Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem zapytać czy rezygnacje z neo trzeba napisac ręcznie czy mozna wydrukować i podpisać przez właściciela neo . Jestem takze ciekaw czy koniecznie trzeba podac numer umowy bo ja swoją zgubiłem i czy mozna wysłac na jakis adres tą rezygnacje a nie leciec do telepunktu??

Ze swojej strony moge doradzic przejscie na abonament socjalny przy tp okolo 26 zl za telefon.

Nie istnieje potrzeba posiadania zwyklego abonanemtu jak przy neo gdy sie chce miec net od innego prov.

Do tego gdzie mozna nie warto brac netii ale enegris. 100 * lepsza obsluga petenta niz netia.

Pozdrawiam

Edytowane przez seraf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myslę, że na obsługę w Netii (tzn na przedstawicieli ) nikt nie powienien narzekać :) przynajmniej jeśli miał ze mną do czynienia :) nie chcę być nieskromna... ;p

aha i jeszcze jedno... NIE SKŁADAJCIE WYPOWIEDZEŃ UMÓW TP U PRZEDSTAWIIELA NETII PÓŹNIEJ NIŻ DO 10 LUTEGO! PO 9 LUTYM WYPOWIEDZENIA WE WŁASNYM ZAKRESIE NAJLEPIEJ PÓJŚĆ DO TELEPUNKTU I ZŁOŻYĆ! jeśli nie dostaliście jeszcze umów od NOVEM , albo z infonetii w ciągu 8 dni to może być tak , że w ogóle ich nie dostaniecie... najlepiej znaleźć lokalnego przedstawiciela, umówić się i podpisać umowę.

w razie pytań zapraszam na gg 1943080

Pozdr!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIE SKŁADAJCIE WYPOWIEDZEŃ UMÓW TP U PRZEDSTAWIIELA NETII PÓŹNIEJ NIŻ DO 10 LUTEGO! PO 9 LUTYM WYPOWIEDZENIA WE WŁASNYM ZAKRESIE NAJLEPIEJ PÓJŚĆ DO TELEPUNKTU I ZŁOŻYĆ! jeśli nie dostaliście jeszcze umów od NOVEM , albo z infonetii w ciągu 8 dni to może być tak , że w ogóle ich nie dostaniecie... najlepiej znaleźć lokalnego przedstawiciela, umówić się i podpisać umowę.

w razie pytań zapraszam na gg 1943080

Pozdr!

Trochę głupie pytanie: czemu mielibyśmy nie dostać ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej znaleźć lokalnego przedstawiciela, umówić się i podpisać umowę.

Czyli zaczął się niezły burdel .... :mur:

 

Poproszę namiary na przedstawiciela z W-wy lub Legionowa.

 

Czy mając numer zamówienia (składane przez www Novum) mogę zadzwonić na infolinię Netii i zapytać co się z nim dzieje? Będą wiedzieli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myslę, że na obsługę w Netii (tzn na przedstawicieli ) nikt nie powienien narzekać :) przynajmniej jeśli miał ze mną do czynienia :) nie chcę być nieskromna... ;p

aha i jeszcze jedno... NIE SKŁADAJCIE WYPOWIEDZEŃ UMÓW TP U PRZEDSTAWIIELA NETII PÓŹNIEJ NIŻ DO 10 LUTEGO! PO 9 LUTYM WYPOWIEDZENIA WE WŁASNYM ZAKRESIE NAJLEPIEJ PÓJŚĆ DO TELEPUNKTU I ZŁOŻYĆ! jeśli nie dostaliście jeszcze umów od NOVEM , albo z infonetii w ciągu 8 dni to może być tak , że w ogóle ich nie dostaniecie... najlepiej znaleźć lokalnego przedstawiciela, umówić się i podpisać umowę.

w razie pytań zapraszam na gg 1943080

Pozdr!

powrownaj bok netii z dialog.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Netii jest haczyk - chociaż nie każdy o tym wie. Trzeba czytać to co wam do ręki dają. Otóż nieprawdą jest, jak to ktoś wyżej napisał, że w Netii nie ma limitów.

 

Owszem są. Limit wynosi 40 GB - i tu UWAGA : Netia liczy do limitu dane pobrane i WYSŁANE. TP S.A. liczy tylko dane pobrane. To pierwsze primo.

