kurdefelek Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 (edytowane) Piszcie o swoich doświadczeniach z grami w systemie Win. Vista. Zapodajcie własne testy fp/s FAQ - Pytania i odpowiedzi: ///////Przesiadka na Vistę będzie sensowna jak wydajność nowych gier będzie porównywalna albo lepsza niż w XP , narazie pozostaje czekać . -----by Mario2k ///////// Czy wierzycie w to, że Vista zostanie na tyle dopracowana ? Bo ja nie...system jest za bardzo rozrośnięty - nie w tym kierunku powinny iść nowe OS'y. Co zrobić w systemie (jakie opcje wyłączyć) aby gry działały wydajniej ? Windows Vista - FAQ & Optymalizacja - wyłącz Aero, - wyłącz kontrolę dostępu, - wyłącz przywracanie systemu, Czy istnieje program nLite dla Visty, który pozwoli mi wyrzucić zbędne komponenty systemu ? Tak. Program ten nazywa się vLite i moźna go znaleźć na stronie http://www.vlite.net potrzebny do niego jest: .NET Framework 2.0 32bit | 22MB lub .NET Framework 2.0 64bit | 45MB Topic postaram się aktualizować. ========= Vista a gry: - 10-30% zmniejszenie wydajności w grach (Microsoft mówi o 15%) za to lepsze efekty, porównaj screeny z Age of Conan: DX9 i DX10 - brak wielu sterowników do 64bit, - zwiększone pingi podczas gry multiplayer, (2x) ///możliwe że ipv6 (czy jakos tak) trzeba wyłączyć. jesli jest włączone to vista odpytuje dns 2 razy, to moze miec pewien związek... chyba /// co to znaczy ? - bardzo stare gierki chodzą ponoć lepiej niż pod XP, - sterowiki pod Vista 64bit mają coraz większą objętość ///czy to pozostaje bez wpływu na wydajność ? /// - tak samo jak w WinXP możesz osiągnąć wyższą wydajność w grach poprzez wyłączenie efektów graficznych - zobacz screen - co dziwne Vista spowalnia nawet odczyt z dysku w porównaniu do XP, - do tej pory nie ma sterowników dla procesorów AMD - Cool'N'Quiet Driver for Vista x86/x64 /// przez co procki nigdy nie zniżają taktowania i nie oszczędzają energii - także ciepło wydziela się większe /// teraz nie istotne: - mają wychodzić gry tylko 64bitowe - Vista Home Premium 64bit może mieć do 16GB RAM w kompie (za 8 lat może mieć to znaczenie) - Vista Home Basic 32bit może mieć do 8 GB RAM w komputerze, - kupno komputera do gier z Vistą bez 2 GB Ramu jest bezsensowne ///jeśli nie rozumiesz: Vista + Gry = min.2 GB RAM /// - jeśli jesteś maniakiem i nie chcesz ciągle słyszeć dysku to zalecam Ci 3-4 GB RAM, - Vista 64bit zabiera więcej MB RAM niż 32bit....ile ?? - przy wielu procesach i programach kolejne otwierają są coraz wolniej, dopiero przy 3GB pamięci Vista rozwija skrzydła i programy otwierają się momentalnie (SuperFetch) /// jak to wyłączyć ? /// - Vista po uruchomieniu wczytuje do pamięci najczęściej używane programy /// jak to wyłączyć ? /// Średnia ilość RAM ~~ przewidywanie dla zestawów High End: 2001 - 256 ~~ 512 MB 2006 - 1750 ~ 2000 MB 2011 - 8000 ~ 10.000 MB ------------ Poprawki: AutoPatcher Vista Luty 2007 Full Beta (80,8 MB) http://autopatcher.pol.pl/pobieranie.php *31 stycznia 2007 5 łatek dla 32-bitowych wersji Visty - poprawiona kompatybilność z 77 aplikacjami użytkowymi i grami, od Adobe PhotoShop do Zoo Tycoon. -------------------------------------------------------------------------------------- Gry DX10 /// Vista 32, 64bit Age of Conan: Hyborian Adventures ? /// DX10 /// Company of Heroes :angry: /// DX10 /// Crysis /// DX10 /// Hellgate: London /// DX10 /// World in Conflict /// DX10 /// 32bit - Lista ważniejszych gier, które działają pod Win Vista 32bit: Age of Empires 3 :? Battlefield 2 i dodatki :angry: /// zobacz wykres wydajności /// COD 2 :) C & C 3 :) CS 1.6 Dark Earth (1997) Day of Defeat: Source Dungeon Siege II i dodatki Earth 