Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

imho mi moga być w kwietniu.. tak mi monter powiedział ;]

mi monter upc powiedzial ze moge do chello clasic podpic nawet 4 komputery, tylko musze miec switcha dhcp (cokolwiek to jest)

wiec sluchaj monterow a daleko zajdziesz

i tak na logike - co to? - monter marketingowiec ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi monter upc powiedzial ze moge do chello clasic podpic nawet 4 komputery, tylko musze miec switcha dhcp (cokolwiek to jest)

wiec sluchaj monterow a daleko zajdziesz

i tak na logike - co to? - monter marketingowiec ??

serwer DHCP odpowiada za przydział naszego szczęśliwego zmiennego IP ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serwer DHCP odpowiada za przydział naszego szczęśliwego zmiennego IP ;)

to idz i powiedz to temu monterowi

 

w kazdym badz razie usmialem sie troche jak mi podlaczali chello - bylo ich trzech w dresach z czego 2 mniej przytomnych niz ten pierwszy

 

i tak btw dhcp przydziela tez stale adrsy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacytuje wam kolegę z innego forum, mam nadzieje że to wiele wyjaśni :

 

 

"Wczoraj udało mi sie zaskakująco dobrze dodzwonić do Infolinii netii ok godz 24 rozmawiałem z bardzo miłą i zorientowaną Panią pod numerem tel 0800800101 potem wewnętrzny po kolei 3,2,1.

Nie uwierzycie ale gadaliśmy przez 40 min i wszystko mi wyjaśniła i teraz jestem bardziej zorientowany co tu się wyrabia.

Po prostu faktem jest to że jak ktoś podpisał umowę a nei ma w tej chwili odpowiedzi z TP o parametrach to niestety zostanie wypowiedzenie z Netii bo oni nie chcą dłużej trzymać ludzi w niepewności jak się TP zlituje i z łaski swojej zakichanej przekaże parametry łącza.

 

Sprawa wygląda pokrótce tak.

Netia zgłosiła do UKE że TP nie wywiązuje się z postanowień umowy.

1 marca UKE kazała dnia 8 marca rozwiązanie wszystkich problemów z przekazywaniem parametrów do netii.

TP wiedząc że się nie wyrobi przez ten okres kieruje własne pismo i własną incjatywę do NEtii żeby przestała składać skargi na TP a oni zobowiązują się z własnej strony do dnia 15 marca (magiczny dzień) podać wszystkim parametry łączy.

Netia się zgodziła na porozumienie i myślała że faktycznei tak bedzie skoro sami z TP zaproponowali taki układ.

Netia ogłosiła na swojej stronie tą informację i teraz ludzie skarżą się na netię która chciała dobrze i poszła na rękę.

TP oczyweiście nie wyrobiła się z umownego 15 marca i dalej ma zamieszanie w swoich papierkach.

 

Teraz wytłumaczę wam jeszcze kwestię błędów 721, 680, braku synchronizacji oraz prawidłowej synchronizacji z błędem 721 czy jakim innym.

Otóż sprawa wygląda następująco.

Jeżeli ktoś nie ma synchronizacji a na stronie Neti w statusie zamówienia ma że pismo zostało wysłane i przyjęte przez tp9 wprowadzone do sytemu) to mają oni 7 dni na przekazanie parametrów łącza, a jak wiecie tego nie robią i w tym czasie próbują dzwonić do petenta z myślą że uda im się nakłonić do powrotu do Neostrady.

Czyli tzw. Świńska blokada.

A ci którym modem sie synchronizuje jednak i tak mają błąd to sytuacja jest taka że TP wycofało wasz login i hasło z Neostrady lecz nie wycofali sygnału NEo z waszego łącza. I teraz jak chcecie się połączyć z NET24 sygnał jest na łączu zakłócany przez stary sygnał Neostrady która sie przebija.

I w takim wypadku nie ma możliwości połączenia ani z Neostradą ani z Netią.