 

Drugie primo jest takie : nikt w Netii nie potrafił mi odpowiedzieć na proste pytanie : co w momencie kiedy przekroczę limit 40 GB pobranych i WYSŁANYCH.

 

Dowiedziałem się tylko, że :

 

1. "Operator zastrzega sobie prawo do ograniczenia przepływu danych lub do zawieszenia świadczenia usług" Do dziś nie wiem co mają na myśli pisząc o ograniczeniu przepływu danych.

 

2. Brak tej informacji wg Netii nie jest problemem bo nikomu nie udało się przekroczyć limitu 40 GB.

 

Dla mnie jest to smieszne. Ja na neo 2Mbit ściągam miesięcznie ok 45 GB. I to są dane tylko pobrane. W sieciach P2P wysyła się mniej więcej tyle ile sie pobiera (przynajmniej tak powinno być - jak ktoś tak nie robi to przykro). Zatem tak naprawdę limit w Netii to 20 GB - a więc mniej niż mam w TP S.A.

 

I w Netii również, aby skorzystać z promocji (czyli z tańszych taryf za dostęp do netu) trzeba wykupić u nich linię analogową (czyli mieć fona od Netii).

 

Piszecie o konsultantach TP S.A. , którzy nic nie wiedzą, bądź udzielają sprzecznych informacji. Po ostatnich moich kontaktach z Netią mam podobne zdanie o jej konsultantach - również nic nie wiedzą. Dodatkowo uważam, że są w stanie wprowadzić klienta świadomie w błąd byleby tylko sprzedać usługę.

 

Przy przechodzeniu do Netii poproście ich przedstawiciela, żeby w umowie znalazł się zapis o braku limitu przepływu danych lub o informację czy taki limit jest (ja WIEM, że jest).

 

Narzekacie wszyscy na TP S.A. - narzekajcie na tych którzy stanowią prawo w tym kraju. Ja osobiście nie dziwię się TP S.A., że wykorzystuje możliwości które jej daje obecny stan prawny w tym kraju (mogą zarabiać więcej - niech ktoś mi powie dlaczego nie mają tego robić).

 

Poza tym prawda jest bolesna - wg mnie nie ma w tej chwili na rynku rozsądnej konkurencji dla TP S.A.

--> http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php?t70835.html <--

 

W naszych ofertach cennikowych nie ma informacji o limitach, bo takich limitów nie stosujemy. Są one u nas możliwe tylko w przypadku ofert promocyjnych, czyli znacznie tańszych. W regulaminie oferty promocyjnej znajduje się następujący zapis:

 

"W przypadku przesłania (do/z lub poprzez sieć Internet) za pośrednictwem Usługi danych w ilości większej niż 40GB (gigabajtów) w każdym z 3 kolejnych Okresów Rozliczeniowych, Operator zastrzega sobie prawo ustanowienia ograniczenia w przepływie danych (aż do Zawieszenia Usługi) na okres do końca 3. Okresu Rozliczeniowego, w którym przekroczono wskazaną wcześniej ilość danych. O zamiarze ustanowienia ograniczenia w przepływie danych lub zawieszenia usługi, Operator poinformuje Nowego Abonenta telefonicznie lub pisemnie."

 

Limity w ofertach promocyjnych nie służą zmuszaniu klienta do dokupienia dodatkowych pakietów danych (nie mamy nawet takich ofert) lecz jedynie ograniczaniu takich przypadków, gdy klient nadużywa łącza i dzieli się pasmem z innymi, np. swoimi klientami, a takie przypadki się zdarzają. Obserwujemy wtedy łącze klienta i jeśli w ciągu kolejnych 3 miesięcy przesyła dane ponad 40 GB, to możemy ustanowić ograniczenia. Ale i tak najpierw trzeba klienta powiadomić, zadzwonić lub napisać pismo i przypomnieć o tym, że podpisał regulamin promocji.

--> http://www.idg.pl/news/97520.html <--

 

Sam nie wiem co o tym myśleć.

