Skocz do zawartości
Zajdzik

Walnięta Grafa?

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli nie mineło 5 dni od daty zakupu to mozesz nawet wrócić do sklepu i <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> inna od razu - chyba , że nie mają na stanie , ja tak robię w poszukiwaniu lepsiejszego modelu ;) - taka mała wskazówka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh

a myślisz że co w pierwszym momencie zrobiłem. poszedłem do nich i powiedziałem by mi wymienili na nową ale to jest gral a nie np. komputronik czy esc gdzie od razu wymienią. tu trzeba oddać do serwisu który sprawdzi czy rzeczywiście jest karta zrypana i jak się to potwierdzi to dopiero myślą nad wymianą. na szczęście dzięki PITerowi cała procedura w moim przypadku trwała jedynie 3 dni włącznie z zamówieniem nowej grafy bo nie mieli na stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie uwierzycie co się stało

 

Zjarała mi się nowa grafa która dostałem w ramach reklamacji :(

 

Tym razem poszedł jeden z tranzystorów od zasilania (o ile tak się to nazywa) i grafa już się nawet nie uruchamiała.

 

Chciałem by wymienili na nową ale skoro jest to uszkodzenie mechaniczne to muszą ją wysłać do producenta i on dopiero stwierdza co i jak i ewentualnie przysyła nową.

 

W związku z tym mam pytanko.

Jak często zdarza się że producent stwierdza że uszkodzenie powstało z winy użytkownika i co w tej sytuacji robią??

Będę musiał zabulić za naprawę czy jak to jest??

 

Dodam że to że zjarał się ten tranzystorek na 99% nie było moją wina bo nic przy niej nie grzebałem, pytam się tak na wszelki wypadek by wiedzieć co w takiej sytuacji mnie może czekać czeka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widac ze idziesz moja "sciezka" mialem podobnie. Dostalem grafe z gwary po miechu padla. Potem dostalem koljna w sumie 3cia i co nawet nie wstala w moim kompie. Przypuszczam ze dali mi ubita karte. Do tego powiedzieli mi ze uszkodzenie bylo mechaniczne a dokladniej karta ulegla spaleniu przy montazu przez uzytkownika. Nadal z nimi walcze.

 

Nie chce cie straszyc ale niestety walka z serwisem tej firmy jest naprawde trudna. Nie spodziewaj sie ze bedzie krotka.

 

To jest mozliwe ze sie cos spalilo to odesla na do producenta i wroci z wymienionym elementem. Zrob fotki karty i spisz numer seryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomijam trudności z serwisem ale czy wie ktoś jak często uznają uszkodzenie za winę użytkownika i co potem się dzieje??

ogromna większość takich przypadków rozwiązywana jest pozytywnie jeśli tylko nie ma śladów ingerencji użytkownika. nie stresuj się, będzie dobrze :)

 

swoją drogą jeśli pada już druga (ta sama) karta to ja zastanawiałbym się czy nie zmienić marki. powodowany tym, że to już kolejny raz, raczej bez problemów dogadasz się ze sprzedawcą i jeśli wróci nowa karta to wymień ją za drobną dopłatą (różnice w cenie) na choćby inną markę.

 

jeśli jednak karty nie były tej samej marki i pada już kolejna to szukałbym jakiejś innej przyczyny.

może płyta, zasilacz :-| nie wiem.. ale coś w tym jest.

Edytowane przez dymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomijam trudności z serwisem ale czy wie ktoś jak często uznają uszkodzenie za winę użytkownika i co potem się dzieje??

2 grafy do piachu to juz nie moze byc przypadek

moze twoja zasilka albo plyta to jakis karto killer ( czy wylacztles zasilke z pradu przy montazu, a moze pchales lapy tam gdzie nie trzeba a czasami sam dotyk jak przeskoczy ladunek moze rozwalic uklad elektryczny -- ja zawsze dotykam kaloryfera zanim za cos sie biore )

pozatym reklamacja to taka lotieria. Zalezne od polityki dystrybutora w kraju a slyszalem ze z powercolorami bywa ciezko byc moze ci naprawia jesli nie to masz jak w banku text o mechaniczmym uszkodzeniu przez ciebie

Prawdopodobnie umoczyles 700 zeta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pierwszej karcie (ten sam model co teraz) padły pamięci i wymienili od razu teraz coś z zasilaniem było nie tak (jeden tranzystorek się zjarał) i nie była to wina żadnej z moich części w kompie na pewno, widocznie trafiłem po raz drugi na trefny model grafy (czasami się ma już takiego farta :) )

 

mam tylko nadzieję że mimo iż jest to uszkodzenie mechaniczne to nie wkręcą mi że to moja wina itp i naprawią grafe/wymienią na nową bo jak nie to się wkurzę.

 

ps. można się w razie coś odwołać od ich decyzji czy to nie ma sensu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i grafa jest już z powrotem u mnie. ja tam nie wiem co wy tak na tego grala narzekacie.

1 grafe wymienili mi w 2 dni, druga w 6 dni (ale tu musiała pojechać do producenta na sprawdzenie i też na nową wymienili).

jak dla mnie to ekspresowo to zrobili a mieli na to jak by nie było do 28 dni

Edytowane przez Zajdzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak widac masz szczescie!!!!!!!

 

Ja niestety nie moge zaliczyc wspolpracy z ta hmmmmm firma do udanych. Chamstwo w serwisie i bardzo nie mile podejscie do klienta + robienie z ludzi wala.

 

Na serwisie mojej karty jestem tam stratny prawie 250 zloty. A wiec polowe.

 

Na pewno stracili mnie i nie tylko mnie jako klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ludzie wy mnie nie straszcie, tez kupilem tego radka w gralu (gdynia) :/

 

Czekam tylko na plyte z pcie i podlaczam.

Ja Cie nie strasze!!!! Tylko po prostu pisze jak jest. Serwis tej firmy nalezy do najgorszych w 3miescie. Oni bazuja na niewiedzy i glupocie klientow. Taka prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o tam gadanie.

miałeś po prostu pecha i tyle z tym serwisem.

Ja już 3x miałem z nim do czynienia i w moim przypadku zawsze było wszystko szybko i sprawnie załatwiane

Z serwisem Grala miale mdo czynienia w nastepujacych sprawach:

 

1. Kupilem Creativa mp3 player po okolo 4-5 miesiach padly sluchawki i to w najdziwniejszy sposob jaki widzialem- przy obu sluchawkach na kablach

Czekalem na nowe sluchawki 6 tygodni!!!!!!!!!!!!!! Bylym u nich co jakis czas i slyszalem odzywke ze sprawa w toku.

 

2. Karta graficzna 9600pro

pierwsza padla ->serwis 6 tygodni dostalem 9600 rpo z taktami 500/600

kolejna padla ->znowu 6 tygodni

padla 3cia ->serwis z adnotacja uszkodzenie podczas wkladania do portu AGP. jak dla mnie to troche niemozliwe. w koncu sie wsciklem napisalem ze chce zwrot pieniedzy i takie tam. Pismo wyslalem. Odpowiedz odmowna.

 

I co nadal twierdzisz ze serwis jest ok?? Poczytaj sobie na temat serwisu w temacie jest tam tez na ten temat.

 

A teraz dla rownowagi napisze ze z serwisem ESC nie mialem zadnego problemu.

Padly mi 3 DFI infinity wymiana nastepowala w ciagu okolo max 10 dni z tlumczaeniem ze nie bylo plyty w hurtowni. Milo kulturalnie i szybko i taniej niz w gralu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...