Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

Gość [RONIN]

Mam małe pytanko czy komuś też się to zdarzyło...

 

Wchodzę do domu a tutaj stoi mój ojciec i kurier GLS'u z przesyłką od Netii :P

 

Myślę sobie: Jeszcze raz by papiery przysłali? Ale widzę że to coś większego. Tymczasem to modem Thomson przyszedł. Ale najlepsze jest to, że go nie zamawiałem :] Wolałem mieć miesiąc taniec neta niż drugi, absolutnie nie potrzebny modem.

 

Czy ktoś mi teraz wytłumaczy, co mam zrobić??? Zadzwonić do netii i zgłosić że nie chciałem modemu czy go zatrzymać. Czy coś będę musiał płacić za ten szmelc czy jak? Ponoć i tak każdy kto wybrał netię ma pierwszy miesiąc za 10% ceny gdyż nie wyrabiają z podłączeniami ludzi. Ciekawie się robi :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też mogę się pochwalić działającą Netią... :) miałem mieć 1Mb i jest... :D zero problemów ze ściaganiem... w porównaniu do radiówki jaką miałem jeszcze 2 dni temu to normalnie różnica jak pomiędzy niebem a ziemią... B-) tylko mam mały problem i zbytnio nie wiem jak mu zaradzić... otóż zainstalowałem eMule, w miejscu gdzie mam wpisać port TCP wpisuje przykładowo 33103, próbowałem kilkanaście możliwości, biorę testowanie portów i wyskakuje mi:

 

 

Testing IP: 87-205-199-215.adsl.inetia.pl (87.205.199.215)

 

Starting TCP connection test...

TCP test failed! UDP test will not be performed

 

 

I nie wiem o co chodzi... :unsure: mam WinXP SP2 Eng

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

firewall blokuje?

windowsowy firewall jest wyłączony... mam jeszcze Zone Alarm Pro ale ustawiłem, że eMule ma pełen dostęp do neta... to też nie pomogło... wyłączyłem go w ogóle i dalej tak jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie mam zamiar wysyłać im co 20-30 minut maila z prośbą o pomoc, pier!!!!!ca dostane za chwile, jutro już 15 i co? i nic. lol

 

na infolinie NIE DA SIE DOWDZWONIĆ!

 

 

 

 

 

edit:

dodam że pisze to wlasnie z NEOSTRADY TP. haha dlaczego to jeszcze dziala!?

Edytowane przez AAF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja w końcu po 12 dniach mam w domu internet spowrotem.

 

Może opowiem jak ze mną było bo może pomoże to komuś

 

Dzwonie wczoraj na infolinie z netii spytac się czy już mam internet, Pani odpowiada, że czekają na informacje od tpsa o moich danych, zaczynam sie na nią wydzierać, że ostatnio powiedziano mi, że mają być te informacje do 10 marca a jest już 13ty marzec. Pani po chwili namysłu powiedziała: "To może Pan już ma internet, ja niewiem" :mur: więc odpowiedziałem jej bardzo brzydkimi słowami po czym udałem się do domu i co sie okazało? Internet już jest także wydaje mi sie, że oni każdemu kto tam dzwoni nawet jak juz ma aktywny net mówią, że czekają na dane z tpsy. Zadzwoniłem na pomoc techniczną pare godzin po tym zdarzeniu bo mi coś ten ich net szwankował jak już sie okazało, że działa to gościu powiedział, że oczywiście już od paru dni ma Pan internet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoncie od razu na pomoc techniczna, bo ci na ogolnej infolinii g... wiedza.

 

I da sie do nich dodzwonic, tylko czasami trzeba sie uzbroic w cierpliwosc... najdluzej wisialem na sluchawce dwie godziny, sluchajac tej ich melodyjki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem miec net24 4 marca. Jest 15, termin tej wielkiej sciemy jaka jest 'umowa' z tpsa i oczywiscie zero. Wychodzi ze jestem miesiac bez lacza - od czasu odpiecia neo. Dobrze ze w poblizu nie mam zadnego biura netii bo by splonelo. Na infolinii w oczekiwaniu na polaczenie najdluzej czekalem godzine.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

Uprzejmie informuję Pana, że złożyliśmy do TP oficjalną eskalację problemu.

 

Podpisaliśmy z TP w dn.28.02 porozumienie, na mocy którego tego typu problemy miały być rozwiązane przez TP do dnia 15.03.07

 

Poinformujemy Pana o statusie załatwienia sprawy w dniu jutrzejszym.

 

Raz jeszcze przepraszam za niedogodności

 

Z poważaniem

 

UKE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I coś się dzisiaj zmieniło osobą które nie mają neta poza tym że dostały maila?? Co oni robią przekopują pół polski czy co??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I coś się dzisiaj zmieniło osobą które nie mają neta poza tym że dostały maila?? Co oni robią przekopują pół polski czy co??

