Skocz do zawartości
samurajjack

Pomocy - Zestaw

Rekomendowane odpowiedzi

chcę kupić zestaw - buda - zasilacz - mobo - procek - grafa - ram - co kupić?? chce kupić pod koniec stycznia - początek lutego. poczekać może?? kto mi pomoże w skonfigurowaniu jakiegoś dobrego zestawu. Najlepiej żeby mi G3 chodził na wyższych detalach - bo na tych najniższych to nie zabawa. Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Najpierw zajrzyj TU - nie po to chłopaki zestawy składali żeby non stop sie powtarzać.

Powiem to tak do wydania mam około 2500 zł (z hakiem) A pozatym jestem laikiem w tej kwestii i nie znam sie na tych sprawach do końca więc proszę o pomoć za tą kwote jaki zestaw byście proponowali?? Przeglądnąłem link który podałeś ale nie satysfakcjonuje mnie to?? A wiem że np. pod koniec stycznia wychodzi nowy sprzęt - zaczekać i kupić coś lepszego ??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na twoim miejscu bym poczekał.

Pozatym hmm jak za 2500zł nie interesuje Cię c2d z 2GB ram i 7600GS ddr3 to wybredny jest.

Sam bym to polecił.

Nie jestem wybredny bo c2d napewno kupie ale E-4300 czy E6300 ?? no i 2 gb ramu też chce mieć ale czy 7600gs czy lepiej gt albo radeona X1950 pro??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

procek :intel c2d e6300 box 691zl

mobo:BIOSTAR TFORCE 965PT 425zl

RAM:Corsair Twin2X DDRII 1GB/675 (2x512MB) CL4 421zl

grafika:PALIT 7900GS 256MB 7900 SONIC 500/1400 MHz 1.2ns 700zl klik

zasilacz:zasilacz Chieftec 450W GPS-450AA-101A ATX PFC 191zl

buda: jakakolwiek 120zl

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

procek :intel c2d e6300 box 691zl

mobo:BIOSTAR TFORCE 965PT 425zl

RAM:Corsair Twin2X DDRII 1GB/675 (2x512MB) CL4 421zl

grafika:PALIT 7900GS 256MB 7900 SONIC 500/1400 MHz 1.2ns 700zl klik

zasilacz:zasilacz Chieftec 450W GPS-450AA-101A ATX PFC 191zl

buda: jakakolwiek 120zl