Carson Opublikowano 22 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2007 Nie wiem czemu ale mam wrazenie ze w grze jest jeden wielki syf jesli chodzi o rywalizacje. Przeciwnik mimo wiekszej mocy fury i to czasami o 200koni jedzie gorzej od nas i nie mam tu na mysli technike jazdy (wchodzenie w zakrety itp) a jazde nawet po prostej. Nie wiem co tu sie dzieje ale przeciwnik jest skalowany do poziomu naszej fury...takie odnosze wrazenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 22 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2007 (edytowane) config celeron 3700mhz 512kb l2 2x1gb ram chodzą na 560mhz 4-4-4-12 7300gt 128mb ddr3 630/1800 hdd 5400rpm 2,5" ata100 gram bez płytki 800x600 AA x4 world detail na medium smoke off reszta high grało mi sie komfortowo czyli bylo mniej wiecej 25-30fps nie grałem przez 1,5roku w nic, a i tak z łatwością wygrywałem we wszystkich wyscigach, gorzej bylo jedynie wygrać drag racingi ale też szło łatwo, dla utrudnienia nie wogóle nie używałem nitro :lol: Edytowane 22 Listopada 2007 przez Maniakalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyss Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 Do Wszystkich którzy maja problemy z Prostreet... nie wiem czy zauwazyliscie ale najpierw uruchamia sie program DOSowski a dopiero pozniej gra... i ten program jest przyczyna problemow z plynnascia gry. Z moich doswiadczen z programami pracujacymi w DOSie wynika XP! + DOS + AMD = 100% uzycie procesora .... i to jest przyczyna ze gra sie przycina ... a nie to ze ma duze wymagania. Jezeli nie wierzycie , uruchomncie gre a pozniej ja schowajcie do paska przycisnijcie ctrl+alt+delete i zobaczycie jakie jest uzycie procesora. PzDr w pelni sie z tym zgodze. nawet o tym wczesniej nie pomyslalem. lecz o uzyciu procka w 100% pisalem. ciekawe po kiego grzyba ten dosowy szit sie wlacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Technorocker Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) Moglby mi ktos podpowiedziec co trzeba zrobic zeby jezdzic w Dragu na 2óch kołach bo za cholere tego nie potrafie a mam Supre stuningowaną na ponad 900 km. Chodzi mi konkretnie o to jak sie staje na tych 2óch kołach bo nie potrafie przejsc tej konkurencji??? Edytowane 23 Listopada 2007 przez Dj Technorocker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweł.s Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 ciekawe po kiego grzyba ten dosowy szit sie wlacza? wystarczy alt tab i zobaczyć co jest napisane - to jest punkbuster ;) a co to jest to już chyba nie muszę tłumaczyć. a ja się zapytam to co kolega wyżej - 2 koła robi się w próbach szybkości czy w dragach i jak się to robi? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 No i znalazłem fure do grip'u :) ->Nissan GT-R, ma tylny napęd,ale trzyma się drogi 10x lepiej niż inne fury z napędem na 4 koła, ciekawe... A tu nie wiem czy bug,czy co ale cienie na autach czasem w innych miejscach wyglądają jak w 320x240 z AA na -4x :/ Te i tak wyglądają znoście w porównaniu do momentu, kiedy rozgrzewamy gumy przed dragiem, tam to już totalne dno :/ pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 No zes teraz pojechal po calej linii :mur: MaSell Jak potrzebuje sobie pograć w gry które nie maja tuningu to włączam Forze 2 lub Project Gotham Racing 4 i bawię się przy nich o niebo lepiej niż przy jakim kolwiek NFS'ie. Jednak NFS jak to NFS zawsze słynął z "dużego rozmiaru" tuningu wizualnego, a teraz ? przecież to kicz jest jakiś, głupie Juiced 2 ma już więcej opcji jeżeli chodzi o tuning wizualny. Pro Shit się powinna ta gra nazywać. :mur: :mur: :mur: NAstepnym razem bede dodawal wiecej niz jedna emotke " ;) " badz " :lol: ", a do tego w nawiasie dodawal ze to zart :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) O nowym NFS powiem tyle , że fajna gra byłaby gdyby zwiększono realizm jazdy ( chociaż do poziomu TDU ) a tak to shit. Golfem Jeździ się jak 60 tonową ciężarówką :/ Edytowane 23 Listopada 2007 przez PaBlO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 GRIP , stawanie na 2 kołach . ale LOL co tez oni wymyslaja za bzdury buehehehehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) Na dwoch kolach jak czarny mustang (z tego co pamietam) w F&F :) Tak poza tym to nie wiem co cie w tym dziwi, widzialem kilka filmikow na youtubie na ktorych konkretnie podrywalo przod fury (dragster oczywiscie) ;) Edytowane 23 Listopada 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1zZ Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) ten drag z realizmem nic wspolnego nie ma, czasy sa tak przesadzone, ze to koniec http://pl.youtube.com/watch?v=yBEeo6l3a6s&...feature=related tu macie film viper@1900bhp ktory robi 7.99, w grze takie czasy mozna robic vetta@700 kucy. No i nawet tak mocny viper nie robi wheelie po pareset metrow :lol: Edytowane 23 Listopada 2007 przez f1zZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 GRIP , stawanie na 2 kołach . ale LOL co tez oni wymyslaja za bzdury buehehehehehe Nigdy nie widziałeś samochodu na dwóch kołach ? Każdy dobrze podrasowany muscle car jest w stanie to zrobić ( dobrze tzn 800HP+ i jeszcze odciążony, Funny car i dragstery takie coś robią z palcem nie powiem gdzie :) ) Chociaż z tunerami itp to już przesadzili, a najbarzdziej z RX który ma bardzo mały moment obrotowy który i tak ciężko policzyć z racji wirującego tłoka. Na dwoch kolach jak czarny mustang (z tego co pamietam) w F&F :) Tak poza tym to nie wiem co cie w tym dziwi, widzialem kilka filmikow na youtubie na ktorych konkretnie podrywalo przod fury (dragster oczywiscie) ;) Źle pamiętasz :P To był Dodge Charger rocznik 1970 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westsajd Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 Dobra, mam sobie chargera 953 hp, 7.49 na 1/4 ale... jak sie robi wheelie? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 Jak grasz w normalnym trybie Drag'a to jeśli wystartujesz z Perfect shifta + przy zmianie z 1 na 2 będzie perfect to auto zrobi wheelie ;]] A jak grasz w tryb Wheelie to zawsze zrobie wheelie ;]] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westsajd Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 No i właśnie problem w tym, że przy perfectach w ogóle nie staje :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 Nie wiem czemu ale mam wrazenie ze w grze jest jeden wielki syf jesli chodzi o rywalizacje. Przeciwnik mimo wiekszej mocy fury i to czasami o 200koni jedzie gorzej od nas i nie mam tu na mysli technike jazdy (wchodzenie w zakrety itp) a jazde nawet po prostej. Nie wiem co tu sie dzieje ale przeciwnik jest skalowany do poziomu naszej fury...takie odnosze wrazenieJa ostatnio w Speedchallenge jechałem z RX8, która miała 800HP (a mam RX8 swoją na max stuningowaną i ma coś około 550HP). A to pewnie dlatego, bo jechałem Zondą F, która ma 930HP... Już nie wspomnę o tym, że jadąc na prostej Zondą 400km/h może nas wyprzedzić Golf... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubMaFioZo. Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 hm... dlaczego supra nie che mi stanąć na 2 kołach? mam 919 koni! hmm moze zawieszenie na max porobione co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 Co z tego,że koni kupa, gdy kierowca ..... ;) Z tym prze-rasowaniem auta to jakaś prawda jest, ostatnio musiałem "zmiękczyć" zawieszenia w skyline i 911,bo po prostu zaczęły podskakiwać jak w TDU :/ pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 Ktoś wie jak wymusić rozdziałkę 1360x768? Mam wiele gier ale tylko NFS nie odpala się na tej rozdziałce... co za pajac o tym nie pomyślał... szkoda gadać :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Im dłużej w to gram, tym mniej mi się podoba - a na początku bardzo przyjemnie mi się jeździło. - okropnie pikselowate cienie (stawiam, że to przez nie najnowsze sterowniki); - migające tekstury; - kobiety, które dają znak startu niekiedy znikają zaraz po machnięciu ręką; - na czas niektórych wyścigów zmieniają mi się felgi (to jest szczególnie dziwne); - białe kropki na krawędziach - gdzie ten antialiasing? - nie mogę zmusić mojego muscle car-a do jazdy na 4 kołach przez cały wyścig drag - czy to w ogóle możliwe? - beznadziejnie działające menu; - słaba obsługa zakładki naklejek - bardzo non-user-friendly. Na razie tyle minusów... Edytowane 24 Listopada 2007 przez Vennor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrrcin Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) W