RALF11 Napisano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2007 na kx nie będziesz miał EAX i duże problemy z grami.to są stery dla ludzi którzy słuchają muzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tocki Napisano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2007 na kx nie będziesz miał EAX i duże problemy z grami.to są stery dla ludzi którzy słuchają muzy. Ok wszytko jasne.. na razie zostane na A4 ... pomysle cos na wakacje :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Canti Napisano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2007 ja kiedy ostatnio uzywalem KX nie mialem praktycznie wcale problemow z grami, tylko EAX oczywiscie nie uzywalem i ciekawego linka dales Ralf11 ale z tego co czytam to sie tyczy tylko win2k popej co ma piernik do wiatraka? kondensator a tryby DAC`a to troche rozne zagadnienia nie sadzisz? miedzy innymi dlatego ze rozpatrujemy tutaj dwa rozne typy sygnalow i rozne typy pracy a kondesator dziala przeciez w roznych aplikacjach i ma rozne zadania wiec nie ma tutaj porownania co do slepego testu nie robilem profesjonalnego testu bo roznice sa na tyle ewidentne ze kazdy potrafil je opisac oddzielnie i wszyscy mieli identyczne spostrzezenia nikt nikomu niczego nie sugerowal moze slon nadepnal na ucho ze nie slyszysz ewidentych zmian przy np. zmianie wzmacniacza czy wstawienia innego konda wyjsciowego dla mnie roznice sa ewidentne i wyrazne a nie subiektywne co do testu live ponoc sblive24bit nie resampluje wewnetrznie do 48 bo jest to inny dsp a resampling z tego co mi wiadomo na tej ruskiej stronie byl programowy i nadal osiagneli mniejsze wartosci niz u ciebie a oni uzywali lynx two wiec teoretycznie maja troche wiecej do powiedzenia osobiscie u siebie jak zrobie resampling do 48khz(foo2k +asio +resampler otochana) to roznica jest tak nikla ze sam nie wiem czy w ogole tam jest -> zreszta jaka mialaby byc roznica wszystko wyciete w studio resampling nie przywroci tego co wycieli a jak wstawie konda czy zmienie wzmacniacz roznica jest kolosalna wiesz dochodze do wniosku ze jestesmy skrajnie myslacymi osobami i raczej sie nie przekonamy ;) ja wiem swoje ty wiesz swoje i basta :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaRoN Napisano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2007 Pytanie drugie. Czy konieczne jest posiadanie karty Creativa i Creativo skonfigurowanego foo2k, żeby móc szczerzyć zęby zaposiadowywania otachana? Bo na SS + ALC650 się suka krzaczy i wykrzacza(czyli bug + off foo2k) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popej Napisano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2007 wiesz dochodze do wniosku ze jestesmy skrajnie myslacymi osobami i raczej sie nie przekonamy ;) ja wiem swoje ty wiesz swoje i basta :) Generalnie, to ja Ciebie rozumiem. Sam wymieniałem i modyfikowałem wzmacniacze, żeby grały lepiej. Kiedyś byłem naprawdę zaszokowany jak drastyczny wpływ na mój wzmacniacz miała wymiana kondensatorów w zasilaczu (akurat negatywny). Dobierałem pod względem brzmienia wzmacniacze operacyjne w moim CD. Testowałem wyniki na rodzinie. Wiem o czym piszesz ;-) Niestety utknąłem na kablach. Logika i wiedza konstruktorska tego nie zaakceptowały :-) Wyjaśnienie problemu dostarczyła mi dopiero ta strona: 2464348[/snapback] Pytanie drugie. Czy konieczne jest posiadanie karty Creativa i Creativo skonfigurowanego foo2k, żeby móc szczerzyć zęby zaposiadowywania otachana? Bo na SS + ALC650 się suka krzaczy i wykrzacza(czyli bug + off foo2k) Niektóre wtyczki foobara mają status eksperymentalny. Może zacznij od standardowej instalacji, resamplera PPHS i wyjścia Direct Sound. To chyba nie powinno sprawiać kłopotu, niezależnie od użytej karty dzwiękowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2007 