A kogo to WINA?? ja myślicie?? Ja uważam zę TP bo skoro Zrezygnowałem z NEo to niech wywalą sygnał z mojej lini a nie liczą na to że powrócę do nich i będą mogli mnie szybko połączyć!!!

 

Jeszcze pozostaje kwestia tego że na Lini Netii żadnych problemów z Net24 nie ma wszystko chodzi ok.

Tylko na TP się dzieją cuda.

Dlatego kto ma możliwość przejścia całkowicie do Netii to zachęcam.

 

Teraz tak zęby wszystko nie było na TP.

Powiem tylko tyle:

Netia w pierwszych dniach nie dawała sobie rady z przyjęciami klientów ( dziennie ok 6000 zgłoszeni które muszą zostać wprowadzone do systemu) Fak faktem nie dawali rady bo kto z Was wpisze mi chociażby 100 takich zgłoszeń dziennie i odbierze w dodatku 100 telefonów od zainteresowanych????

Ja tego bym nie wytrzymał

No ale się jakoś uporali i teraz już wszystko idzie sprawnie i jest przekazywane do TP.

Tylko wyobraźcie sobie teraz jaki bajzel musi panować w TP która dostała tych 6000 zgłoszeń na dzień i w dodatku jeszcze drugie tyle 6000zgłoszeń o rezygnację z Neostrady.

Poprostu TP nie daje sobie rady.

I teraz śmiem stwierdzić zę wina o nie przyznanych parametrach leży dokładnei po stronie TP która nic nei robi sobie z nakazów UKE i blokuje ile może przekazanie parametrów.

A żeby było lepiej to robi na złość i przekazuje albo nieprawidłowe dane Netii która o tym przecież nie wie i wina spada na Netię że Kowalski nei może się połączyć z NET24 chociaż na Statusie zamówienia NEtii pisze żę wszystko jest OK.

Innym sposobem TP jest przekazywanie tych samych danych parametrów łącza dla kilku osób i w tym wypadku nie jest możliwe połącznie.

 

Ja coś z tej rozmowy wyciągnąłem:

 

NIGDY NIE POWRÓCĘ DO TP CHOĆBY NETIA MI WYMÓWIŁA UMOWĘ I TAK JESZCZE RAZ JĄ ZŁOŻE.

A na Tych monopolistów kiedyś znajdzie się rada. "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo co IGI

Twoje zamówienie zostało wysłane do TP

21 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.

Niestety do tej pory możliwość realizacji Twojego zamówienia nie została potwierdzona przez TP SA pomimo, że upłynął kolejny termin wynikający z Porozumienia pomiędzy Netią a TP, tj. 15 marca 2007 r. Dokładamy wszelkich starań, by TP SA do 19 marca 2007 r. do godz. 17.00, potwierdziła możliwość realizacji zamówionej usługi. W przypadku braku tego potwierdzenia będziemy zmuszeni wypowiedzieć Twoją umowę. Wypowiedzenie wyślemy do Ciebie najpóźniej w środę 21 marca 2007 r.

Mam w glebokim powazaniu kto zawalil. Netia zobowiazala sie i nie daje rady - to jest jej problem. Ja w takim razie wskakuje znowu w neo, i takim wypierdkom jak netia mowie fuck you. Mogli nie brac kazdego tylko jakis limit podlaczen wprowadzic, nikt im nie kazal tylu przyjmowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo co IGI

 

Mam w glebokim powazaniu kto zawalil. Netia zobowiazala sie i nie daje rady - to jest jej problem. Ja w takim razie wskakuje znowu w neo, i takim wypierdkom jak netia mowie fuck you. Mogli nie brac kazdego tylko jakis limit podlaczen wprowadzic, nikt im nie kazal tylu przyjmowac.

skoro lubisz byc dymanym i do tego byc tego w pelni swiadomym :) Edytowane przez HiPhO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy da się zrobić tak, aby w Windows XP po wylogowaniu i zalogowaniu jako inny użytkownik nie rozłączane było połączenie z Netią?

