Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

ja od 20stego jestem bez netu, jestem tak wkur... mialo byc ladnie dzybko i bez problemu. po prostu zenada. prawie dwa tygodnie temu dostalem info ze usluga jest gotowa do aktywacji a mimo to modem ma synchro tylko na 640kb (po neo), w pomocy technicznej baba powiedziala mi ze musze sobie "nagrac" na komputer program aktualizujacy, no po prostu komedia. zadnej kompetentnej osoby z ktora by mozna bylo porozmawiac i dowiedziec sie jakis konkretow. szok, jestem ciekaw ile jeszcze bede czekal.

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhh ... Netia to firma łgarzy i ściemniaczy, zasłaniajaca sie brakiem odsyłanych papierków ze strony TP. Prawda jest taka ze dokumenty zostały juz jakis czas temnu wyslane i dotarly do nich !! A u nich ciagle ta sama spiewka TP, TP, TP, TP ... pier**** od Chopinie. Chyba jednak wroce do Neo, pies jebał 10 zł róznicy :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą sprawdziłem też logowanie na netie (log i pass net24) tyle, że zmieniłem z PPPoE VC-Mux na PPPoE LLC i normalnie się zalogowałem, ale jak zawsze net po prostu nie chodził - po prostu było połączenie.

miałem dokładnie to samo na początku, tzn. połączenie z net24@net24 jest ale na stronę Netii nie dało się wejść; problem tkwił gdzieś lokalnie bo odinstalowanie modemu (sagem) i jego ponowna instalacja rozwiązały problem natychmiast :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SNR Margin 6.9 22.0 dB

Line Attenuatio 33.8 17.0

 

w tej chwili tak to wygląda.

 

EDIT:

Tak swoją droga jak mam pooterać porty (bo moze to tego sprawa) jakieś,bo jak uzywam programow p2p to mi tak net zamula ze dajcie spokój :/Firefox się nawet nie odpala,jak mam dwa zadania jakie nic nie ciągną np w BitSpiricie :| co to moze być?

porty masz na pewno otwarte tyle, że trzeba je przekierowywać pod daną maszynę w sieci -> tak działają klienty p2p puszczone zza NAT'a

a problem zamulania powodują właśnie programy p2p z powodu złej konfiguracji przystosowanej do łącza, pewnie masz za dużo otwartych połączeń jednocześnie i dlatego muli (polecenie netstat z konsoli)

zalecam zredukowanie połączeń w konfiguracji dla danego klienta, poszukaj po forach dla twojego klienta

aha i jeśli masz sp2 to zwiększ limit otwieranych połączeń przez system za pomocą patcha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

porty masz na pewno otwarte tyle, że trzeba je przekierowywać pod daną maszynę w sieci -> tak działają klienty p2p puszczone zza NAT'a

a problem zamulania powodują właśnie programy p2p z powodu złej konfiguracji przystosowanej do łącza, pewnie masz za dużo otwartych połączeń jednocześnie i dlatego muli (polecenie netstat z konsoli)

zalecam zredukowanie połączeń w konfiguracji dla danego klienta, poszukaj po forach dla twojego klienta

aha i jeśli masz sp2 to zwiększ limit otwieranych połączeń przez system za pomocą patcha

 

Ok,dzięki,wpisywałem netstat i coś tam było ale nie było ządnych liczb.Narazie póki mam cyrki z netią nie będe się tym bawił bo wszytsko moze się zmienić,mam 6mb a chodzi jak 512 :/albo i gorzej...

Jak uzywam telefonu to net wyłącza,takze tragedia ogólnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elo wkoncu po miesiącu przysłali mi umowe :P .Myslałem ze to koniec i bedzie ok ale nieee.:/ Przy aktywacji wyskakuje brak dostepu do serwisu wtf ???. Jak proboje sie połączyc przez net42.net24 to ......oczywiscie nic co robic ?? Dzwonili do mnie 2 razy ze usługa jest gotowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak każdy walczę z Netią.

Mam następujący problem i nie mogę sobie poradzić :

 

Zainstalowałem sterowniki do modemu Thomson SpeedTouch 330, nastąpiła synchronizacja na 6.7 MB wpisałem hasło do pierwszego logowania Net24 Net 24 które przyjął.

Potem wszedłem na stronę Neti w celu rejestracji, ale tutaj mam problem.

Mianowicie nie mogę ukończyć procesu aktywacji, bo wywala że :

 

'Wpisane dane są niepoprawne, proszę je zweryfikować'

 

Numer kontraktu: Wpisuje nr umowy.

Kod aktywacyjny: 123456

 

i nic się nie dzieje oprócz wywalania w/w info.

 

Macie jakieś pomysły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak każdy walczę z Netią.

Mam następujący problem i nie mogę sobie poradzić :

 

Zainstalowałem sterowniki do modemu Thomson SpeedTouch 330, nastąpiła synchronizacja na 6.7 MB wpisałem hasło do pierwszego logowania Net24 Net 24 które przyjął.

Potem wszedłem na stronę Neti w celu rejestracji, ale tutaj mam problem.

Mianowicie nie mogę ukończyć procesu aktywacji, bo wywala że :

 

'Wpisane dane są niepoprawne, proszę je zweryfikować'

 

Numer kontraktu: Wpisuje nr umowy.

Kod aktywacyjny: 123456

 

i nic się nie dzieje oprócz wywalania w/w info.

 

Macie jakieś pomysły ?

czyli jeden ze standardowych problemów netii

zadzwoń na infonetię i zapytaj czy aby na pewno wprowadzili poprawny numer umowy

teraz możesz hasać po necie za pomocą standardowego loginu i hasła (w sumię moge je podać bo widzę, że wiele osób ma takie samo)

user: net24_01@webnet24.pl

pass: netia5501

pamiętaj, że od tego momentu masz aktywowaną usługę i jest liczony abonament

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wreszcie po miesiacu mam neta... ech, burdel to oni maja jak w TP SA <_< Ostatni tydzien czekalem z winy Netii, bo cos pomerdali przy wprowadzaniu moich parametrow (or sumfink like dat), dopiero dzis rano cos sie ruszylo i udalo sie wejsc na strone Netii. Oczywiscie jade na tymzasowym loginie <_< Dostalem polecenie z infolinii, zeby sprobowac sie zarejestrowac za jakies dwa dni, a jak sie nie uda to probowac co jakis czas do skutku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie jade na tymzasowym loginie <_< Dostalem polecenie z infolinii, zeby sprobowac sie zarejestrowac za jakies dwa dni, a jak sie nie uda to probowac co jakis czas do skutku.

ja mam na pewno prawidłowy numer umowy ale od 2 tygodni nie mogę sobie wygenerować własnego loginu więc na razie olałem sprawę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gadałem dziś wcześniej z gościem z infolini że mam problem z aktywacją, nr umowy się zgadza, ale w tej sprawie muszę kontaktować się z technikami, takie info dostałem.BTW martwi mnie tylko to że jest teraz tylko 1 mega, a nie tak jak w umowie 6 mega.

Aha, jeszcze dodam strefa 058 Gdynia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja mam jeszcze gorzej,w umowie 6 mb a mam 512 :/ nawet nie 1 mb...

Czekam do 15ego jezeli to nie ulegnie zmianie to...rezygnuje z tego dziadostwa.

I zabonamentu nie zapłace w wys takiej jaką miałem płacić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam na pewno prawidłowy numer umowy ale od 2 tygodni nie mogę sobie wygenerować własnego loginu więc na razie olałem sprawę

 

Gadałem dziś wcześniej z gościem z infolini że mam problem z aktywacją, nr umowy się zgadza, ale w tej sprawie muszę kontaktować się z technikami, takie info dostałem.BTW martwi mnie tylko to że jest teraz tylko 1 mega, a nie tak jak w umowie 6 mega.

