Skocz do zawartości
daroh

Karta Graficzna, Płyta Główna... Proszę O Poradę.

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku zaznaczę, że jestem raczej zielony w sprawie sprzętu (proszę się nie śmiać). I teraz tak, co zmienić, co poprawić, jak dopasować:

"zasilacz EuroCASE 300X1, ATX12V, 300W, TC, PFC

ASRock 775s61 661FX LGA775 uATX

Intel Pentium 4 530J 3,00GHz/800MHz 1MB

Palit GeForce FX 5500 128MB DDR 128bit

2x DDRAM 512MB 400MHz SuperElixir"

Głównie chodzi mi tu o grafikę. Wiadomo trzeba 5500 wywalić. Myślałem nad 7300. Jakieś podpowiedzi?

I pojawił się kolejny znak zapytania. Płyta główna. Czy w jakiś sposób taka a nie inna zwalnia mi kompa? Nie interesowałem się tym zbytnio ale znalazłem, że nie obsługuje dual channel... Odczyt z pamięci jest raczej słaby - 2203. A może da się to jakoś poprawić?

Czyli tak:

- albo zmiana płyty głównej i karta na pci-e,

- albo zostawiam płytę (ew. coś poprawiam :) i karta na agp.

Proszę o jakieś wskazówki i konkretne propozycje sprzętu.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No właśnie chcę się dowiedzieć w jakiej cenie by to wychodziło. Na początku chciałem kupić samą grafikę za jakieś 400zł. Ale nie wiem co z tą płytą główną. Jak coś to będę zbierał na inną. Oczywiście w totka nie wygrałem więc zależy mi na niskiej cenie, ale jednocześnie żeby to jakiś badziew nie był :). Czyli na razie najważniejszym pytaniem jest: zmieniać płytę czy nie. Jak tak na jaką (propozycje), jak nie to co ew. mogę zrobić, żeby przyspieszyc odczyt bez duala.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

wez tez pod uwage zasilacz...

Czekam na propozycje.

Grafa to Geforce Palit 7600 GS Sonic, chyba taka sie nazywa a z płyta bedzie problem bo masz ddr <_<

I tą kartę mi polecasz teraz pod agp czy ew. na przyszłość pod pci? Znaczy się, że ciężko płyte pod ddr dostać?

A i był jeden temat na forum odnośnie mojej płyty i gościu napisał: