zorod Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 Witam Proszę mi podpowiedzieć bo w o/c jestem laikiem. mam C2D 6300 i Asusa P5b. Dlaczego po podniesieniu FSB z 266 na 280 częstotliwośc procka była różna na różnych rdzeniach tzn 1,93 na jednym i 1,86 na drugim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 (edytowane) możesz zrobić zrzut ekranowy tego programiku który to wykrył i go wrzucić na forum? Bo jest to problem bardzo nietypowy i potrzebujemy więcej informacji. Czy przypadkiem te rdzenie nie nazywają się odpowiednio np. type i speed, albo brand string i frequency ;) Edytowane 27 Grudnia 2006 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorod Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 Nie było to w żadnym programie tylko we właściwościach ogólnych "Mój Komputer" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal-zal Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 Nie było to w żadnym programie tylko we właściwościach ogólnych "Mój Komputer"No pewnie chodzi ci o to że nazwa procesora ma 1,86ghz a pod spodem jest wiecej , do sprawdzania mhz używaj cpu-z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorod Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 dzięki, chyba to jest to, czyli mam rozumieć, że mam się tym nie przejmować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...