Edytowane przez xenionq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WARTO PRZECZYTAĆ

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Dla zainteresowanych przejściem na Net24 po kablach TP, a będacych obecnie użytkownikami neostrady TP mam następujące, sprawdzane wielokrotnie, m.in. poprzez rozmowy z konsultantami Netii, informacje:

 

1. Osoby które korzystają obecnie z neostrady TP i chciałyby przejść na Net24 po kablach TP muszą złożyć zamówienie na usługę poprzez infolinię Netii. Teoretycznie wydaje się to proste i banalne: konsultanci standardowo pytają tylko o numer kierunkowy i natychmiast udzielają informacji, że na danym terenie jest dostępny Net24 i że można zamawiać. Niestety, informacja ta jest bezwartościowa, gdyż konsultant nie przeprowadza jakiejkolwiek analizy technicznej, nie pyta nawet o numer telefonu którego ma usługa dotyczyć. Informacja, że Net24 jest dostępny, dotyczy tylko i wyłącznie obszaru na którym uruchomiona jest promocja, a w ramach którego istnieją ograniczone i niezweryfikowane możliwości techniczne.

 

2. Po przyjęciu zgłoszenia przyjeżdża kurier z umową. Tak więc teoretycznie super i zaczyna się odliczanie do dnia podłączenia Net24 bez limitów... niestety, prawda wygląda nieco inaczej: otóż fakt iż podpisana zostanie umowa z Netią nie jest jakąkolwiek gwarancją, że Net24 będzie możliwy do podłączenia na danym numerze. Weryfikacja tzw. możliwości technicznych jest dokonywana dopiero PO rozwiązaniu umowy z TP o świadczenie usługi neostrada TP. Może więc wystąpić taka sytuacja, że abonent nie będąc już klientem TP w zakresie dostępu do Internetu, nie uzyska dostępu poprzez Net24 z powodu braku możliwości technicznych. Po podpisaniu takiej umowy, Netia czeka aż TP oświadczy że klient zrezygnował z Neostrady (co załatwiamy we własnym zakresie, stosownym pismem do TP). Dopiero w tym momencie rusza cała procedura techniczna i rozstrzyga się ostatecznie czy w danej lokalizacji można założyć Net24. Jeśli okaże się, że nie ma takiej możliwości (określane jako wina TP) to Netia bezpardonowo przesyła informację o wygaśnięciu zawartej umowy i przeprasza za kłopot. W tym momencie abonent zostaje bez neostrady i bez wymarzonego Net24. Wniosek taki, że podłączenie Net24 to swoista loteria i nie ma absolutnie żadnych gwarancji że procedura konwersji się powiedzie.

 

3. Nikt na chwilę obecną nie wie na jakich centralach w danych miastach Netia ma swoje urządzenia oraz jaka jest ich pojemność. Nie jest taka informacja udzielana i nie będzie. Wiadomo natomiast, że TP nie ma obowiązku udostępnić miejsca Netii na wszystkich centralach, a nawet nie musi dać dostępu do wszystkich abonentów neostrady na danej centrali, czyli jest to podobna paranoja co z telefonami od Netii swego czasu: jeden dostał, a drugi, mieszkający dosłownie drzwi obok, nie bo nie było dla niego pary miedzianej.

 

4. Fakt korzystania z neostrady nie jest jakąkolwiek gwarancją, że w tej samej lokalizacji może być uruchomiony Net24. Naprawdę. Nie ma również pewności, że o ile ruszy Net24 to możliwa będzie taka sama lub wyższa prędkość, bo TP nie ma obowiązku przekazać tej samej pary kabli miedzianych dla Netii. Krosowanie kabelków wykonywane będzie od początku dla klientów Netii i będą mieli do dyspozycji takie kabelki i w takiej ilości jak zaoferuje im to TP. Może się więc okazać, że rezygnując z neostrady tracimy np. ładną parkę kabelków które mogą uciągnąć 2-6mbit/s, a dostajemy parkę do max. 1mbit/s i taki wariant usługi zaoferuje nam Netia (jeśli w ogóle będzie dla nas para, co naprawdę jest loterią). Par miedzianych o niskim tłumieniu jest w różnych miejscach różna ilość, czasem są to naprawdę okazje. Sam widziałem kiedyś jak monter na głowicy 60-parowej nie mógł znaleźć więcej niż 8 porządnych kabli, które były mu potrzebne do czegoś tam. W praktyce oznacza to, że wiele kabli przenosi do 1mbit/s, trochę do 2-3mbit/s, a jakiś tam niewielki procent do 6mbit/s i więcej.

