Skocz do zawartości
lukaszex

Komputer Za Ok 5k

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż ma zamiar sobie sprawić nowego kompa :D Bardzo prosiłbym o skompletowanie mi zestawu, w którego skład mają wejść:P

-monitor> jakiś dobry:P 17 lub 19 cali

-obudowa

-zasilacz

-HDD> ok 120-160GB

RAM> 2GB

Procesor>

płyta główna

karta graficzna> Słyszałem ze 8800 są najlepsze, wiec znalazłem takie coś za 1700zł Asus GeForce 8800 GTS : nie wiem czy ta, czy inna, byle by było to super wydajne

:D

-nagrywarka DVD

-klawiatura> jakaś płaska, wygodna do gry

-Być może coś przeoczyłem wiec poprawcie mnie jak co...

Czyli chodzi mi praktycznie o cały zestaw komputerowy prócz myszki i głośników

:lol2:

Pewnie pomyślicie, ze jestem jakims leniwcem, ktoremu nie chce się szukać podzespołów, jednak tak nie jest. Po prostu nie znam się na tych wszystkich sprawach związanych z wydajnością, nowościami w swiecie komputerow dlatego nie chce sie bawic w jakies dobieranie sprzetu bo po prostu sie na tym nie znam.

No tak i pewnie zapytacie o przeznaczenie komputera. Odpowiadam: GRY. Dlatego bardzo zależy mi na BARDZO WYSOKIEJ wydajności sprzętu tak by komfortowo pograć sobie we wszystkie najnowsze gierki typu gotic 3 itp w maxymalnych detalach;]

Cena: ok 5000zł, jednak wolałbym nie przekroczyć tej kwoty. No chyba że np o 200-300 zł :P

Z góry OGROMNE podziekowania dla tych, ktorzy mi pomogą. Ma to być przemyślany zakup, wiec licze ze mi bardzo pomozecie. Jeszcze raz z góry wielkie dzieki.

Pozdrawiam Łukasz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Procesor:ntel core 2 duo 6300 za 660zł

Płyta główna: Asus P5B za 460zł

Buda: Thermaltake Soprano Black z oknem - 295zł to jak chcesz twój wybór

Dysk: Seagate 160gb za 210zł 7200.10

Pamięć - 2x1gb teraz zależy czy myślisz o OC ale jakieś np 800mhz np OCZ platinium za 1 tyś

Nagrywarka: Pionier 111d

Grafa: Karta x1950xt z 256mb pamięci za 1000zł z

Monitor: LCD Benq FP91GP - 950zł

zasilacz Be Quiet! BQT ES-550W Straight Power 400zł

POZDRO