Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

Smiesza mnie wypowiedzi niektorych, swoja droga smiesznie czytac jak dziala na uzaleznionych brak internetu :lol:

 

Ja nie mam neta od 22 lutego, do wczoraj tepsa miala zsynchronizowac linie jednak tego nie zrobila.

Do netii moge sie dodzwonic bez problemu, nie czekalem nawet pol minuty.

 

Brak internetu jest z powodu telekomuny i nikogo wiecej - 22 lutego wplynely do nich dokumenty z netii rozkrosowali mi linie, niechcacy odlaczajac tez telefon, dopiero po 3 telefonie na blekitna linie 8 marca mi podlaczyli telefon spowrotem, jednak lini nadal nie skrosowali.

 

Telekomuna gra na zwloke, bo wie ze moze odzyskac wielu niecierpliwcow takich jak wy.

 

W pewnej sieci osiedlowej gdzie zakladalem serwer zamowili netie 6 mbit i chodzila im 2 tygodnie, jednak telekomunikacja nagle rozkrosowala linie zaslaniajac sie jakimis pracami i od prawie 2 tyg nie maja internetu.

 

Ogolnie gdybym mial mozliwosc nie mial bym juz dawno zadnego doczynienia z telekompromitacja, bo naprawde przeginaja pale.

 

Co do jakosci internetu mi przez pierwsze 2 miesiace neo tez chodzilo tragicznie ale jakos musialem to przetrzymac :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smiesza mnie wypowiedzi niektorych, swoja droga smiesznie czytac jak dziala na uzaleznionych brak internetu :lol:

To nie o mnie. Net mam w pracy, net w domu jest bardziej potrzebny mojej żonie będącej na urlopie macieżyńskim do płacenia rachunków, zakupów na Allegro ....

Ale dlaczego mam godzić się na tak beznadziejną obsługę ze strony Netii i dlaczego mam płacić za coś czego nie mam?

 

Brak internetu jest z powodu telekomuny i nikogo wiecej - 22 lutego wplynely do nich dokumenty z netii rozkrosowali mi linie, niechcacy odlaczajac tez telefon, dopiero po 3 telefonie na blekitna linie 8 marca mi podlaczyli telefon spowrotem, jednak lini nadal nie skrosowali.

 

Telekomuna gra na zwloke, bo wie ze moze odzyskac wielu niecierpliwcow takich jak wy.

 

Ogolnie gdybym mial mozliwosc nie mial bym juz dawno zadnego doczynienia z telekompromitacja, bo naprawde przeginaja pale.

Dokładnie, to wina TePsy. :damage_wall::damage_wall:

 

Żona właśnie dzwoniła i powiedziała, że technik z TePsy do niej zadzwonił i powiedział, że problem usunięty. Jakaś krosówka nie działała (ke? :blink: ) i telefon był a Internetu nie było .... Podobno już po problemie, żonie strona logowania Netii działa. Gdy wrócę do domu dokończę logowanie ...

 

Dlaczego ktoś z TePsy ruszył d**** dopiero 16 marca? Bo mieli na karku Netię a przede wszystkim UKE?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andyn na jaki adres mailowy mam napisać do UKE?? Mam dalej błąd 680 ;/ .

Pisz od razu na wszystkie:

 

uke@uke.gov.pl

A.Strezynska@uke.gov.pl <- prezes UKE :twisted: :gitarzysta: :gitarzysta2:

G.Pieta@uke.gov.pl

M.Skrzeczynska@uke.gov.pl

R.Piwowarska@uke.gov.pl

 

Niech pogonią TePsie kota .... :damage_wall::damage_wall:

 

 

Opisujcie dokładnie swoje problemy w mailu do nich podając daty podpisania umowy, odcięcia netu itp, podawajcie dane i adresy osób, na które telefon jest zarejestrowany, podajcie numer umowy z Netią. Podawajcie maksymalnie dużo informacji.

 

Pamiętajcie, że to urząd, mail musi być poprawny gramatycznie, ortograficznie itp. To oficjalne pismo, które jest forwardowane do Netii (nie wiem czy do TePsy też)

Edytowane przez AndyN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potraficie napisać maila? :blink: :?

 

Tytuł maila: Uwolnienie Neostrady - BSA na łączach TPSA - gigantyczne problemy

 

Szanowni Państwo

 

Proszę o pomoc, wciąż nie mam dostępu do Internetu

 

Numer telefonu, do którego "podpięta" jest Neostrada: (022) XXX XX XX

 

Numer umowy z Netią: XXX/XX/RZA/XXXX

 

Telefon zarejestrowany jest na:

XXXXXX

XXXXXX

XX-XXX XXXXXX

 

Umowę z Netią za pośrednictwem kuriera (była taka opcja w ofercie Netii) podpisaliśmy na początku lutego. TP SA Internet odłączyła nam 20-21 lutego 2007. Automat Netii zadzwonił do naszego mieszkania 26-27 lutego z informacją, że łącze zostało skonfigurowane i można korzystać z Internetu. Sytuacja wygląda jednak inaczej: oprogramowanie Netii do nawiązywania połączeń "Netianet" wyświetla komunikat o błędzie połączenia 680 a kontrolka ADSL na modemie ciągle miga co wskazywałoby, że modem nie może się zsynchronizować z linią.

 

Od kilku dni bezskutecznie próbuję dodzwonić się na infolinię techniczną Netii - bezskutecznie. Wczoraj "wisiałem" na linii 1h i 45 minut - bez efektu. Dzisiaj rano 30 minut także bez efektu. Na ich infolinię nie można się dodzwonić!!

 

Jedną rzeczą jest opieszałość TP SA w "przełączaniu" klientów do Netii ale skandalem jest to jak Netia przygotowała się do obsługi nowych klientów. Nie ma żadnego kontaktu z Netią. Jak mam ich poinformować, że nie mam Internetu? Dlaczego za moment dostanę fakturę z Netii za usługę, która nie działa? Jak mam ich powiadomić, że zrywam z nimi umowę? SKANDAL

 

Z poważaniem

 

XXXXXXXX

Edytowane przez AndyN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kogo z klientów to interesuje?Jak placę za 6 mb to ma mi to tak chodzić,ewentualnie jezeli okaze się ze mam za słabe kable do mnie to mają mi dać MAX prędkość adekwatną do tego co moge mieć i oczywiscie odpowiedni abonament+zwrot kosztów za obecny.

wiesz co to jest cir ? jezeli nie to nie pisz glupot

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za Shit!!!

Właśnie dostałem List od TP że nie przyjeli oni mojej rezygnacji bo uwaga: Rezygnacja wpłyneła do nich z dniem 07 MARCA 2007!!!

Musze zapłacić kaucje lub dalej kożystać z neo!!

Do neti dodzwonić się nie moge. Napisalem maial czekam na odp. No rzesz kurde!!! !@#$%^^&**

Edytowane przez Fisher15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie przecież to jest paranoja co się obecnie wyprawia !!!! jak można doprowadzić do takiej sytuacji, że ludzie czekają miesiąc, a nawet dwa lol miesiące !! i najgorsze w tym wszystkim jest to, że nikt sobie z tego nic nie robi lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbuje od rana złapać kontakt z Netią, ale bez skutecznie.

Co ciekawe nawet sam nr infolini czasem jest zajęty, normalnie paranoja.

Zgłosiłem reklamacje, która miała być dziś rozwiązana ale...

ani rozwiązania ani kontaktu.

Normalnie kur*icy idzie dostać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja już nie mogę tego znieść :angry:

 

Chciałem mieć łącze 1 M a nie marne 256 kilo na sekunde ! ! !

 

Piszę do tych ludzi zaraz maila że albo podłączają mi pełne 1 M albo UKE dostanie kolejnego maila bo człowieka krew zalewa jak ma ściągnąć coś nad czym musi chwilkę popracować!

 

Boże! Patrzysz i nie grzmisz :!: :!: :!:

 

EDIT:

No i poszło. Mam nadzieję że coś ich to zmobilizuje. A jak nie to zmuszony będę do naskrobania oficjalnego pisma do tego całego UKE może oni mają jakiś magiczny sposób by wymusić na Netii rzeczywistą realizację umowy i szczerze mnie G obchodzi że nie mają możliwości technicznych czy jakis tam innych na to by puścic mi pełnowartościowe łącze. Płacę wymagam. Takie życie mości panowie.

Edytowane przez [RONIN]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"16.03.2007

Informacja dla Klientów TP, którzy zamówili usługę stałego dostępu do Internetu Netii

 

W związku z realizacją porozumienia zawartego pomiędzy Netia i TP, uprzejmie informujemy, że dotychczas udało się zrealizować większość opóźnionych podłączeń. Niestety, pomimo naszych wysiłków, część zamówień jest nadal wyjaśniana z TP. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkim Klientom oczekującym na podłączenie usługi zapewnić jak najszybciej dostęp do Internetu. Aktualizacja informacji o statusie realizacji zamówień będzie dostępna w dniu dzisiejszym, tj. 17 marca 2007 r. na naszej stronie internetowej www.netia.pl/net24bs oraz pod numerem infonetii: 0 801 802 803. "

 

Wy przynajmniej macie , mi w ogóle nie podłączyli , lecę na radiówce od kumpla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy przynajmniej macie , mi w ogóle nie podłączyli , lecę na radiówce od kumpla.