 

Kiedy pierwszy raz się przelogowywałem, Windows zapytał się, czy utrzymać połączenie... teraz już się nie pyta i rozłącza...

 

Z góry dzięki za odp. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy da się zrobić tak, aby w Windows XP po wylogowaniu i zalogowaniu jako inny użytkownik nie rozłączane było połączenie z Netią?

 

Kiedy pierwszy raz się przelogowywałem, Windows zapytał się, czy utrzymać połączenie... teraz już się nie pyta i rozłącza...

 

Z góry dzięki za odp. :)

a co to ma do >Providerzy< ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro lubisz byc dymanym i do tego byc tego w pelni swiadomym :)

skoro lubisz czekac na l(ł)askę Netii, a w przyszłości sprawdzić ich serwis i terminy relalizacji usterek za które notabene odpowiada TP to droga wolna. Ja za 10 zł czekac w nieskończonośc nie będę, i to czy TP ich blokuje g**** mnie interesuje. Umowa podpsiana 13 lutego i do dzis NIC! Dziś złożyłem wymówienie.

 

 

A tak na marginesie, słałem do nich pare maili ale nie raczyli odpisać, po ostatnim cyniczno-ironicznym mailu odpwowiedz przyszła w 2h :D:

 

"Witamy w firmie Netia! Dziękujemy że skorzystał Pan z promocji "zostań bez netu na trzy tygodnie". Niestety status realizacji twojego zamówienia jest nadal nieprzewidywalny. Przepraszamy za utrudnienia.

 

Przy okazji tak uroczego wstępu do kolejnego bezowocnego maila w którym to karmicie swoich (przyszłych ?) abonentów kłamstwami, pokornie dziękuję za udzielenie mi powszechnie dostępnych informacji, o których doskonale wiem, w dodatku nie rozwiązujących mojego problemu. Niestety z przykrością stwierdzam, że status realizacji zamówienia na dzień dzisiejszy absolutnie mnie nie interesuje stojąc przed faktem braku aktywacji świadczonej usługi od przeszło miesiąca, a nawet zsynchronizowania linii !!!!! Winę za taki stan rzeczy mogę obarczać jedynie najmniej kompetentną firmę w branży tj. Netie. Szczere gratulacje dla zespołu. Od teraz jest to również sprawa UKE. Życzę szczęścia w interesach"

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i mamy odpowiedź UKE na skargi internautów :

 

Zgodnie z oświadczeniem TP S.A. problemy w uruchamianiu usług szerokopasmowego dostępu do Internetu przez operatorów alternatywnych potrwają do 28 marca 2007 r.

 

W ostatnich tygodniach Klienci, którzy zdecydowali się na skorzystanie z usług Net24 i Multimo oferowanych przez firmy Netia S.A. i GTS Energis napotkali na wiele problemów związanych z uruchomieniem i aktywacją usługi.

 

 

 

1. Zidentyfikowane problemy.

 

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej na bieżąco obserwuje problemy związane z uruchomieniem usługi Bitstream Access (BSA). Do najczęściej powtarzających się problemów należy zaliczyć:

 

* Generalny problem z aktywacją usługi Net24 i Multimo - czas przełączania pomiędzy operatorami miał trwać nie dłużej niż 12 godzin;

* Niską przepustowość łącza szerokopasmowego u alternatywnych operatorów – prędkość połączenia drastycznie odbiega od zamówionej przez Klientów;

* Opóźnienia w przekazywaniu do Telekomunikacji Polskiej S.A. zleceń na uruchomienie usług BSA a także wypowiedzeń umowy na świadczenie usługi Neostrada tp. Aby Klient mógł rozwiązać umowę na świadczenie usługi Neostrada tp bez ponoszenia negatywnych konsekwencji – wypowiedzenie powinno było wpłynąć do TP S.A. najpóźniej do 14 lutego 2007 r. (Jeśli wpłynęło po tym terminie, wówczas TP S.A. kontaktowała się z klientami pytając, czy podtrzymują swoją chęć rozwiązania umowy i jednocześnie mają świadomość obciążenia karą za przedwczesną rezygnację z umowy zawartej na czas określony.);

