Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli cała ta sytuacja zaczyna mnie wku***, i poważnie zastanawiam sie nad powrotem do TP. Czas leci neta nie ma, i zawsze to samo [ciach!]lenie: "Wysłaliśmy dokumenty do TP, czekamy na odpowiedz" „Przepraszamy bla bla bla ...” i tak od 11 dni. Moja decyzja dojrzewa, tym bardziej że qumpel miał taką sytuację:

 

Olać TP, Netia – lepsza prespektywa, więc zamawia Net24 1MB. Na kuriera z Netii czekał 2 tygiodnie. Ale w końcu łaskawie przyjechał. Spisali papiery etc., all ok, on wesoły. No ale po 2 tygodniach czekania zadzwonił na infolinie co sie dzieje ze nadal brak internetu, a oni stwierdzili że umowa gdzieś im się zgubiła nie informując go niezwłocznie o tym fakcie o_O. Więc tak czy srak postanowił wrócić do TP na starych warunkach bo teoretycznie mu nie przysługiwały nowe... ale podpisał umowe własnie na nowych i nie było problemu ... WTF? Czyżby TP zmądrzało? Bo jeżeli tak to wole płacić 10 zl wiecej i mieć spokoj, niż testowac wypornosc łącz Netii która kilentow ma tak samo w [gluteus maximus] jak nasz szanowny monopolista

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-Caleb-

 

Reklamację w Netii złożyłem 3 marca. (na marginesie, już łatwiej się do nich dodzwonić) Migająca dioda ADSL, komunikat o błędzie 680. Netia 6-7 marca wysłała zapytanie do TePsy o parametry. TePsa ma teoretycznie, taką umowę sama podpisała, 48 godzin na odpowiedź. Dzwoniłem dziś, jeszcze nie odpowiedzieli :mur:

 

Te sqrwysyny z TePsy robią wszystko by zniechęcić, maksymalnie grają na czas :mur: :mur: Qrewski moloch ....

 

Pytałem w Netii: chcę zrezygnować gdyż net nigdy nie ruszył. Czy muszę płacić faktury za kolejne miesiące i karę 400 zł za rozwiązanie umowy przed terminem. Kary płacić nie muszę, a faktury można reklamować ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak tam Wasze prędkości ?? bo u mnie (strefa 42) jest tragicznie - tak do 50% możliwości downlinku, up w granicach 80% czasami max czyli w normie (łącze 2MB); sytuacja taka od soboty.

Edytowane przez M4ciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaraz dostane nie powiem czego, całą sobote i niedziele nie działało NIC. a dziś jak gdyby nigdy nic działa NEOSTRADA. haha

 

o co tu chodzi!? jak wpisuje login i hasło net24, żeby było śmieszniej, dioda przestaje migać (łączy się) ale neta nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaraz dostane nie powiem czego, całą sobote i niedziele nie działało NIC. a dziś jak gdyby nigdy nic działa NEOSTRADA. haha

 

o co tu chodzi!? jak wpisuje login i hasło net24, żeby było śmieszniej, dioda przestaje migać (łączy się) ale neta nie ma.

Jeśli modem masz zsynhronizowany to znaczy, że jest zakrosowany na centrali/ szafie ONU. Wiedziałem, że tak będzie z tym internetem przez Netie dlatego wole swoje neo. Ludzie za 2 miechy to was pokręci od szybkości. Edytowane przez apofiss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może do końca roku skończą pracę na łączach. Jeszcze tylko 20 000 oczekujących na net. Po co żeście się w tą netię pchali :/ Ale pamietam ze jak neo startowalo w polsce to wcale nie lepiej było. Aby sie netia rozkreciła potrzeba CZASU i jeszcze paru miesięcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-Caleb-

 

Reklamację w Netii złożyłem 3 marca. (na marginesie, już łatwiej się do nich dodzwonić) Migająca dioda ADSL, komunikat o błędzie 680. Netia 6-7 marca wysłała zapytanie do TePsy o parametry. TePsa ma teoretycznie, taką umowę sama podpisała, 48 godzin na odpowiedź. Dzwoniłem dziś, jeszcze nie odpowiedzieli :mur:

 

Te sqrwysyny z TePsy robią wszystko by zniechęcić, maksymalnie grają na czas :mur: :mur: Qrewski moloch ....

 

Pytałem w Netii: chcę zrezygnować gdyż net nigdy nie ruszył. Czy muszę płacić faktury za kolejne miesiące i karę 400 zł za rozwiązanie umowy przed terminem. Kary płacić nie muszę, a faktury można reklamować ....

 

 

Mam ten sam kurewski błąd czekam aż naprawią ale chyba się zaczekam ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie błąd 721.