To nie internet :/ Prędkości rzędu 16 kB/s przy ściąganiu to żenada! Tak szybki internet miałem 3 lata temu ale nie dziś. Choć nie powiem, cieszę że choć tyle mam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziś zaświeciła się zielona lampka (trójkąt sagem). Zainstalowałem modem na nowo, podczas instalacji wybrałem "netie" wiec powinno być dobrze. Modem zalogował się na 1Mb choć zamówiłem 2 Mb . 1Mb miałem w Tepsie, hmm dziwne.

Jak mam się zalogować, żeby pobrać nazwę użytkownika i hasło ?

 

Edit: juz mam , ale wywala błąd 651

Edytowane przez Jacek-Placek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie ciekawi jakim cudem...

 

Dnia 14.03.2007 wystawiona została faktura o terminie płatności 28.03.2007. Kwota do zapłaty wynosi: 68,84 PLN.

...oni to obliczyli w TP.

Jezeli abonament byl w lutym za 50zl, net za 159zl, a wylaczyli mi neo grubo po 20 lutego :>

 

edit:

 

Przy okazji powiem, ze nadal moge polaczyc sie z ftpem NEO :D

Edytowane przez SKRYTOBOJCA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziś zaświeciła się zielona lampka (trójkąt sagem). Zainstalowałem modem na nowo, podczas instalacji wybrałem "netie" wiec powinno być dobrze. Modem zalogował się na 1Mb choć zamówiłem 2 Mb . 1Mb miałem w Tepsie, hmm dziwne.

Jak mam się zalogować, żeby pobrać nazwę użytkownika i hasło ?

 

Edit: juz mam , ale wywala błąd 651

Musisz ustawić modem na tp a nie na nete.

Kanał ATM:

VPI 0

VCI 35

Enkapusulacja:

PPPoA VCMUX

Standard ADSL:

Multi Standard

 

P.S.

W sagemie ustawienia pojawiają się po naciśnięciu alt+d

Edytowane przez delekta87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd 721, czyli niepoprawne hasło lub login (popraw mnie jeśli sie mylę)??

 

Na samym początku też tak miałem i okazało sie, netia jeszcze nie wprowadziła moich danych i net nie działał.

Możesz też spróbować zarejestrować sie na stronce neti i pobrać login i hasło (nie koniecznie musisz dokonywać tej rejestracji na połączeniu net24/ net24).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co obecnie się dzieje z NET24 (wśród tych co mają to łącze "aktywne") to jest wielka kpina

 

do 8 marca NET24 chodził idealnie - może 3x rozłączyło mnie "dodatkowo" czyli nie po upływie 24h od podłączenia.

od ub.weekendu jest gorzej niż źle - w ciągu dnia przepustowość jest przycięta ewidentnie do max! 500kbps czyli 1/4 tego co zamówiłem (2 mega) - pingi powyżej 1000ms! transfery w ciągu dnia od powiedzmy do 9ej do 23ej mam w granicach 30-50KB/s potem się poprawia że ok. północy mam średnio 80KB/s a dzisiejsze nocne testowanie pokazało średni transfer na poziomie 141KB/s pomiędzy 2 a 4 w nocy! (łącze wcześniej działało spokojnie z downloadem na poziomie 250KB/s)

Podobno jest tzw. wysycenie punktów styku pomiędzy Netią a TP, inna wersja jest taka że Netia jako operator korzystający z łącz TP raz na kwartał zgłasza zapotrzebowanie i na 1 kwartał 2007 roku jest zbyt mała przepustowość wykupiona i dlatego przycinają łącza żeby zupełnie im infrastruktura nie padła!

 

Polecam lekturę (a właściwie potok narzekań) tutaj:

http://forum.neostrada.info/viewforum.php?f=26

 

Ja osobiście czekam do początku kwietnia, potem idę do Powiatowego Rzecznika Konsumentów żeby z pomocą urzędu spróbować bezpiecznie zerwać umowę z winy Netii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Twoje zamówienie zostało wysłane do TP

19 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.

Niestety do tej pory możliwość realizacji Twojego zamówienia nie została potwierdzona przez TP SA pomimo, że upłynął kolejny termin wynikający z Porozumienia pomiędzy Netią a TP, tj. 15 marca 2007 r. Dokładamy wszelkich starań, by TP SA do 19 marca 2007 r. do godz. 17.00, potwierdziła możliwość realizacji zamówionej usługi. W przypadku braku tego potwierdzenia będziemy zmuszeni wypowiedzieć Twoją umowę. Wypowiedzenie wyślemy do Ciebie najpóźniej w środę 21 marca 2007 r."

 

Czyli zostałem oszukany. Ciekawe ile teraz Tepsa będzie chciała za podłączenie się z powrotem.

Czy będę mógł korzystać z promocji.

 

Edit: można spokojnie wrócić do TP , promocje obowiązują "uciekinierów"

Edytowane przez Jacek-Placek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...