Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

W którym miejscu sa dokumenty do wydrukowania niezbędne do aktywcji usługi? Moze jestem Gorg ale nie moge ich znalezc ;]. Zlozylem zamowienie po 5 lutego i dopiero teraz dowiedzialem sie takich rewelacji ze trzeba poczta im dosylac cos ;/ . Po wypelnieniu netowego formularza nie otrzymuje sie zadnych potwierdzen itp na maila?

 

EDIT: znalazlem tylko wzór oświadczenia, czy to to?

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobrze, ceny atrakcyjne. ale osobiscie bym sie bal tak sobie przechodzić przy takich warunkach.

 

A w tepsie jest rozroznienie miedzy reklamacja a zgłoszeniem usterki. Usterki sa usuwane max w ciagu 9 dni roboczych. Na reklamacje jest wiecej czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis zalozylem sobie konto TP, patrze widnieje zamowienie odnosnie BSA ktore wplynelo 5 lutego.

 

Wiec podlaczam modem pod linie i po paru chwilach sie zsychronizowal na 6mbit, ale polaczyc sie nie moge (721).

 

Czekam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziele. Ktoś do mnie ciągle dzwoni już od 4 dni. Ktoś puszcza sygnały na stacjonarny po kilka godzin dziennie. Szału idzie dostać. Dzwonię pod 9393, przedstawiam problem. Gość sprawdził linię itp, mówi, że wsio wporządku. Niestety nie mam tel, który pokazuje nr, z którego do mnie dzwoni. Nie wiem, czy ktoś sobie jaja robi, czy co. BTW jak zmienię nr tel to muszę Netię powiadomić, czy jak? Szału idzie dostać.

 

BTW można się dowiedzieć z jakiego nr ktoś dzwoni na stacjonarny? Bo ja zielony jestem :|

Edytowane przez Spylon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować z przekierowaniem np na komórke, ale nie wiem czy Ci wyświetli numer. Jak nie idź na policję i to zgłoś :) podejrzewam, że TPSA będzie musiała jakiś billing im przekazać z jakiego numeru jesteś "prześladowany".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ot]

Spylon - jak gróźb karalnych nie było to się policja tym nie zainteresuje :P więc jak coś to raczej do tp wal, albo do biura detektywistycznego :)

 

[bez ot]

Ja nie przechodzę narazie do netii, bo zdarzały się awarie w zeszłym roku na mojej centrali (u mnie raz, ale u kumpli po kilka razy) i trochę boję się, że naprawa przez netię trwałaby dłużej. Jeśli chodzi o obsługę techniczną w tp to nie narzekam. Awaria wystąpiła w sobotę wieczorem, zadzwoniłem na infolinię i w poniedziałek rano przyjechali panowie monterzy, najpierw do mnie, potem na centrale i zrobili w jakąś godzinę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miasto, dnia XX.01.2007Imię i NazwiskoUlicaKod i Miastotel. wraz z kierunkowymnr klienta Telekomunikacja Polska ul. Bażantów 35 40-668 KatowiceWypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Neostrada TPW związku ze zmianą regulaminu świadczenia usługi Neostrada TP przez Telekomunikację Polską S. A., na podstawie art. 59 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm) niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usługi Neostrada TP z dnia XX.XX.200X nr .........................................., której jestem stroną, z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia. Ponadto uprzejmie informuję, iż w świetle art. 59 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne, w przypadku zmiany przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, z tytułu braku akceptacji przez abonenta zmian, dostawcy usług nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, w tym również roszczenie, o którym mowa w art. 57 ust. 6 ww. ustawy.

Takie coś pisaliście jak rezygnowaliście z usługi??

 

Zamiast tych XX.XX.200X mam wpisać datę podpisania umowy; a zamiast nr ........................................ jej numer??

 

Dziekuję

 

edit:

Adres wpisuję dowolny tj. dowolnego punktu tp w moim miescie?? Można przesłac pocztą? czy trzeba osobiąście i czy jest szansa że jak jutro dojdzie to rozpatrzą :)

Edytowane przez burzum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis zalozylem sobie konto TP, patrze widnieje zamowienie odnosnie BSA ktore wplynelo 5 lutego.