2160 Fable: The Lost Chapters Farcry :cry: Final Fantasy 7 (1997) Final Fantasy 8 (1999) F.E.A.R. :cry: F.E.A.R.:Extraction Point :? Flight Simulator X :mur: Hitman: Blood Money Neverwinter Nights 2 :mur: NFS: Carbon :? Prey :? Rise of Nations: Rise of Legends Settlers 3 Supreme Commander UT 2004 The Elder Scrolls IV: Oblivion :mur: Zoo Tycoon 2 i dodatki ========== 64bit - Lista ważniejszych gier, które działają pod Win Vista 64bit: C & C 3 :) Half Life 2: Episod One Heroes 3: M&M :D Neverwinter Nights 2 :mur: The Elder Scrolls IV: Oblivion :) WoWt: The Burning Crusade :? =========== Gry, które nie działają lub sprawiają problemy Flatout ///krzaczy.../// Scarface ///brak tekstur.../// Gothic 3 :mur: chodzi na ATI - nie działa tylko na GF 8800 /// Brakuje mu d3dx9_29.dll - ściągnij ten plik z www.dll-files.com /// by : bielski /// lub ściągnij pakiet dx9 - luty 2007 (46 MB) pakiet wielosystemowy - innego nie ma DirectX 9 Runtimes (February 2007) Redistributable http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=22&id=147&t=36 lub http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Wynik: Niech ktoś zrobi ankietę za jakiś miesiąc. Vista nie nadaje się do grania Vista umrze śmiercią naturalną około 2010 roku, gdy wyjdzie "godniejszy" następca XP - system Microsoft Vienna (nazwa kodowa) "Mam XP i czekam aż wydadzą kolejny windows, bo ten jest rzeczywiście niewypałem, możliwe, że to taki "zapychacz", coś w stylu winME" ...i taka też może być jego historia... Bad Vista - kampania wytykająca błędy i problemy związane z Win Vista znajdująca się pod adresem: http://badvista.fsf.org/ co jakiś czas przyjmuje "legalne" ataki (masowe łączenie wykonywane przez serwery związane z Microsoftem) co ma prowadzić do blokowania serwerów. Komisja Europejska i ECIS o Microsoft: "Dążenia Microsoft mogą doprowadzić do pozbawienia konsumentów jakiegokolwiek wyboru, narazić na lata oczekiwania na wprowadzenie nowych, innowacyjnych funkcji czy nawet usuwania znalezionych błędów oraz zaowocować wygórowanymi cenami. Happy to be Vista free k a m e r e k Sterowniki do procesorów: procesory AMD - wciąż nie ma C'n'C procesory Intel - wybierz z menu "Processors" /// w niektórych płytach głównych musisz zmienić Bios na nowszy aby C'n'C działał /// Sterowniki do kart dźwiękowych: kodeki audio AC'97: - Realtek HD Audio drivers 1.61 (ALC880 Series) Win 2000 / XP / Vista (32/64) - Creative Sound Blaster Audigy 1/2/4 VISTA drivers 2007 Sterowniki kart graficznych do Visty: Vista 32bit GeForce seria 8xxx 1. Forceware Ver. 100.64 z dnia 15 luty (Rozmiar 54,3 MB) WHQL Driver http://www.gamershell.com/download_17904.shtml GeForce seria 7xxx, 6xxx 2. ForceWare Release 95 RTM (Ver.: 97.46) z dnia 5.01.2007 (Rozmiar: 50,2 MB) WHQL Driver http://pl.download.nvidia.com/Windows/97.4...tional_whql.exe ATI X1xxx 3. AMD-ATI Catalyst 7.3 Vista Driver http://ati.amd.com/support/drivers/vista32...on-vista32.html Vista 64bit GeForce seria 8xxx 1. nVidia Forceware (Ver. 100.59) z dnia (Rozmiar: 45.9 MB) Beta Driver http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_100.59.html GeForce seria 7xxx, 6xxx 2. ForceWare Release 95 RTM (Ver.: 97.46) z dnia 5.01.2007 (Rozmiar: 59,3 MB) WHQL Driver http://www.nvidia.com/content/license/loca...atonal_whql.exe ATI X1xxx 3. AMD-ATI Catalyst 7.2 Vista Driver http://ati.amd.com/support/drivers/vista64...on-vista64.html Dziękuję wam wszystkim za współtworzenie tego topicu. link do tej strony znajdzie się na gry.frosti.eu Edytowane 29 Marca 2007 przez kurdefelek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 Co zrobić w systemie (jakie opcje wyłączyć) aby gry działały wydajniej ? 