Gucu Opublikowano 5 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2007 Witam, Mam całkiem spory problem, formatowałem dysk myślać naiwnie że F11 (HP Recovery) będzie działało po formacie a tu lipa :( Mam HP Pavillon dv6110, czy da się jakoś odtworzyć system z tego co mam na partycji HP recovery ? W końcu jest tam cały backup, jedynie MBR się zmienił, tak to wykombinowałem :P. Czym to odtworzyć bo nie znam się na tym temacie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomCat Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2007 Miałem podobny problem na acerze, udało mi się to zrobić. Najpierw ściągasz i nargywasz knoppixa. Odpalasz kompa z tego knoppixa. Pokaże Ci tą ukrytą partycje recovery. Musisz w jej własciwościach wyłączyć opcję "tylko do odczytu" (oryginalnie ta opcja jest włączona przez co nie możesz zrobić żadnych zmian na partycji). Potem odpalasz konsolę i piszesz: "su -" "mount -t auto /dev/hda1" "dd if=/mnt/hda1/acer/tools/RTMBR.bin of=/dev/hda bs=1 count=446" Ostatnia linijka to ścieżka dostępu do pliku rtmbr.bin W moim acerze była taka, u Ciebie pewnie będzie inna, musisz ją sobie odpowiednio zmienić. Natomiast "hda1" to nazwa tej ukrytej partycji w knoppixie. U Ciebie też może się nazywac inaczej, więc to też ewentualnie zmień. Nie wiem czy to zadziała. U mnie zadziałało, algorytm powinien byc taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...