yuucOm Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 W szukajce po wpisaniu piłka ręczna nic nie wyszukało wiec robie nowy temat :P POLSKA W FINALE MŚ W P. RĘCZNEJ 2007 W połfinale pokonaliśmy po kapitalnym (i sterujacym :o :o) meczu Danie 36:33. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 Ładnie :D Choć mecz oglądałem od 75 min :lol: to i tak końcówka była emocjonująca i jeszcze te osłabienie składu na minuty przed końcem :D Choć w handball nie gram już od przeszło roku, to jeszcze sentyment do tego sportu został :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilooos Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 nie ogladalem <cyfra+> , ale szczerze kibocowalem, widać, ze Polacy maja jednak lepsze ręce niż nogi, najpierw siatkarze, teraz 'ręczniacy' :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastlY Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 i teraz odezwie sie tlum specjalistow, ktorzy pierwszy raz w zyciu widzieli pilke reczna :D powodzenia w finale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodass Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 no coz, nic juz na to nie poradzisz;] a pomyśleć, że jeszcze wczoraj mieli biegunke ;d od 50minuty myślałem, że już przegrają, nie mogli w ogóle zbliżyć się do bramki duńskiego bramkarza, te rzuty z daleka nas kilka razy ratowały, aż pod koniec drugiej dogrywki... ahh :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...