2493713[/snapback]Czy istnieje program nLite dla Visty, czy system nie jest jeszcze rozpracowany?Tak. Program ten nazywa się vLite i moźna go znaleźć na stronie 2493713[/snapback]Dla wyróżnienia gier które działają we Viście w indeksie gier proponuję dopisać (innym kolorem) obok danego tytułu: V32bit OK i V64bit OK (...) obok gry można wypisać problemy z nią związane Można się zastanowić nad dodaniem czegoś takiego do indeksu (tylko co z Xp 32bit i XP 64bit?). Problemy związane grą to gdzie chcesz wpisać? W indeksie? Jeśli w indeksie, to moje zdanie jest takie, że nie będzie miało to większego sensu i pogorszy funkcjonalność samego indeksu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 (edytowane) Windows Vista Gaming Performance - NVIDIA and ATI Compared Download http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_100.59.html http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_100.59.html Beta driver for NVIDIA SLI™ support for GeForce 8800 GTX/GTS GPUs This driver supports the following features: Single GPU support DirectX 9 support for GeForce 6/7/8 series GPUs DirectX 10 support for GeForce 8800 GPUs OpenGL support for GeForce 6/7/8 series GPUs NVIDIA SLI support DirectX 9 support for GeForce 8800 GPUs OpenGL support for GeForce 8800 GPUs DirectX 9 and OpenGL NVIDIA SLI support for GeForce 6 and 7 series GPUs and DirectX 10 NVIDIA SLI support for GeForce 8800 GPUs will be available in a future driver Edytowane 2 Lutego 2007 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 (edytowane) Średnia ilość RAM ~~ przewidywanie: 2001 - 256 ~~ 512 MB 2006 - 1750 ~ 2000 MB 2011 - 8000 ~ 10.000 MB No to bardzo kiepskie przewidywania, nikt nie przewidział zmowy cenowej producentów pamięci, czego efekt można zaobserwować na steamie: 1,5-2GB ram ma tylko 14,5% graczy, a więcej niż 2GB aż 0,06%, Średnia na początek 2007r. nawet do 1GB się nie zbliża :mur: Mam tylko nadzieję że nikt tych przewidywań nie wziął sobie do serca, bo w 2011 będzie niezła kaszana jak po kompach będzie siedziało po 4GB, a gry będą chciały te 10GB, a bardziej wypaśne tytuły 16GB :lol: Edytowane 2 Lutego 2007 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 (edytowane) Vista Home 32bit nie czyta powyzej 3GB ramu albo cos kolega nie potrafi ustawic. edit Przepraszam za błąd. Kolega ma ULTIMATE 32 bit - anwet nie doczytalem. No ale sam fakt, ze takie windows a nie radzi zsobie z ramem. Edytowane 2 Lutego 2007 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 co prawda to nie moje testy, ale lepsze takie, niż żadne: XP vs Vista w grach (tom's hardware) ja czekam z przesiadką najdłużej jak się da - czyli do wyjścia pierwszej, wartej uwagi gry wyłącznie na "platformę" Vista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
860lacov Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 Ja jestem bardzo ciekaw tych 64 bitów. Co prawda mój sprzęt raczej do najnowszych tytułów się nie nadaje, ale coś się może znajdzie :) 64 bit miał być takim krokiem w przód, a teraz okazuje się, że zaczynamy się cofać. O co chodzi? Czy może 64 bity będą ok, ale za jakieś 5 lat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ST@LOWY SZCZUR Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 (edytowane) VISTA ULTIMATE ma problemy z x-fi :mur: :mur: póltorej godziny szukalem odpowiednich sterownków wwrrrr................... jak ktos ma problem to na prv pomoge ;p Piszcie o swoich doświadczeniach z grami w systemie Win. Vista.Prosze o pisanie tylko osoby co maja zainstalowane viste a nie jak tu kolega napisał (zerżniete z jakiegos artykułu dane na temat visty) Ja jakoś mam 4GB ramu ultimate 32 bit