porównaniu do poprzednich części gra naprawde została zmieniona, a nie tylko zareklamowana. Niestety wprowadzone zmiany są zbyt małe żeby mówić tu o jakimś znacznym przełomie. Wielu ludzi wspomina coś o TDU i porównuje nowego NFS-a do tej gry.Niestety musze was zmartwić. Mi TDU kompletnie do gustu nie przypadło i usunąłem je po 3 wyścigach. Ale nie o tym ma być mowa. Nawiązując do TDU chciałem powiedzieć coś o sterowaniu, a mianowicie: Ludzie piszą że model jazdy jest lepszy niż w poprzednich częściach. Moim zdaniem model jazdy w PS-ie jest toporny, ale nie aż tak jak w TDU. :lol2: Czytając wypowiedzi userów w tym temacie od czasu pojawienia się dema twierdze, że większośc z Was uważa że im auto sztywniejsze, toporniejsze (wiem powtarzam się) i oporne przy skręcaniu to tym gra jest lepsza i bardziej realistyczna. Zaznaczam, że model jazdy w NFS:MW uważam za naprawdę dziwny i mało realistyczny. Co do Carbona to niestety nie mogę się odnieść ponieważ w niego nie grałem. Biorąc pod uwagę ostatnie 5 części serii to najbardziej chyba podobał mi się model jazdy z U2 i U1. Nadmienie tutaj także, że klimat nielegalnych nocnych wyścigów podoba mi się i nie uważam go za kiczowatego i "dresiarskiego" jak go ktoś nazwał. Mimo motywu z nocnymi wyścigami U2 nie przypadło mi do gustu bo było długie i nudne, a tuning był tak rozbudowany, że dla mnie stał się istną męką. Brakowało tam też jakiejś ciekawie zrobionej policji. Rozpisałem się o starych nfsach, a temat jest o PS-ie czyli nowym hicie którego reklamują nawet w radiu (może też w telewizji :unsure: ) Menu To może zacznijmy od tego. Forumowicze piszą że menu jest skopane. No tak jest dziwne i dziwnie się je obsługuje, ale jak się już je opanuje to wydaje się być całkiem OK. Miałem oczywiście na myśli główne menu, bo do tego menu w którym sie wybiera Race Day'e to jednak muszę się przyczepić. Jest ono po prostu kompletnie nieczytelne. Przez to właśnie menu dopiero po drugim dniu grania skapowałem jak przejść do drugiego Race Daya. Jednym słowem porażka. Główny bohater "...my man Ryan Cooper" - ten tekst jest dobry, ale reszta już nie. O głównym bohaterze w sumie nie można wiele powiedzieć, ale musze wspomnieć o jednej rzeczy która utkwiła mi w pamięci. A mianowicie: Na początku kariery po wygraniu wyścigu Ryan wychodzi z samochodu machając rękami, z tym debilnym kaskiem na głowie. Jak dla mnie scenka ta niosła taki przekaz: Gość macha rękami próbując naśladować małpe i nie zdejmuje kasku tak jakby chciał zwiększyć zainteresowanie publiczności(graczy), ale osiąga odwrotny skutek. Ten motyw z kaskiem jest idiotyczny. Co on k*rwa jest? Zorro, człowiek w masce...? Ciekawe czy zdejmuje go przynajmniej na końcu gry. Tryby gry Drag: Jazda na dwóch kołach przez kilkaset metrów to przegięcie, ale musze powiedzieć, że jest to mój ulubiony tryb w całej grze. Drift: Hmm... co by tu napisać :unsure: Chyba jeszcze nie mam wyrobionego zdania na ten temat. Grip i gripopochodne: Jak już ktoś pisał nudny jak flaki z olejem, ale ja to ujme inaczej. Nie podoba mi się: - strasznie toporne skręcanie, - głupie, kręte trasy (w U1 były fajne np. kawałek Chinatown lub slumsów :lol: ). - dym i kurz, Próba prędkości: Jeszcze nie miałem w karierze takiego wyścigu, ale w demie bardzo mi się podobał. Grafika Nie wiem dlaczego ale ciągle mam wrażenie że w demie była lepsza. Nie wiem wzrok mi się zepsuł czy mi się po prostu opatrzyła. W każdym razie ogólnie prezentuje się nieźle, ale musze zaznaczyć że w Dragu przy burnoutcie cienie są tragiczne a gra mimo 8x AA ma poszarpane krawędzie (nie próbowałem wymuszać większej wartości w sterownikach). Wymagania U mnie chodzi dobrze więc jestem zadowolony. Nie wiem jak z optymalizacją pod jednordzeniowe procesory oraz starsze karty graficzne. To by było na tyle mojej mini-recenzji. A teraz ja mam pytania do Was: 1. Czy zna ktoś może rozwiązanie mojego problemu z padem który opisałem w poście 998 2. Szukam jakiegoś ciekawego auta do dragu. Aktualnie mam Chevelle ale już mi się znudziło jeżdżenie na dwóch kółkach. Szukam czegoś z napędem na przednią lub na obie osie (tylko co lepsze?). Co polecacie? 