Czy robił ktoś z Was porównanie kabli głośnikowych o skrajnie różnych przekrojach ( np. ten sam producent, ta sama dł. itd. i porównanie 0,5 mm kw vs. 8 mm kw. ? Jeśli jest różnica to jak byście ją określili ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaRoN Napisano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2007 PPHS to ścierwo dla K7 2250MHz. 50-70% użycia proca i żaden efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2007 PPHS to ścierwo dla K7 2250MHz. 50-70% użycia proca i żaden efekt.W foo jest zwykle SSRC . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popej Napisano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2007 PPHS to ścierwo dla K7 2250MHz. 50-70% użycia proca i żaden efekt.Dziwne, ja mam A64 2x2G. W normalnym trybie PPHS stoi twardo na 0%, w trybie ultra skacze od 0 do 9%. IMHO normalny tryb jest w zupełności wystarczający. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaRoN Napisano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 12 Stycznia 2007 W foo jest zwykle SSRC .0.9.4.1 - nima. Chyba, ze magicznie ukryte i non top on. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polar Napisano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 12 Stycznia 2007 Czy robił ktoś z Was porównanie kabli głośnikowych o skrajnie różnych przekrojach ( np. ten sam producent, ta sama dł. itd. i porównanie 0,5 mm kw vs. 8 mm kw. ? Jeśli jest różnica to jak byście ją określili ? Akurat przewody głośnikowe mają tu najmniejsze znaczenie. Zawansowani Audio-pedofile nie potrafią odróżnić zwykłego drutu od drutu za 10000 zł. A co dopiero userzy ktorzy nie posiadają tak dopakowanego sprzętu. Różnica za pewne jest! ale jest na tyle mała że słaby ludzki słuch nie jest w stanie tego wychwycić. Ja osobiście bardzo sie ciesze że ludzie mają taki sluch jak mają (czyli niedokskonaly ale uniwersalny) a nie jak kot czy pies. Dzięki temu mozna skupić się na calości przekazu a nie na szczegółach. A jeszcze jest jedna rzecz odnośnie testów odsluchowych. Na prawdę jeśli nie bedą przeprowadzone w 100% bez żadnej sugestii i przy pomocy osoby trzeciej to nie ma ŻADNEGO sensu. Poprostu szkoda na to czasu jeśli nie jest się w stanie zapewnić odpowiednich warunków. Jedyna rzecz jaką powinny robić osoby oceniające to siedzenie na fotelu, sluchanie i zapisywanie swoich spostrzeżeń. Test prowadzi ktoś trzeci kto nie ma wpływu na ocenianie i nic nikomu nie sugeruje, a nie inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popej Napisano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 12 Stycznia 2007 Czy robił ktoś z Was porównanie kabli głośnikowych o skrajnie różnych przekrojach ( np. ten sam producent, ta sama dł. itd. i porównanie 0,5 mm kw vs. 8 mm kw. ? Jeśli jest różnica to jak byście ją określili ?Kyle, pamiętasz moją wskazówkę z pomiarem sygnału z dokładnością do 3%? Impedancja wyjściowa wzmacniacza, która Cię wtedy zafascynowała, będzie nieistotna, jak podłączysz głośniki 2-3m kablem 0,5mm2 :-) Proponuje Ci pojęcie poprawnego kabla głośnikowego: to kabel, którego rezystancja (mierzona tam i z powrotem) jest mniejsza niż 3% nominalnej impedancji kolumn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zigi Napisano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 12 Stycznia 2007 (edytowane) Czy robił ktoś z Was porównanie kabli głośnikowych o skrajnie różnych przekrojach ( np. ten sam producent, ta sama dł. itd. i porównanie 0,5 mm kw vs. 8 mm kw. ? Jeśli jest różnica to jak byście ją określili ? Co prawda nie jestem tak obeznany w tematyce jak pozostali dyskutanci :) ale miałem okazje swojego czasu bawić się różnymi kablami i różnicy doświadczyć na własnych uszach. Nie były to niestety skrajne przekroje ale trafiła mi się między innymi i taśma z szeroko rozstawionymi żyłami miedzi 0,5mm2 oraz kabel z 8 skręconych izolowanych żył w sumie 3,3mm2 (audioquest type 8 ) . I różnice w tym co wytwarzały kolumny było słychać dość wyraźnie. Grubszy kabel "daje" zdecydowanie ładniejszy bas. Przy cienkich dźwięk wydaje się nieco jaśniejszy acz czegoś mu brakuje. B-) Edytowane 12 Stycznia 2007 przez Zigi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popej Napisano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 12 Stycznia 2007 Zrobiłem próbki nagrań dźwięku z SB Live! 24. Nikt nie zaproponował muzyki więc skorzystałem z audiofilskiej płyty testowej. Próbki są tutaj do pobrania, 3 pliki w formacie flac po 2,5MB każdy: http://www.anpo.republika.pl/nagrane/index.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 13 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2007 (edytowane) Kyle, pamiętasz moją wskazówkę z pomiarem sygnału z dokładnością do 3%? Impedancja wyjściowa wzmacniacza, która Cię wtedy zafascynowała, będzie nieistotna, jak podłączysz głośniki 2-3m kablem 0,5mm2 :-) Proponuje Ci pojęcie poprawnego kabla głośnikowego: to kabel, którego rezystancja (mierzona tam i z powrotem) jest mniejsza niż 3% nominalnej impedancji kolumn. Wiele kolumn nawet tych z napisem 8 Ohm jest po pomiarach raczej 4 Ohm [nominalnie] więc weźmy 4 Ohm jako punkt obliczeń: 3% z 4 Ohm to 0,12 Ohm Opór kabla wysokiej jakości 0,7 mm ( pamiętajmy że docelowo zastanawiać się powinniśmy czy jest różnica między kablem 0,5mm a 8 mm ) wynosi dla 100m 2,2 Ohm ( dane z procab więc raczej nie "zaniżają w kierunku pozytywnym" parametru dla swoich produktów ) Długość kabla do kolumny przyjmijmy 3m - czyli opór widziany będzie jak by z 6m ( jasne czemu ? - mamy dwie żyły a opór całego przewodu "jest widziany" przez wzmacniacz ) 100m/6m = 16,666666666666666666666666666667 x mniejszy opór przy 6m wzgl. 100 2,2/16,666666666666666666666666666667 = 0,132 [ponad] - opór przewodu o dł. od kolumny do wzmacniacza 3m, przekroju 0,7mm wysokiej jakości - OK? 0,12 < 0,132 ..... a przy 0,5mm będzie gorzej A teraz sobie wyobraźmy sytuację kino domowe - kable do gł. surr. o dł. powiedzmy 12metrów ( czyli widziane 24 ) i przekroju 0,5 mm kw. Edytowane 13 Stycznia 2007 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Canti Napisano 13 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2007 (edytowane) moje monitory maja 8ohm ale w stresie spadaja do 3.2ohm a procab ls25 ma opornosc 6,6ohm/km a nie 100m Edytowane 13 Stycznia 2007 przez Canti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 13 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2007 (edytowane) moje monitory maja 8ohm ale w stresie spadaja do 3.2ohm a procab ls25 ma opornosc 6,6ohm/km a nie 100m procab ls25 ma oporność 6,6 Ohm / 1 km a nie 22 Ohm / 1 km ( to miałeś na myśli zapewne ) - no tak jest - ja nie przeczę .... jednak jak pewnie już zauważyłeś kabel o przekroju 0,7 dla którego wszystko liczyłem zwie się LS07 i jego opór wynosi 2,2Ohm/100m (czy jak kto woli 22 Ohm / 1 km ) A jeśli chodzi o zmiany oporu i wartości minimalne kolumny to widziałem jedną kolumnę która na wykresie impedancji miała w najniższych miejscach ok 2 Ohm ( chyba dla okolic 70 Hz i 10000 Hz ) co oznacza ( jeśli dobrze myślę ) że po podaniu złożonej częstotliwości 70 Hz + 10000 Hz opór nam spadnie przy połączeniu równoległym ( ? - chyba tak to będzie widziane przez wzm. ) do 1 Ohm ( 2x2 / 2+2 ) - tutaj widać sens bi-amp - spadek oporu będzie wynosił nie mniej niż okolice 2 Ohm względem ok. 1 Ohm przy single-amp ps. co właściwie zrobimy z tym ciekawym OT - po zakończeniu skasujemy czy postaramy się przenieść do innego tematu przez moderatora ? Edytowane 13 Stycznia 2007 