Skocz do zawartości
nrl

Red Faction: Guerrilla

Rekomendowane odpowiedzi

In a conference call with investors, THQ CEO Brian Farrell revealed a number of previously unannounced sequels.

 

When asked to list the six key franchises would be the focus of THQ's 2008 fiscal year, Farrell stated: "Saints Row, Stuntman, which will be released this year, Juiced, which is a sequel to the product we launched a couple years ago, Destroy All Humans, MX, and my favorite, Red Faction."

 

No timeline, platforms or official titles were given. This would be the third iterations of Red Faction and Destroyed All Humans and first-time sequel for Juiced and Stuntman. It's unknown if Farrell was referring to the PS3 version of Saints Row, when listing upcoming games, or if there is an Xbox 360 sequel in the works for this year.

 

 

Jedynka była bardzo dobra :) oby trzecia część nie była taka jak druga :(

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogliby teraz wstawić możliwość rozwalenia wszystkiego ;] Jak wiadomo w RF1 zdarzały się (często niestety) martwe punkty, których nijak nie dało się zniszczyć. Zresztą niszczenie otoczenia to był największy atut RF :) Mam nadzieje, że moje marzenia o kopaniu tunelów się spełnią ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swietna byla w jedynce mapa demo do testowania mozliwosci. Bardzo ladnie niszczylo sie szkło, ale byl w tym patencie jeden straszliwy babol - gdy rozwalilem cale podloze, to cokolwiek na nim stało, zawisało w powietrzu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale byl w tym patencie jeden straszliwy babol - gdy rozwalilem cale podloze, to cokolwiek na nim stało, zawisało w powietrzu.

Z tego co pamiętam rag-dol czy też inne zaawansowane systemy fizyki wtedy dopiero raczkowały, więc nie ma się czemu dziwić, w końcu HL2 miał dopiero powstać za dobre 4lata. Przy dzisiejszej technologii na pewno wyglądało to kompletnie inaczej. Nie mniej jedynka była przełomem na miarę FC, bajerancka na owe czasy grafika, kilka pojazdów, no i najbardziej znana cecha, czyli możliwość niszczenia prawie wszystkiego, nie wiem czy nawet crysis dorówna pod tym względem RF :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam : jedynka byla znakomita, jednak dwojka to bardziej WTF, zupelnie inny klimat i w ogole szkoda gadac, zla gra nie byla ale nie umywa sie do 1st

 

a co do rozwalania scian, podloza itp. to z tego co widac obecnie na rynku, dewolperzy nie ida w tym kierunku...taki np ID software to w ogole makabra: ciagle gierki z koytarzem i stzrelaniem tylko do rzeczy ktore sie ruszaja, zero ingerencji niemazle z otoczniem, w HL2 znacznie lepiej ale tez bieda, a crysisi to mzoe bedzie emci odjazdowe rozwalanie bydunkow czy drzew ale watpie czy po wybuchy granatu czy strzelenie z bazooki w ziemi bedzie dziura...bieda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to miało być w far cry :( na filmikach pokazujacych mozliwosci silnika było pokazane jak pocisk rakietowy wystrzelony z drugiego końca wyspy zabija grupke najemników i robi przy tym ogromny krater, to samo tyczy sie granatow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomimo ze Red Faction jest Stara juz gra, mnie dane bylo zagrac dopiero w grudniu z 2005/2006 ;-)

Gra jest Rewelacyjna - myslalem ze juz Zadne FPP mnie nie wciagnie po tym co juz widzialem i gralem

- a jednak ta gra to uczinila

Dlatego B.polecam Wszystkim ktorzy jeszcze nie grali

(druga czesc jak koledzy pisali Z lekka lipna)

 

tak czy inaczej mam nadzieje ze RF3 bedzie rownie udane jak pierwsza czesc

zatem kolejna gra na ktora warto poczekac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

Już od dawna ( czyli od RF2) brakuje mi możliwości niszczenia wszystkiego dookoła lub gdy łazienka jest zamknięta burzenia całej ściany rakietami :] Oby tylko jeszcze więcej interakcji z jak najładniejszymi efektami.

 

@pain.exe u mnie się robią dziury od granatów i rakiet w FC ale nie w każdym miejscu jednak w nie których można wykopać dość sporą dziurę ale leju po bombie to nie przypominają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W miniony weekend sieć obiegły plotki o rzekomo planowanej przez THQ kontynuacji shootera Red Faction. Wszystko zaczęło się od pewnej konferencji prasowej i ostatecznie okazało się - jak często w przypadku tego typu doniesień - mocno przesadzone.

 

http://www.gram.pl/news.asp?id=3467

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka lipa -> zamiast fps bedziemy mieli tpp :|. Nie wiedziałem o tym. Jako gra to może być nawet niezłe no ale RF to był fps.

Druga rzecz: nie wiedziałem ze na marsie już wpuścili CO2, zrobili efekt cieplarniany i sprawili ze można oddychać bez masek :lol2:. Wygląda to miejscami jakby to nie było na marsie.

Zniszczenia nie są ale coś mi nie pasuje w tym RF3, brakuje czegoś co by mnie bardziej zaciekawiło tym tytułem... Może na E3 bedzie więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm demko tylko na konsole, na PC nie będzie. Tak czy siak opinie zbiera negatywne. Szkoda, część pierwsza była całkiem ciekawa. Choć może przy dobrym multi/coop będzie przynajmniej trochę radosnej nieskrępowanej rozwałki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Panowie olejcie ta gre, jest denna jak tona mulu, z poprzedniczkami nie ma nic wspolnego oprocz tytulu.

smieszna fizyka, przeciwnicy to jakis zart, zero klimatu.

 

ta gra to jak dla mnie czysty arcade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Pierwszy Red Faction okazał się sporym sukcesem. Zarówno gracze jak i krytycy docenili klimat science-fiction oraz solidną dawkę niezobowiązującej młocki. Gra zapisała się na kartach historii również za sprawą dużych możliwości deformowania najbliższego otoczenia. Autorski silnik Geo-Mod pozwalał na niespotykaną dotychczas demolkę. Ściany, sufity, skały, betonowe wsporniki i tym podobne elementy ochoczo ustępowały pod naporem ładunków wybuchowych. Poza tym, Red Faction niczym szczególnym się nie wyróżniał, ot szablonowe Fps. Trudno doszukiwać się w tej produkcji epokowych rozwiązań. Sequel w ogóle przeszedł bez echa, pozostawiając drobny niesmak. Jednak kolejna wycieczka na czerwoną planetę była tylko kwestią czasu. Przyznam szczerze, po ostatnich dokonaniach studia Volition byłem pełen obaw o przyszłość trzeciej odsłony Red Faction. Wszak Saint Row 2 dobitnie pokazał, jak gier robić nie należy. Brzydka grafika oraz fatalna optymalizacja położyły się cieniem na przyzwoitej grywalności. Czy Guerrilla została potraktowana w podobny sposób? Starczy napisać, że gra zaskakuje, choć nie zawsze pozytywnie...<p>

Autor: Sebastian „Caleb” Oktaba</p>

<p>ODNOŚNIK DO PUBLIKACJI</p>

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...