 

Ostateczną decyzję o migracji do Netii każdy powinien więc podjąć sam kierując się zdrowym rozsądkiem i kalkulując ryzyko, zamiast opierać się na bzdurnych lub mało rzetelnych, bardzo ogólnych informacjach. Pamiętać należy, że nie ma żadnej pewności iż migracja się powiedzie (z powodów opisanych bardzo dokładnie powyżej), ani że nastąpi to prędko. Na dziś z Net24 po kablach TP korzysta zaledwie garstka osób (okres pilotażowy który już się zakończył). Jest też druga grupa osób (większa) która ma Net24 ale po kablach Netii, a nie TP. Obie te grupy lubią na tym forum wprowadzać ludzi w błąd wychwalając jak to wszystko pięknie działa. Dziwnym trafem nie udzielają żadnych informacji spośród tych, o których ja napisałem wyżej.

 

Ktoś napisał niedawno, że jeśli nawet Net24 nie da się podłączyć to nie ma problemu, bo wystarczy zrobić cesję numeru w TP i już można znowu założyć neo z bieżącej promocji. Niestety to jest nieprawda. Cesję można zrobić, ale nie upoważni to do skorzystania z promocji "megainternet" trwającej do końca kwietnia, gdyż po zmianie regulaminu (od 01.12.2006) świadczenia usług neostrada przypisywana jest nie do nazwiska, a do numeru telefonicznego abonenta. Krótko mówiąc, kto zerwie teraz umowę promocyjną ten nie może w żaden sposób wskoczyć w kolejną. Może jedynie zakupić neostradę bez rabatów (czyli po absurdalnie wysokiej cenie), w dodatku płacąc wysoką opłatę instalacyjną.

 

No i to już wszystko. Jeśli o czymś zapomniałem lub coś wymaga rozwinięcia to nie omieszkam uzupełnić w najbliższym czasie. Chciałbym jednocześnie zaznaczyć, że jest na tym forum parę osób które będą starały się wyśmiać podane przeze mnie informacje o migracji do Net24 i za wszelką cenę wykazać że kłamię lub podaję niesprawdzone lub niepewne informacje. Zapewniam, że informacje te SĄ PEWNE i że każdy z Was większość z nich może samodzielnie zweryfikować (może z wyjątkiem crossowania kabelków) dzwoniąc do Netii i maglując konsultantów odpowiednio sformułowanymi pytaniami. Nie wierzcie w piękne słówka-klucze którymi lubią się oni posługiwać. Klasyczny przykład to pytanie "o możliwości techniczne". W tym momencie konsultant zapyta o numer kierunkowy i powie "tak, są możliwości techniczne, można zamawiać". Na początku wyjaśniałem już ile, tak naprawdę, warta jest taka informacja. Pytanie powinno brzmieć "czy na moim numerze są możliwości techniczne?". Konsultant zająknie się i... no właśnie najlepiej sami sprawdzcie i maglujcie aż dowiecie się tego samego co ja.

 

P.S. Nie jestem i nie byłem pracownikiem TP, ani nie uprawiam na forum żadnej propagandy, jak mi to próbowało zarzucać parę osób, które ja z kolei podejrzewam i to bardzo realnie o namawianie ludzi do rezygnacji z neostrady, bez pełnej informacji o rzeczywistym ryzyku jakie naprawdę istnieje. Moja walka z tymi osobami skończyła się już ostrzeżeniem (dla nich również) co każdy może zobaczyć w moim profilu. Jest to dowód mojej ofiarności w walce o rzetelne i pełne informacje na temat Net24. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem hurra-optymizmu i rzucania się jak nawiedzony na wszelkie nowinki i oferty które po prostu wyglądają zbyt atrakcyjnie, aby były prawdziwe. Nie przeczę, że części osób taka migracja się powiedzie i że będą zadowolone. Na swoim przykładzie i wielu moich znajomych mogę natomiast stwierdzić, że nie stać nas na ryzyko i granie w ruską ruletkę parami miedzianymi, aby w efekcie być może wygrać Inet bez limitów. Stawka jest wysoka, bo jeśli się to nie uda to czeka nas pół roku do wejścia nowej promocji neostrady, a i tak nie ma pewności że TP nas nie oleje i nie zbanuje w regulaminie nowej promocji, jako niedawnych użytkowników (mało prawdopodobne, ale jednak).