Nie miałem wcześniej Neostrady, modem dostałem 28-ego lutego, już wtedy była synchronizacja na 1 mega. We wtorek, 6. marca dostałem telefon z wiadomością od Netii o aktywacji usługi. Z radością w sercu lecę do kompa, a tu... błąd 721. Zgłoszenie reklamacji, sympatyczna pani konsultantka mówi, że za 48 godzin będzie wszystko działać na pewno. No to sobie myślę - poczekam.

 

Mamy 12 marca. Telefon na infolinię Netii. 20 minut czekania (czyli nie tak źle). U nich jest wszystko w porządku, ale już wysyłano wcześniej reklamację do TP. Status: w realizacji... ile można jeszcze czekać?

 

 

Pytanie Do posiadaczy modemu Speedtouch 330 i ogólnie osób, które się znają ;)

Czy moglibyście rzucić okiem na log modemu (wyeksportowany w Dr Speedtouch) czy wszystko jest skonfigurowane ok i czy to nie problem po mojej stronie:

http://www.mm.pl/~soulburner/speedtouch/drst_log.xml (najczytelniej wygląda pod IE).

 

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli modem masz zsynhronizowany to znaczy, że jest zakrosowany na centrali/ szafie ONU. Wiedziałem, że tak będzie z tym internetem przez Netie dlatego wole swoje neo. Ludzie za 2 miechy to was pokręci od szybkości.

yyyy a co to oznacza? dodam, że "router" widzi linie 2mb, a netie zamawiałem 1mb. ale tak jak mowilem moge spokojnie przestawic loginy na te od netii i połączyć się (!), ale net wtedy w ogóle nie chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie błąd 721.

 

 

Z góry dzięki za pomoc.

Nie masz wykreowanej usługi na porcie; zgłaszaj reklamacje do netii bo tego niedopilnowali.

 

AAF przydało by sie wpiąć zwykły modem pod usb i sprawdzić nr błędu.

Edytowane przez apofiss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

buhehehe :D cóż, oczywiście sie na niczym nie znam i jestem głupi i w ogóle nie wiem jak komputer obsłużyć - tak stwierdziliście WY, osoby które znają sie na wszystkim i wszystkich, a tak w ogóle są zajefajne, bożyszczami tłumów i maja po 4 kochanki na jedna noc... stwierdziliście tak jak mówiłem ze tak sie skończy z netia... no bo co ja mogę wiedzieć, ja, łepek który na co dzień przy tym pracuje... a wy, siedząc w domu, mając tylko swojego neta i czytając to i parę innych zajefajnych forów z opiniami innych zajefajnych osób takich jak wy wiecie wszystko!

buheheheehehe xD

Edytowane przez igomako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne macie przypadki, u mnie wszystko śmiga bez problemów. żadnych disconnectów nie było, max download osiągam z palem w pupce. Linie zsynchronizowaną na 1.3Mbit miałem od razu po rozłączeniu neozdrady, a zalogować się na netiozdradę mogłem po trzech dniach.

Samo załatwianie sprawy, też nie było zbyt skomplikowane. Nie czaje potrzeby angażowania w to jakiegoś kuriera i czekanie na cokolwiek od netii. Ja wypełniłem formularz na stronie internetowej wydrukowałem potrzebne dokumenty, wysłałem je poleconym do netii i to tyle. Nic więcej nie musiałem robić ani na nic czekać (poza odłączeniem od neo)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że tylko w strefie 42 są problemy z transferami... Jeśli przez najbliższy czas nic sie nie zmieni z transferami to chyba pacne ich wszystkich w ten łeb. Bo...

 

Czekałem na podłączenie netu 2 tygodnie podczas których nie mogłem ani zapłacić za rachunki, ani sprawdzić informacji które wystawiała moja uczelnia. N I C.

 

Net już w prawdzie działa ale tragicznie. Nie tak powinno być że na rachunku widnieje opłata jak za łącze 1M a prędkość przycięta o 1/2. Niech wprowadzą limity na podpisywanie umów jeśli ich infrastruktura nie jest w stanie pociągnąć więcej niż xxx tys ludzi.

 

Dajmy im jednak czasu. Oby to wszystko wróciło do normy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może do końca roku skończą pracę na łączach. Jeszcze tylko 20 000 oczekujących na net. Po co żeście się w tą netię pchali :/ Ale pamietam ze jak neo startowalo w polsce to wcale nie lepiej było. Aby sie netia rozkreciła potrzeba CZASU i jeszcze paru miesięcy.

Bo jest tańsza. Jak masz tak filozofować, to przestań ;)

 

Ja mam 1Mb/s i od momentu podłączenia 0 problemów, dosłownie. Śmiga max prędkością, pingi wporządku. Teraz owszem mnóstwo ludzi ma problemy z Netią, ale... nie pamiętacie już co było na początku z neo? A? Ja miałem cuda wianki, net chodził po 2h i disconnect, później po 1h disconnect, ponowne crossowanie linii itp i łącznie z 1,5 miecha problemów i ciągłego dzwonienia do tpsa. Jak widać obie strony i Netia i TPSA zaniedbały całą sprawę. Netia zupełnie zaskoczona tyloma nowymi abonentami, nie ma ludzi, żeby wszystko na czas popodłączć, a TPSA przedłuża proces najbardziej chyba jak się da, przy tym dzwoniąc do ludzi (którzy mają podpisaną umowę z netią) i proponując im neostradę w super promocji, co mnie osobiście spotkało. Na początku wszyscy podnieceni, że Netia, ohohohoho, co to będzie za wypas, a teraz psioczycie na nich. A co myśleliście, że to będzie hop-siup? Netia jest dużo mniejszą firmą niż TPSA i z tego powodu ich możliwości są na pewno mniejsze (tak na logikę). Musicie uzbroić się w cierpliwość, której co poniektórym brakuje, swoją drogą też bym przeżywał, ale pomimo to, bądźcie cierpliwi. Wkrótce na pewno sytuacja się ustabilizuje.

 

--EDIT--

apofiss jeśli tak, to my bad ;), ale nie zamierzony.

Edytowane przez Spylon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,ja pomimo problemów z netią jak rozlączanie,brak netu przez 80% dnia i prędkosc przy 6 mb jakieeś 512 kb :mur: czekam do 15ego -jak nic się nie zmieni mam to w d...i rezygnuje z Netii.

Po za tym zakladalem inny temat w innym aspekcie ale nikt mi nie odpsiał więc prosze Was o pomoc tutaj ,wkleje posty swoje

 

"Witam,mam taki problem ze po zmianie firmware w moim routerze nie moge polączyć się z netem,mozliwe ze chodzi o ustaweinie ,moóglby mi ktoś napisać jakie muszą być dla netii?

nie mam o tym pojęcia."

 

"Witam,kupilem modem jak w temacie,a ze czytałalem o nim i o problemach z jego standardowym softem wgrałem zalecany od safecoma, soft wgrał się ale kiedy resetuje modem (jak jest podłączony przez usb) zawiesza się,kiedy resetuje go i zapisuje ustaweinia kiedy jest podłączony przez kabel Ethernet to jest ok,z tym ze przy obu wariantach nie moge się polączyc z internetem,konfigurowalem polączenie itp ale nic z tego,mam net 24 6 mb-co prawda mam cyrki z netią jak kazdy,ale dzis zanim wgralem softa przynajmiej mi net chodzil,prosze o pomoc,czy ktos mial takie cyrki z tym routerem?"

 

"witam

moge tylko napisac ze wpadles w g????, kupujac ta zabawke

jak poradzisz sobie z tym problemem to pojawia sie inne icon_sad2.gif((

pentagram jest O.K. ale nie w tej materi

 

 

 

No właśnie widze ze nie ma sensu bawić się w ten shit mur.gif

Potrzebuje teraz orginalnego softa i wgrać go jakoś,oddaje to g.... albo sprzedam.

Moze mi ktoś pomóc z wgraniem softa?Mam ten od safecoma ale tak jak pisalem net mi się nię łączy,k jego mać 141 zł w plecy icon_cry.gif

 

EDIT:

Ok,opycham to dziatostwo,kupie jakiś konkretny router z dobrym softem jaki działa jak nalezy i nie wiesza się,wazne zeby mi nie zamulał neta kiedy chodzą programy p2p przy łączy 6mb.

Prosze o jakieś propozycje tak do np 250 zl.Pozdrawiam"

 

Ponadto pisalem maila do MMV i napsialem o wgraniu firmware Safecoma ,(jak cos napisze z innego maila i nic mi nie udowodnią) i typ mi odpsial ze starcilem gware i mi nie pomogą,wku*** sie opieprzylem typa i mi odpsial"

 

"Witam

Dokonał Pan operacji nie dozwolonej na sprzęcie tak więc proszę się nie

dziwić że nie świadczymy usług na sprzęt pogwarancyjny. Koszt wgrania

poprawnego firmwareu to 30 zł brutto."

