Ancient Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2013 Wątpliwe, by kabel był powodem aż takiego wzrostu pingów(serwisanci netii uwielbiają zwalać winę na TPse). Jakie masz urządzenia/e pomiędzy gniazdkiem a komputerem? Sprawdź ustawienia tegoż urządzenia i/lub zrób faktory reset jeżeli jeszcze go nie robiłeś i jesteś w stanie wszystko potem poustawiać. Te pingi to na wszystko takie są czy tylko w grach? Sprawdzałeś na np. na google, wp etc.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2013 (edytowane) Nieprawda - przedłużałem umowę 3 tygodnie temu i owszem, BI mi zaproponowano, ale odmówiłem i usługa nie została włączona. Najwidoczniej trafiłeś na bakłażana pracującego od 3 dni, który potem dostał opr za to co zrobił, a BI nie włączyli ze względu na relację z klientem. Edytowane 14 Stycznia 2013 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veirt Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) Witam Noszę się z zamiarem przejscia do netii już od kilku lat, ale dopiero te obecne roszady w ofercie orange przyspieszyły moją decyzję i zamierzam zmienić operatora-zarówno telefonu jak i internetu. Zajrzałem więc na stronę netii i najbardziej odpowiada mi oferta 4mbs+tel.30min za ok.50zł(o ile dobrze kojarzę to jest to oferta na łaczach netii, na łączu tpsa jest drożej, tak?). zostawiłem swje dane oddzwoniła konsultantka i zaoferowała mi opcję 10mb + tel.30 min za 84 zł- jak ma się to do oferty na stronie internetowej? Z czego może wynikać ta różnica, czy chodzi tu o jakieś opłaty na rzecz tpsa? edit sprawę wyjaśniłem juz sam Edytowane 23 Marca 2013 przez veirt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nosweratu Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 inną ofertę dostaniesz dzwoniąc inną zamawiajac przez stronę a jeszcze inna potrafi byc w punktach - powiem ci że może ci sie zdarzyć ze z innym konsultantem będzie jeszcze inna cena - niż ta podana przez pierwszego - ogolnie jest tam niezły burdel - ja na 4 telefony odnośnie przedłużania umowy mialem 4 ry rozne oferty - ogolnie nie trafilem na konsultanta któremu zależało by na utrzymaniu klienta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuaiL2048 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam. Znów mam problem z Netią. Od chyba 5 miesięcy przepustowość łącza jest bardzo niska. W umowie mam do 6Mb/s niestety od wspomnianego okresu osiągam około 0,8 do 2 Mb/s. Router Pentagram p6341 Dzwoniłem wielokrotnie i nie ma żadnego rezultatu. Początkowo mnie zwodzili lecz później technik Tepsy powiedział że centrala jest przeciążona i to dlatego. Dzwoniłem do nich ponownie (styczeń) i dowiedziałem się właśnie tego co powiedział technik oraz tego że planują rozbudowę centrali. Dostałem też zniżkę -30% na abonament do czasu rozbudowy. Możecie coś poradzić, co mam zrobić? Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez QuaiL2048 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancient Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Parametry w normie. O dziwo mogą mówić prawdę, że winna jest centrala. Po za regularnym nękaniem podeprzeć się możesz tylko: Rozdział 7 Regulaminu świadczenia usług 4.W przypadku Awarii trwającej dłużej niż 24 godziny Abonent niebędący Konsumentem może żądać zapłaty odszkodowania w formie kary umownej w wysokości 1/30 średniej wartości z 3 ostatnich Rachunków za każde rozpoczęte kolejne 24 godziny Awarii, z tym, że w przypadku przerwy w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo, kara umowa jest naliczana w przypadku Awarii trwającej dłużej niż 12 godzin. 5.W przypadku Awarii, przerwy w świadczeniu Usługi spowodowanej nieprawidłowym działaniem sieci innego operatora, Planowanymi Pracami, Konsument może żądać zapłaty odszkodowania w formie kary umownej w wysokości 1/30 średniej wartości z 3 ostatnich Rachunków za każde rozpoczęte 24 godziny Awarii, z tym, że w przypadku przerwy w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo, kara umowa jest naliczana w przypadku Awarii, przerwy w świadczeniu Usługi spowodowanej nieprawidłowym działaniem sieci innego operatora lub Planowanymi Pracami, trwającej dłużej niż 12 godzin. Nie wiem jak to wygląda kwotowo i możliwe że łapie się w 30% zniżce na abonament którą już dostałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuaiL2048 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2013 http://www.speedtest.pl/test/58843912 