Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam takie pytanie.

Aby przeprowadzic rejestracje uslugi net24 trzeba zrobic to za posrednictwem modemu neo czy na routerze jest to takze wykonalne? Sprawa rozbija sie o to ze aplikacja netii nie wykrywa mi modemu wiec nie moge sie polaczyc ... Czy gdy polaczenie ruszy to wystarzczy (w routerze juz login haslo net24 ustawione) wystarczy wejsc na www netia.pl/net24bs i zaskoczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie ustawienia zostawilem jak w neo, tylko login i haslo zaminilem na net24 ale niestety narazie nie startuje <_<

Ja nie mam modemu... tzn. mam, ten od Neo ale juz tydzień po podłączeniu Neo (to było rok temu) przesiadłem się na routera i tak mi zostało.

Dziwna sprawa z tym routerem bo wszedzie pisali, że modulacja DSL powinna być ustawiona dla Neo na "G.dmt" a ja musiałem na "MultiMode" bo inaczej nie chciał ruszyć.

Teraz z Net24 przestawiłem tylko modulację na "D.lite" i zmieniłem login/hasło i już. Bez problemu aktywowałem Net24... tzn. nie do końca bez problemu bo ok. 30min. szukałem loginu do aktywacji, nawet na infolinię dzwoniłem ale to było z "komórki" i za długo trwało więc poszukałem w papierach z Netii. Potem poszło jak po maśle. :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie jaja jak berety normalnie. Nie bede przeklinał bo nawet nie ma sensu. Dzisiaj dostałem telefon że usługa net24 jest juz aktywna i że muszę ją zaaktywować do 4 dni od tego telefonu w przeciwnym wypadku Netia automatycznie ją aktywuje i zacznie się naliczanie rachunkowe. I wszystko by było cacy gdyby nie to że NIE DOSTAŁEM JESZCZE OD NICH MODEMU KTÓRY ZAMÓWIŁEM U NICH!!! Rozumiecie to zaczną mnie naliczać za internet którego nie mam . Kpina na maxa. Tak bardzo się zdenerwowałem że sam sobie kupie ten pieprzony modem bo to jest koszt 20zł. I dla was jeszcze takie pytanie czy lepiej wziąć Sagema 800 czy SpeedTouch 330. Proszę o szybką odpowiedz. Dzieki wielkie

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeden szajs...

 

w moim przypadku bylo tak ze dzownie po 1,5 tyg. czy wkoncu przyjedzie do mnie kurier z papierami... gosc odpowiedzial ze czekaja na tpsa zeby tam cos zrobila i ze umowa juz podpisana za klika dni powinienem miec neta... ale nikt u mnie umowy nie podpisywal to jest najlepsze... wiec przelaczyl mnie tam gdzies i dopiero za pare dni dojedzie kurier... co za idioci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem z Łodzi. Od 14 lutego (informacja z panelu) TPSA sprawdza moje kable. Na chwilę obecną jedyne co mi się udało uzyskać to przesłanie maila z 9393 do techników z zapytaniem czemu tak długo i z prośbą o telefoniczną odpowiedź na kiedy to będzie (wczoraj poszedł pierwszy, dzisiaj drugi). Wie ktoś z was jak to można przyspieszyć? Neostradę odłączyli mi 22 lutego (zgłoszenie odłączenia było z 12 więc im to 10 dni zajęło).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie jaja jak berety normalnie. Nie bede przeklinał bo nawet nie ma sensu. Dzisiaj dostałem telefon że usługa net24 jest juz aktywna i że muszę ją zaaktywować do 4 dni od tego telefonu w przeciwnym wypadku Netia automatycznie ją aktywuje i zacznie się naliczanie rachunkowe. I wszystko by było cacy gdyby nie to że NIE DOSTAŁEM JESZCZE OD NICH MODEMU KTÓRY ZAMÓWIŁEM U NICH!!! Rozumiecie to zaczną mnie naliczać za internet którego nie mam . Kpina na maxa. Tak bardzo się zdenerwowałem że sam sobie kupie ten pieprzony modem bo to jest koszt 20zł.

Do mnie wczoraj zadzwonił automat, że wszystko już OK i że mogę aktywować. Tyle że soft Netii wywala komunikat o błędzie 680 a kontrolka ADSL ciągle miga (brak synchronizacji linii?). A na tę p***** partyline nie idzie się dodzwonić :mur: :mur: Próbowałem wczoraj cały dzień, ostatni raz ok. 22.20. Ciągle "czas oczekiwania na połączenie przekracza 5 minut". Dzisiaj ok. 7.00 było to samo :mur: :mur:

 

Firma krzak - jest ale jej nie ma. Zero kontaktu :mur: :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc się pochwalę, u mnie net24 działa na kierunkowym 033 821xxxx.

Wczoraj po 15.00 tepsa odłączyła neostradę (dłużej nie mogły zwlekać gamonie) i za chwilę zrobiło się synchro na 1320/320. Po 17.00 dostałem powitanie o możliwości aktywacji, ale nie mogłem wygenerować hasła na podstawie umowy i kodu aktywacyjnego, dzwoniłem do późnych godzin wieczornych (nawet bardzo późno po 23) ale nic z tego. Dziś biorę znów telefon i w dziale technicznym dowiaduje się, że nie utworzyli jeszcze mojego konta, tłumaczyli to awarią systemu przydzielającego loginy. Po 5 minutach oddzwaniają, że dostanę tymczasowy login i tym sposobem u mnie już działa 1mbit. Pingi jak na razie są te same w porównaniu do neo.

Edytowane przez thermalfake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś biorę znów telefon i w dziale technicznym dowiaduje się, że nie utworzyli jeszcze mojego konta, tłumaczyli to awarią systemu przydzielającego loginy. Po 5 minutach oddzwaniają, że dostanę tymczasowy login i tym sposobem u mnie już działa 1mbit.

Tak po prostu się dodzwoniłeś? :blink: W detalach opisz jak to zroiłeś

 

Sami oddzwonili? :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz moze juz masz net24, probowales sie zalogowac ?

 

Masz synchro?

Nie mam synchro. Sprawdzam raz na jakiś czas. TPSA do tej pory dokumentów nie odesłała (potwierdzone przez 9393). Jakiś technik się tym zajmuje. Gdybym miał jakieś dojścia to bym bezpośrednio do tego technika zadzwonił, a tak to pozostaje tylko czekać i dzwonić pod 9393. Dobrze, że chociaż u nich nie trzeba czekać na połączenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak po prostu się dodzwoniłeś? :blink: W detalach opisz jak to zroiłeś

 

Sami oddzwonili? :blink:

dziś były 2 próby dobicia się na infonetię 0801, tuż po 8 z rańca czekałem ponad 30 minut i nic, dopiero po 9.00 zadzwoniłem ponownie z opcji 7 i po kilku minutach odebrała panienka, więc jej nawijam, że nie mogę wygenerować loginu, ona podaje ten sam numer umowy, potem przełączyła do technicznego, koleś twierdzi, że linia być może nie jest przygotowana, po czym sprawdza i oświadcza, że padł im system do nadawania loginów i musiałbym znowu dzwonić za 2 godziny. Za 5 minut oddzwania ten sam koleś i z przeprosinami podaje mi tymczasowy login, którego mogę używać. Za dzień, dwa mam znowu przejść aktywację i wtedy dostanę właściwy login.

Żadnych błędów w stylu 680 nie miałem, synchro od razu było, dioda adsl się świeciła non stop

 

Twój problem polega prawdopodobnie na tym, że tepsa być może podała netii błędną konfigurację albo coś spartoliła po przekazaniu linii. Najlepiej dzwoń do technicznego neti żeby to szybko sprawdzili (z opcji zgłaszania usterek dla klientów tp) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twój problem polega prawdopodobnie na tym, że tepsa być może podała netii błędną konfigurację albo coś spartoliła po przekazaniu linii. Najlepiej dzwoń do technicznego neti żeby to szybko sprawdzili (z opcji zgłaszania usterek dla klientów tp) .

Taaak, ale jak do tego działu technicznego się dodzwonić? Żona nie ma jak rachunków popłacić (konto internetowe) Zaraz nam prąd, telefon i całą resztę odłączą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dosc, ze od zeszlej srody nie mialem kompa, to jak w poniedzialek go w koncu zlozylem to nie bylo netu :)

 

Ale dzis aktywowali mi juz 6MBit

 

 

Edit:

 

Tylko cos speeda nie moge max osiagnac, cos blokuje sie na 400KB/s

Zna ktos jakis serwer bez ograniczen? :>

 

Stronka speedtest.pl pokazuje 2MBit, co z gornym wynikiem sie jednak nie zgadza.

 

Stronka speedtest.net i serwer w Bydgoszczy daje mi 3MBit.

Edytowane przez SKRYTOBOJCA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwolnienie neostrady - tysiące zawiedzionych

 

Kilkadziesiąt tysięcy zawiedzionych klientów, pozbawionych dostępu do internetu – takie są efekty trwającego od kilku tygodni „uwolnienia neostrady” czyli oferty ramowej na dostęp do internetu w technologii ADSL, zwanej popularnie bitstream access.

 

Netia do tej pory uruchomiła niecałe 5 tysięcy łączy, GTS Energis niecałe 100. Realizacja wniosków przeciąga się w nieskończoność, a niektóre w ogóle nie są realizowane. Taką zgodną opinię przedstawiają obaj operatorzy. Zdaniem Telekomunikacji Polskiej wszystko jest w najlepszym porządku.

