logray Opublikowano 28 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2007 Kod jest pewnie standardowy 12356 dla wszystkich :) Mi zadzwonili, ze aktywowali usluge, jak juz siedzialem w necie od 5h hehe Mój błąd nie kod a para login i password. Przy ładowaniu stronki dostałem jakiś błąd serwera. Miałem pecha. Ważne, że teraz działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) A do mnie przed chwila dzwonila netia,ze usluga juz dostepna i moge aktywowac usluge,ale nie mam synchronizacji linii :angry: Wczesniej kilka dni mialem synchro..ale to pewnie testowali cos i pozniej wylaczyli. Teraz czekam juz ponad 30 min na polaczenie z dzialem technicznym :mur: Mam to samo. Wczoraj wisiałem na telefonie godzinę i 45 minut - bezskutecznie, dziś rano 30 minut - też bez rezultatu. Żeby korzystać z konta internetowego w banku wyciągnę modem. A że Netia dała [gluteus maximus] jeśli chodzi o zapewnienie dostępu do infolinii to dla mnie bezsprzeczny fakt :mur: :mur: Narazie jest dobrze Zeby sie szybko dodzwonic: 22 4481091 3236478 Wybierasz 0 wklepujesz numer czekasz 3min I zawsze wybierac ze jestes klijentem nie net24 na kablach tp tylko normalnego :] Jaki numer? Telefonu mojego? 22 4481091 - prywatny numer :?: 3236478 - sklep Zajączka :?: Coś ty za numery podał?? ---------------------------------------- Właśnie odpisuję na maila jaki dostałem z UKE :evil: :evil: Szanowny Panie, dziękujemy za Pańską wiadomość o działaniach UKE w kwestii uruchomienia usługi BSA na łączach TP SA informujemy na naszej stronie internetowej pod adresem http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=...3&page=text. Jeśli otrzymamy Pana pełne dane i numer umowy podejmiemy indywidualną interwencję. Z poważaniem, Piszcie do UKE!! Edytowane 1 Marca 2007 przez AndyN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbik Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) Kpina... wczoraj dostalem telefon ,ze moge sie aktywowac ale nadal nie mam synchronizacji linii.. a do netii dodzwonic sie nie da... czekalem juz kilka razy ponad godzine :mur: co radzicie? Po 1:14 h udalo mi sie porozmawiac z konsultantem... i maja sprawdzic. Edytowane 1 Marca 2007 przez qbik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) Piszcie do UKE!! Oto jak zareagował UKE :evil: :evil: Poniżej treść maila do Netii Szanowna Pani, w związku z otrzymaną skargą Konsumenta - Pana XXXX - prosimy o przesłanie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej kopii odpowiedzi udzielonej klientowi wraz z wytłumaczeniem zaistniałej sytuacji. Z wyrazami szacunku, Może droga przez UKE coś da ..... ------------------------------------- Dalszy ciąg korespondencji z UKE Witam Bardzo dziękuję za interwencję Mam nadzieję, że reakcja Netii będzie szybka Pozdrawiam Ich odpowiedź Nie chce prorokować, ale już wczoraj mieliśmy informację od kilku osób, iż tego samego dnia im włączyli usługę. Edytowane 1 Marca 2007 przez AndyN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziuby Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Witamy w neti W poniedziałek wyłączyli mi neostradę a już dziś mam netie. Szybok co ??? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaxxL Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Podalem czyjes numery przeciez oni nie sprawdzaja czasami sie pytaja czy dotyczy tego numeru z ktorego dzownie(czyli go wklepalem jak pytaja o numer) ja ich uzywalem i dzialalo czekasz 2min :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Podalem czyjes numery przeciez oni nie sprawdzaja czasami sie pytaja czy dotyczy tego numeru z ktorego dzownie(czyli go wklepalem jak pytaja o numer) ja ich uzywalem i dzialalo czekasz 2min :DMożesz je podać jeszcze raz w całości? Łącznie z numerami kierunkowymi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 @Andyn to sie ładnie wkurzyłeś :D Dodzwoniłem sie dzis na info Netii po około trzech 5 minutowych próbach i okazuje sie że kochana TP jeszcze moich papierków nie dosłała im ... jak tylko dotra, przyłącze będzie w 24h bo maja all gotowe ... TP - Łączy nas coraz mniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość [RONIN] Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Witam! Na stronie http://www.netia.pl/uslugi,dla_domu,59.html po prawej stronie widnieje odnośnik do