 

Wiec podlaczam modem pod linie i po paru chwilach sie zsychronizowal na 6mbit, ale polaczyc sie nie moge (721).

 

Czekam...

u mnie modem zacząl łapać synchro na 6mega na dzien przed uruchomieniem usługi, także chyba tepsa już/wreszcie z Tobą kończy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie cos sie zaczelo dziac, tylko czemu tak pozno :/

 

Dzieki za info, nie myslalem ze tam znajde takie info :)

W moim przypadku pismo do TP wpłynęło 5.02, dzwoniłem dzisiaj do netii żeby obadać sprawę a ci na to, że nie dostali jeszcze oficjalnej odpowiedzi.

 

Ktoś pytał w poście powyżej czy może wysłać rezygnację pocztą. To już ostatnie godziny do 14 lutego więc tylko pozostaje osobiście (właściciela linii) pójść do telepunktu i prosić o potwierdzenie przyjęcia świstka.

Edytowane przez thermalfake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziele. Ktoś do mnie ciągle dzwoni już od 4 dni. Ktoś puszcza sygnały na stacjonarny po kilka godzin dziennie. Szału idzie dostać. Dzwonię pod 9393, przedstawiam problem. Gość sprawdził linię itp, mówi, że wsio wporządku. Niestety nie mam tel, który pokazuje nr, z którego do mnie dzwoni. Nie wiem, czy ktoś sobie jaja robi, czy co. BTW jak zmienię nr tel to muszę Netię powiadomić, czy jak? Szału idzie dostać.

 

BTW można się dowiedzieć z jakiego nr ktoś dzwoni na stacjonarny? Bo ja zielony jestem :|

zamowic szczegolowy biling

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w jaki sposób można rozwiązać umowę z netią ?

 

czekam już 3 tydzień od podpisania umowy i nic

 

na infolinię nie idzie się dodzwonić, a jak już się uda po 40 minutach to wreszcie się linia sama rozłącza no szok po prostu

 

miałem nadzieję że to jakaś porządna firma, ale jak dotąd to się wybitnie nie popisali, przechodzę do gts-u

 

tylko jak ją teraz rozwiązać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

tylko jak ją teraz rozwiązać ?

 

Teraz to juz po ptokach :-P Umowe mozesz rozwiazac w ciagu 10 dni od dnia podpisania

 

Mozesz oczywiscie rozwiazac teraz ale bedzie kara 400zł :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

punkt 3 paragraf 7 regulaminu:

 

"Abonent może odstąpić od umowy w przypadku nierozpoczęcia świadczenia

usług w terminie 30 dni od daty określonej w umowie"

 

skoro jak dotąd nie udzielili żadnych ulg, to niby z jakiej racji mam płacić 400 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

punkt 3 paragraf 7 regulaminu:

 

"Abonent może odstąpić od umowy w przypadku nierozpoczęcia świadczenia

usług w terminie 30 dni od daty określonej w umowie"

 

skoro jak dotąd nie udzielili żadnych ulg, to niby z jakiej racji mam płacić 400 zł

 

No akurat wiem, ale przeciesz jeszcze Ci nie minelo 30dni, jak minie to mozesz oczywiscie zrezygnowac bez kar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

punkt 3 paragraf 7 regulaminu:

 

"Abonent może odstąpić od umowy w przypadku nierozpoczęcia świadczenia

usług w terminie 30 dni od daty określonej w umowie"

 

skoro jak dotąd nie udzielili żadnych ulg, to niby z jakiej racji mam płacić 400 zł

Można tę ulgę podciągnąć jako promocja... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś był kurier i nareszcie podpisana umowa o net 6mb już nie długo polecę pełną prędkością.

Edytowane przez Ur6aN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamowienia reklamacje takie cos ;]

kurde, a u mnie w tym dziale totalnie pusto... pewnie sobie poczekam...

 

Wlasnie zacząl mi dzialac NET24 zaczynam brac sie za testy

a pytanie organizacyjne ;) dzwonili faktycznie do Ciebie i informowali o aktywacji usługi ? (tak jak to informują wszędzie) :D i o ile mnie pamięć nie myli - nie miałeś wcześniej neozdrady ? Edytowane przez M4ciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...