Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

Wątpliwe, by kabel był powodem aż takiego wzrostu pingów(serwisanci netii uwielbiają zwalać winę na TPse). Jakie masz urządzenia/e pomiędzy gniazdkiem a komputerem? Sprawdź ustawienia tegoż urządzenia i/lub zrób faktory reset jeżeli jeszcze go nie robiłeś i jesteś w stanie wszystko potem poustawiać. Te pingi to na wszystko takie są czy tylko w grach? Sprawdzałeś na np. na google, wp etc.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda - przedłużałem umowę 3 tygodnie temu i owszem, BI mi zaproponowano, ale odmówiłem i usługa nie została włączona.

 

Najwidoczniej trafiłeś na bakłażana pracującego od 3 dni, który potem dostał opr za to co zrobił, a BI nie włączyli ze względu na relację z klientem. Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Noszę się z zamiarem przejscia do netii już od kilku lat, ale dopiero te obecne roszady w ofercie orange przyspieszyły moją decyzję i zamierzam zmienić operatora-zarówno telefonu jak i internetu. Zajrzałem więc na stronę netii i najbardziej odpowiada mi oferta 4mbs+tel.30min za ok.50zł(o ile dobrze kojarzę to jest to oferta na łaczach netii, na łączu tpsa jest drożej, tak?). zostawiłem swje dane oddzwoniła konsultantka i zaoferowała mi opcję 10mb + tel.30 min za 84 zł- jak ma się to do oferty na stronie internetowej? Z czego może wynikać ta różnica, czy chodzi tu o jakieś opłaty na rzecz tpsa?

edit

sprawę wyjaśniłem juz sam

Edytowane przez veirt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

inną ofertę dostaniesz dzwoniąc inną zamawiajac przez stronę a jeszcze inna potrafi byc w punktach - powiem ci że może ci sie zdarzyć ze z innym konsultantem będzie jeszcze inna cena - niż ta podana przez pierwszego - ogolnie jest tam niezły burdel - ja na 4 telefony odnośnie przedłużania umowy mialem 4 ry rozne oferty - ogolnie nie trafilem na konsultanta któremu zależało by na utrzymaniu klienta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Znów mam problem z Netią. Od chyba 5 miesięcy przepustowość łącza jest bardzo niska. W umowie mam do 6Mb/s niestety od wspomnianego okresu osiągam około 0,8 do 2 Mb/s. Router Pentagram p6341

Dołączona grafika

 

Dzwoniłem wielokrotnie i nie ma żadnego rezultatu.

 

Początkowo mnie zwodzili lecz później technik Tepsy powiedział że centrala jest przeciążona i to dlatego.

 

Dzwoniłem do nich ponownie (styczeń) i dowiedziałem się właśnie tego co powiedział technik oraz tego że planują rozbudowę centrali.

Dostałem też zniżkę -30% na abonament do czasu rozbudowy.

 

Możecie coś poradzić, co mam zrobić?

Edytowane przez QuaiL2048

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parametry w normie. O dziwo mogą mówić prawdę, że winna jest centrala.

Po za regularnym nękaniem podeprzeć się możesz tylko:

 

Rozdział 7 Regulaminu świadczenia usług

4.W przypadku Awarii trwającej dłużej niż 24 godziny Abonent niebędący Konsumentem może żądać

zapłaty odszkodowania w formie kary umownej w wysokości 1/30 średniej wartości z 3 ostatnich

Rachunków za każde rozpoczęte kolejne 24 godziny Awarii, z tym, że w przypadku przerwy

w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo, kara umowa jest naliczana w przypadku Awarii

trwającej dłużej niż 12 godzin.

 

5.W przypadku Awarii, przerwy w świadczeniu Usługi spowodowanej nieprawidłowym działaniem sieci

innego operatora, Planowanymi Pracami, Konsument może żądać zapłaty odszkodowania w formie

kary umownej w wysokości 1/30 średniej wartości z 3 ostatnich Rachunków za każde rozpoczęte

24 godziny Awarii, z tym, że w przypadku przerwy w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej

okresowo, kara umowa jest naliczana w przypadku Awarii, przerwy w świadczeniu Usługi

spowodowanej nieprawidłowym działaniem sieci innego

operatora lub Planowanymi Pracami,

trwającej dłużej niż 12 godzin.

 

Nie wiem jak to wygląda kwotowo i możliwe że łapie się w 30% zniżce na abonament którą już dostałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, to i w Netii i w TP są takie same jajca - ja mam Netię, rodzice TP i jedno i drugie to ta sama zabawa i głąby na helpdesku ;) Trzeba brać co tańsze ew. kto ma lepszą infrastrukturę w danym miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biznesowa infolinia ( dla firm ) działa bez problemów. Raptem kilka awarii na 10 lat użytkowania, wszystkie w mig załatwione.

Zwykła infolinia - boże, miej użytkownika w opiece. Dołączona grafika

 

Edit

 

Zapomniałem dopisać, że mówię o necie od TP.

Edytowane przez toms83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Netia nigdy więcej. Siedziałem tam 2 lata i co chwila problemy. Nawet umowa promocyjna była tak zwalona, że sami nie wiedzieli co mielimi zaproponować. Po przejściu na to samo tylko od ERY, problemy jak ręką odjął. Po przedłużeniu juz w ramach T-Mobile wciąż jest okey. Międzyczasie padł modem, ale zaraz wymienili na nowy. Także od siebie T-mobile po kablach TP mogę z czystym sumieniem polecić. Ceny mają dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cenowo T-mobile porównywalne, a jak ktoś ma u nich jeszcze telefon to nawet lepsze, ale i tak należę do osób, które praktycznie nie miały problemów technicznych z netią. To i dzwonić do ich niesamowicie kompetentnych i elokwentnych konsultantów nie muszę. Co najwyżej raz na 2 lata w sprawie przedłużenia umowy.