3. Mógłby ktoś może zamieśćcić screena jak optymalnie ustawić przełożenia w Chevelle, bo ja sie z tym dość długo bawiłem, ale dalej coś mi nie gra. Edytowane 24 Listopada 2007 przez Marrrcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-GIZIU- Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Panowie właśnie doszedłem do pierwszego driftu i mam problem. Gram na G25 i wciskam pedał gazu, obroty idą w górę a samochód stoi w miejscu :mur: WTF ? Na klawiaturze jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Najlepszy do DRAGU jest Dodge Charger. Wystarczy go stuningować na maxa i w opcjach tuningu wszystko dać na sztywne, a w biegach dać 1 i 2 na minimum, 3 na 40%, 4 na 50%, 5 na 75% i 6 na 100%, nitro na maxa. Po takich zabiegach nikt nam nie fiknie nawet król dragu :) Uwaga nie kupujcie Dodge Challenger'a bo przy 350km/h obojętnie na jakich ustawieniach tuningu odlatuje i kończy się to kasacją wózka. Do próby prędkości polecam Porsche 911 GT2, nie kupujcie Zondy, i innych wypasów bo przy dużych prędkościach są potwornie nadsterowne. Do driftu mam Hemi Cudę i według mnie to jest najlepsza fura. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 911 miałem do próby prędkości,ale była za sztywna i na "górkach" w nevadzie zawsze ją rozwaliłem. W końcu dopracowałem skyline'a i nim wygrałem, także z królem, który w 3/4 wyścigów sam się rozwalił ^^ pzd Powidzcie jak to możliwe, że moja np:rx7 po trzecim tunningu i podkręcona max na moc ma mniej koników od npc ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrrcin Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Najlepszy do DRAGU jest Dodge Charger. Wystarczy go stuningować na maxa i w opcjach tuningu wszystko dać na sztywne, a w biegach dać 1 i 2 na minimum, 3 na 40%, 4 na 50%, 5 na 75% i 6 na 100%, nitro na maxa. Po takich zabiegach nikt nam nie fiknie nawet król draguTo mnie pocieszyłeś, właśnie wczoraj sprzedałem swojego Chargera bo mnie wkurzało że ma tylko 3 biegi. Ale musze przyznać że niezły był. A takie pytanko jeszcze mam: Czy przy tych twoich ustawieniach idzie na dwa koła? Bo właśnie nie chciałbym takiego samochodu bo mnie to wkurza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Byś kupił trzeci pakiet przeniesienia napędu, to byś miał ładne 5 biegów. Ja niestety właśnie wywaliłem grę. Stwierdzam, że to nie to. Nie doszedłem nawet do driftu i jazdy na 2 kołach, ale stwierdzam, że mi się nie chce. Kicha i monotonia. To nie to samo co wtedy kiedy grałem w pierwszego NFS:U na duronie 800 mając 12 lat. ;-) Sorry za ot, ale nie wie ktoś czy mają wyjść jakieś fajne samochodówki na pc? Edytowane 24 Listopada 2007 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrrcin Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Byś kupił trzeci pakiet przeniesienia napędu, to byś miał ładne 5 biegów. Ja niestety właśnie wywaliłem grę. Stwierdzam, że to nie to. Nie doszedłem nawet do driftu i jazdy na 2 kołach, ale stwierdzam, że mi się nie chce. Kicha i monotonia. To nie to samo co wtedy kiedy grałem w pierwszego NFS:U na duronie 800 mając 12 lat. ;-) Sorry za ot, ale nie wie ktoś czy mają wyjść jakieś fajne samochodówki na pc? Gdybym tylko wiedział to bym go nie sprzedawał. Z samochodówek to ja np. czekam na Race Driver One Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-GIZIU- Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Panowie,Mam 350z i chcę ruszyć a za chiny nie mogę. Dodaję gazu, obroty idą w górę a fura max co idzie to 1km/h. To błąd gry czy może coś źle robię ? Zdominowałem wszystkie wyścigi i nie mogę iść dalej jeśli nie zaliczę driftu. Pomóżcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3niu Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Dziwnie się ten Pro street zachowuje. Na kompie z siga raz chodzi idealnie na ustawieniach 1024x768 wszystko na średnie i AAx8, a czasem sie nie da grać w rodziałce 800x600 i wszystko off. Coś kochani panowie z EA musieli skopać, bo carbon pięknie latał w porównaniu z tym czymś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Ja właśnie miałem zamiar dać mu drugą szansę. Włączyłem, zacząłem drift i... Zaczęły się wspominane wcześniej freezy. Choć nie, to nie freezy, to przyspieszanie animacji, zwalnianie i ponowne przyspieszanie - wszystko bardzo szybko i często. O co tu chodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...