daroh Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2007 Na początku zaznaczę, że jestem raczej zielony w sprawie sprzętu (proszę się nie śmiać). I teraz tak, co zmienić, co poprawić, jak dopasować: "zasilacz EuroCASE 300X1, ATX12V, 300W, TC, PFC ASRock 775s61 661FX LGA775 uATX Intel Pentium 4 530J 3,00GHz/800MHz 1MB Palit GeForce FX 5500 128MB DDR 128bit 2x DDRAM 512MB 400MHz SuperElixir" Głównie chodzi mi tu o grafikę. Wiadomo trzeba 5500 wywalić. Myślałem nad 7300. Jakieś podpowiedzi? I pojawił się kolejny znak zapytania. Płyta główna. Czy w jakiś sposób taka a nie inna zwalnia mi kompa? Nie interesowałem się tym zbytnio ale znalazłem, że nie obsługuje dual channel... Odczyt z pamięci jest raczej słaby - 2203. A może da się to jakoś poprawić? Czyli tak: - albo zmiana płyty głównej i karta na pci-e, - albo zostawiam płytę (ew. coś poprawiam :) i karta na agp. Proszę o jakieś wskazówki i konkretne propozycje sprzętu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
File Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2007 Pierwsze zasadnicze pytanie : ile kasy chcesz wladowac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroh Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2007 No właśnie chcę się dowiedzieć w jakiej cenie by to wychodziło. Na początku chciałem kupić samą grafikę za jakieś 400zł. Ale nie wiem co z tą płytą główną. Jak coś to będę zbierał na inną. Oczywiście w totka nie wygrałem więc zależy mi na niskiej cenie, ale jednocześnie żeby to jakiś badziew nie był :). Czyli na razie najważniejszym pytaniem jest: zmieniać płytę czy nie. Jak tak na jaką (propozycje), jak nie to co ew. mogę zrobić, żeby przyspieszyc odczyt bez duala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...