Heheh w d mam to :D macie moze oryginaly firmware od tego routera?Zakaldalem temat w dziale o sprzętach ale NIKT mi nic nie pomógł,a robilem to juz z tydzień temu,mozecie pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gosu

zobacz na to

http://groups.google.pl/group/alt.pl.neost...e5f74cdac081304

i na to

http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?t=5985

 

no i odnośnie twojej przepustowości 6mbit nie zawsze linia na tyle pozwala, najlepiej sprawdzić parametry margin oraz attenuation, potem je porównać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parę postów wyżej miałem napisać jaki mam numer błędu na modemie USB no i problem w tym, że dopiero teraz w ogóle udało mi się połączyć (z neostradą) przez router, a modemem USB w ogóle nie ma bata się połączyć z czym kolwiek (błąd 680). przed chwilą sprawdziłem też logowanie na netie (log i pass net24) tyle, że zmieniłem z PPPoE VC-Mux na PPPoE LLC i normalnie się zalogowałem, ale jak zawsze net po prostu nie chodził - po prostu było połączenie.

 

I jeszcze jedno, nie narzekam na netię, ale bez przesady, mogliby chociaż zadzwonić na domowy i powiedzieć "poczeka pan jeszcze z tydzień albo dwa" albo chociaż wysłać list, maila lub cokolwiek. A tak to zero odzewu, infolinia (dodzwonienie) graniczy z cudem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1Mb/s i od momentu podłączenia 0 problemów, dosłownie. Śmiga max prędkością, pingi wporządku.

Po 2 tygodniach z 6MBitami moge powiedziec, ze rowniez jestem bardzo zadowolony :)

Nie zrywa polaczen, predkosci tez cacy i na DC++ i na torrentach. Jak i z innych zagranicznych serwerow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 2 tygodniach z 6MBitami moge powiedziec, ze rowniez jestem bardzo zadowolony :)

Nie zrywa polaczen, predkosci tez cacy i na DC++ i na torrentach. Jak i z innych zagranicznych serwerow.

jestes ze strefy 058 ??

bo sie obawiam jak to bedzie z ta netia i czy sie nie polasilem na 6mb a wyjdzie z tego klops na 6 miesiecy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AAF nie jesteś nawet zakrosowany na centrali/szafie ONU. Pewnie nie masz nawet synchronizacji na modemie. Musisz czekać.

 

Gosu napisz jaką masz tłumiennoś oraz odstęp-sygnał-szum; może po prostu mieszkasz za daleko od centrali albo kable masz kiepskie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem odpowiedź od netii po wysłaniu kilku mejli do infoBSA@netia.pl:

 

Szanowny Panie,

 

Serdecznie dziękujemy za Pana korespondencję przekazaną nam elektronicznie w dniu 08.03.2007r. Z treści przesłanej korespondencji wynika, że nie ma Pan możliwości korzystania z usługi Net24. Po otrzymaniu kodów aktywacyjnych z Telekomunikacji Polskiej (dalej TP) i wykreowaniu na platformie IT konta, został zgłoszony przez Pania problem z załogowaniem się do sieci. Po próbach ustalenia przyczyny nieprawidłowości i wyeliminowaniu błędu po stronie Netia S.A., zostało przekazane zgłoszenie do TP, celem weryfikacji i usunięcia nieprawidłowości. W chwili obecnej usterka jest w trakcie usuwania. Po jej wyeliminowaniu nasi technicy niezwłocznie skontaktują się z Panem informując o prawidłowym jej działaniu. Bardzo prosimy o cierpliwość.

W imieniu firmy Netia S.A. pragniemy Pana szczerze przeprosić za przejściowy bark możliwości korzystania z usługi stałego dostępu do Internetu od momentu wyłączenia usługi przez TP do chwili jej aktywacji w naszej sieci. Zawarliśmy z Panem umowę w dobrej wierze, mając nadzieję że podjęte przez nas w niej zobowiązanie zostanie zrealizowane tak, aby nie odczuł Pan faktu, iż dokonała zmiany Operatora świadczącego usługi. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

 

Z poważaniem,

Netia SA

"W chwili obecnej usterka jest w trakcie usuwania" - co to znaczy, muszą zejść do piwnicy, kręcić śrubkami, kopać doły, czy co?

 

Szlag mnie trafi zaraz. :? Może w ogóle mnie nie podłączą :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AAF nie jesteś nawet zakrosowany na centrali/szafie ONU. Pewnie nie masz nawet synchronizacji na modemie. Musisz czekać.

 

Gosu napisz jaką masz tłumiennoś oraz odstęp-sygnał-szum; może po prostu mieszkasz za daleko od centrali albo kable masz kiepskie.

 

SNR Margin 6.9 22.0 dB

Line Attenuatio 33.8 17.0

 

w tej chwili tak to wygląda.

 

EDIT:

Tak swoją droga jak mam pooterać porty (bo moze to tego sprawa) jakieś,bo jak uzywam programow p2p to mi tak net zamula ze dajcie spokój :/Firefox się nawet nie odpala,jak mam dwa zadania jakie nic nie ciągną np w BitSpiricie :| co to moze być?

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...