 

 

NA KONIEC KILKA TYPOWYCH MITÓW:

 

MIT 1: U mnie się da założyć Net24 bo podpisali ze mną umowę, a poza tym mam neo przecież więc jak ma nie działać Net24?

 

ODP 1: Podpisują z każdym niczego nie sprawdzając poza strefą numeracyjną. Możliwości weryfikują PO rozwiązaniu umowy z TP o neostradę i NIE wcześniej. Net24 to nie jest to samo co neostrada, to tylko tak wygląda i fakt że ktoś miał neo w danej lokalizacji NIE oznacza, że automatycznie może mieć Net24.

 

 

MIT 2: Mam neo 2048 więc u mnie pójdzie spokojnie Net24 2mbit, a może nawet 6mbit.

 

ODP 2: Kable będą crossowane od początku pod Net24, tak więc o ile w ogóle będzie dla ciebie para (a nie musi być) to nie ma żadnej pewności jak dobrą parę dostaniesz, możesz dostać taką na której pójdzie max. 1mbit.

 

 

MIT 3: Znajomy ma Net24, a mieszka obok mnie, więc u mnie też się da.

 

ODP 3: Znajomy zapewne ma Net24 po kablu Netii bo jak dotąd nikogo jeszcze w TP nie podłączyli (poza testowymi), a nawet jeśli zaczną to z powodu wymienionego w p. 2 nie ma żadnej gwarancji że u ciebie podłączą. Wystarczy że TP powie "brak możliwości" i do widzenia.

 

 

MIT 4: Podpisali umowę ze mną i mam na piśmie że będą mi świadczyć usługę Net24, więc jak mogą odmówić?

 

ODP 4: Przeczytaj dokładnie Warunki Ogólne, a nie promocji. Jest paragraf który umożliwia Netii rozwiązanie umowy w DOWOLNYM momencie bez konsekwencji, "z powodu braku możliwości po stronie TP". Podpisując umowę zgadzasz się na to, choć praktycznie nikt o tym głośno nie powie...

 

 

MIT 5: W Netii nie ma limitów na ściąganie!

 

ODP 5: Tak. Teoretycznie nie ma i chwalą się tym bardzo. Być może tak faktycznie jest, ale na podpisanej umowie BRAK wyraźnego zapisu o tym, nie ma żadnego punktu typu "nielimitowany transfer danych", tak jak było to wyraźnie np. na umowach o starą neostradę TP. W Netii jest za to pewien zapis w regulaminie ogólnym, który mówi o tym, że jeśli abonent swoim działaniem utrudnia korzystanie z sieci innym lub wpływa tym samym na działanie urządzeń Netii w stopniu uniemożliwiającym świadczenie usługi to Netia może odstąpić od umowy. Nie wiem na ile to jest groźny zapis, ale myślę, że nie bez powodu został tam umieszczony i może dotyczyć również ostrego ssania całą dobę.

 

wypowiedź kotka z forum neostrada.info

http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php?t70835.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat kotek sial takie farmazony ze hoho nie poparte faktami. Teraz jakos juz nie odpisuje brak argumentow...

 

Pozatym czytales watek na neostrada.info na temat cesji ? Tam pisza ze mozna...

 

Oczywiscie jak ktos ma neo to powinien sie zastanowic nad ryzykiem (moze nie byc mozliwosci)

 

Ale kto nie ryzykuje ten nie ma :D

Edytowane przez Cmx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, jak te rewelacje maja sie do tego schematu:

Dołączona grafika

z ktorego jasno wynika, ze sprzet Netii nie ma nic do rzeczy...

 

Tak. Teoretycznie nie ma i chwalą się tym bardzo. Być może tak faktycznie jest, ale na podpisanej umowie BRAK wyraźnego zapisu o tym, nie ma żadnego punktu typu "nielimitowany transfer danych", tak jak było to wyraźnie np. na umowach o starą neostradę TP. W Netii jest za to pewien zapis w regulaminie ogólnym, który mówi o tym, że jeśli abonent swoim działaniem utrudnia korzystanie z sieci innym lub wpływa tym samym na działanie urządzeń Netii w stopniu uniemożliwiającym świadczenie usługi to Netia może odstąpić od umowy. Nie wiem na ile to jest groźny zapis, ale myślę, że nie bez powodu został tam umieszczony i może dotyczyć również ostrego ssania całą dobę.