Na to wygląda... u mnie wciąż błąd 721 :huh: Edytowane przez soulburner

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie chodzi już dawno chodziło tylko przy instalacji sterowników do modemu Sagem F@st 800 ze strony

 

http://pomoc.x.pl/modules.php?name=Reviews...ntent&id=12 przy instalacji wybierałem NETIE a miało być TPSA i tu robiłem błąd :) teraz wszystko chodzi dam znać później jakie prędkości.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co jest grane ale wczoraj ściągałem pliki... ładnie leciało 120-130 kB/s... ale po 2 godzinach zaczęła migać zielona lampka na modemie (opisana USB) i przy okazji prędkość mi spadła do 50-60 kB/s... wiecie co to może być...??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I coś się dzisiaj zmieniło osobą które nie mają neta poza tym że dostały maila?? Co oni robią przekopują pół polski czy co??

Ja jakoś nie dostałem NIC, ani maila, ani zwykłego listu ani telefonu a na numer 0801 i ten 022 nie moge się dodzwonić a dziś już jest 15 marca :damage_wall:

 

jestem ciekaw jak oni to teraz będą tłumaczyć, aha a teraz NADAL JESTEM podłączomny do neostrady tylko czasami zrywa połączenie

Edytowane przez AAF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie netia nie poinformowała, że usługa została aktywowana. Czekałem od 15 lutego do 9 marca. 8 marca zauważyłem, że świeci dioda ADSL (czyli TPSA włączyła linię). Po 24 godzinach mogłem już odpalić NETIĘ :) (proces logowania przeszedł pomyślnie)

Od tamtej pory cieszę się 1Mbit-em (z początku pracowałem na starym modemie od NEO, ale wczoraj przyjechal do mnie kurier z modemem od NETII więc zainstalowałem go sobie (nawet go nie zamawiałem :))

Edytowane przez KUBA TM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Modemy chyba wszyscy dostali ja też nie chciałem, a przywieźli?? I co z tym zrobić jestem jakieś 100 zł w plecy, po co mi kolejny modem jak i tak korzystam z routerka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i mamy 15 marca a neta jak nie ma tak nie ma....nminal juz miesiac a w tej sprawie nikt nic nie robi...zero odzewu z ich strony no i te ich zganianie na tp sa, ze niby nie chce z nimi wspolpracfowac....echhh co tu zrobic...nie pozostaje nic tylko czekac...jestesmy na lodzie, bo zrywajac z tpsa jestesmy wlasnie skazani na czekanie- nikt chyba nie odwazy sie brac neo bez jakiejkolwiek promocji...zycze wam i sobie cierpliwosci w czekaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość [RONIN]

Modemy chyba wszyscy dostali ja też nie chciałem, a przywieźli?? I co z tym zrobić jestem jakieś 100 zł w plecy, po co mi kolejny modem jak i tak korzystam z routerka??

Dowiadywałeś coś odnośnie tych 'niechcianych' modemów?

 

No i dlaczego niby jesteś 100 zł w plecy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uwaga uwaga. po 30 minutach rozmowy z konsultatnem TPSA dowiedziałem się, że ŻADNA rezygnacja nie wpłynęła od Netii do Telekomuny, a ciągłe rozłączanie mnie od usługi Neostrada TP jest spowodowane próbą włączenia usługi Net24 z siedziby Netii. W takim razie próbuję od 2 godzin dodzwonić się na 0801802803 i na ten inny z 22 na początku do Netii, aby odkręcili całą sytuację - mówiąc inaczej, dziękuję za usługi Netii i nawet nie mogę powiedzieć, że wracam do TP skoro...z TP nawet nie odszedłem! :mur:

 

A miało być tak pięknie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

90% ze 130 zeta to ponad 100

a mialobyc 90% taniej za 1 miech jak niebedziesz bral modemu

 

ale z drugiej strony jesli nie podpisales zamowienia na modem to poczekasz az sie zgielk skonczy bezstresowo zadzwonisz na 0801 i powiesz zeby zabierali modem a oddali kase :)

 

@AFF a kolege tez prosisz, zeby sie za Ciebie odlal?? skoro ty zawierasz z kims umowe to logiczne sam mu ja wypowiadasz a nie prosisz o to inna firme

Edytowane przez HiPhO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok rozumiem, ale pytałem 3 razy przedstawiciela czy rezygnacje złożyć samemu czy oni to zrobią za mnie. zapewnił, że zrobią to za mnie. nawet potem na następny dzień dostałem info, że rezygnacja jest już w siedzibie TP.

 

nieważne, wali mnie już cała ta netia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powtarzam jeszcze raz: piszcie do UKE i za ich pośrednictwem załatwiajcie swoje sprawy

 

Ja dokładnie opisałem swoją sytuację i poprosiłem o interwencję UKE.

 

Przed momentem (wreszcie) dzwonił do mnie monter z TP by umówić się na sprawdzenie linii w nszym domu. Bo może 1MB to za dużo dla tej linii i dlatego nie synchronizuje .... :lol2: :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...