nie wykrywa mi wiec prosze nie zrzynac z artykułów tylko z własnego doświadczenia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vista Home 32bit nie czyta powyzej 3GB ramu albo cos kolega nie potrafi ustawic.Kres a co chesz ustawiac same powino palic !!! coś nie tak z ta vista 32 bit Pogieło Cie z tym cytowaniem? by mechl!k Edytowane 2 Lutego 2007 przez mechl!k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 jakos tak chaotycznie piszesz :blink: VISTA ULTIMATE ma problemy z x-fia jaki problem? zainstalowalem VISTA, do tego stery, do tego ALchemy i dziala Ja jakoś mam 4GB ramu ultimate 32 bit nie wykrywa mi wiec prosze nie zrzynac z artykułów tylko z własnego doświadczenia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kres a co chesz ustawiac same powino palic !!! coś nie tak z ta vista 32 bit co jest nie tak? ilosc oblsugiwanej pamieci RAM wynika z architektury systemu i w przypadku 32bit jest to max 4GB, ale biorec pod uwage w jaki sposob win zarzadza pamiecia, efekte jest jaki jest. chcesz 4GB to tylko na win 64bit. temat stary jak swiat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ST@LOWY SZCZUR Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 jakos tak chaotycznie piszesz :blink: a jaki problem? zainstalowalem VISTA, do tego stery, do tego ALchemy i dziala co jest nie tak? ilosc oblsugiwanej pamieci RAM wynika z architektury systemu i w przypadku 32bit jest to max 4GB, ale biorec pod uwage w jaki sposob win zarzadza pamiecia, efekte jest jaki jest. chcesz 4GB to tylko na win 64bit. temat stary jak swiat. Chaotycznie bo nie mam czasu na rozpisywanie sie Alchemy to wiesz gdzie mozesz wsadzic plik jest za maly alchemy sa po to zeby byl dzwiek przestrzeny http://preview.creativelabs.com/alchemy/default.aspx nastepny osoba co zamiast napisac z własnego doswiadczenia pisze to co w jakim artykule napisane przecierz to na tym nie polega !!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 (edytowane) X-Fi działa pod Vistą Ultimate ze sterami beta prosto ze strony creative. Alchemy przekształca rozkazy D3D na OpenAL (EAX) tak żeby gry nie pokazywały, że brak hardware sound przy próbie ustawienia EAX w opcjach gry. Edytowane 2 Lutego 2007 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 Chaotycznie bo nie mam czasu na rozpisywanie sie Alchemy to wiesz gdzie mozesz wsadzic plik jest za maly alchemy sa po to zeby byl dzwiek przestrzeny http://preview.creativelabs.com/alchemy/default.aspx nastepny osoba co zamiast napisac z własnego doswiadczenia pisze to co w jakim artykule napisane przecierz to na tym nie polega !!!!!!!!!!!no teraz to juz sie zabawny robisz :) nie masz nawet czasu przeczytac ze zrozumieniem? chyba wyraznie napisalem, ze ZAINSTALOWALEM. i co ma wspolnego wielkosc pliku z jego funkcjonalnoscia? nadal nie odpisales o jakie problemy z x-fi chodzi. zreszta robi sie maly OT odnosnie vista, a nie gier, tak wiec z mojej strony EOT. btw: cos odnosze wrazenie, ze chyba sam ten system widziales tylko na fotkach ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 Kilka testów: http://www.pcper.com/article.php?aid=354&a...xpert&pid=1 http://techgage.com/article/windows_vista_...ormance_reports Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 Hahaha w jednym z testów ccc dla vista w tabeli podają że na low end odpala się 4 sekundy . Banialuki!!! A z 25 sekund się potrafi otwierać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 I parę następnych: http://www.gamespot.com/features/6164940/p-4.html http://www.driverheaven.net/articles/nvidi...ware/index2.php http://www.anandtech.com/systems/showdoc.a...i=2917&p=18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 