* Brak wywiązywania się przez Telekomunikację Polską S.A. z terminów wynikających z umów podpisanych z operatorami BSA – tygodniowy termin na aktywację klienta nierzadko przeciągał się do 3 tygodni, przekraczany jest 48-godzinny termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje zgłaszane przez alternatywnych operatorów. Reklamacje rozpatrywane są przez Telekomunikację Polską S.A. na zasadzie „pierwsze przyszło, pierwsze wyszło”, co powoduje, że starsze zgłoszenia reklamacyjne nie są na bieżąco obsługiwane i zalegają bez odpowiedzi;

* Pozyskiwanie przez Operatorów alternatywnych większej ilości klientów, niż istniały możliwości techniczne ich obsługi;

* Utrudniony kontakt Klientów z operatorem usługi Net24 – przeciążona infolinia oraz dział obsługi reklamacji, niemożność uzyskania wiążących informacji (najczęstsza odpowiedź „przekazaliśmy do TP S.A. – nadal nie mamy odpowiedzi”;

* Błędy techniczne w aktywacji usługi – do nich należy zaliczyć błędy synchronizacji (sławny kod błędu 721) czy też błędne kody aktywacyjne przesyłane Klientom;

* Brak niezwłocznego uzupełniania przez Netię wniosków Klientów, odrzucanych z powodów błędów formalnych (np. brak numeru mieszkania, błędy w nazwisku, etc.);

* Nierównomierne kierowanie ruchu na punkty styku sieci. Telekomunikacja Polska S.A. podłączała klientów firmy Netia S.A. na najbardziej jeden obciążony z 3 punktów styku pomiędzy operatorami, podczas gdy 2 inne były zajęte w 20% lub wcale. Odbijało się to negatywnie na jakości świadczonej usługi;

* Wprowadzanie w błąd przez TP S.A. - zwraca uwagę postawa Telekomunikacji Polskiej S.A., która tego samego klienta zapewniała, że w ciągu 3 dni jest w stanie podłączyć mu usługę Neostrada TP a jednocześnie operatorów alternatywnych informowała, że brak jest możliwości technicznych uruchomienia usługi BSA.

 

 

 

2. Zdesperowani konsumenci i działania UKE.

 

Klienci, którzy nie mieli uruchomionej usługi aktywnie kontaktowali się z UKE. Wszystkie otrzymywane e-maile były przesyłane do Operatorów z prośbą o niezwłoczną aktywację i uruchomienie usługi lub wyjaśnienie sprawy. Również utworzono gorącą linię z działem rozpatrywania reklamacji Netii, na bieżąco wyjaśniając najtrudniejsze przypadki. W ostatnich dniach do Prezesa UKE wpływa od 80-120 nowych skarg dziennie. Również przeciążone jest Centrum Informacji Konsumenckiej, które stara się zbierać informacje i przekazywać do wyjaśnienia u Operatorów. Ponadto pracownicy UKE śledzą także wpisy dotyczące problemów z uruchamianiem BSA na forach internetowych. Jednakże, opisane powyżej problemy nie podlegają bezpośredniej interwencji Prezesa UKE. W konsekwencji uprawnienia Prezesa UKE są przepisami ustawy Prawo telekomunikacyjne ograniczone wyłącznie do wszczynania postępowań wyjaśniających w indywidualnych przypadkach.

 

Należy zaznaczyć, iż mówimy tu o Klientach, którzy wbrew podpisanym przez siebie umowom, nie tylko nie zostali przełączeni w ciągu 12 godzin, ale nie mają dostępu do Internetu już od jednego do półtorej miesiąca problem ten dotyczy osób korzystających z dostępu do Internetu w celach zarobkowych, edukacyjnych czy małych firm, które mają problemy, aby przesłać do ZUSu comiesięczne rozliczenie podatkowe.

