Caleb Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) W którym miejscu sa dokumenty do wydrukowania niezbędne do aktywcji usługi? Moze jestem Gorg ale nie moge ich znalezc ;]. Zlozylem zamowienie po 5 lutego i dopiero teraz dowiedzialem sie takich rewelacji ze trzeba poczta im dosylac cos ;/ . Po wypelnieniu netowego formularza nie otrzymuje sie zadnych potwierdzen itp na maila? EDIT: znalazlem tylko wzór oświadczenia, czy to to? Edytowane 12 Lutego 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igomako Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 no dobrze, ceny atrakcyjne. ale osobiscie bym sie bal tak sobie przechodzić przy takich warunkach. A w tepsie jest rozroznienie miedzy reklamacja a zgłoszeniem usterki. Usterki sa usuwane max w ciagu 9 dni roboczych. Na reklamacje jest wiecej czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 Dzis zalozylem sobie konto TP, patrze widnieje zamowienie odnosnie BSA ktore wplynelo 5 lutego. Wiec podlaczam modem pod linie i po paru chwilach sie zsychronizowal na 6mbit, ale polaczyc sie nie moge (721). Czekam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) Ja pierdziele. Ktoś do mnie ciągle dzwoni już od 4 dni. Ktoś puszcza sygnały na stacjonarny po kilka godzin dziennie. Szału idzie dostać. Dzwonię pod 9393, przedstawiam problem. Gość sprawdził linię itp, mówi, że wsio wporządku. Niestety nie mam tel, który pokazuje nr, z którego do mnie dzwoni. Nie wiem, czy ktoś sobie jaja robi, czy co. BTW jak zmienię nr tel to muszę Netię powiadomić, czy jak? Szału idzie dostać. BTW można się dowiedzieć z jakiego nr ktoś dzwoni na stacjonarny? Bo ja zielony jestem :| Edytowane 12 Lutego 2007 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandar Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 Możesz spróbować z przekierowaniem np na komórke, ale nie wiem czy Ci wyświetli numer. Jak nie idź na policję i to zgłoś :) podejrzewam, że TPSA będzie musiała jakiś billing im przekazać z jakiego numeru jesteś "prześladowany". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 [ot] Spylon - jak gróźb karalnych nie było to się policja tym nie zainteresuje :P więc jak coś to raczej do tp wal, albo do biura detektywistycznego :) [bez ot] Ja nie przechodzę narazie do netii, bo zdarzały się awarie w zeszłym roku na mojej centrali (u mnie raz, ale u kumpli po kilka razy) i trochę boję się, że naprawa przez netię trwałaby dłużej. Jeśli chodzi o obsługę techniczną w tp to nie narzekam. Awaria wystąpiła w sobotę wieczorem, zadzwoniłem na infolinię i w poniedziałek rano przyjechali panowie monterzy, najpierw do mnie, potem na centrale i zrobili w jakąś godzinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) Miasto, dnia XX.01.2007Imię i NazwiskoUlicaKod i Miastotel. wraz z kierunkowymnr klienta Telekomunikacja Polska ul. Bażantów 35 40-668 KatowiceWypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Neostrada TPW związku ze zmianą regulaminu świadczenia usługi Neostrada TP przez Telekomunikację Polską S. A., na podstawie art. 59 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm) niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usługi Neostrada TP z dnia XX.XX.200X nr .........................................., której jestem stroną, z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia. Ponadto uprzejmie informuję, iż w świetle art. 59 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne, w przypadku zmiany przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, z tytułu braku akceptacji przez abonenta zmian, dostawcy usług nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, w tym również roszczenie, o którym mowa w art. 57 ust. 6 ww. ustawy. Takie coś pisaliście jak rezygnowaliście z usługi?? Zamiast tych XX.XX.200X mam wpisać datę podpisania umowy; a zamiast nr ........................................ jej numer?? Dziekuję edit: Adres wpisuję dowolny tj. dowolnego punktu tp w moim miescie?? Można przesłac pocztą? czy trzeba osobiąście i czy jest szansa że jak jutro dojdzie to rozpatrzą :) Edytowane 12 Lutego 2007 przez burzum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 Netia dawala takie: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 Dzis zalozylem sobie konto TP, patrze widnieje zamowienie odnosnie BSA ktore wplynelo 5 lutego. Wiec podlaczam modem pod linie i po paru chwilach sie zsychronizowal na 6mbit, ale polaczyc sie nie moge (721). Czekam... u mnie modem zacząl łapać synchro na 6mega na dzien przed uruchomieniem usługi, także chyba tepsa już/wreszcie z Tobą kończy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 Dzis zalozylem sobie konto TP, patrze widnieje zamowienie odnosnie BSA ktore wplynelo 5 lutego.w którym to miejscu tam widzisz ? (tzn. pod którą pozycją) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaxxL Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 Zamowienia reklamacje takie cos ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) U mnie cos sie zaczelo dziac, tylko czemu tak pozno :/ Dzieki za info, nie myslalem ze tam znajde takie info :) Edytowane 12 Lutego 2007 przez SKRYTOBOJCA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thermalfake Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) U