Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

Wymówienie złożyłem 2007-02-09

Dziś neostrada miała mnie odłączyć, no i nie odłączyli może jutro.

Dzwoniłem do netii i dowiedziałem się, że prawdopodobnie podłączą mnie dopiero

2007-02-23

A miało być szybko

:mur: :lol2: :lol2:

Pewnie jakbys zlozyl wymowienie wczoraj, to dzis tez bys narzekal ze cie jeszcze nie odlaczyli?

 

 

"Proces aktywacji będzie trwał 24 godziny licząc od momentu wpłynięcia parametrów technicznych linii do Netii. Modem otrzymasz kurierem przed uruchomieniem usługi.

 

Uwaga! Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi około 12 dni roboczych. Wynika to z konieczności przeprowadzenia następujących operacji:

Dostarczenie umowy przez Pocztę Polską

minimum 3 dni robocze

Dostarczenie dokumentów do TP SA

miniumum 1 dzień roboczy

Czas odpowiedzi od TP SA

7 dni roboczych

Czas na uruchomienie przez Netię

maksymalnie 24 h od otrzymania danych od TP SA"

 

 

Dajcie spokoj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jakbys zlozyl wymowienie wczoraj, to dzis tez bys narzekal ze cie jeszcze nie odlaczyli?

"Proces aktywacji będzie trwał 24 godziny licząc od momentu wpłynięcia parametrów technicznych linii do Netii. Modem otrzymasz kurierem przed uruchomieniem usługi.

 

Uwaga! Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi około 12 dni roboczych. Wynika to z konieczności przeprowadzenia następujących operacji:

Dostarczenie umowy przez Pocztę Polską

minimum 3 dni robocze

Dostarczenie dokumentów do TP SA

miniumum 1 dzień roboczy

Czas odpowiedzi od TP SA

7 dni roboczych

Czas na uruchomienie przez Netię

maksymalnie 24 h od otrzymania danych od TP SA"

Dajcie spokoj.

liczcie sie majac net24 z czyms takim jak aboeneci tp w czestochowie itp.

czyli spadkiem transferow :-)

co do zazalen na tp. wiekszosc opoznien wynika ze strony netii a nie tp.

tp nie ma zadnej umowy z netia na temat rzeczywistego transferu jaki ma byc

na zamowionym przez netie laczu :-).

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

liczcie sie majac net24 z czyms takim jak aboeneci tp w czestochowie itp.

czyli spadkiem transferow :-)

co do zazalen na tp. wiekszosc opoznien wynika ze strony netii a nie tp.

tp nie ma zadnej umowy z netia na temat rzeczywistego transferu jaki ma byc

na zamowionym przez netie laczu :-).

pzdr

hmm ale czegoś nie rozumiem w Twojej wypowiedzi - przecież:

po pierwsze netia korzysta z łączy tepsy ale coś takiego jak sprawdzenie danych technicznych łącza następuje przed podłączeniem użytkownika, czyli jeżeli łącze nie odpowiada wybaranej przez usera opcji netia inforumje, że nie może świadczyć usług

po drugie - podpisujesz umowę na określoną prędkość, świadczoną przez cały okres trwania umowy - jeżeli netia nie może się z tego wywiązać umowa IMHO jest nieważna, albo rekompensują ci korektą okres, w którym net działał wolniej - miałem kiedyś taki przypadek na neo - 512 w umowie - ale przez kilka dni bardzo wolno chodziło, zadzwoniłem na 800102102 żeby zbadać sprawę i okazało się, że ktoś coś pojebał po awarii i miałem obniżoną prędkość usunęli to w następnego dnia, babka mówiła, że mogę (w momencie przedłużania się problemu) wystąpić o obniżenie abonamentu za ten okres.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wierze serafowi, bede placil za 6mbit, a ledwo 128kbit wyciagne i nic nie bede mogl z tym zrobic.

 

Co za glupoty n/c

 

Za chwile sie okaze, ze netia to zydzi i masoneria :D

Edytowane przez SKRYTOBOJCA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

liczcie sie majac net24 z czyms takim jak aboeneci tp w czestochowie itp.

czyli spadkiem transferow :-)

co do zazalen na tp. wiekszosc opoznien wynika ze strony netii a nie tp.

tp nie ma zadnej umowy z netia na temat rzeczywistego transferu jaki ma byc

na zamowionym przez netie laczu :-).

pzdr

Ale :lol: :lol: Prorok jestes ?

 

 

Mam od 3 dni, net24 6mbit, i caly czas idzie full lacza. :)

 

Pobralem juz 72GB :wink:

Edytowane przez Cmx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Netia zgarnęła 50 tys. klientów Neostrady

 

Bez większej promocji operatorzy internetu zadali poważny cios TP SA. Netia, która w sześć lat zdobyła ponad 50 tys. klientów, w ciągu miesiąca... niemal podwoiła ich liczbę.