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popej Napisano 13 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2007 2,2/16,666666666666666666666666666667 = 0,132 [ponad] - opór przewodu o dł. od kolumny do wzmacniacza 3m, przekroju 0,7mm wysokiej jakości - OK? 0,12 < 0,132 ..... a przy 0,5mm będzie gorzej Dokładnie o tym mówię. Przy czym nie chodzi mi o to, że sprzęt z takim kablem będzie źle grać, tylko że to są już wartości, które w dobrze przeprowadzonym teście mogą powodować słyszalne różnice. Albo mówiąc całkiem ogólnie: w optymalnych warunkach ucho ludzkie może wyłapać różnicę głośności rzędu 0.3dB, co jest odbierane jako zmiana brzmienia. Jeżeli chce się testować wpływ czegokolwiek na brzmienie, to trzeba zapewnić wyrównanie poziomu dźwięku z lepszą dokładnością, inaczej wyniki są niewiarygodne. A jeśli chodzi o zmiany oporu i wartości minimalne kolumny to widziałem jedną kolumnę która na wykresie impedancji miała w najniższych miejscach ok 2 Ohm ( chyba dla okolic 70 Hz i 10000 Hz ) co oznacza ( jeśli dobrze myślę ) że po podaniu złożonej częstotliwości 70 Hz + 10000 Hz opór nam spadnie przy połączeniu równoległym ( ? - chyba tak to będzie widziane przez wzm. ) do 1 Ohm ( 2x2 / 2+2 ) - tutaj widać sens bi-amp - spadek oporu będzie wynosił nie mniej niż okolice 2 Ohm względem ok. 1 Ohm przy single-ampTe uskoki to charakterystyka modułu impedancji i raczej trudno sugerować, że fragmenty wykresu dodają się do siebie wzajemnie :-) Po prostu przy takim sygnale wyjściowym popłynie duży prąd. Przy czym nie ma tu zalet bi-wire, jedynie sytuacja, gdy niewiele się na tym traci. Znacznie korzystniejszy będzie układ, kiedy ten kabel bi-wire zewrzesz także od strony kolumn, bo wtedy spadki napięć będą mniejsze także dla nierównego podziału prądów między pasmami. ps. co właściwie zrobimy z tym ciekawym OT - po zakończeniu skasujemy czy postaramy się przenieść do innego tematu przez moderatora ?Przypuszczam, że takie rozważania bez impulsu w postaci wyboru rzeczywistej karty to by nie zaistniał ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 13 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2007 Te uskoki to charakterystyka modułu impedancji i raczej trudno sugerować, że fragmenty wykresu dodają się do siebie wzajemnie :-) Po prostu przy takim sygnale wyjściowym popłynie duży prąd. Przy czym nie ma tu zalet bi-wire, jedynie sytuacja, gdy niewiele się na tym traci. Znacznie korzystniejszy będzie układ, kiedy ten kabel bi-wire zewrzesz także od strony kolumn, bo wtedy spadki napięć będą mniejsze także dla nierównego podziału prądów między pasmami. nie napisałem o bi-wire tylko bi-amp - wiem że podobna nazwa ale naprawdę zupełnie inna brożka :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popej Napisano 13 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2007 nie napisałem o bi-wire tylko bi-amp - wiem że podobna nazwa ale naprawdę zupełnie inna brożka :wink:Przepraszam, moja pomyłka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popej Napisano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 14 Stycznia 2007 ---------------- Nowa myśl :-) Trafiłem na taką recenzję Audigy 2 Value: http://www.ixbt.com/multimedia/audigy2-value.shtml Wynika z niej, że niektóre karty Audigy 2 potrafią poprawnie odtwarzać 44.1kHz bez resamplingu. To są te mniej popularne typy: - Audigy 2 Value, - Audigy 4 OEM - chyba także Audigy 2 ZS Notebook Trocki, jeżeli masz A4 OEM, taką małą bez złączy do panela, to jesteś do przodu :-) Spróbowałem samemu sprawdzić i rzeczywiście potwierdzam, bit-perfect playback działa. Zrobiłem parę nowych pomiarów: http://www.anpo.republika.pl/sb0400/index.