Mam Viste 64 Premium. Nie chce uruchomic sie Gothic 3. Brakuje mu d3dx9_29.dll HL 2 Epizod One dziala OK. Heroes 3 OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 Mam Viste 64 Premium. Nie chce uruchomic sie Gothic 3. Brakuje mu d3dx9_29.dll HL 2 Epizod One dziala OK. Heroes 3 OK. Teoretycznie na płycie z G3 powienien być katalog directx. W tym katalogu masz rozne archiwa i wsród nich powinien być ów plik. Potem go trzeba chyba skopiować do katalogu z grą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurdefelek Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 Crysis "tryb mutliplayer zostanie wyposażony w pewne opcje ingerencji w otoczenie, które osobom grającym pod DX 10 pozwolą na prowadzenie bardziej skutecznej rozgrywki." już widzę ksywki 13-letnich graczy: Dx10kiLleR albo iHaveDX10 albo killYfaster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2007 Ciekawe, jak to bedzie wygladac - oddzielne serwery 'DX10 only' czy bedzie dochodzic do absurdow w stylu: gosc w DX10 rozwala dzrewo, a jego przeciwnik w DX9 ma to gdzies, bo u niego rzewo jest nadal cale i spadajacy mu na glowe pien u niego nie istnieje? :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2007 Hahaha w jednym z testów ccc dla vista w tabeli podają że na low end odpala się 4 sekundy . Banialuki!!! A z 25 sekund się potrafi otwierać. Nie mogę się z Tobą kolego zgodzić. U mnie max 3sekundy się otwiera. Sam jestem w szoku. Na XP też express. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2007 Ciekawe, jak to bedzie wygladac - oddzielne serwery 'DX10 only' czy bedzie dochodzic do absurdow w stylu: gosc w DX10 rozwala dzrewo, a jego przeciwnik w DX9 ma to gdzies, bo u niego rzewo jest nadal cale i spadajacy mu na glowe pien u niego nie istnieje? :P ? A co na DX do sciania drzew ? Przeciez od tego jest fizyka. A zreszta np. w takim COD2 da sie grac w DX7 jak i DX9, wiec czemu przy DX10 maja byc takie problemy... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Santana Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2007 Potwierdzam, że CS 1.6, HitMan Blood Money chodzą. Także Earth 2160 chodzi. Zaraz będę sprawdzał starsze tytuły, tj. FF7 i FF8. Testuje gry pod polską Vistą 32-bitową. FF7 i FF8 chodzi, również Dark Earth chodzi. Wszystkie gry są bardzo stare, FF7 jest z 1997 roku, Dark Earth również, FF8 jest z 1999. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ST@LOWY SZCZUR Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2007 no teraz to juz sie zabawny robisz :) nie masz nawet czasu przeczytac ze zrozumieniem? chyba wyraznie napisalem, ze ZAINSTALOWALEM. i co ma wspolnego wielkosc pliku z jego funkcjonalnoscia? nadal nie odpisales o jakie problemy z x-fi chodzi. zreszta robi sie maly OT odnosnie vista, a nie gier, tak wiec z mojej strony EOT. btw: cos odnosze wrazenie, ze chyba sam ten system widziales tylko na fotkach ;) I zaraz będziemy sie obrzucać miesem !!!wiec pisze dla wiadomosci mastertab i Sulaco mi nie odpaliły sterowniki z creative XFXA_VTDRV_LB_1_04_0065 wywalił jakis bład odpaliły dopiero stery SBXF_PCDVTBETA_US_2_13_0001 i co wy na to...... mam zwykłą Xtreme Music wiec z mojej strony temat zamkniety . btw specjalnie dla Sulaco screnn jak coś wiecej to prv ;p;p;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2007 (edytowane) I zaraz będziemy sie obrzucać miesem !!!wiec pisze dla wiadomosci mastertab i Sulaco mi nie odpaliły sterowniki z creative XFXA_VTDRV_LB_1_04_0065 wywalił jakis bład odpaliły dopiero stery SBXF_PCDVTBETA_US_2_13_0001 i co wy na to...... mam zwykłą Xtreme Music wiec z mojej strony temat zamkniety . btw specjalnie dla Sulaco screnn jak coś wiecej to prv ;p;p;p "XFXA_VTDRV_LB_1_04_0065" te stery są do tych nowych "mniejszych" X-Fi, ładowałeś złe stery i miałeś jeszcze pretensje. "SBXF_PCDVTBETA_US_2_13_0001" za to te jak najbardziej są do Visty i do starszych X-Fi. Nie ma znaczenia jaką masz kartę tj. Xtreme Music czy Platinum czy inny model (ale musi być to stary model X-Fi) stery są te same tzn. jest jedna paczka tak jak ze sterami od ATi czy NVidia. Z mojej strony to też koniec tego OT. Edytowane 3 Lutego 2007 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2007 ? A co na DX do sciania drzew ? Przeciez od tego jest fizyka. A zreszta np. w takim COD2 da sie grac w DX7 jak i DX9, wiec czemu przy DX10 maja byc takie problemy... ? Post nad moim: "tryb mutliplayer zostanie wyposażony w pewne opcje ingerencji w otoczenie, które osobom grającym pod DX 10 pozwolą na prowadzenie bardziej skutecznej rozgrywki."Z konstrukcji tego zdania wnioskuje wiec, ze tryb DX9 bedzie tych "pewnych opcji ingerencji w otoczenie" pozbawiony. A ze gra ma sie toczyc glownie w dzungli, to zakladam, ze te "pewne opcje" beda zwiazane z eksterminacja roslinnosci. Oczywiscie przyklad z drzewem byl mocno przerysowany, co mam nadzieje mozna bylo wywnioskowac po mordce na koncu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2007 polecam sciagnac najnowszy pakiet dx9 - luty 2007 http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en na pewno rozwiaze problem brakujacych dll Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 5 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2007 (edytowane) Mam Vistę Ultimate 32 bit i po naciśnieciu powera na budzie vista odpala się max 3 sekundy. Jest tak dlatego, że standardowo ma ustawione wstrzymywanie (nie wiem dlaczego wcześniej Gates na to nie wpadł). Z trybu hiberbacji też uruchamia się szybko lecz dłużej niż w przypadku wstrzymania. Przy restarcie kompa Vista uruchamia się już najdłużej prawie tak jak XP. A tak na marginesie ciekawe czy MS podpisał protokół z Kioto bo przez to wstrzymanie i ogólnie większy pobór prądu przez Vistę przyczynia się do globalnego ocieplenia :) Edytowane 5 Lutego 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 5 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2007 (edytowane) Mam Vistę Ultimate 32 bit i po naciśnieciu powera na budzie vista odpala się max 3 sekundy. Jest tak dlatego, że standardowo ma ustawione wstrzymywanie (nie wiem dlaczego wcześniej Gates na to nie wpadł).To już od dawna było, XP ze wstrzymania S3 też się odpala max 3 sekundy. Edytowane 5 Lutego 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 5 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2007 No nie moje ale testy. http://www.gamespot.com/features/6164940/i...e;picks;title;7 Lekka przesada z Age of Conan. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 5 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2007 Mam Vistę Ultimate 32 bit i po naciśnieciu powera na budzie vista odpala się max 3 sekundy. Jest tak dlatego, że standardowo ma ustawione wstrzymywanie (nie wiem dlaczego wcześniej Gates na to nie wpadł). Z trybu hiberbacji też uruchamia się szybko lecz dłużej niż w przypadku wstrzymania. Przy restarcie kompa Vista uruchamia się już najdłużej prawie tak jak XP. A tak na marginesie ciekawe czy MS podpisał protokół z Kioto bo przez to wstrzymanie i ogólnie większy pobór prądu przez Vistę przyczynia się do globalnego ocieplenia :) Oczywiscie wiesz ze na wstrzymaniu komputer jest cały czas uruchomiony i przy braku pradu/odłączeniu zrestartuje się system? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...