Skocz do zawartości
fa2m

Precyzja Czy Wygoda?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na wstępie chciałbym powiedzieć że nie jestem megagraczem ani grafikiem. Cenie tylko wygode użytkowania. Chciałbym teraz przesiąść sie z A4TECH Navigator Opto 518 SWOP-80 (już sie troche zużyła) na coś innego. Z jednej strony wiem że najlepiej kuipić Razera lub Logitecha ale ceny są dla mnie nieco za duże. Zastanawiałem sie raczej miedzy: A4tech X-750BF (dobry sens i dość wys jakość wykonania) lub TRACER TRM-SRO23 (bezprzewodowa co jest DLA MNIE WIELKIM +, z ładowarką wiec nie bedzie sie raczej wyczerpywała bo bedzie ciągle doładowywana). Wiadomo że A4 bedzie bardziej precyzyjna w grach, ale czy odczuje różnice jeśli nie gram profesjonalnie a raczej dla zabawy? Szczerze to Tracer bardziej mi pasuje z wygladu i lepiej leży w dłoni (jest wieksza od A4). Co sądzicie? A może proponujecie co innego? Wszystkie sugestie rozpatruje. :) Dzieki i pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej jak byś napisał ile możesz wydać max na myszkę :D ułatwiło by to trochę sprawę. tracera nigdy nie uzywałem więc nie mogę nic o nim powiedzieć ;) a co do A4tech X-750BF to zdecydowanie polecił bym A4tech X-718BF (tańsza i lepsza :) ) pomyśl nad bezprzewodowymi myszkami microsofta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tracera bym odradzal - zaden ich produkt, z ktorym mialem do czynienia, nie wzbudzal mojego zaufania.

 

X-718BF powinna byc ok, mozesz tez sie zastanowic na MS IE3.0 (choc to tylko 400 dpi, ale ksztalt ma swietny).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We wszystko po trochu ale tylko single. FPSy, strategie, RPG, samochodówki i wszystko co z grami związane. Nie ukrywam że FPSy to mój ulubiony gatunek na PC. Może jakieś injne myszy polecacie. Dajcie przykłady do 100zł. Do tego chciałem Trust Keyboard KB-2100E. Co o niej sądzicie? Dzieki, pozdro.