Gość [RONIN] Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2007 Mam małe pytanko czy komuś też się to zdarzyło... Wchodzę do domu a tutaj stoi mój ojciec i kurier GLS'u z przesyłką od Netii :P Myślę sobie: Jeszcze raz by papiery przysłali? Ale widzę że to coś większego. Tymczasem to modem Thomson przyszedł. Ale najlepsze jest to, że go nie zamawiałem :] Wolałem mieć miesiąc taniec neta niż drugi, absolutnie nie potrzebny modem. Czy ktoś mi teraz wytłumaczy, co mam zrobić??? Zadzwonić do netii i zgłosić że nie chciałem modemu czy go zatrzymać. Czy coś będę musiał płacić za ten szmelc czy jak? Ponoć i tak każdy kto wybrał netię ma pierwszy miesiąc za 10% ceny gdyż nie wyrabiają z podłączeniami ludzi. Ciekawie się robi :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlacha Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2007 mnie juz strzela z ta NETIA caly czas blad 651 jak jutro to nie bedzie chodzic to ich wale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2007 Ja też mogę się pochwalić działającą Netią... :) miałem mieć 1Mb i jest... :D zero problemów ze ściaganiem... w porównaniu do radiówki jaką miałem jeszcze 2 dni temu to normalnie różnica jak pomiędzy niebem a ziemią... B-) tylko mam mały problem i zbytnio nie wiem jak mu zaradzić... otóż zainstalowałem eMule, w miejscu gdzie mam wpisać port TCP wpisuje przykładowo 33103, próbowałem kilkanaście możliwości, biorę testowanie portów i wyskakuje mi: Testing IP: 87-205-199-215.adsl.inetia.pl (87.205.199.215) Starting TCP connection test... TCP test failed! UDP test will not be performed I nie wiem o co chodzi... :unsure: mam WinXP SP2 Eng Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2007 firewall blokuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2007 firewall blokuje? windowsowy firewall jest wyłączony... mam jeszcze Zone Alarm Pro ale ustawiłem, że eMule ma pełen dostęp do neta... to też nie pomogło... wyłączyłem go w ogóle i dalej tak jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2007 (edytowane) ja właśnie mam zamiar wysyłać im co 20-30 minut maila z prośbą o pomoc, pier!!!!!ca dostane za chwile, jutro już 15 i co? i nic. lol na infolinie NIE DA SIE DOWDZWONIĆ! edit: dodam że pisze to wlasnie z NEOSTRADY TP. haha dlaczego to jeszcze dziala!? Edytowane 14 Marca 2007 przez AAF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZi Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2007 no ja w końcu po 12 dniach mam w domu internet spowrotem. Może opowiem jak ze mną było bo może pomoże to komuś Dzwonie wczoraj na infolinie z netii spytac się czy już mam internet, Pani odpowiada, że czekają na informacje od tpsa o moich danych, zaczynam sie na nią wydzierać, że ostatnio powiedziano mi, że mają być te informacje do 10 marca a jest już 13ty marzec. Pani po chwili namysłu powiedziała: "To może Pan już ma internet, ja niewiem" :mur: więc odpowiedziałem jej bardzo brzydkimi słowami po czym udałem się do domu i co sie okazało? Internet już jest także wydaje mi sie, że oni każdemu kto tam dzwoni nawet jak juz ma aktywny net mówią, że czekają na dane z tpsy. Zadzwoniłem na pomoc techniczną pare godzin po tym zdarzeniu bo mi coś ten ich net szwankował jak już sie okazało, że działa to gościu powiedział, że oczywiście już od paru dni ma Pan internet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2007 Dzwoncie od razu na pomoc techniczna, bo ci na ogolnej infolinii g... wiedza. I da sie do nich dodzwonic, tylko czasami trzeba sie uzbroic w cierpliwosc... najdluzej wisialem na sluchawce dwie godziny, sluchajac tej ich melodyjki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2007 ja raz wisiałem od 23 do 4 rano i nic (miałem włączony głośnomówiący i tylko ta muzyczka leciała). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 Polecam dla odmiany w dzien dzwonic ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 ja mialem miec net24 4 marca. Jest 15, termin tej wielkiej sciemy jaka jest 'umowa' z tpsa i oczywiscie zero. Wychodzi ze jestem miesiac bez lacza - od czasu odpiecia neo. Dobrze ze w poblizu nie mam zadnego biura netii bo by splonelo. Na infolinii w oczekiwaniu na polaczenie najdluzej czekalem godzine. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 Szanowny Panie, Uprzejmie informuję Pana, że złożyliśmy do TP oficjalną eskalację problemu. Podpisaliśmy z TP w dn.28.02 porozumienie, na mocy którego tego typu problemy miały być rozwiązane przez TP do dnia 15.03.07 Poinformujemy Pana o statusie załatwienia sprawy w dniu jutrzejszym. Raz jeszcze przepraszam za niedogodności Z poważaniem UKE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ur6aN Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 I coś się dzisiaj zmieniło osobą które nie mają neta poza tym że dostały maila?? Co oni robią przekopują pół polski czy co?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 ja jakoś nie miałem problemów z dodzwonieniem się... czekałem maks 15 minut... może dlatego, że dzwoniłem w godzinach 11-13... :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) I coś się dzisiaj zmieniło osobą które nie mają neta poza tym że dostały maila?? Co oni robią przekopują pół polski czy co??Na to wygląda... u mnie wciąż błąd 721 :huh: Edytowane 15 Marca 2007 przez soulburner Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryperos Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 A u mnie 680 ;/ A u mnie 680 ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlacha Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 U mnie chodzi już dawno chodziło tylko przy instalacji sterowników do modemu Sagem F@st 800 ze strony http://pomoc.x.pl/modules.php?name=Reviews...ntent&id=12 przy instalacji wybierałem NETIE a miało być TPSA i tu robiłem błąd :) teraz wszystko chodzi dam znać później jakie prędkości. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 nie wiem co jest grane ale wczoraj ściągałem pliki... ładnie leciało 120-130 kB/s... ale po 2 godzinach zaczęła migać zielona lampka na modemie (opisana USB) i przy okazji prędkość mi spadła do 50-60 kB/s... wiecie co to może być...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) I coś się dzisiaj zmieniło osobą które nie mają neta poza tym że dostały maila?? Co oni robią przekopują pół polski czy co?? Ja jakoś nie dostałem NIC, ani maila, ani zwykłego listu ani telefonu a na numer 0801 i ten 022 nie moge się dodzwonić a dziś już jest 15 marca jestem ciekaw jak oni to teraz będą tłumaczyć, aha a teraz NADAL JESTEM podłączomny do neostrady tylko czasami zrywa połączenie Edytowane 15 Marca 2007 przez AAF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBA TM Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) Mnie netia nie poinformowała, że usługa została aktywowana. Czekałem od 15 lutego do 9 marca. 8 marca zauważyłem, że świeci dioda ADSL (czyli TPSA włączyła linię). Po 24 godzinach mogłem już odpalić NETIĘ :) (proces logowania przeszedł pomyślnie) Od tamtej pory cieszę się 1Mbit-em (z początku pracowałem na starym modemie od NEO, ale wczoraj przyjechal do mnie kurier z modemem od NETII więc zainstalowałem go sobie (nawet go nie zamawiałem :)) Edytowane 15 Marca 2007 przez KUBA TM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ur6aN Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 Modemy chyba wszyscy dostali ja też nie chciałem, a przywieźli?? I co z tym zrobić jestem jakieś 100 zł w plecy, po co mi kolejny modem jak i tak korzystam z routerka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzion Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 no i mamy 15 marca a neta jak nie ma tak nie ma....nminal juz miesiac a w tej sprawie nikt nic nie robi...zero odzewu z ich strony no i te ich zganianie na tp sa, ze niby nie chce z nimi wspolpracfowac....echhh co tu zrobic...nie pozostaje nic tylko czekac...jestesmy na lodzie, bo zrywajac z tpsa jestesmy wlasnie skazani na czekanie- nikt chyba nie odwazy sie brac neo bez jakiejkolwiek promocji...zycze wam i sobie cierpliwosci w czekaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 nikt chyba nie odwazy sie brac neo bez jakiejkolwiek promocji...zycze wam i sobie cierpliwosci w czekaniu CESJA i masz spowrotem Neo na promocji jakiej tam chcesz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delekta87 Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 Cesji po wprowadzeniu nowego regulaminu podobno nie można robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość [RONIN] Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 Modemy chyba wszyscy dostali ja też nie chciałem, a przywieźli?? I co z tym zrobić jestem jakieś 100 zł w plecy, po co mi kolejny modem jak i tak korzystam z routerka??Dowiadywałeś coś odnośnie tych 'niechcianych' modemów? No i dlaczego niby jesteś 100 zł w plecy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 uwaga uwaga. po 30 minutach rozmowy z konsultatnem TPSA dowiedziałem się, że ŻADNA rezygnacja nie wpłynęła od Netii do Telekomuny, a ciągłe rozłączanie mnie od usługi Neostrada TP jest spowodowane próbą włączenia usługi Net24 z siedziby Netii. W takim razie próbuję od 2 godzin dodzwonić się na 0801802803 i na ten inny z 22 na początku do Netii, aby odkręcili całą sytuację - mówiąc inaczej, dziękuję za usługi Netii i nawet nie mogę powiedzieć, że wracam do TP skoro...z TP nawet nie odszedłem! :mur: A miało być tak pięknie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiPhO Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) 90% ze 130 zeta to ponad 100 a mialobyc 90% taniej za 1 miech jak niebedziesz bral modemu ale z drugiej strony jesli nie podpisales zamowienia na modem to poczekasz az sie zgielk skonczy bezstresowo zadzwonisz na 0801 i powiesz zeby zabierali modem a oddali kase :) @AFF a kolege tez prosisz, zeby sie za Ciebie odlal?? skoro ty zawierasz z kims umowe to logiczne sam mu ja wypowiadasz a nie prosisz o to inna firme Edytowane 15 Marca 2007 przez HiPhO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 ok rozumiem, ale pytałem 3 razy przedstawiciela czy rezygnacje złożyć samemu czy oni to zrobią za mnie. zapewnił, że zrobią to za mnie. nawet potem na następny dzień dostałem info, że rezygnacja jest już w siedzibie TP. nieważne, wali mnie już cała ta netia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiPhO Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 prawdy nie dojdziesz kto zgubil te Twoje wypowiedzenie jedni jak i drudzy maja taki burdel ze sie sami polapac nie moga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 16 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2007 Powtarzam jeszcze raz: piszcie do UKE i za ich pośrednictwem załatwiajcie swoje sprawy Ja dokładnie opisałem swoją sytuację i poprosiłem o interwencję UKE. Przed momentem (wreszcie) dzwonił do mnie monter z TP by umówić się na sprawdzenie linii w nszym domu. Bo może 1MB to za dużo dla tej linii i dlatego nie synchronizuje .... :lol2: :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...