Fajne bicie piany - informacje o tym mozna ostac bez zadnego problemu dzwoniac na infolinie. Ograniczenie transferu moze nastapic, jesli przez 3 kolejne miesiace ciagniemy ponad 40GB. Przy czym nie jest powiedziane, ze musi.

Co do "groznego zapisu" - taka klauzulke mozna tez zapewne znalezc w regulaminie TP. Standardowy wentyl bezpieczenstwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mógłby ktoś wytłumaczyć jak jest z tą cesją w TP? Czy jeśli przejście na net24 nie wypaliłoby z jakiegoś powodu to będę mógł wrócić do tepsy (po przepisaniu telefonu na inną osobę) nie płacąc jakiegoś ogromnego abonamentu? Bo ja jestem gotów dzwonić na infolinię i zamawiać internet w netii... wqr**ła mnie tepsa limitem. Nie ma to jak przez godzinę odbierać pocztę albo przez 15 minut wykonywać przelew bankowy :damage_wall:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyszło dziś mailem niedawno:

 

Szanowny Kliencie,

 

W e-mailu wysłanym do Ciebie ostatnio poinformowaliśmy, że w ciągu dwóch dni roboczych wyślemy do Ciebie tkuriera z kompletem dokumentów.

 

Termin ten upłynął dzisiaj rano, i mimo wielkich chęci i zaangażowania ogromnych zasobów do części Klientów nie udało nam się jeszcze kuriera wysłać. Prosimy o kilka dodatkowych dni cierpliwości, jednocześnie informując, że poczyniliśmy kroki aby oczekiwanie na kuriera nie destabilizowało Twoich planów czy obowiązków - kurier będzie wcześniej umawiał się z Tobą telefonicznie.

 

Przy okazji chcielibyśmy wyjaśnić najczęstsze pytania Klientów związane z zamówieniami.

 

1. Nieczytelność, bądź niemożliwość generowania części dokumentów - jest to kwestia indywidualnych ustawień przeglądarek, wydrukowane dokumenty, które dostarczymy powinny być wypełnione prawidłowo.

 

2. Drukowanie, wypełnianie, przesyłanie, podpisywanie dokumentów wcześniej - prosimy tego nie robić, komplet dokumentów do podpisu przywiezie kurier. Jedynie jeżeli zdążyłeś już wcześniej wypowiedzieć umowę na neostradę tp., prosimy nas o tym poinformować.

 

3. Jeżeli natomiast chcesz zmienić, lub uzupełnić dane prawdziwe, ale z jakichś powodów nieaktualne (dopisać współmałżonka do umowy, zmienić umowę na firmę, zmienić adres korespondencyjny itp.), prosimy te działania przeprowadzić już po podłączeniu usługi, poprzez infolinię Netia SA.

 

4. Jeżeli w dokumentach znajdziesz jakieś mniejsze błędy (literówka, brak znaku, zmiana numeru kontaktowego), możesz po prostu nanieść poprawki na drukach umowy.

 

5. Brak polskich znaków występujący w części dokumentów - jeżeli tylko wypełnili Państwo poprawnie formularze, na dokumentach drukowanych dane również będą poprawne.

 

Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności,

 

Novem - obsługa Klienta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem podpisane umowy w zeszły czwartek, ale przypomniało mi się że na kopercie od Netii, nie napisałem mojego nazwiska i adresu, czyli nadawcy... Czy jest opcja że moja koperta poszła "do śmieci" na poczcie ?

Edytowane przez -GIZIU-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę mnie ten NOVEM.pl zaczyna irytować.... czy ktokolwiek kto składał zamówienie na początku promocji czyli 17-18 stycznia miał już wizytę kuriera z dokumentami ??

Może inaczej - pytanie do osób, które składały zamówienie poprzez Novem: jaki numer umowy macie? ;) Podejrzewam, że są numerowane kolejno. Ja mam ok 2500 -> więc co najmniej 2,5 tysięcy chętnych mają :D

 

Pewnie lawina uciekinierów z TePsy ich przygniotła ..... :lol: :banana: I stąd takie opóźnienia ......

