Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

Ja polecę teraz 8mbit w neti po LLU... Wychodzi 79zl miesięcznie, sam internet nie trzeba brać abo/utrzymania linii...

 

Do tego nie ma ustawionej sztywnej synchronizacji z tego co rozmawiałem z technikiem.

 

Ile Ci sie zsynchronizuje tyle poleci, jeden znajomy synchro ~12mbit i tyle leci, drugi podobnie łapie 15mbit.

 

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety spadki są,tylko czy warto płacic za 2 Mb skoro gdy korzystam z neta tj. od 17 do 23 to mam te 2 Mb przez godz. o sobocie i niedzieli nie wspominam bo spadki całodniowe są,już mnie drażni ta walka o transfer,telefony,wizyty techników po których nagle przez 3 dni działa a później dalej spadki,może rozwiązaniem będzie LLU które niby ma do mnie zawitać w pierwszym kwartale przyszłego roku (choć po sprawdzeniu adresowym jest u mnie niby dostępne),przynajmniej by było wiadomo czyja to wina a nie przerzucanie z tp a netie i odwrotnie,w końcu się zdenerwuję i pożegnam się z netią a wybór jaki taki jest

Edytowane przez amp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...] już mnie drażni ta walka o transfer,telefony,wizyty techników po których nagle przez 3 dni działa a później dalej spadki [...]

Myślałem, że takie problemy już nie istnieją. :blink:

Mniej więcej dlatego, dziękuję Bogu że mi ta neo 2 Mbit jakoś działa bez problemów i w ogóle nie zmieniam na nic innego. Strach cokolwiek ruszać, bo może być tylko gorzej. Spadki w łikendy są odczuwalne, no ale wtedy pół kraju siedzi na necie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecę teraz 8mbit w neti po LLU... Wychodzi 79zl miesięcznie, sam internet nie trzeba brać abo/utrzymania linii...

 

Do tego nie ma ustawionej sztywnej synchronizacji z tego co rozmawiałem z technikiem.

 

Ile Ci sie zsynchronizuje tyle poleci, jeden znajomy synchro ~12mbit i tyle leci, drugi podobnie łapie 15mbit.

 

 

Pozdro

Mam wlasnie 8mbit LLU i mam 13mbit :)

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie od jakiegoś czasu na Netii na łączach TP rozłącza internet na 15-40 minut w godzinach popołudniowych. Mam problem, bo zawsze gdy to się dzieje nie mogę się do nich dodzwonić. Niestety mieszkam poza zasięgiem dla llu i nie zanosi się na to, żeby coś w najbliższym czasie się zmieniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo - w godzinach szczytu nie mam nawet 1Mbps z 6Mbps więc mam płacić 99zł za coś co nie jest warte nawet 60zł !!!! Jak mnie nie ma w domu to net jest a jak wracam z pracy to ma wolne :-) Od miesiąca ściemniają mi na temat różnych awarii i modernizacji - ostatnio to centrala gdzieś w mojej okolicy jest przeciążona i trwają prace modernizacyjne ale to że sprzedali więcej niż mają to ja już wiem a jak się pytam kiedy skończą to odpowiadają że prace trwają i proszą o jeszcze trochę cierpliwości. Cierpliwy byłem przez miesiąc teraz zaczynam się wq.....ć :angry: i jutro dzwonię z zapytaniem kiedy przestaną mnie w wała robić - w międzyczasie piszę wypowiedzenie i w przyszłym tygodniu otrzymają ode mnie list polecony ponieważ to podchodzi pod nienależyte wywiązywanie się z umowy. Ja rozumiem że to jest transfer "do" ale bez jaj to nawet 1/6 nie jest - jeśli już to nie powinno spadać poniżej niższego abonamentu czyli 2Mbps a to nawet 1-go nie ma. Z tego co widzę po postach to mają kilka takich "przeciążonych" centrali w kraju - może niech sobie wezmą kilka neostrad od TP i podzielą ? :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taaa, u mnie też marudzą o awariach i modernizacjach, czasami silą się na stwierdzenie że do jutra naprawią, oczywiście nic nie naprawiają, a dzisiaj facet palnął "bo wie Pan, mieliśmy awarię... <pauza> ale została naprawiona przedwczoraj" <_< po czym klasycznie dowalił ze to wina TP i że oni czekają na odpowiedź od TP. Na pytanie czy w dwa lata trwania umowy się z tym uwiną, zarzekał się że jutro będzie OK i żebym zadzwonił. No i tak dzień w dzień. Pier... taki interes, jutro piszę reklamacje z powodu niskiej jakości świadczonych usług oraz nie wywiązania się z 24godzinnego terminu naprawienia zgłoszonej awarii.