 

"Szanowny kliencie. Jeżeli do dnia dzisiejszego nie otrzymałeś dokumentów, oznacza to, że przesyłka utknęła w firmie kurierskiej i że nie zdążymy złożyć za Ciebie wypowiedzenia w TP SA. Abyś mógł być pewien, że umowa zostanie wypowiedziana, musisz wypowiedzieć ją samodzielnie. Bardzo przepraszamy za niedogodności" - taki mail otrzymał w poniedziałek od Netii nasz czytelnik.

Wczoraj był dzień zero. Skończył się miesiąc, podczas którego można było zrezygnować z Neostrady bez wynoszącej zwykle kilkaset złotych kary za wypowiedzenie umowy i wybrać usługi tańszej konkurencji.

 

I gigant przez ten miesiąc mocno ucierpiał. TVN podał, że aż 170 tys. abonentów uciekło z TP SA. Spółka i jej konkurenci nie potwierdzają tego - mówią o kilkudziesięciu tysiącach. Jednak być może zaczął się właśnie wielki exodus.

 

Feralny regulamin

 

Pod naciskiem Anny Streżyńskiej, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej TP SA zgodziła się od 15 lutego rozdzielić internet od usług telefonicznych (użytkownik Neostrady nie musi już mieć dodatkowo telefonu i płacić za co najmniej 50 zł abonamentu). Problem w tym, że rozdzielając usługi, spółka musiała zmienić regulamin. Do chwili wejścia w życie nowego, czyli przez miesiąc, klienci TP SA mogli bez przeszkód rezygnować z jej usług.

 

Dwaj konkurenci - Netia i GTS Energis - skrzętnie to wykorzystali. Wprowadzili specjalną ofertę dla abonentów TP SA z niższymi, średnio o kilkanaście procent cenami i bez limitów w ściąganiu danych. Mieli ułatwione zadanie. Zgodnie z nowymi przepisami mogą do swoich internetowych usług wykorzystywać łącza TP SA, nie muszą więc ciągnąć własnych kabli do każdego domu. - W ciągu miesiąca zgłosiło się do nas 46 tys. abonentów TP SA - mówi Jolanta Ciesielska, rzecznik Netii.

 

Procedura zmiany operatora powinna trwać góra dwa tygodnie. Trwa znacznie dłużej, bo Netia nie nadąża z realizacją wniosków. Nic dziwnego. Dotąd miała trochę ponad 50 tys. użytkowników swojego internetu - tylu zdobyła przez ostatnie sześć lat. Teraz w ciągu miesiąca niemal podwoiła ich liczbę! Wczoraj ogłosiła, że wprowadzi rekompensatę dla dotkniętych opóźnieniem. Za pierwszy miesiąc surfowania zapłacą tylko 10 proc. ceny.

 

Dwa tygodnie temu TP SA zaatakował także GTS Energis. - Mamy 200-300 zgłoszeń dziennie i 3 tys. zamówień. Jednak nie reklamujemy się, więc to bardzo dużo. Dlaczego nie dajemy reklam? Nie chcemy znaleźć się w sytuacji Netii, która nie wyrabia się z obsługą klientów - mówi Jarosław Łuczkiewicz z GTS Energis.

 

- Szacujemy, że z naszych usług zrezygnowało około 30 tys. osób, ale w tym samym czasie zyskaliśmy 60 tys. nowych użytkowników Neostrady - uspokaja rzecznik Grupy TP SA Jacek Kalinowski.

 

TP SA rzeczywiście musi czuć się bardzo pewnie. Na atak konkurencji zareagowała późno i słabo. Dopiero na początku lutego zlikwidowała znienawidzone ograniczenia w ściąganiu danych, a 350 tys. użytkownikom najwolniejszej Neostrady (128 kb/s) obiecała, że do 15 marca za darmo przyspieszy dwukrotnie łącza. Jednak nie obniżyła cen Neostrady, czego wszyscy się spodziewali.

 

To jednak dopiero początek. Pod naciskiem Anny Streżyńskiej TP SA musiała się też zgodzić na dopuszczenie do swojej sieci m.in. Dialogu, Exatela, eTela, e-Telko, Intertela i Tele2 Polska. I strumienie klientów opuszczających TP SA mogą niedługo zamienić się w rwącą rzekę. - Chcemy zabrać TP SA od 50 do 100 tys. użytkowników internetu do końca roku - przyznaje Jarosław Łuczkiewicz z GTS Energis.

 

Netia nie ujawnia swych planów - nie chce drażnić TP SA, z którą ma liczne umowy biznesowe. Zdaniem analityków TP SA będzie musiała w końcu kontratakować - najpewniej obniżką cen. Te już spadają - użytkownik Neostrady płacił średnio w IV kwartale 2005 r. 85 zł miesięcznie. W minionym kwartale - 62 zł.