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 14 Stycznia 2007 ---------------- Nowa myśl :-) Trafiłem na taką recenzję Audigy 2 Value: http://www.ixbt.com/multimedia/audigy2-value.shtml Wynika z niej, że niektóre karty Audigy 2 potrafią poprawnie odtwarzać 44.1kHz bez resamplingu. To są te mniej popularne typy: - Audigy 2 Value, - Audigy 4 OEM - chyba także Audigy 2 ZS Notebook Trocki, jeżeli masz A4 OEM, taką małą bez złączy do panela, to jesteś do przodu :-) Spróbowałem samemu sprawdzić i rzeczywiście potwierdzam, bit-perfect playback działa. Zrobiłem parę nowych pomiarów: http://www.anpo.republika.pl/sb0400/index.html W audigy 1 nie ma tej opcji a szkoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ma1y Napisano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 14 Stycznia 2007 ---------------- Nowa myśl :-) Trafiłem na taką recenzję Audigy 2 Value: http://www.ixbt.com/multimedia/audigy2-value.shtml Wynika z niej, że niektóre karty Audigy 2 potrafią poprawnie odtwarzać 44.1kHz bez resamplingu. To są te mniej popularne typy: - Audigy 2 Value, - Audigy 4 OEM - chyba także Audigy 2 ZS Notebook Trocki, jeżeli masz A4 OEM, taką małą bez złączy do panela, to jesteś do przodu :-) Spróbowałem samemu sprawdzić i rzeczywiście potwierdzam, bit-perfect playback działa. Zrobiłem parę nowych pomiarów: http://www.anpo.republika.pl/sb0400/index.html braciszek ma cos takiego, wychodzi ze to A4 OEM co piszesz: czyli złe nie jest? btw: porównywałem A4 OEM PAX i LIVE! SB0060 KX i grają bardzo podobnie: na tanszych słabszych głośnikach A4 OEM wypada troche lepiej - czyściej gra (z-540) a na z-2300 brzmiały poodbnie. ooo KXy są głosniejsze od PAX o duuuzo ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popej Napisano 15 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 15 Stycznia 2007 braciszek ma cos takiego, wychodzi ze to A4 OEM co piszesz: czyli złe nie jest? Tak, to jest A4 OEM. Wg artykułu z ixbt powinna lepiej odtwarzać 44.1kHz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RALF11 Napisano 15 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 15 Stycznia 2007 Ja miałem Audigy 2 Value i NAPEWNO nie odtwarzała dobrze 44.1Khz. Przy pliku testowym "UDIAL" było słychać przeraźliwy pisk.Dopiero resamplingo do 48Khz lub wyżej naprawił problem i pisk zniknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 15 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 15 Stycznia 2007 Ja miałem Audigy 2 Value i NAPEWNO nie odtwarzała dobrze 44.1Khz. Przy pliku testowym "UDIAL" było słychać przeraźliwy pisk.Dopiero resamplingo do 48Khz lub wyżej naprawił problem i pisk zniknął. Ale może trzeba było zaznaczyć opcję bit accurate stream ( czy jakoś tak ) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tocki Napisano 16 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2007 Wedlug Was do sluchania muzyki i ogolnie najlepiej dac ? CMSS , CMSS2 , Stereo Surrond ? (ponizej foto) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RALF11 Napisano 16 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2007 wyłączyć zupełnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro18 Napisano 16 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2007 A czy spotkał się ktoś z Was z Audigy 2 ZS z kolorowymi (nie pozłacanymi) wejściami/wyjściami i bez firewire?? O takiej --> http://allegro.pl/item155212772_promo_soun..._gwarancja.html Wygląda identycznie - symbole te same, prcesor identyczny... Co Wy na to? Kupować?? Czy to jakiś przekręt? Dzięki za ew. pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tocki Napisano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Napisano 17 Stycznia 2007 Kupilem cos takiego mysle ze warte ten ceny :247zl sorki za tak dlugi link :D http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...72952%26fvi%3D1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...