 

Termin ten upłynął dzisiaj rano, i mimo wielkich chęci i zaangażowania ogromnych zasobów do części Klientów nie udało nam się jeszcze kuriera wysłać. Prosimy o kilka dodatkowych dni cierpliwości, jednocześnie informując, że poczyniliśmy kroki aby oczekiwanie na kuriera nie destabilizowało Twoich planów czy obowiązków - kurier będzie wcześniej umawiał się z Tobą telefonicznie.

 

---------------

 

Mnie zastanawia, czy po przejściu na Netię nadel net będzie bezproblemowo działał. Czy TePsa nagle nie znajdzie jakichś problemów ..... :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pacific

Dobra jeden uzytkownik Neti wiecej ;) Dzisiaj matka zadzowniła i zamówiła :D Ciekawe ile sobie poczekam na umowe/na neta..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna sie niezłe mieszanie, i w sumie w pewnym momencie TP może powiedzieć dość, i popisać takie regulaminy że bedzie sajgon, a netia nie dostanie możliwości podłączenia neta zainteresowanym..

Komu teraz wierzyć?

I jak mieć 100% pewność że netia bedzie dostępna pod moim numerem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pewnym momencie TP może powiedzieć dość, i popisać takie regulaminy że bedzie sajgon

Wtedy kazdy bedzie mogl znowu rozwiazac umowe. A od TP ucieknie wiecej niz pare tysiecy uzytkownikow :)

 

 

a netia nie dostanie możliwości podłączenia neta zainteresowanym..

TP nie ma takiego prawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety w naszym kraju prawo stoi po stronie silniejszego, a nieczyste zagrywki tepsy, czytaj podkładanie świni netii już mnie nie dziwi jako, że już raz mnie to dotknęło. Nie zdziwi mnie to znów jeśii tepsa odmówi mi warunków technicznych (które tak defacto są) na korzystanie z net24.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh na waszym miejscu (tych co zamówili w ciągu ostatniego tygodnia)netu przed końcem lutego bym sie nie spodziewał ;) a i to jest optymistyczny termin

siejesz zamęt dla samego faktu, czy mógłbyś to poprzeć jakimś bardziej konkretnym stwierdzeniem ?

 

mój numer zamówienia w Novem to 23XX :]

 

ps: meg: bedziesz w weekend w Pabianicach ? :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wymowienie musi dostarczyc osoba na ktora jest umowa czy wystarczy podpis na pismie o rezygnacji z usuługi Neostrada TP ?

wystarczy podpis; zrob 2 kopie, niech Ci rodzic :P podpisze obie, idziesz do telesracza i oddajesz 1 kopie a na drugiej prosisz pieczatke punktu, data + podpis, pieczatka pracownika - to twoje alibi ze wymowiles w terminie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś napisał niedawno, że jeśli nawet Net24 nie da się podłączyć to nie ma problemu, bo wystarczy zrobić cesję numeru w TP i już można znowu założyć neo z bieżącej promocji. Niestety to jest nieprawda. Cesję można zrobić, ale nie upoważni to do skorzystania z promocji "megainternet" trwającej do końca kwietnia, gdyż po zmianie regulaminu (od 01.12.2006) świadczenia usług neostrada przypisywana jest nie do nazwiska, a do numeru telefonicznego abonenta. Krótko mówiąc, kto zerwie teraz umowę promocyjną ten nie może w żaden sposób wskoczyć w kolejną. Może jedynie zakupić neostradę bez rabatów (czyli po absurdalnie wysokiej cenie), w dodatku płacąc wysoką opłatę instalacyjną.

 

Poczytaj watek TUTAJ jednak da rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W neti tez nie ma zadnych limitow ;] Ten regulamin jest stary. Kiedys bylo 40gb a na lini TP nie ma zadnych limitow

To super :-P

teraz inna sprawa. Ja zamówiłem w tym całym Novem w dniu 27.01.07

Wczoraj do nich dzwoniłem kiedy będzie kurier. No i dowiedziałem się, że kurier będzie dopiero wysłany w lutym! Małe tego powiedział typ, że prawdopodobnie dopiero zostanie wysłany w poniedziałek 5 lutego. :mad:

No nic myślałem, że szybko to załatwię :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...