mnie cos sie zaczelo dziac, tylko czemu tak pozno :/ Dzieki za info, nie myslalem ze tam znajde takie info :) W moim przypadku pismo do TP wpłynęło 5.02, dzwoniłem dzisiaj do netii żeby obadać sprawę a ci na to, że nie dostali jeszcze oficjalnej odpowiedzi. Ktoś pytał w poście powyżej czy może wysłać rezygnację pocztą. To już ostatnie godziny do 14 lutego więc tylko pozostaje osobiście (właściciela linii) pójść do telepunktu i prosić o potwierdzenie przyjęcia świstka. Edytowane 12 Lutego 2007 przez thermalfake Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seraf Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2007 Ja pierdziele. Ktoś do mnie ciągle dzwoni już od 4 dni. Ktoś puszcza sygnały na stacjonarny po kilka godzin dziennie. Szału idzie dostać. Dzwonię pod 9393, przedstawiam problem. Gość sprawdził linię itp, mówi, że wsio wporządku. Niestety nie mam tel, który pokazuje nr, z którego do mnie dzwoni. Nie wiem, czy ktoś sobie jaja robi, czy co. BTW jak zmienię nr tel to muszę Netię powiadomić, czy jak? Szału idzie dostać. BTW można się dowiedzieć z jakiego nr ktoś dzwoni na stacjonarny? Bo ja zielony jestem :| zamowic szczegolowy biling Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzynek1 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 w jaki sposób można rozwiązać umowę z netią ? czekam już 3 tydzień od podpisania umowy i nic na infolinię nie idzie się dodzwonić, a jak już się uda po 40 minutach to wreszcie się linia sama rozłącza no szok po prostu miałem nadzieję że to jakaś porządna firma, ale jak dotąd to się wybitnie nie popisali, przechodzę do gts-u tylko jak ją teraz rozwiązać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Dziś właśnie mija 17 dzień od zamówienia netii - niestety do tej pory nikt się ze mną nie skontaktował ani nie zadzwonił - o przywiezieniu umowy nawet nie wspominam ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paczka01 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Witam, to ja zadam pytanie do tych którzy netię już mają. Jak wygląda sprawa modemu netiowego? tzn co to za model i czy są już do niego sterowniki pod viste? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Thomson 330 standard co w Neo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 ... tylko jak ją teraz rozwiązać ? Teraz to juz po ptokach :-P Umowe mozesz rozwiazac w ciagu 10 dni od dnia podpisania Mozesz oczywiscie rozwiazac teraz ale bedzie kara 400zł :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzynek1 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 punkt 3 paragraf 7 regulaminu: "Abonent może odstąpić od umowy w przypadku nierozpoczęcia świadczenia usług w terminie 30 dni od daty określonej w umowie" skoro jak dotąd nie udzielili żadnych ulg, to niby z jakiej racji mam płacić 400 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 zawsze w netii można zrezygnować przed podłączeniem usługi bez kar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 punkt 3 paragraf 7 regulaminu: "Abonent może odstąpić od umowy w przypadku nierozpoczęcia świadczenia usług w terminie 30 dni od daty określonej w umowie" skoro jak dotąd nie udzielili żadnych ulg, to niby z jakiej racji mam płacić 400 zł No akurat wiem, ale przeciesz jeszcze Ci nie minelo 30dni, jak minie to mozesz oczywiscie zrezygnowac bez kar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 punkt 3 paragraf 7 regulaminu: "Abonent może odstąpić od umowy w przypadku nierozpoczęcia świadczenia usług w terminie 30 dni od daty określonej w umowie" skoro jak dotąd nie udzielili żadnych ulg, to niby z jakiej racji mam płacić 400 zł Można tę ulgę podciągnąć jako promocja... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzynek1 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 można ale jeszcze nie miałem okazji skorzystać, nawet modemu nie mam to niby jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) Wlasnie zacząl mi dzialac NET24 :D zaczynam brac sie za testy // http://noc.gts.pl/500mb.gts = 730KBs - 760KBs rapidshare[com] = 740KBs - 760KBs torrenty ida pelna parą (PT i TB) Edytowane 13 Lutego 2007 przez Cmx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryperos Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Zdawaj relacje na bierząco :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ur6aN Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) Dziś był kurier i nareszcie podpisana umowa o net 6mb już nie długo polecę pełną prędkością. Edytowane 13 Lutego 2007 przez Ur6aN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) Zamowienia reklamacje takie cos ;]kurde, a u mnie w tym dziale totalnie pusto... pewnie sobie poczekam... Wlasnie zacząl mi dzialac NET24 zaczynam brac sie za testya pytanie organizacyjne ;) dzwonili faktycznie do Ciebie i informowali o aktywacji usługi ? (tak jak to informują wszędzie) :D i o ile mnie pamięć nie myli - nie miałeś wcześniej neozdrady ? Edytowane 13 Lutego 2007 przez M4ciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 BTW a kiedy mają nam neo wyłączyć 14 czy 15? Bo już się zgubiłem :|. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Rezygnacje z neo mozna zanieść do jutra czy trza dziś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...