Skocz do zawartości
kucyk

Ghost Recon Advanced Warfighter 2

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem mile zaskoczony , 1280x960 idzie spoko plynnie , fizyka przypadla mi do gustu

rzut granatem pod plot i wszystko plynnie bez szarpniec sie rozlatuje na poszczegilne deski

maly drobiazg a cieszy

Zaraz zabieram sie za testy i screeny w licznikiem fps

 

zapodajcie swoje ile komu wyciaga

Update

 

W rozdzialce 1280x960 wszystko na maxa , fizyka Normal bez AA

od 30 podczas wybuchow do max 60 fps

srednio 40 fps , przy czym smooth naprawde plynnie jak na taki framerate

To co zapodałeś woła o pomstę do nieba, przepraszam za emocjonalne podejście ale to pierwsze z serii które wygląda tak źle z porównaniem do x360 i ps3. Porównanie podobne do ostatnio wydanych piratów czyli dużo gorsze tekstury, praktycznie brak shaderów. Oczywiście to ocena tylko grafiki a nie gameplay.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/gra...;tag=images;all

Edytowane przez koperta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koperta

 

 

Zalatuje od ciebie Konsolowym FanBoyem

idz precz do dzialu konsolowcow :)

;)

a tak powaznie to widzialem tylko BF2 na X360 i to naprawde wolalo o pomste do nieba :)

jakos nie daje wiary zeby gry na Xboxa mialy duzo lepsze Textury

 

moje screeny moga byc troche rozjasnione ,gamma podniesiona z poziomu ATT

ot taki urok starego crt 20''

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem na pewno,że polskiej wersji nie kupię.Mam po polsku GRAW i cholera mnie bierze jak słyszę te głupawe komendy powtarzane w kółko i nie w tym momencie co trzeba.Z patchami nie miałem problemów ale na wersji PL są czasem kłopoty w grze w trybie multi.No to chyba odstoję swoje na Allegro aż się pojawią gry w wersji angielskiej.

Z tymi dwoma jajami to by była dobra sprawa.Chyba przyjdzie czas na zmianę sprzętu :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy odpalał już ktoś demo na GF7900, bo mam problem, co bym nie wybrał to po odpaleniu misji widzę biały ekran z krzakami i po chwili łapie restart kompa.

Na jakich sterach jedziecie, u mnie na tą chwile siedzą bety 162.15.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boxster

Pierwsze co sprawdz to obniz takty grafiki , jesli masz podkrecona grafe

Ta gra wyciska z GPU wiecej niz przecietna gra czy 3DMark.

Jeszcze jak mialem stokowy cooler to i takty GPU 696MHz podczas gry w Stalkera

zaliczalem zwiechy i freezy obrazu , obnizylem takty i wszystko chodzilo cacy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Zgadzam się z kopertą, nie wygląda to nextgenowo, ZERO porównania do wersji konsolowej, na PC są gierki z lepszą grafiką więc nie wiem czemu padają tutaj oskarżenia o fanboy'izm konsolowy... porównanie PC vs Konsola w tym wypadku nie ma sensu, po prostu nokaut. IMO. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy odpalał już ktoś demo na GF7900, bo mam problem, co bym nie wybrał to po odpaleniu misji widzę biały ekran z krzakami i po chwili łapie restart kompa.

Na jakich sterach jedziecie, u mnie na tą chwile siedzą bety 162.15.

ja wlasnie mam taki sam problem krzaki i resart kompa nawet kompa calego odkrecilem od rzu restart a jak nie restart to takie cos mi wyskakuje

rash in application version: 30132.2637

 

Could not load geometry because IDirect3D9::CreateVertexBuffer failed.

This device does not support the queried technique.

 

Renderer: threaded

Physics : threaded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra mi już odpala, musiałem jednak zmienić stery na oficjalne nV, wszystko maks, tylko tekstury medium, bo na high było "troszkę" za mało (~25FPS), teraz spokojnie wszystko śmiga ze średnią ~45 FPS - nice.

Problemem są natomiast sterowniki AGEIA, bo gra czasami bez powodu wywala na pulpit z komunikatem o błędzie w sterach fizyki - mam te najnowsze z dema.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos gra dlugo w BF2 to potem Jednak trudno sie przyzwyczaic do poruszania

w GRAW2 , jak w calej seri brak opcji JUMP :/ troche to glupkowate ,zeby zolnierz

sil specjalnych musial obchodzic 40cm przeszkode :)

Widac tworcy gry sa zorientowani odmiennie jak reszta swiata ;)

 

niech ktos idzie po rozum do glowy i zrobi mixa BF2 ,GRAW2 i Stalker

gwarantuje Duuza kase i poprularnosc takiego produktu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka syyyci. Zagralem juz w ta misje na demku chyba z 7 razy od wczorajszego wieczoru.

Grafika zadowala mnie w 100%, nie jest "blyszczaca" jak w inych grach z nowymi silnikami, pokazuje realistyczne spojrzenie, fajnie sie steruje squadem, ale niestety tylko demko, czlowiek juz by chcial isc na nowe misje :).

 

Pytanie - jaki klawisz sluzy do skoku? I jak ustawic, zebym patrzal na "mnie" nie z kamery karabinu, ale gdzies za plecami??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie moze dlaczego nie moge ustawic texture na high moge tylko na medium na high niechce sie ustwaić.

Znajdz cfg gry i tam powpisuj ręcznie gdzie jest med wpisz high u mnie też tak było pozmieniałem ręcznie na high i juz jest w menu high.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka fajna, ale znowu kur... nie postarali się z inteligencją team-a, albo się jeden gdzieś zablokuje i wyjść nie może, albo biegną sobie zadowoleni przeciwnik do nich pruje ile wlezie, a oni jakby nigdy nic dostają na klatę i drą mordę kapitanie, kapitanie... To woła po pomstę do nieba właściwie od II aktu przechodzę tą grę sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

X:\\Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Demo SP\Data\settings

i tam jest plik:

renderer_settings.xml

 

i tak jak Miazga pisał w tym xmlu jest komenda:

<variable name="aspect_ratio" value="1.25"/>

Jak się da 1.00 to można sobie oddalić widok.

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie to śmiga ładnie. Od 25-55 FPS . Rzadko jednak spada poniżej 30. Graficzne bez rewelacji. Co do gry to Team jest mało ogarnięty i zdarzyło mi się parę razy że gość albo stanął i nie reagował na polecenia ,albo pobiegł w inna stronę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

X:\\Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Demo SP\Data\settings

i tam jest plik:

renderer_settings.xml

 

i tak jak Miazga pisał w tym xmlu jest komenda:

<variable name="aspect_ratio" value="1.25"/>

Jak się da 1.00 to można sobie oddalić widok.

Ta funkcja zmienia tylko proporcje ekranu, innymi slowy bedziecie miec rozciagniety/zwezony obraz zaleznie od ustawienia, roznicy w oddaleniu broni imo nie ma, moze sie wydawac gdyz zmieniaja sie cale proporcje.

 

Bemx2k --> kto ci powiedzial ze gra jest na engine Unreal 3? :blink:

Edytowane przez Yog-Sothoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skonczylem do krotkie demko, po tak wielkim pliku spodziewalem sie troche wiecej.

Podoba mi sie, na poczatku mimo ok 40fps obraz szarpal trzeba po prostu wylaczyc synchronizacje pionowa i od razu lepiej, nie szarpie i klatek od razu mam ok 70.

 

Grafika ladna ale to nie stalker (mam porownanie bo w tej chwili w niego gram)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...