Już wolę takie sobie ceny w TP, ale przynajmniej transfer trzymało mi się stabilnie a i pingi niższe były.

 

A sama infolinia to też odrębny temat, dzisiaj 37minut :blink: słuchałem melodyjki nim mnie połączyło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie mam problem z rozłączaniem internetu. Mam go od 5 grudnia tego roku i od początku mam z tym problem. Do łączenia się z netem używam routera firmy Planet model ADE-4400. Dodam że jak miałem Neostradę 1 MB/s to takich problemów nie miałem. Mogę dodać że przepustowość internetu to 6MB/s. Co do samego rozłączania to dzieje mi się to przede wszystkim jak włączę komputer lub w ogóle wejdę na internet po ponownym uruchomieniu. Dzieje mi się tak parę razy w kilkuminutowych odstępach czasu. Następnie przestaje rozłączać a potem rozłącza tak w nieoczekiwanym momencie jak np pobieram coś z neta. Wiecie co jest nie tak albo czy moglibyście mi pomóc poradzić sobie z tą sytuacją? Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej nie piszcie wszyscy na raz naprawdę każdy będzie miał swoją kolej. Dzięki za te wszystkie świetne rady na pewno musieliście poświęcić wiele swojego bezcennego czasu na tak wyczerpujące i dające do myślenia wypowiedzi. Jesteście suuuuper dziękuję wam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź w diagnostyce routera lub za pomocą modemu ADSL jakie masz wartości parametru margines i tłumienie. Pierwszy im wyższy tym lepiej(tak >10) drugi parametr odwrotnie nie powinien przekraczać 30-40dB. Jeżeli margines jest mały i/lub tłumienie wyskokie oznacza że twoja linia ma problemy z 6mb/s w takim przypadku możesz sprawdzić jeszcze swoje podłączenie, kable, gniazdka itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

router działa poprawnie bo sprawdzałem na modemie i też się rozłączył. Wytłumaczysz o co chodzi z tą diagnostyką routera bo w tych sprawach jestem zielony. Dziś o dziwo mi się nic nie rozłączyło :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak u was z predkością neta na lini TP - u mnie z 2mbit zrobilo się 0,8 - w zeszlym miesiącu zglosile do neti i otrzymalem inf ze tak bedzie... teraz kombinuje jak zerwac umowe - tak aby miec to z glowy

jak narazie w związku ze zlozona reklamacją dostałem info ze mogą mi obniżyć jeden abonament do 1zł... i ze 2 mbit to max i przez to nic wiecej ni mi przysluguje - zastanawiam się jak ma się to do: regulaminu paragrafu 3 punkt 5b "W ramach oplaty abonamentowej operator zapewnia: możliwość korzystania z Usług przypisanych do danej opłaty abonamentowej"?