 

28 lutego 2007 r. Prezes UKE wezwał operatorów do wyeliminowania w terminie do 7 marca 2007 r. powstałych trudności, rozpatrzenie wszystkich zaległych skarg i reklamacji abonentów oraz doprowadzenie do sytuacji, w której okres przerwy w świadczeniu usług szerokopasmowych na rzecz użytkownika przejmowanego przez Netię, jeśli umowa nie stanowi inaczej, nie trwał dłużej niż 12 godzin. Do 7 marca 2007 r. operatorzy nie usunęli tejże nieprawidłowości, w zamian poinformowali o podpisaniu porozumienia, które do 15 marca miało wyeliminować problemy. Po upływie tego terminu, sytuacja nie uległa poprawie.

 

Część Klientów, w wyniku intensywnej akcji telemarketingowej zdecydowała się na powrót do korzystania z usług TP S.A. Telekomunikacja Polska S.A. z jednej strony nie przekazywała na czas danych technicznych niezbędnych do uruchomienia usługi, a jednocześnie nakłaniała interweniujących na Błękitnej Linii klientów UKE do powrotu w ciągu 3 dni do korzystania z usługi Neostrada. Prezes UKE zwrócił się w tej sprawie do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z wnioskiem o podjęcie postępowania kontrolnego z uwagi na uporczywe naruszanie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

 

Ze względu na długotrwały brak odpowiedzi od TP S.A. - Netia S.A. nie była w stanie wcześniej przekazywać Klientom informacji o konieczności rozwiązania umów z powodu braku możliwości technicznych. W konsekwencji działań Telekomunikacji Polskiej S.A. wiele osób znalazło się w sytuacji, w której po miesiącu czekania na możliwość skorzystania z tańszej oferty alternatywnego operatora nie tylko nie ma świadczonej usługi BSA, ale też nie może powrócić do korzystania z usługi Neostrada tp na użytkowanej linii abonenckiej ze względu na brak wolnych portów na centralach TP.

 

 

 

3. Kolejne spotkanie z operatorami.

 

19 marca 2007 r. odbyło się spotkanie z Operatorami, które wykazało, że pomimo podejmowanych działań przez operatorów alternatywnych - bez podjęcia współpracy i zdecydowanych działań przez Telekomunikację Polską S.A. - dalsze uruchamianie usług BSA jest niemożliwe.

 

W wyniku spotkania ustalono następująco:

 

a) Do 26 marca 2007 r. Telekomunikacja Polska S.A. zakończy przetwarzanie zleceń dla GTS Energis.

 

b) W odniesieniu do Netia S.A.

 

* TP S.A. przeprocesuje do 28 marca 2007r. 3805 otwartych zgłoszeń interwencji,

* dokona w ciągu 4 dni od otrzymania wykazu numerów ponownej weryfikacji 6067 zamówień figurujących w systemach Netii S.A. jako „oczekujący na odpowiedź od TP”,

* do 23 marca 2007 r. – zweryfikuje bazę parametrów technicznych zleceń Netii i podejmie działania w celu realizacji usługi dla 6424 zleceń, zawierających błędny numer ID.

 

c) TP S.A. – zapewni bardziej równomierny rozkład ruchu na punktach styku z firmą Netia S.A.

 

d) Netia S.A. i TP S.A. podejmą wspólnie działania w celu możliwie szybkiej finalizacji rozbudowy pojemności traktów pomiędzy sieciami, co wyeliminuje problemy niskiej przepustowości w sieci Netii S.A. a jednocześnie wpłynie na prędkość korzystania z usługi Net24.

 

 

 

4. Postępowanie kontrolne UKE.

 

Niezależnie od podejmowanych powyżej działań, Prezes UKE prowadzi postępowanie kontrolne u każdego z Operatorów oferujących usługę BSA, a także zamierza po raz pierwszy nałożyć karę bezpośrednio na Prezesa TP S.A. w związku z problemami w uruchamianiu usług szerokopasmowego dostępu do Internetu przez operatorów alternatywnych oraz naruszaniem postanowień oferty ramowej BSA.