 

Codziennie z Nenii wysyłane jest do tysiąca wniosków, a wraca – jako zrealizowane przez TP – maksymalnie 400. Wyjątkiem był ostatni weekend, gdy podłączono około 1500 nowych abonentów. Dużo gorzej wygląda sytuacja w GTS Energis- złożono 1 400 wniosków. Dla ponad 10 proc. minął już czas realizacji. Marcin Kotlarski, dyrektor marketingu GTS Energis nie chce podawać dokładnych liczb, ale jest to dużo poniżej 100 łączy.

http://biznes.onet.pl/0,1494567,wiadomosci.html

 

 

 

SKRYTOBOJCA

 

Uruchom jakiś menedżer ściągania typu Getright, wejdź na stronę ze sterownikami i zacznij ściągać jakieś stery przy pomocy opcji ściągania równoległego z kilku źródeł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nieciekawie się robi.

U mnie sytuacja wygląda tak, że dokładnie dwa tygodnie temu (14.02.07) złożyłem przez internet zamówienie na net24 i od razu także wysłałem pocztą podpisaną umowę z wypełnionego formularza. Dwa dni poźniej dostałem jakieś krótkie info o możliwych opóźnieniach:

 

 

"Pragniemy poinformować, że w związku z procesem przełączania usługi stałego dostępu do Internetu z TP SA do Netii, u Klientów, którzy skorzystali z oferty "Internet dla Klientów TP" przed 14 lutego 2007 r., może wystąpić kilkudniowe opóźnienie w uruchomieniu usługi. Klientom, u których wystąpi opóźnienie, jako rekompensatę Netia przyzna dodatkowy rabat w wysokości 90% abonamentu za jeden miesiąc.

 

Dokładamy wszelkich starań, aby proces przełączania przebiegł sprawnie i w możliwie najkrótszym czasie po podpisaniu z Państwem umowy. Uprzejmie prosimy Państwa o cierpliwość w oczekiwaniu na uruchomienie usługi."

 

 

Od tamtej pory cisza, żadnego telefonu, przesyłki .... nic. A neostrada nadal śmiga.

Nie wiem co mam o tym myśleć.

Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak Doktorek nie jest potrzebny.

 

Szukajac go na stronce speedtouch znalazlem: http://www.speedtouch.co.uk/codepages/content3.asp?c=91

 

STANDARDOWO MODEM MA OGRANICZENIE DO 4MBIT !!

 

Trzeba zmienic w rejestrze:

 

REGEDIT4[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Alcatel\SpeedTouchUSB\Phonebook\USB]"ForcedSelection"=dword:00000003

Teraz smiga :]

Edytowane przez SKRYTOBOJCA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od siebie tylko dodam, że w moim przypadku cała migracja do netii trwała ponad miesiąc, od zamówienia 20 stycznia, przysłanie umowy, podpisanie i odesłanie tego samego dnia 26, aż do wczoraj popołudnia, a właściwie dziś rano kiedy mogę już korzystać w 100%.

Ja sądze, że tp się ociąga z odłączeniem użytkowników grając na zwłokę do momentu kiedy zniecierpliwiony klient znów do nich powróci, bo przecież netia udowodniła mi, że całą sprawę z przygotowaniem linii można wykonać w 2 godziny.

Na chwilę obecną jestem zadowolony zarówno z samej usługi jak i naprawdę konkurencyjnej ceny, jakby nie było dwa miechy rabatu po 90%. Co przyniesie następny rok z nowym operatorem to już czas pokaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A do mnie przed chwila dzwonila netia,ze usluga juz dostepna i moge aktywowac usluge,ale nie mam synchronizacji linii :angry:

Wczesniej kilka dni mialem synchro..ale to pewnie testowali cos i pozniej wylaczyli.

Teraz czekam juz ponad 30 min na polaczenie z dzialem technicznym :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz moze juz masz net24, probowales sie zalogowac ?

 

Masz synchro?

Właśnie ruszyło (nie dzwonili). Niestety kod mi się nie wygenerował więc musiałem odczekać 2h przy telefonie, z czego ponad połowa z info: jeszcze niecałe 5min, 3min i 2min. Prawie mi się telefon rozładował. Chyba ten mail z wczoraj pomógł bo jeszcze tego samego dnia jakiś technik z TP dzwonił na mój domowy numer aby się upewnić czy to ten. Nie przekazano mi tego info bo Netia to nie TPSA :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz mam netie :) od dzisaj cieka az milo 3 razy od rana mnie odlaczylo nie wiem czemu moze dlatego ze duze tlumienie. Dzisaj tez dostalem telefon powitalny. W sume to od wczoraj mialem juz netie ale nie bylo konta na ich platformie rano zrobili o 10 juz moglem korzystac z torrentow ssam 100 - 120 kb/s z pobieralni 132kb/s z megauploada cos szwankowalo rano skoki 90 - 24 kb/s Ping w ET 50

Narazie jest dobrze

 

 

Zeby sie szybko dodzwonic:

22 4481091

3236478

Wybierasz 0 wklepujesz numer czekasz 3min

 

I zawsze wybierac ze jestes klijentem nie net24 na kablach tp tylko normalnego :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...