Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj zadzwonili do mnie z netii, ze moge juz aktywowac usluge (chociaz aktywowalem ja 5 dni wczesniej :)) i co ciekawe, bez ponownej aktywacji (pseudoaktywacji) modem rozlaczal sie co 2 minuty ;) Nie wiem, moze to zbieg okolicznosci, ale jest to przynajmniej smieszne.

 

Z odczucia osobistego wydaje mi sie z w *nixach jakos ten net mi szybciej dziala niz w windowsie. Problem ze sterownikami pozostal - na innych niz te z topicu nie dziala modem... predkosci wiekszej niz 500kb/s nie uzyskalem jeszcze, najciekawsze jest jednak to, ze pingi do serwerow w lublinie mam wieksze niz te do serwerow z warszawy :D pobawie sie jeszcze traceroutem, bo choc nie wydaje mi sie to mozliwe, sadze ze moje polaczenie jest rutowane przez wawe :D

 

Ehh, 2 kwietnia bede dzwonil do netii z reklamacja, jesli net nie zacznie dzialac jak powinien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi już przysłali dziś fakturę 1,22 do zapłacenia, za modem tylko. 14 dni szła Pocztą Polską :lol:. A widnieje tam data zapłaty do 27, a dziś 28. Dobrze, że za Netię u mnie w sklepie osiedlowym można zapłacić za free.

Edytowane przez Spylon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj wreszcie mi uruchomili net24 (po 5 tygodniach czekania). zeby nie bylo zbyt milo to 1mbit "chodzi" mi gorzej niz neo 512 ;] transfery na poziomie 44kb/s, kpina. Po prostu sobie jaja robia, jutro znow strace kase na proby dodzwonienia sie na infolinie :/ Czy Wy tez macie takie slabe transfery?? czy tylko ja mam takiego pecha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja przygoda z netia...

 

5 marca wypełniłam umowę - wydrukowałam i wysłałam Priorytetem do Netii

28 marca - się wkurzyłam, bo od 1 kwietnia osiedlowy dostawca net odłaczy - dzwonie do Netii - otrzymuję odpowiedź: usługa jest już udostępniona :blink: ... wszystko fajnie, tylko modemu brak :blink: tego samego dnia - szybka interwencja w sprawie modemu

29 marca - kurier przynosi modem - 10 minut i internet działa :lol:

 

wszystko to trwało razem ponad 3 tygodnie ... nie wiem czemu tak szybko mnie podłaczyli, ciągle czytam o tych opóźnieniach ... ale jak wysyłałam umowę to dołaczyłam list z gorąca prośba o podłaczenie do dnia 1 kwietnia, :rolleyes: moze wysłuchali mojej prosby... <_< nieistotne, się cieszę że mam Necik na czas B-)

 

 

 

tylko teraz problem, jak sprawdzić czy prędkość jest taka jaka być powinna :rolleyes: sie nie znam... help! Bo na speedtouch wyświetla prędkośc 1,3 MB/s .. ale i tak nie wiem czy dobrze sprawdzam, pomóżcie Koleżance ;)

 

i co to sa te pingi, o których piszecie? :oops: :oops: :oops: :oops:

 

tylko teraz problem, jak sprawdzić czy prędkość jest taka jaka być powinna :rolleyes: sie nie znam... help! Bo na speedtouch wyświetla prędkośc 1,3 MB/s .. ale i tak nie wiem czy dobrze sprawdzam, pomóżcie Koleżance ;)

OK, dałam sobie radę .... zrobiłam test i wyszło:

 

Download Speed: 1044 kbps (130.5 KB/sec transfer)

Upload Speed: 262 kbps (32.8 KB/sec transfer)

Edytowane przez spineczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wreszcie, po mękach i bólach Netia raczyła zadziałać ;)

 

Jedno nie daje mi spokoju... Zamówiłem 6 Mbps, a mimo to router wykrywa downstream na poziomie 1312 Kbps (Sagem F@st 800 tak samo). Co najciekawsze testy na stronkach wskazują prędkość 250-300 Kbps. WTF!?

 

Router to D-Link G604T.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Modemy i routery (tak jak i informacja o szybkosci polaczenia w Windowsie) pokazuje predkosc, z jaka uzyskano synchronizacje - rzeczywisty transfer jest z reguly mniejszy. U mnie np. router pokazuje 1312kbps downstream i 320 kbps upstream przy Net24 1 Mbit ;)

 

Vidi - ja bym przedzwonil do Netii, zeby to sprawdzili, bo IMHO namieszali Ci w konfiguracji. No chyba, ze masz tak slabe lacze do centrali, ze 6Mbps jest fizycznie niewykonalne. Ja mialem tak z Neostrada 2 Mbit - maksymalny realny transfer to bylo jakies 225-230 KB/s, zamiast 256. Tyle, ze synchronizowalo mi sie na odpowiednia predkosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo co Ty ;/ nic tylko dzwonić i czekać............ale [ciach!]a na co !! :mur:

Ja zamówiłem Net24 pod koniec stycznia, zaczął mi działać 19 lutego i działał do 16 marca :angry: Od 2 tygodni mam błąd 680 i siedzę na modemie 56k...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie pomocy, co w takim wypadku robic? gdzie dzwonic? do kogo pisac. Pisalem do UKE, dzwonila netia i mowia ze u nich wszystko ok ;/ a neta jak nie ebylo tak nie ma. Co w wypadku gdybym chcial zrezygnowac? Gdzie wysylac rezygnacje (zerwanie umowy) i czy jest to platne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie dodzwoniłem się do Netii i 14/15 kwietnia wszystko ma działać jak należy. Jednak babka mnie rozśmieszyła, gdy powiedziała o "odszkodowaniu" - zniżce 1/3 ceny, co i tak daje ~80zł za łącze ~256 Kbps :D [ale nie brałem modemu i pierwszy abo za 12,40zł]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kumplowi przysłali pismo z Netii, że niby to wina TPSA etc. Może gdyby wcześniej zamówienie w Netii złożył, to już miałby internet od Netii. Ja złożyłem wypowiedzenie bardzo szybko i szybko zamówiłem Netię. Mnie śmiga Net 24, on ma neo.

 

Swoją drogą straszne rzeczy się dzieją. Konkurencja niby jest, a TPSA dalej robi co chce. Pora to skończyć. Wszyscy na tym tracą, do TPSA to nie dociera. Mnóstwo ludzi rezygnuje z telefonów stacjonarnych i z internetu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisalem do UKE dzis w poludnie. Necik wieczorkiem juz jest! Mialem slynny blad 680. Teraz net dziala tak jak ma działać. Tzn: ping wp po 30ms, transfery po 130kB. Oby tak juz zostalo....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje boje z Netią:

 

- umowa podpisana 13lutego i dnia dzisiejszego nie ma neta(brak synchro)

 

- papiery do tpsy zostały wysłane 12marca

 

Co do infolinii to nigdy nie miałem problemu z dopchaniem się (1min czekania max) , ale co do kompetencji ludzi pracujących na infolinii - brak słów. Nie mają żadnych konkretnej wiedzy , powtarzają w kółko i to samo - " Prosze się nie cierpliwić , wszystko jest na dobrej drodze" lub " Do 15 marca , 30 ntego wszystko będzie git" itd........ Nawet nie posiadają takiej wiedzy , czy dane zamówienie zostało odrzucone lub przyjęte do realizacji przez Tpsa.

 

Byłem miesiąc bez neta narazie wróciłem do wcześniejszego usługodawcy i czekam na Netie. Jeżeli nie podłączą rezygnuje z linii tp , nie dam zarobiać tym h.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do infolinii to nigdy nie miałem problemu z dopchaniem się (1min czekania max) , ale co do kompetencji ludzi pracujących na infolinii - brak słów. Nie mają żadnych konkretnej wiedzy , powtarzają w kółko i to samo - " Prosze się nie cierpliwić , wszystko jest na dobrej drodze" lub " Do 15 marca , 30 ntego wszystko będzie git" itd........ Nawet nie posiadają takiej wiedzy , czy dane zamówienie zostało odrzucone lub przyjęte do realizacji przez Tpsa.

I standardowa odpowiedz na kazde pytanie: "nie moge"/"nie wiem" <_<

Najbardziej rozwalilo mnie, jak zadzwonilem raz na pomoc techniczna, o czym konsultant po wysluchaniu mojego problemu powiedzial, ze przelaczy mnie do pomocy technicznej :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno od 1 kwietnia miało wszystko ładnie śmigać. Widzicie poprawę ?

Mam też drugie pytanie, czy w TP dzisiaj pracują normalnie ?

Bo nie wiem czy ich molestować telefonem w sprawie poprawnej synchronizacji.

Co masz na myśli pod pojęciem poprawna synchronizacja :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz cala ta sytuacja mnie strasznie wkur..., napierw czekalem 5 tygodni az laskawie uruchomia net, a teraz kiedy juz uruchomili jest nastepny problem. transfery zamiast ~120kbs sa na poziomie 30-40kbs (w ciagu dnia i w weekendy) w nocy jest troche lepiej 90-100kbs (i to tez nie zawsze). po prostu komedia umowe mam na 1mbit a czuje sie jakbym siedzial na 256kbit. jutro dzwonie z reklamacja bo najwyrazniej sobie jaja robia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj Mili Panstwo wspolczuje. Ja dostawalem bialej goraczki jak nie mialem internetu tydzien :D po tygudniu podlaczyli netie 1 mbps i smiga jak ta lala ;D

U mnie byl jakis blad bo numer faktury im sie nie zgadzal w systemie :) Powocdzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam 1Mb, a powinno być 6Mb

Źle wykreowane; zgłaszaj reklamacje; usunięcie problemu to tak naprawde jeden telefon i powinno być po sprawie jeśli wina jest po stronie tpsa bo jak po netii to pewnie troche potrwa.

 

CarsonPoland i tak nie długo dużo ludzi będzie mieć.

Edytowane przez apofiss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...