Gdyby tylko znalazł się dostawca co by w infrastrukturę z zeszłego wieku od gniazdka do centrali wymienił. Wszędzie w ofertach do 20 Mb/s, a ja połowę wyciągam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zainteresować się Neostradą Fiber (40 lub 80 Mb/s; VDSL2). Najpierw warto by wybadać, czy jest dostępna w okolicy. Obecnie korzystam z opcji 80Mb, wcześniej miałem czterdziestkę i polecam, warto. Mimo mieszkania w stolicy kablówka nie obejmuje mnie swym zasięgiem, nad czym ubolewam. IMHO Netia nie jest alternatywą dla TP/Orange, chyba, że opcja Foton, względnie LLU.

 

@Tapatalk

Edytowane przez AragornPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam problem ze spadkiem szybkosci.

Router  synchronizowal sie tak w okolicach 4500-4800 kbps, potem zaczely sie problemy, synchro w okolicach 3500-3800 i polaczenie czesto zrywalo, ale wiedzialem ze to przez stary kabel, wiec kupilem nowy kabel i puszke, wszystko ladnie podlaczylem i problem zniknal, synchronizacja byla nawet wyzsza, miedzy 5000-5600.

Moja radosc trwala chyba ze 3 tygodnie, potem z dnia na dzien szybkosc spadla do okolo 3200-3400 kbps i tak jest od 2 miesiecy.

Myslalem ze to wina kabla, ale sprawdzalem przy puszce i jest to samo.

 

Mam zamiar do nich zadzwonic, ale najpierw napisalem i mi odpisali ze to przez "powolna degradacje łacza, albo stopniowe wysycenie linii",  co to jest wysycenie linii?

post-186770-0-89825500-1379686572_thumb.jpg

post-186770-0-97860700-1379686585_thumb.jpg

Edytowane przez wiarus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz router/modem? Gdyż pracuje to to w dosyć archaicznej modulacji, która sama w sobie ma pewne ograniczenia, inna sprawa jaką masz prędkość na umowie z netią, bo owe ograniczenia równie dobrze mogą nie przeszkadzać. Jeżeli jednak standardowe max 20mb/s to zmiana ew. przestawienie(jak obsługuje) modemu na ADSL2 może pomóc, gdyż pozostałe parametry linii masz ok.

W każdym bądź razie zadzwoń do nich i się upewnij, bo degradacje to oni co najwyżej mają jakości obsługi klienta.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

router mam PENTAGRAM Cerberus P6331-6, przestawilem na ADSL2, ale wielkich zmian nie widac (patrz obrazek), zadzwonie do nich po weekendzie to napisze co tam wymyslili

 

a umowe podpisywalem chyba z pol roku temu na max 20Mb ale  mi powiedzieli ze moje lacze nie pociagnie wiecej niz 6

post-186770-0-32305400-1379764445_thumb.jpg

Edytowane przez wiarus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bylem troche zajety, ale  w koncu zadzwonilem do nich (2 razy) - pierwszy gosc cos tam sprawdzil cos tam zresetowal i powiedzial ze nic sie nie da zrobic, ale na szczescie drugi przyjal zgloszenie o awarii i po paru dniach znowu mialem 5Mb

 

powiedzcie mi czy w netii nie ma tych trybow fast/interleaved?  mam tryb fast bo prosilem o niego jeszcze jak bylem w tpsa (ping w polsce 5-15ms),  wiec sie zastanawialem czy gdyby mi dali interleaved to czy by moje lacze wiecej Mb pociągnęło, ale ci technicy w netii w ogole nie wiedza co to jest, obu musialem tlumaczyc o co mi chodzi, pierwszy nie mial pojecia o czym mowie a drugi powiedzial ze cos tam slyszal, ale w centralach netii nie ma takich trybow.....

Edytowane przez wiarus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej mam internet w Netii. Opcja do 20M

Dołączona grafika

Pytałem się czy mogą zwiększyć przepustowość.

Powiedzieli że nie i trzeba czekać do końca umowy.

Jak to jest?

Edytowane przez QuaiL2048

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz opcję "do 20", to już nic więcej ci nie zrobią - to jest max dla ADSL. Przejście na VDSL/fiber jest możliwe tylko przy podpisywaniu nowej umowy z racji zmiany technologii (jeśli któraś z tych opcji jest dostępna). Też przez to ostatnio przechodziłem i niestety jest to nie do przewalczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Netia nie dawno wchłonęła Dialog.

 

Od kilkunastu dni, o dowolnej porze dnia i nocy:

 

http://results.tester.netia.pl/impsgfmmfb

 

W Aleksandrowie Łódzkim skrzynki są tak zapchane, po ekspansji Netii i ich promocjach, że powyższy wynik przy 10Mb to normalka. Technik nie przyjedzie, bo musiał by trafić właśnie na taki "czop" na łączu, ale w sumie nie mogę narzekać na obsługa klienta przez "błękitną ".

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczenie, że technik nie przyjdzie trochę na silę. Miałem problem z gubieniem pakietów i pingami "pomoc techniczna" poradziła, by dość już archaicznym narzędziem(jeśli dobrze pamiętam "WinTrace") porobić testy popularnych stron i im wysłać. Sprawę załatwiono zdalnie, ale może i technika da się w ten sposób przywołać.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...