Dzięki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salah Ad-Din Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2013 Ja byłem w neti przez 2 lata i powiedziałem nigdy więcej w tym dziadostwie. Nie będę opisywał mych przykrości związanych z netią bo by dnia nie wystarczyło ,ale generalnie bardzo odradzam każdemu komu mogę :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 6 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2013 Szczerze mówiąc, to i w Netii i w TP są takie same jajca - ja mam Netię, rodzice TP i jedno i drugie to ta sama zabawa i głąby na helpdesku ;) Trzeba brać co tańsze ew. kto ma lepszą infrastrukturę w danym miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toms83 Opublikowano 7 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2013 (edytowane) Biznesowa infolinia ( dla firm ) działa bez problemów. Raptem kilka awarii na 10 lat użytkowania, wszystkie w mig załatwione. Zwykła infolinia - boże, miej użytkownika w opiece. Edit Zapomniałem dopisać, że mówię o necie od TP. Edytowane 7 Września 2013 przez toms83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lumperator Opublikowano 7 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2013 Netia nigdy więcej. Siedziałem tam 2 lata i co chwila problemy. Nawet umowa promocyjna była tak zwalona, że sami nie wiedzieli co mielimi zaproponować. Po przejściu na to samo tylko od ERY, problemy jak ręką odjął. Po przedłużeniu juz w ramach T-Mobile wciąż jest okey. Międzyczasie padł modem, ale zaraz wymienili na nowy. Także od siebie T-mobile po kablach TP mogę z czystym sumieniem polecić. Ceny mają dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancient Opublikowano 7 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2013 Cenowo T-mobile porównywalne, a jak ktoś ma u nich jeszcze telefon to nawet lepsze, ale i tak należę do osób, które praktycznie nie miały problemów technicznych z netią. To i dzwonić do ich niesamowicie kompetentnych i elokwentnych konsultantów nie muszę. Co najwyżej raz na 2 lata w sprawie przedłużenia umowy.Gdyby tylko znalazł się dostawca co by w infrastrukturę z zeszłego wieku od gniazdka do centrali wymienił. Wszędzie w ofertach do 20 Mb/s, a ja połowę wyciągam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AragornPL Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 (edytowane) Proponuję zainteresować się Neostradą Fiber (40 lub 80 Mb/s; VDSL2). Najpierw warto by wybadać, czy jest dostępna w okolicy. Obecnie korzystam z opcji 80Mb, wcześniej miałem czterdziestkę i polecam, warto. Mimo mieszkania w stolicy kablówka nie obejmuje mnie swym zasięgiem, nad czym ubolewam. IMHO Netia nie jest alternatywą dla TP/Orange, chyba, że opcja Foton, względnie LLU. @Tapatalk Edytowane 8 Września 2013 przez AragornPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiarus Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 (edytowane) Witam. Mam problem ze spadkiem szybkosci. Router synchronizowal sie tak w okolicach 4500-4800 kbps, potem zaczely sie problemy, synchro w okolicach 3500-3800 i polaczenie czesto zrywalo, ale wiedzialem ze to przez stary kabel, wiec kupilem nowy kabel i puszke, wszystko ladnie podlaczylem i problem zniknal, synchronizacja byla nawet wyzsza, miedzy 5000-5600. Moja radosc trwala chyba ze 3 tygodnie, potem z dnia na dzien szybkosc spadla do okolo 3200-3400 kbps i tak jest od 2 miesiecy. Myslalem ze to wina kabla, ale sprawdzalem przy puszce i jest to samo. Mam zamiar do nich zadzwonic, ale najpierw napisalem i mi odpisali ze to przez "powolna degradacje łacza, albo stopniowe wysycenie linii", co to jest wysycenie linii? Edytowane 20 Września 2013 przez wiarus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancient Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 Jaki masz router/modem? Gdyż pracuje to to w dosyć archaicznej modulacji, która sama w sobie ma pewne ograniczenia, inna sprawa jaką masz prędkość na umowie z netią, bo owe ograniczenia równie dobrze mogą nie przeszkadzać. Jeżeli jednak standardowe max 20mb/s to zmiana ew. przestawienie(jak obsługuje) modemu na ADSL2 może pomóc, gdyż pozostałe parametry linii masz ok.W każdym bądź razie zadzwoń do nich i się upewnij, bo degradacje to oni co najwyżej mają jakości obsługi klienta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiarus Opublikowano 21 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2013 (edytowane) router mam PENTAGRAM Cerberus P6331-6, przestawilem na