Aha, jeszcze dodam strefa 058 Gdynia.

Mi udalo sie w koncu trafic na jakas kompetenetna kobiete w pomocy technicznej (tylko tam dzwonilem) i powiedziala mi ona, ze moje konto sie w systemie nie utworzylo, dlatego strona aktywacyjna twierdzi, ze podalem niepoprawny numer umowy.

Jednoczesnie powiedziala, ze na pewno zostanie ono w koncu utworzone i zeby probowac co jakis czas, a poki korzystac z tymczasowego loginu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest 38 stron topicu i masa osób która się na nim wypowiada...a ludzi, którym netia działa można policzyć na palcach jednej ręki. Takie zganianie winy na TPSA przez Netie jest chyba nie na miejscu. Powinni być na 100% przygotowani do takiego procederu jak przejęcie tylu tysięcy osób (i nie mówcie ze się nie spodziewali) na swoją mańkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest 38 stron topicu i masa osób która się na nim wypowiada...a ludzi, którym netia działa można policzyć na palcach jednej ręki. Takie zganianie winy na TPSA przez Netie jest chyba nie na miejscu. Powinni być na 100% przygotowani do takiego procederu jak przejęcie tylu tysięcy osób (i nie mówcie ze się nie spodziewali) na swoją mańkę.

Dużo ludzi ma już działającą netie, tylko sie już nie wypowiada w tym temacie, bo nie ma sensu zaśmiecać tematu postami typu: "mam już neta"

 

P.S.

Jeśli Cię to podbuduje to u mnie netia działa i znam dużo znajomych, u których tez działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest 38 stron topicu i masa osób która się na nim wypowiada...a ludzi, którym netia działa można policzyć na palcach jednej ręki. Takie zganianie winy na TPSA przez Netie jest chyba nie na miejscu. Powinni być na 100% przygotowani do takiego procederu jak przejęcie tylu tysięcy osób (i nie mówcie ze się nie spodziewali) na swoją mańkę.

TePsa bez winy? Czyżby .... :mur:

 

Odpowiedz na wniesioną przez XXX informujemy, że odpowiedz na wniesioną reklamację wystosowaliśmy pismem z dnia 06.03.2007r. (kopia została również przesłana do Państwa Urzędu).

 

Status usługi:

- wysłanie zamówniena do TP na parametry - 12.02.2007

- otrzymanie parametrów technicznych z TP - 21.02.2007r.

- utworzenie konta na platformie IP - 22.02.2007r.

- w dniu 05.03.2007 zgłoszenie problemów z uruchomieniem usługi - błąd 680 - status w trakcie wyjaśniania z TP

Zgłoszenie w TP pod numerem SPPTP XXXX

 

Do chwili obecnej nie mamy potwierdzenia usunięcia usterki

 

Te s***** z TePsy do tej pory nie odpowiedziały. A miały 48 godzin ....

 

Popatrz na daty o porównaj szybkość działania Netii i TePsy .... :damage_wall::damage_wall:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobno netia zbyt mała przepustowość łącza wykupiła od TP przez to są spadki prędkości. Wyczytałem na innym forum

To mam nadzieje że ich ubezpieczenie od pozwów i reklamacji jest większe :D Ludzie ich zaje*** za takie cyrki w końcu. Nie wspominając już że marketing Netii ucierpi jeszcze bardziej ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mam nadzieje że ich ubezpieczenie od pozwów i reklamacji jest większe :D Ludzie ich zaje*** za takie cyrki w końcu. Nie wspominając już że marketing Netii ucierpi jeszcze bardziej ...

A kogo z klientów to interesuje?Jak placę za 6 mb to ma mi to tak chodzić,ewentualnie jezeli okaze się ze mam za słabe kable do mnie to mają mi dać MAX prędkość adekwatną do tego co moge mieć i oczywiscie odpowiedni abonament+zwrot kosztów za obecny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...