strony, na której można dowiedzieć na jakim etapie jest nasze zgłoszenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 A co z kodem aktywacyjnym? o_O Odsyła mnie do punktu A 2c w załączniku E ale tam nic nie ma ... puste pole ;| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) ' date=' 1 mar 2007, 15:40' post='2525556'] Na stronie 2525562[/snapback] A co z kodem aktywacyjnym? o_O Odsyła mnie do punktu A 2c w załączniku E ale tam nic nie ma ... puste pole ;| Standardowo jest: 123456 :D Edytowane 1 Marca 2007 przez AndyN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Standardowo jest: 123456 :D Wykminiłem to ale: Dane dotyczące Twojego numeru telefonu nie zostały odnalezione w bazie. Prosimy o sprawdzenie poprawności wpisanego kodu aktywacyjnego. Jeżeli numer telefonu i kod aktywacyjny są poprawne, oznacza to, że Umowa może być jeszcze w trakcie wprowadzania do systemu. :lol2: :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 LOL Dane dotyczące Twojego numeru telefonu nie zostały odnalezione w bazie. Prosimy o sprawdzenie poprawności wpisanego kodu aktywacyjnego. Jeżeli numer telefonu i kod aktywacyjny są poprawne, oznacza to, że Umowa może być jeszcze w trakcie wprowadzania do systemu. to samo u mnie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 LOL to samo u mnie :P A dzwonilem na info i niby all maja w bazie, tylko tp im ni doslala jeszcze papierkow ... co za cilue :angry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) ' date=' 1 mar 2007, 15:40' post='2525556'] Witam! Na stronie http://www.netia.pl/uslugi,dla_domu,59.html po prawej stronie widnieje odnośnik do strony, na której można dowiedzieć na jakim etapie jest nasze zgłoszenie. Dzieki za tego linka ;) U mnei to tak wygląda: Twoje zamówienie zostało wysłane do TP 19 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych. Spodziewany termin realizacji Twojego zamówienia to 2 marca 2007 r. Po przekroczeniu tego terminu Netia rozpocznie eskalację problemu w TP SA. Edytowane 1 Marca 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Twoje zamówienie zostało wysłane do TP 12 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych. Spodziewany termin realizacji Twojego zamówienia to 23 lutego 2007 r. Po przekroczeniu tego terminu Netia rozpocznie eskalację problemu w TP SA. No cóż... ciągle działa Neostrada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziuby Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Trzeba wpisać dane zamówienia np 000/WQG/000 i kod 123456 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaxxL Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Możesz je podać jeszcze raz w całości? Łącznie z numerami kierunkowymi? 22 448 10 91 22 323 64 78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semprini1 Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Ja już się powkurzałem dostatecznie. Jak już udało mi się dodzwonić do netii - sredni czas oczekiwania okolo 1h. (Tylko jeśli wybralem zgloszenie awarii), bo wciskajac 7 na poczatku nigdzie sie nie dodzwanialem, i w dodatku babeczka nie mowila nic na temat czasu oczekiwania. W przypadku gdy mowia ze przekracza 5 minut to mozna spokojnie na 10 min odlozyc sluchawkę. Gdy już sie dodzwonilem okazalo się, ze tepsa nie przekazala parametrow linii. Jak zadzwonilem do tepsy co z tymi parametrami linii to jakis buc zakichany powiedzial,ze to jest sprawa miedzy nimi a netią. Narazie dioda ADSL jest "zgaśnięta", choć to się czesto zmienialo przez ostatnie dni - raz świeciła, raz migala.. Dziś to olałem i wlazlem w deszczu na dach, zamontowałem sobie Yagę na kominie i podpiąłem radiówkę do czasu aż będę miał pewność, ze to wszystko dziala jak należy. Gdybym wiedzial,ze będę ponad tydzień bez netu to bym się nigdy nie zdecydował na cos takiego. Jestem przez tą decyzję parę stówek w plecy. Firma nie pracuje, stronki się same nie zrobią :/. Życzę Wam wszystkim, którzy czekają, żebyście się doczekali :-) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farid Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) Chciałem sobie wziąć neta z netii bo mam abonament socjalny ale jest problem ponieważ gdy na stronce netii wpisuje mój nr telefonu to pokazuje mi sie nastepujacy tekst : Przykro nam, ale numer nie znajduje sie w bazie danych, co