 

Nad TP SA wisi megakara

 

To nie koniec kłopotów. Użytkownicy Neostrady nie muszą już mieć telefonu i opłacać dodatkowo abonamentu za co najmniej 50 zł (to ulga dla ponad 2 mln Polaków korzystających z taniej telefonii internetowej). Ale TP SA zażyczyła sobie od tych, którzy chcą mieć tylko Neostradę dodatkowej opłaty "za utrzymanie łącza" 36,6 zł brutto, czyli niewiele mniej niż obowiązkowy wcześniej abonament telefoniczny. - To znacznie zawyżona opłata - uważa prezes Streżyńska. I zapowiada gigantyczną karę - około 350 mln zł, czyli 3 proc. ubiegłorocznych przychodów spółki! Kara miała być nałożona wczoraj, ale - jak się dowiedzieliśmy w UKE - urząd przesunął decyzję na połowę przyszłego tygodnia. Powody opóźnienia są dwa. Konieczność zapoznania się z kolejnym raportem, który przedstawiła TP SA na temat kosztów utrzymania łącza w przypadku rezygnacji użytkownika Neostrady z abonamentu telefonicznego (według UKE firma podaje niespójne informacje z różnymi wyliczeniami kosztów). Dopiero dziś operator przedstawi też ostateczne wyniki za ubiegły rok, na podstawie których UKE wyliczy karę.

 

Zdaniem rzecznika TP SA Jacka Kalinowskiego firma nie może świadczyć usług poniżej kosztów, więc kara byłaby bezzasadna. Poza tym, jak twierdzi TP SA, zgodnie z prawem unijnym UKE nie może decydować o cenach internetu. W razie kary TP SA zamierza odwołać się do sądu.

 

Streżyńska jesienią nałożyła już na TP SA ogromną karą 100 mln zł za opóźnienia związane z rozdzieleniem usługi telefonicznej od Neostrady.

Edytowane przez Ruido

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zlozylem wypowiedzenie umowy 2 lutego, jako ze pracuje w tepsie to mam dostep do systemu obslugujacego neostrade wchodze sobie do niego sprawdzam moje zgloszenie na neostrade a tam informacja ze linia rozkrosowana, usluga anulowana, podlaczam jeszcze raz modem od neo do kompa, a tu synchro jest, usluga sie laczy, gratulujemy skutecznego rozlaczenia uslugi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zlozylem wypowiedzenie umowy 2 lutego, jako ze pracuje w tepsie to mam dostep do systemu obslugujacego neostrade wchodze sobie do niego sprawdzam moje zgloszenie na neostrade a tam informacja ze linia rozkrosowana, usluga anulowana, podlaczam jeszcze raz modem od neo do kompa, a tu synchro jest, usluga sie laczy, gratulujemy skutecznego rozlaczenia uslugi :D

To ja chyba mam to samo już nie powinienem mieć neostrady a mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi już odcieli ch***a :angry: po przyjsciu ze szkoly chcialem sobie pograc w bf2(jak zwykle) a tu net nie działa, i to jeszcze troche nie podziała bo czekam na kuriera, która ma przynieść korekte umowy na ktora czekam juz ze 2 tygodnie :mur: :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przeciez pisałem że w TPSA panuje [ciach!]lnik brzydko mówiąc. Noiser pracuje to wie, zresztą napisał [; łącze rozkrosowane a neostrada laaataaaa [;

 

 

lol - 350 milionów = 3% zeszłorocznych przychodów hahahahahaha, przeciez oni srają pieniędzmi. Taka kara to dla nich nic [;

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dziś koło południa mnie rozłączyli. Piszę te słowa na 36k ;PPPp Zapomniałem loginu do 0202122. Na szczęście miałem jeszcze gdzieś na dysku stary OneKonect żeby móc napisać te słowa.

Umowę podpisałem z "Partner-Netia". Podpisana umowa wpłynęła do nich 31.01.2007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie TPSA odłaczyła dziś około 13:00. Dzwoniłem do Netii i po 10 minutach czekania na konsultanta dowiedziałem się że mnie podłączą najpóźniej w poniedziałek. Teraz siedzę jak za starych dobrych czasów na modemie 56kb/s :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dziś koło południa mnie rozłączyli. Piszę te słowa na 36k ;PPPp Zapomniałem loginu do 0202122. Na szczęście miałem jeszcze gdzieś na dysku stary OneKonect żeby móc napisać te słowa.

Umowę podpisałem z "Partner-Netia". Podpisana umowa wpłynęła do nich 31.01.2007

Tego sie nie da zapomniec... i rachunkow za 150-200zl tez :lol:

 

0202122

 

ppp

 

ppp

 

:wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, mnie najbardziej żal tego specyficznego odgłosu przy podłączaniu i modleniu się czy zaloguje się za pierwszym razem

hardcore

 

Hehe lol, wlasnie chwile przed przeczytaniem tego posta, zadzwoniłem pod 0202122 ze stacjonarki żeby usłyszeć ta modulacje :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie przejmuj sie oni sobie to odbija na czyms innym ;]

Jak to na czymś innym?? Przecież wiadomo, że na stałych klientach :lol2:

btw

złożyłem rezygnację 13 lutego, nie wiem czy już zatwierdzili - zaraz sprawdze panel ale neo nadal działa:)

więc spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...