 

Zgodnie z art. 209 ust. 2 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) Prezes UKE może nałożyć na kierującego przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym karę pieniężną w wysokości do 300% jego miesięcznego wynagrodzenia, naliczanego jak dla celów ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczorajsza odpowiedz UKE na moją skarge

 

"Szanowny Panie!

Dziękuję za przesłaną korespondencję. Uprzejmie informuję, że otrzymane pismo przekazałam do Departamentu Rynku Detalicznego Komunikacji Elektronicznej, który zajmie się przedstawioną sprawą."

 

 

Dzisiejsza odpowiedz Netii na moją skarge.

 

Szanowny Panie,

 

Serdecznie dziękujemy za Pana korespondencję przekazaną nam elektronicznie w dniu 19.03.2007r. Z treści przesłanej korespondencji wynika, że nie ma Pan możliwości korzystania z usługi Net24. Po otrzymaniu kodów aktywacyjnych z Telekomunikacji Polskiej (dalej TP) i wykreowaniu na platformie IT konta, został zgłoszony przez Pana problem z załogowaniem się do sieci. Po próbach ustalenia przyczyny nieprawidłowości i wyeliminowaniu błędu po stronie Netia S.A., zostało przekazane zgłoszenie do TP, celem weryfikacji i usunięcia nieprawidłowości. W chwili obecnej usterka jest w trakcie usuwania. Po jej wyeliminowaniu nasi technicy niezwłocznie skontaktują się z Panem informując o prawidłowym jej działaniu. Bardzo prosimy o cierpliwość.

W imieniu firmy Netia S.A. pragniemy Pana szczerze przeprosić za przejściowy brak możliwości korzystania z usługi stałego dostępu do Internetu od momentu wyłączenia usługi przez TP do chwili jej aktywacji w naszej sieci. Zawarliśmy z Panem umowę w dobrej wierze, mając nadzieję że podjęte przez nas w niej zobowiązanie zostanie zrealizowane tak, aby nie odczuł Pan faktu, iż dokonała zmiany Operatora świadczącego usługi. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

 

Z poważaniem,

Netia S.A.

 

 

Wygląda na to że Netia nie wypowiedziala mi umowy chciaż mam błąd 680. MAm nadzieje że to naprawią w tym tyg.. tak jak zapewniają w mailu. Odziwo Netia odpowiedziala mi na Maila po niecałych 24h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos kiepsko z matematyka

w neti 6mbit 130 zyko a w tepsie pod 2 paki podchodzi a na 3 lata to sie wiazac niebede, a juz napewno nie z tpsa

 

noi co z tego, ze trzeba poczekac, spieszysz sie gdzies??

Jakbyś miał dzieciaki w szkole co muszą odrobić lekcje, pisał prace mgr do której net jest niezbędny oraz większość opłat etc. prowadził przez net to może byś myślał inaczej. Gdybym grał tylko w gierki i ściągał z rapida to by mi się nie spieszyło. Kapisz? :>

 

Ja nie wiem czemu tyle osób broni Netii, firma absolutnie niekompetentna i nieprzygotowana na klientów. Zaplecze techniczne i zaradność, a raczej ich brak zostało obnażone definitywnie co źle rokuje na przyszłość - wypowiedziałem im umowę min z tego powodu. Co mnie interesuje kto im utrudnia prace, to ja place - wymagam, umowa zobowiązuje - a nie że po miesiącu oni ze smutkiem mi ją wypowiedzą o_O Noż ku*** to czysta kpina! Każdego w ten sposób można usprawiedliwić że „chcieliśmy dobrze ale wyszło jak zwykle”.