ADSL2, ale wielkich zmian nie widac (patrz obrazek), zadzwonie do nich po weekendzie to napisze co tam wymyslili a umowe podpisywalem chyba z pol roku temu na max 20Mb ale mi powiedzieli ze moje lacze nie pociagnie wiecej niz 6 Edytowane 21 Września 2013 przez wiarus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 21 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2013 Chyba osiągnąłeś już max, co da się wyciągnąć z Twojej linii, patrząc po marginesie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiarus Opublikowano 21 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2013 no tak tylko ze jeszcze niedawno mialem 5Mb przy takim samym marginesie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiarus Opublikowano 20 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2013 (edytowane) bylem troche zajety, ale w koncu zadzwonilem do nich (2 razy) - pierwszy gosc cos tam sprawdzil cos tam zresetowal i powiedzial ze nic sie nie da zrobic, ale na szczescie drugi przyjal zgloszenie o awarii i po paru dniach znowu mialem 5Mb powiedzcie mi czy w netii nie ma tych trybow fast/interleaved? mam tryb fast bo prosilem o niego jeszcze jak bylem w tpsa (ping w polsce 5-15ms), wiec sie zastanawialem czy gdyby mi dali interleaved to czy by moje lacze wiecej Mb pociągnęło, ale ci technicy w netii w ogole nie wiedza co to jest, obu musialem tlumaczyc o co mi chodzi, pierwszy nie mial pojecia o czym mowie a drugi powiedzial ze cos tam slyszal, ale w centralach netii nie ma takich trybow..... Edytowane 20 Października 2013 przez wiarus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuaiL2048 Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2014 (edytowane) Dalej mam internet w Netii. Opcja do 20M Pytałem się czy mogą zwiększyć przepustowość. Powiedzieli że nie i trzeba czekać do końca umowy. Jak to jest? Edytowane 28 Lutego 2014 przez QuaiL2048 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2014 Jak masz opcję "do 20", to już nic więcej ci nie zrobią - to jest max dla ADSL. Przejście na VDSL/fiber jest możliwe tylko przy podpisywaniu nowej umowy z racji zmiany technologii (jeśli któraś z tych opcji jest dostępna). Też przez to ostatnio przechodziłem i niestety jest to nie do przewalczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuaiL2048 Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2014 Więc nie mogą ustawić synchronizacji na więcej? W moim mieście jest ten net od orange 40Mbit/s i taki pewnie wybiorę po zakończeniu umowy z netią. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AragornPL Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2014 Obczaj, czy aby pod "Operational Mode" nie możesz dokonać zmiany na ADSL2(+) :). Dla pierwszej wersji standardu ADSL limity to właśnie 8/1. @Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuaiL2048 Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2014 Nie mogę. Jeżeli ustawię ADSL2+ i zapisaniu to po chwili i tak wraca z automatu na to co było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyssp Opublikowano 28 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2014 Nie polecam Netii... Oto obrazek pokazujący stabilność a raczej jej brak -_- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2014 (edytowane) Netia nie dawno wchłonęła Dialog. Od kilkunastu dni, o dowolnej porze dnia i nocy: http://results.tester.netia.pl/impsgfmmfb W Aleksandrowie Łódzkim skrzynki są tak zapchane, po ekspansji Netii i ich promocjach, że powyższy wynik przy 10Mb to normalka. Technik nie przyjedzie, bo musiał by trafić właśnie na taki "czop" na łączu, ale w sumie nie mogę narzekać na obsługa klienta przez "błękitną ". Edytowane 15 Czerwca 2014 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancient Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2014 Tłumaczenie, że technik nie przyjdzie trochę na silę. Miałem problem z gubieniem pakietów i pingami "pomoc techniczna" poradziła, by dość już archaicznym narzędziem(jeśli dobrze pamiętam "WinTrace") porobić testy popularnych stron i im wysłać. Sprawę załatwiono zdalnie, ale może i technika da się w ten sposób przywołać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PPiotrowski Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Proponuję kontakt z Netią poprzez ich facebooka. Praktycznie cały czas ktoś tam sprawdza wiadomości i na bieżąco zajmuje się rozwiązywaniem zgłoszeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...