Skocz do zawartości
KiMR

Błąd Aplikacji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pewien problem. Jak wychodzę z gry Silkroad to wyskakuje mi ten błąd http://c.wrzuta.pl/wi11478/0abd87ca0022e50...COoycB&ft=f .

 

Nie pomaga ponowna instalacja gry. Gra była instalowana na świeżo postawionym windowski i ciągle to samo. Podobny błąd mam z operą, która potrafi się wyłączyć i pokazać ten sam błąd, tylko odnoszący się do opey. Wiecie co to może być?

 

PS. Dlaczego nie da się szybko edytować postu?

Edytowane przez KiMR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd występuje tylko jak wychodzę z Silkroad lub podczas przglądania stron. (błąd pojawił się po wgraniu oryginalnego windowsa home)

 

Sprawdziłem na odkręconym procku i pamięciach i nadal to samo.

 

Pamięci dodatkowo sprawdziłem goldmemory i nie było błędów, a procka sp2004 testowałem przez 2h i też nie wywaliło błędów.

 

Ten błąd nie przeszkadza zbyt mocno, ale jest trochę wkurzający.

 

Czy ten błąd może mieć związek z DEP? (zapobieganie wykonywaniu danych)

Edytowane przez KiMR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest chyba jeden z możliwych błędów na procesorach X2. Jeśli masz zainstalowany optymizer AMD to spróbuj go odinstalować i grać na jednym rdzeniu. Może pomóc także specjalna poprawka dla XP-ka, ale zdaje się, że już pisałeś w tamtym wątku.

Jeszcze jedno prawdopodobieństwo, to błędnie zainstalowany jeden ze sterowników. Miałem podobne informacje o błędach, po nie zainstalowaniu patch'a do USB2.0 dla ULi. Po instalacji drukarki PSC1510 na magistrali USB system zaczął sypać właśnie takimi błędami, a drukarka wariowała. Winowajcą okazała się funkcja DEP, chroniąca między innymi przed błędnie napisanymi/zainstalowanymi sterownikami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem taki sam blad w grach UT i UT 2004 :mur:

Gry chodzily na direct 3d po przelaczeniu na OpenGL problem zniknal, na innych grach nie bylo wczesniej tego klopotu.

Jak zainstalowalem nowsze stery do mobo ( VIA pack ) i Directx, wersje z pazdziernika 2006 to wyzej wymienione gierki znow dzialaly bez problemu na D3D :damage_wall:

 

Na jakims forum czytalem ze wyzej wymieniony problem moga stwarzac takze wadliwe lub niecalkiem kompatybilne z mobo pamieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...