Azazel85 Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 hmmm mam jakis drobny slad..... nie wiem czy to pekniecie bo jak uginam plastik to sie niepowieksza, byc moze to rysa :)U mnie na początku też wyglądało to na rysę. :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dym3k Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 No ja dopatrzylem sie u siebie 2 czerwonych badpikseli i chyba 2 subpikseli swiecących jasniej. Na potwierdzeniu z serwisu jest tylko zaznaczone, ze wymieniono pokrywe i ekran LCD. Na mojej nowej pokrywie takze nie ma tej naklejki Acer SignalUp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinnieThePooh Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) ... w moim Acerku Aspire 3023 niestety jest to samo. <_< Usterka wygląda niemal identycznie jak na zdjęciu zamieszczonym powyżej przez dym3ka. Zmałanie, które początkowo było niewinną ryską "zupełnie niespodziewanie" u mnie jest również po lewej stronie. :!: Już myślałem, że to moja wina, że tak źle "traktowałem" sprzęt, a tu proszę wada konstrukcyjna. Poza tym miałem z moim notebookiem jeszcze jedna małą przygodę - zalanie (kompletnie nie z mojej winy :mur: ). Po wysuszeniu trwającym z 2 tygodnie wszystko było ok, za wyjątkiem niedziałającej 8mki na klawiaturze. ... było dobrze do teraz. Nie mogłem go uruchomić, zrobić przywracania ghost'em, ani reinstalacji systemu płytą cd. Zakupu dokonałem jesienią 2005 roku, więc teoretycznie obejmowałaby mnie ta 2-letnia gwarancja, o której wspomiano powyżej. Ja jednak posiadam tylko "International travelers warranty" na której jest napisane "1 year limited". Przy zakupie sklep żądał dodatkowej kasy za przedłużenie gwarancji, a ja wtedy już więcej nie miałem. :-| (Nie pamiętam czy było to za 2gi czy 3ci rok) Oddałem więc sprzęt do lokalnego serwisu. Okazało się, że padł twardy dysk. Naprawa ok. 400 zł (nowy twardy, odzyskiwanie danych i sam serwis). Odbieram go za tydzień, ale po przeczytaniu wszystkich tutejszych postów zastanawiam się nad nową obudową. Niestety oznacza to jakieś kolejne 200 zł. Może jednak warto to zrobić zanim coś złego stanie się z matrycą? Co o tym sądzicie? Pozdrawiam. Edytowane 31 Marca 2007 przez WinnieThePooh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel85 Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Spróbuj zadzwonić na infolinie acer'a i spytaj się czy Ci tego nie naprawią za free. Skoro jest to wada konstrukcyjna to może uda Ci się coś załatwić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinnieThePooh Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Spróbuj zadzwonić na infolinie acer'a i spytaj się czy Ci tego nie naprawią za free. Skoro jest to wada konstrukcyjna to może uda Ci się coś załatwić.Spróbuje. Na razie muszę, go odzyskać. dzięki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel85 Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Wymiana pokrywy nie powinna być niczym trudnym. Na forach jest sporo opisu jak rozebrać ten model laptopa. Więc zawsze możesz kupić tylko pokrywę i wymienić ją sam. Przynajmniej nie policzą Ci za robociznę i na pewno będzie taniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinnieThePooh Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Wymiana pokrywy nie powinna być niczym trudnym. Na forach jest sporo opisu jak rozebrać ten model laptopa. Więc zawsze możesz kupić tylko pokrywę i wymienić ją sam. Przynajmniej nie policzą Ci za robociznę i na pewno będzie taniej.Problem polega na tym, że nie dostanę samej pokrywy. Tak przynajmniej twierdzi serwisant, z którym przed chwilą rozmawiałem w tej sprawie. Polecił mi kierunek czeski (serwis Acera w Brnie). Może jednak uda mi się zrobić to drogą oficjalną, w końcu to wada ukryta! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo123 Opublikowano 8 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2007 A czy ktoś wie może jak to jest z tą gwarancją Acera na 2 lata na osobę fizyczną? Bo ja kupiłam laptopa w styczniu 2006 r, oczywiście mam pęknięcia przy zawiasach :angry: , serwis sklepu, w którym go kupiłam twierdzi, ze Acer mi tego nie wymieni, bo gwarancja jest na rok :? . Czy ktoś już może korzystał z gwarancji po takim czasie od kupna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRANDMASTER Opublikowano 8 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2007 mam asusa z podpisu juz ponad 1,5 roku. zawiasy jak nowe, chodzą tak samo ciężko jak na początki. czemu? klapę zamykam raz na tydzień, niekiedy raz na miesiąc. to jest recepta na pękające zawiasy. jak ktoś napisał że mało zamyka klapę, tylko kilka razy dziennie to na pewno musi popękać. plastik to plastik. niekiedy jednak nie można iniknąć niezamykania więc trzeba albo mieć szczęście albo na prawdę jakąś "tytanową budę" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxxio Opublikowano 8 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2007 Oj nieprawda :lol: 5 lat otwieram codzineeni wielokrotnie klape w moim sprzecie i zadnych uszkodzen :D Twoja rada to recepta raczej na odwlekanie problemu niz przeciwdzialanie jemu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRANDMASTER Opublikowano 9 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2007 tak racja, masz starszy sprzęt a w nich jakoś zawiasy były znacznie lepsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 9 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) Przecież to skandal żeby w tak młodym laptopie coś takiego się zdarzyło. Jednak Acer to G*. Znam 3 użytkowników Acera i każdy miał już problemy z swoim sprzętem. Najgorsze jest to ze ludzie ciągle to kupują:( nie dziw sie że kupują skoro to najtańszy sprzęt z tych znanych, czasem cena jest adekwatna do jakosci, moja dziewczyna ma acera* pół roku i ma klawiaturę do wymiany (na gwarce na szczęscie) :] PS*: i to ten z drozszych jego modeli, czyli akurat tu nie cena a marka , a ci co bronią acera to mi ich szkoda bo ciągle prawie jak pojawia sie temat acera to a pro po usterki :D PPS: a z zawiasami, to nie wiem, ojciec ma 2 rok laptopa i zamyka pokrywę ze 4 razy dziennie i zero śladów pękania a swój mam miesiąc :D przesiadłem sie z peceta i nie żałuje :D (może sie starzeje xD (zero giercowania) ) Edytowane 9 Maja 2007 przez wirion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbank Opublikowano 10 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2007 Jezu, dlaczego dyskusja o konkretnym modelu Acera zawsze przeradza się w dyskusje ludzi posiadających inny sprzęt na temat awaryjności Acerów. Nie tego dotyczy temat!!!! Jak ktoś chce se pogadać o awaryjności marki Acer to niech znajdzie inny temat! Dość mam czytania wkółko tego samego, to nie rozwiązuje problemu. Pokrywa pęka w Acerach serii 302x i 502x, z resztą jest ok. To wada modelu i tyle. Mi też już wymienlili pokrywę, dopisałem że DVDRW robi duże błędy PI i wymienili mi też napęd na nowy, mimo że tamten nagrywał z błędami, wszystkie DVD chodziły bezproblemowo. Za to można pochwalić serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulaz Opublikowano 8 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2008 Witam! Również tan sam problem, skorzystałem z gwarancji i właśnie dziś odebrałem laptopa z wymienioną klapą od matrycy.. i zauważyłem że zawiasy chodzą tak samo ciężko jak poprzednio (miałem nadzieję że trochę je poluźnią), czyli popękają znowu... więc zastanawiam się jak poluźnić te zawiasy, nasmarować czy coś.. jednak boję się otwierać obudowę... ma ktoś jakieś linki do stron z instrukcją jak się do tego zabrać bezpiecznie?? jakieś rady?