcze raz kość do środka opisać problem i na servis z nim. Pamiętaj tylko zrób backup swoich danych :-)

Edytowane przez maczeta10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...