 

Myślicie iż to że od 2 miesięcy mam znacznie obniżony transfer (nie cały czas - ale powiedzmy przez 60% czasu) daje mi podstawę to wystawienia wypowiedzenia umowy - co wy na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

predkosc nie jest gwarantowana wiec watpie, popros o sprawdzenie lini/instalacji w lokalu skoro z 2m zrobilo ci sie 0.8. ja tak mialem ze z 13mbit zrobilo sie 2mbit okazalo sie ze cos w instalacji w domu na dzielniku sie zepsulo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chwilami mam te 2mbit - nr o 5 tej rano... - nie sadze zeby cos bylo zepsute w domu - modem synchronizuje sie na 2 mbit - tak że piłka po ich stronie - jesli nic sie nie uzyska - no coz trudno - ale powiem szczeze ze bede z tym szedl tak daleko jak bedzie sie dalo - nie ze wzgledu na kase - ale ze wzgledu na zasady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopaki potrzebuję świeżego info o netii ... otóż teraz mam radiówkę i to jest dno, nie mogę wysłać plików na FTP www bo mi zrywa połączenie !

 

otóż mieszkam w Jastkowie w Województwie Lubelskim i mam takie pytanie, czy warto w tym momencie brać netię 2mb + telefon, przez 6msc bym płacił według promocji po 2zł, a przez kolejne 18 po 109zł jeśli chodzi o sam abonament za telefon i internet gdyż nie przypuszczam aby były inne opłaty, bo chyba jest ze 2h free rozmów w abonamencie, co wy o tym sądzicie, dodam że mieszkam jakieś 15km od Lublina ... proszę o szczere wypowiedzi, jak to działa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tak - telefon w neti - dobra rzecz + pakiet wieczory i weekendy i naprawde sporo dzwonie - 1500minut na wieczory i weekendy

 

co do neta - pierwszy miesiac 2ch mega byl oki - od 3 miesiecy internet wacha się pomiędzy 2mbit a 0,7mbit - i wlasnie jestem w trakcie wyjasniania tego z netią... (jeden miesiac mialem juz obniżony abo za net do 1zł i obietnice ze cos sie z tym zrobi - niestety nie widać żeby coś mialo się poprawić)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tak - telefon w neti - dobra rzecz + pakiet wieczory i weekendy i naprawde sporo dzwonie - 1500minut na wieczory i weekendy

 

co do neta - pierwszy miesiac 2ch mega byl oki - od 3 miesiecy internet wacha się pomiędzy 2mbit a 0,7mbit - i wlasnie jestem w trakcie wyjasniania tego z netią... (jeden miesiac mialem juz obniżony abo za net do 1zł i obietnice ze cos sie z tym zrobi - niestety nie widać żeby coś mialo się poprawić)

 

Mnie tak obiecują od 3 miesięcy telefonicznie jak i pisemnie więc nie licz na szybką poprawę. Najpierw miałem w godzinach szczytu (po 15-tej do 22 i weekendy od ok 11-tej) 1Mbps a teraz od ponad miesiąca ledwo 600-700Kbps a umowa na 6Mbps. Wniosek jest jeden - banda oszustów i tyle, walą ściemę przez telefon że centrala przeciążona i trwają prace nad modernizacją lub migracją na inne a nadal podłączają "frajerów" i kasa leci. Szlag mnie trafia i nic z tym nie można zrobić - przecież takie rzeczy nie dzieją się z dnia na dzień tylko wcześniej wiadomo jakie są możliwości - jawne złodziejstwo zgodnie z regulaminem. Działa net działa więc płać i płacz a że działa ch....o to już Twój problem kliencie. Przykre ale prawdziwe i żałuję że dałem się skusić na te kilkanaście złotych taniej niż w TP S.A. Miałem Neo 2Mbps przez 3 lata i takich numerów nigdy nie robili a przez ten czas dwie awarie były - raz 2h coś się im porobiło a drugi z powodu burzy nie było cały dzień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie nad nowa promocją 4Mb/s, weszla od lutego

ale nie wiem co to

Router WiFi - 149 zł (BSA)

Router WiFi - 99 zł (CU i LLU)

ktore mozna dostac od nich, mam net do podzielenia na 2-3 kompy i nie wiem czy to co pozyzej obłuzy siec lokalną(jak cos mam swoj switch jeszcze) no i jaka jest między nimi roznica

 

zalezy mi na pingu w miare -czyli 30-100 (na 10% czasu uzywania) i w miare dobrych transferach(1 mega na dobrą spawe by styknał)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...