może oznaczać: a) Numer nie należy do Telekomunikacji Polskiej S.A. b) Numer został wpisany niepoprawnie. c) Brak możliwości świadczenia na tym numerze usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu. Pomyślałem, ze jednak nie mogę mieć neta na mojej linii. Jednak ciekawość niedawna mi spokoju wiec wpisałem nr kumpla z tej samej miejscowości, który ma nr zaczynający sie dokładnie tak samo. I nagle ujrzałem dokładnie ten sam komunikat, a to dziwne skoro u niego neo działa bardzo sprawnie. Dodam, ze moj nr kierunkowy to 061. Czy pod nr 9393 udzielą mi informacji czy jest możliwość zainstalowania szerokopasmowego dostępu do Internetu ? Edytowane 1 Marca 2007 przez Farid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryperos Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Mam taki problemik>> Otóż dzisaj dostalem telefon od Netii że usluga Net24 zostala aktywowana i moge podłączac się do netu ale........ nie miałem przed tem Neostrady i złożyłem zamówienie na modem, modemu nadal nie ma a usługa jest już aktywowana !!!!!! Co z tym zrobić?? Prosze o szybkie odp... Thx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seraf Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 czytajac was dochodze do wniosku ze mialem racje nie chcac byc zwierzem doswiadczalnym tej operacji. jak widac pierwszy nie zawsze oznacza dobrze. zycze jednak kazdemu czekajacemu na przejscie powodzenia pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryperos Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Mam taki problemik>> Otóż dzisaj dostalem telefon od Netii że usluga Net24 zostala aktywowana i moge podłączac się do netu ale........ nie miałem przed tem Neostrady i złożyłem zamówienie na modem, modemu nadal nie ma a usługa jest już aktywowana !!!!!! Co z tym zrobić?? Prosze o szybkie odp... Thx. Ponawiam pytanie :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) Jest synchronizacja, ale nie jestes jeszcze zarejestrowany. Poczytaj regulamin/umowe jest tam na ten temat wzmianka. Edytowane 1 Marca 2007 przez SKRYTOBOJCA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryperos Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 A czy moge <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> od znajomego stary modem od Neostrady Thomson SpeedTouch 330, dałoby rade tak zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vasago Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) W sobote Tepsa wylaczyla mi Neo 640, przed chwila zaczal dzialc Net24. Testy szybkosci faktycznie wskazuja,ze jest 6Mbitow. Zabawne jest tylko to, ze jak odpale AutoConnecta i wskaze mu polaczenie Netii, to wszystko smiga. A jak lacze sie bezposrednio przez ich programik to natychmiast sie rozlacza. Absurdalne,ale prawdziwe. No ale niewazne. Istotne,ze wrocilem do swiata zywych, bo bez netu to jest sredniowiecze :P Edytowane 2 Marca 2007 przez Vasago Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2007 A czy moge <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> od znajomego stary modem od Neostrady Thomson SpeedTouch 330, dałoby rade tak zrobić?? Nie widze zadnego problemu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryperos Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2007 Nie widze zadnego problemu :) To super, tylko wtedy jakie mam <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> sterowniki z jakiej płytki skorzystać z Netii czy Neostrady? Czy to nie ma różnicy z jakiej płyty zainstaluje sterowniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) Zainstaluj same sterowniki, bez softu TP itp. Potem sam za pomoca programiku "SpeedTouch Dial-up" dodajesz polaczenie nowe i sie laczysz :) Edytowane 2 Marca 2007 przez SKRYTOBOJCA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2007 To super, tylko wtedy jakie mam <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> sterowniki z jakiej płytki skorzystać z Netii czy Neostrady? Czy to nie ma różnicy z jakiej płyty zainstaluje sterowniki?Zainstaluj a będziesz wiedział. Sorry, ale czym się różni po pierwsze modem który ci przyśle netia od tego modemu kolegi, tak samo co za różnica czy stery do tegoż modemu będą z płytki neostrady czy netii? Zalecane jest samodzielne myślenie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...