 

Apropo cen - dokładnie chodziło mi o 1 Mb a tam mamy różnice ~10 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś miał dzieciaki w szkole co muszą odrobić lekcje, pisał prace mgr do której net jest niezbędny oraz większość opłat etc. prowadził przez net to może byś myślał inaczej. Gdybym grał tylko w gierki i ściągał z rapida to by mi się nie spieszyło. Kapisz? :>

daruj sobie dzieci i lekcje bo jakos jak nie bylo netu to ludzie jednak szkoly konczyli

prace chyba piszesz o internecie skoro ten jest do niej niezbedny - bez netu tez da rade troche bardziej upierdliwe to sie staje ale da rade

 

i najwazniejsze - trzeba byc uposledzonym, zeby niebyc w stanie zalatwic sobie jakiego zapasowego lacza (gsm/umts; sasiad z radiowka itd itp...) juz o najnormalniejszym modemie, ktory kosztuje pare groszy nie wspomne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo cen - dokładnie chodziło mi o 1 Mb a tam mamy różnice ~10 zł

Tak, ale tylko w promocji. Ja w tepsie płaciłem za 256'ke tyle samo co teraz za 1Mb w netii .... i gdzie ta różnica 10zł? Gdybym chciał przejść z 256 na 1 MB w tepsie musiałbym płacić rachunek przewyższający 100zł. (tak tepsa traktuje stałych klientów) Chyba, że jesteś nowym abonentem i możesz sobie pozwolić na jakąś promocje za 28zł ... ale Ci oszuści się zabezpieczyli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem czemu tyle osób broni Netii, firma absolutnie niekompetentna i nieprzygotowana na klientów.

(...)

Apropo cen - dokładnie chodziło mi o 1 Mb a tam mamy różnice ~10 zł

http://forum.purepc.pl/index.php?s=&sh...t&p=2545536 Ale ten post czytales?

 

Jezeli zmieniales na Netie dla 10zl to gratulacje, takiego skapca to nie widzialem :]

 

Dla mnie to na przyklad 70zl roznicy miedzy TP a Netia. Wiec mi sie oplacalo.

Net mam, problemow brak.

 

A powyzszym linku widac, ze TP niezle dyma ludzi w dupe.

Edytowane przez SKRYTOBOJCA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie od podejmowanych powyżej działań, Prezes UKE prowadzi postępowanie kontrolne u każdego z Operatorów oferujących usługę BSA, a także zamierza po raz pierwszy nałożyć karę bezpośrednio na Prezesa TP S.A. w związku z problemami w uruchamianiu usług szerokopasmowego dostępu do Internetu przez operatorów alternatywnych oraz naruszaniem postanowień oferty ramowej BSA.

 

Zgodnie z art. 209 ust. 2 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) Prezes UKE może nałożyć na kierującego przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym karę pieniężną w wysokości do 300% jego miesięcznego wynagrodzenia, naliczanego jak dla celów ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy.

I jeszcze rozgrzanym metalem po gołym ....... :damage_wall: :evil:

 

b) W odniesieniu do Netia S.A.

 

* TP S.A. przeprocesuje do 28 marca 2007r. 3805 otwartych zgłoszeń interwencji,

* dokona w ciągu 4 dni od otrzymania wykazu numerów ponownej weryfikacji 6067 zamówień figurujących w systemach Netii S.A. jako „oczekujący na odpowiedź od TP”,

* do 23 marca 2007 r. – zweryfikuje bazę parametrów technicznych zleceń Netii i podejmie działania w celu realizacji usługi dla 6424 zleceń, zawierających błędny numer ID.

To łącznie 16 296 klientów wiszących w próżni ....

 

Bo TePsa nie ma zasobów by sprawę szybko załatwić ..... Jaaaaasssnnee :damage_wall:

Edytowane przez AndyN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co to ma do >Providerzy< ???

No tak, zapomniałem gdzie jestem, toć to PurePC ;) Może ktoś podać linka do tematu, w którym można zadać pytanie dot. możliwości nierozłączania połączenia przy przelogowywaniu użytkowników w Windows, bo się boję zakładać nowy temat :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, zapomniałem gdzie jestem, toć to PurePC ;) Może ktoś podać linka do tematu, w którym można zadać pytanie dot. możliwości nierozłączania połączenia przy przelogowywaniu użytkowników w Windows, bo się boję zakładać nowy temat :mur:

a szukajka gryzie? :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...