Skocz do zawartości
yuucOm

Piłka Ręczna

Rekomendowane odpowiedzi

Ładnie :D Choć mecz oglądałem od 75 min :lol: to i tak końcówka była emocjonująca i jeszcze te osłabienie składu na minuty przed końcem :D Choć w handball nie gram już od przeszło roku, to jeszcze sentyment do tego sportu został :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

no coz, nic juz na to nie poradzisz;]

a pomyśleć, że jeszcze wczoraj mieli biegunke ;d

od 50minuty myślałem, że już przegrają, nie mogli w ogóle zbliżyć się do bramki duńskiego bramkarza, te rzuty z daleka nas kilka razy ratowały, aż pod koniec drugiej dogrywki... ahh :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

nie wiem jak wy ale ja już nie pamiętam kiedy ostatni raz się tak denerwowałem.... chyba tylko mecz Polska - Rosja na MŚ w siatkówce.... potem długo długo nic.... ;)

śmieszą mnie wypowiedzi typu: teraz sie zleci kupa znawców, "kibiców" itp itd - pytam - i co z tego??? to źle, że ludzie się interesują? lepiej by było gdyby nikt nic nie wiedział o tym sukcesie? czy ktoś z głoszacych takie opinie pomyślał o tym, że może właśnie dzięki temu turniejowi, zapisze się "kilku" młodzianów do jakichś klubów handballu i w przyszłości będziemy mieli z nich radoche?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzis też pierwszy raz oglądałem ręczną. Szczerze mówiąc spodobała mi się :) Byłem zdziwiony tym, że to jest aż tak kontaktowy sport, wcześniej myślałem, że piłkarze ręczni są chudzi i wątli a tu prosze jaka niespodzianka. Byki po 2m i 90kg wagi :lol:

Powodzenia w finale :banana:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No brawo nasi. Liczę na złoto