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeanx Opublikowano 8 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) Wiecie co różni HP'a od Acer'a? w hp zawias to długi metalowy pałąk, który przebiega do samego końca matrycy LCD - na całej długość w Acer jest on krótki i kończy się w podstawie - przez to plastik nie wytrzymuje naprężeń spowodowanych oporem metalowego zawiasu i wyłamuje się. Wymiana pomoże dokladnie na taki sam lub podobny okres jak przed poprzednim wyłamaniem nic już tego nie zmieni - ponieważ konstrukcja jest nieprzemyślana :mur: Edytowane 8 Stycznia 2008 przez Jeanx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridczak Opublikowano 8 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) Zakupu dokonałem jesienią 2005 roku, więc teoretycznie obejmowałaby mnie ta 2-letnia gwarancja, o której wspomiano powyżej. Ja jednak posiadam tylko "International travelers warranty" na której jest napisane "1 year limited". Przy zakupie sklep żądał dodatkowej kasy za przedłużenie gwarancji, a ja wtedy już więcej nie miałem. (Nie pamiętam czy było to za 2gi czy 3ci rok) A czy ktoś wie może jak to jest z tą gwarancją Acera na 2 lata na osobę fizyczną? Bo ja kupiłam laptopa w styczniu 2006 r, oczywiście mam pęknięcia przy zawiasach :angry: , serwis sklepu, w którym go kupiłam twierdzi, ze Acer mi tego nie wymieni, bo gwarancja jest na rok :? . Czy ktoś już może korzystał z gwarancji po takim czasie od kupna? Troche stare, ale czemu nie korzystacie z prawa o niezgodnosci towaru z umowa? Obowiazuje to 2 lata (prawo unijne tak stanowi) i odpowiada za wady SPRZEDAWCA (nie producent!). Gwarancje daje producent i to jego dobra wola, ale te 2 lata od sklepu przysluguja odgornie ;) Edytowane 8 Stycznia 2008 przez ridczak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redjohnny Opublikowano 8 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) Troche stare, ale czemu nie korzystacie z prawa o niezgodnosci towaru z umowa? Obowiazuje to 2 lata (prawo unijne tak stanowi) i odpowiada za wady SPRZEDAWCA (nie producent!). Gwarancje daje producent i to jego dobra wola, ale te 2 lata od sklepu przysluguja odgornie ;) Tak. Tylko kupujący musi udowodnić, że w momencie zakupu towar posiadał już wadę. Jak się każdy domyśla nie jest to łatwe i większość sprzedawców nie przyjmie takiego laptopa. Pozdrawiam PS: Każdy szanujący się sprzedawca powinien jasno powiedzieć klientowi czego może oczekiwać wybierając acera. Edytowane 8 Stycznia 2008 przez AK-105 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pixa Opublikowano 8 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2008 Tak. Tylko kupujący musi udowodnić, że w momencie zakupu towar posiadał już wadę. Jak się każdy domyśla nie jest to łatwe i większość sprzedawców nie przyjmie takiego laptopa. Niekoniecznie. Jezeli byl uzytkowany zgodnie z przeznaczeniem (a przeznaczeniem klapy jest jej otwieranie) to zaklada sie, ze usterka istniala od poczatku. Np. kupilem korki do gry w pilke, rozkleily sie po miesiacy kopania pilki i oddali mi siano na podstawie niezgodnosci towaru z umowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridczak Opublikowano 8 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) Tak. Tylko kupujący musi udowodnić, że w momencie zakupu towar posiadał już wadę. Jak się każdy domyśla nie jest to łatwe i większość sprzedawców nie przyjmie takiego laptopa. Pozdrawiam PS: Każdy szanujący się sprzedawca powinien jasno powiedzieć klientowi czego może oczekiwać wybierając acera. Przyjac musza, teraz pytanie, czy rozwaza pozytywnie. Dosc dobrze wplywa na sprawe skladanie reklamacji i zadanie odpowiedzi na pismie. Potem mozna w razie odmowy udac sie do rzecznika praw konsumenta - on wysyla pismo do sklepu - czesto juz to dziala. Dziewczynie wlasnie jakis czas temu oddali $$ za buty (3 razy wczesniej naprawiane na ta sama usterke - liczba ew. napraw nie ma nic do gadania), poniewaz wada nie pozwalala na uzytkowanie ich zgodnie z przeznaczeniem. Wczesniej tez sie sklep wykrecal jak mogl, ale dzieczyna sie uparla i nie popuscila. W sumie chyba 3 pisma do sklepu, zadanie odpowiedzi na pismie i sklep oddal $$ w koncu. ps. Buty mialy >1rok i byly po gwarancji producenta (albo mialy jeszcze, juz nie pamietam - ale to nieistotne, kase oddal sklep, nie producent). Edytowane 8 Stycznia 2008 przez ridczak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...